X-treme user Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 საკუთარი წარმოების ბეჭდური დაფის, გაგრილების სისტემისა და ბირთვზე 800 მჰზ სიხშირით, გამოშვებით, კომპანია KFA2-მა ვიდეობარათი GeForce GTX 570 შემდეგ საფეხურზე აიყვანა. მოდით, ჯერ პირველ რიგში გავარკვიოთ ის, თუ რას ნიშნავს MDT X4.. როდესაც მოხდა Eyefinity-ის წარდგენა, NVIDIA-სთვის ეს სრულიად მოულოდნელი იყო და საინტერესო ის გახლავთ, რომ ის არასდროს იყენებდა რაიმე სახის ამგვარ ტექნოლოგიას თავის ერთ ვიდეობარათისთვის. დღესდღეობით, მას გააჩნია Surround view რეჟიმი, მაგრამ ამისთვის, საჭიროა ორი ცალი ასეთი პროდუქტი SLI-ში ან ძალიან ძვირადღირებული GeForce GTX 590, ორი ბირთვით. ამჟამად, ტემპი ამ სეგმენტის ბაზარზე, საკმაოდ დაბალია და დაფების პარტნიორები გულმოდგინედ ცდილობენ თავიანთ ნაწარმებში ახალი ოპციების შეტანას - მათი გარჩევისა და სათანადო დონის გადაწყვეტილებების შემოთავაზებას -კონკურენტებთან შედარებით. ხოლო, ერთ-ერთი მოთხოვნა, GTX 560, GTX 570 და GTX 580-ს მაგვარ ბარათებზე იყო ის, რომ მათ ჰქონოდათ surround view-ის მხარდაჭერა. დღევანდელი ტესტირების მთავარი გმირი გახლავთ MDT X4 მოდელი, რაც გულისხმობს ოთხი მონიტორის ერთდროულად დაკავშირების საშუალებას და მათ გამოყენებას დესქტოპისთვის, წარმადობის რეჟიმისთვის და ასევე გეიმინგისთვის. მას გააჩნია 2/3/4 დისპლეის მხარდაჭერა - span და 2x2-ის - stack კონფიგურაციაში, DVI-კონექტორების მეშვეობით. თუმცა, ამის შესახებ, ოდნავ მოგვიანებით. ახლა კი, მგონი უკვე დროა უშუალოდ მიმოხილვაზე გადავიდეთ. GeForce GTX 570-ის გრაფიკული პროცესორი პირველ რიგში, მოდით ვთქვათ ორიოდე სიტყვა რეფერენს პროდუქტზე. GTX 570-ში გამოყენებულია მსგავსი GPU, რაც GTX 580-ში, თუმცა რამდენადმე შეზღუდული უნარებით. ეს გახლავთ GF100 ASIC-ზე დაფუძნებული რევიზია, რომელიც ცნობილია GF110 სახელწოდებით. მასში მცირე არქიტექტურული ცვლილებებია, ზოგიერთი რამ ამოღებულ იქნა, თუმცა გაჩნდა დამატებითი ფუნქციონალური იუნიტები ტესელაციისთვის, შეიდინგისა და ტექსტურებისთვის. გაითვალისწინეთ, რომ ბირთვი კვლავინდებურად დიდი ზომისაა, რადგანაც ის ისევ 40 ნმ ტექ-პროცესის მიხედვით მზადდება. აქვე უნდა ითქვას, რომ რეფერენსული GeForce GTX 570 აჩქარებულია 732, ხოლო შეიდერ პროცესორები - 1464 მჰზ-მდე. მეხსიერების ოდენობამ, NVIDIA-ს 400 და 500 სერიის ვიდეობარათების უმეტესობაში, 1 გბ-იან ზღვარს უკვე გადააბიჯა. თითოეული ფართიშენი იყენებს ერთ კონტროლერს შესაბამის გრაფიკულ ბირთვზე და მასთან ერთად, 256 მბ-ს. GTX 470-ს გააჩნია ხუთი მეხსიერების კონტროლერი (5x256MB) = 1280 MB GDDR5 GTX 480-ს - ექვსი (6x256MB) = 1536 MB GDDR5 GTX 570-ს - ხუთი (5x256MB) = 1280 MB GDDR5 GTX 580-ს - ექვსი (6x256MB) = 1536 MB GDDR5 ამ ყველაფრისა და 320-ბიტიან ინტერფეისის საშუალებით, გრაფიკული ბირთვი მუშაობს ფრეიმბუფერის გამტარიანობის ძალიან მაღალ დონეზე. ეფექტური რეფერენს სიხშირე მეხსიერებისთვის შეადგენს 3800 მჰზ-ს. მეტი თვალსაჩინოებისთვის და განხორციელებული ცვლილებების გასაცნობად, გადავიტანოთ მონაცემები ცხრილში: გადავინაცვლოთ ROP (Raster Operation) ძრავზე, რომელიც GTX 580-ში 48 ცალია. ისინი განკუთვნილნი არიან ისეთი თავისებურებებისთვის, როგორიცაა პიქსელ-ბლენდინგი და ანტი-ალიასინგი, ხოლო GTX 570-ში, მათი რაოდენობა 8-ით ნაკლებია. გარდა ამისა, მას მთლიანობაში გააჩნია 6 ტექსტურების ფილტრაციის იუნიტი, მათგან ყოველი ოთხი კი მიბმულია თითოეულ SM-ზე. GeForce GTX 470 has 14 SMs X 4 Texture units = 56 GeForce GTX 480 has 15 SMs X 4 Texture units = 60 GeForce GTX 570 has 15 SMs X 4 Texture units = 60 GeForce GTX 580 has 16 SMs X 4 Texture units = 64 40 ნმ-ზე დაფუძნებული, GF110 გრაფიკული ბირთვი აღჭურვილია თითქმის 3 მლრდ ტრანზისტორით. თერმოპაკეტის დონე დაახლოებით 219 ვ-ია, რაც მსგავსი პერფორმანსის მქონე, GTX 480-თან შედარებით, 30 ვ-ით ნაკლებია. ეს კი არც თუ ისე ცუდი შედეგია. გალერეა გაიცანით, GeForce GTX 570, MDT X4 მოდელი. მისი ღირებულება დაახლოებით 325~350 ევროა. უშუალოდ ბარათის გარდა, ყუთში რა თქმა უნდა, მოთავსებულია სტანდარტული ნაკრები, რომელშიც შესულია ინსტრუქცია, დემო, დრაივერების დისკი, 6-პინიანი კვების კონექტორები და HDMI-კონვერტერი (მინი). რეფერენს GeForce GTX 570 ბარათები აღჭურვილნი არიან 1.2 გბ მეხსიერებით, ხოლო მათი სიხშირეები გაზრდილია 732/1464/3800 მჰზ-მდე, ხოლო KFA2-ს ამ მოდელისა კი - 800/1600/3800-მდე. ბარათის სიგრძე 27 სმ-ია. რასაკვირველია, სურვილისამბერ, შესაძლებელია მისი გამოყენება SLI-კონფიგურაციაშიც. KFA2-ს სურდა, რომ პროდუქტს ჰქონოდა ოდნავ მეტი აჩქარების პოტენციალი და გადაწყვიტა ის აღეჭურვა 6 და 8-პინიან PEG კონექტორებით. მთლიანობაში, მოწესრიგებული შესახედაობის და შავი გაფორმების მქონე PCB, უამრავი მცირე კომპონენტით. მასზე აგრეთვე განთავსებულია ყველა მაღალი რეზოლუციის მონიტორის მხარდაჭერის მქონე, ოთხი dual-link DVI კონექტორი და ხოლო უკიდურეს მარჯვენა მხარეს კი, ვხედავთ mini-HDMI-საც (კონვერტერი კომპლექტშია). როგორც ხედავთ, კონექტორების რაოდენობა სერიოზულად უშლის ხელს ჰაერის ნაკადის გამოსვლას, ასე, რომ დარწმუნდით, თქვენი კომპიუტერის კეისის კარგ ვენტილაციის ხარისხში. MDT - ამას როგორ აკეთებენ? მულტი-დისპლეი ტექნოლოგიის მხარდაჭერისთვის, Galaxy/KFA2-ს ალტერნატიული გზა უნდა მოეძებნა. IC იჭერს მონიტორის სიგნალს, შემდეგ ჰყოფს და აერთებს მას ერთ დიდ რეზოლუციად. გამოყენებული ჩიპის სახელწოდებაგახლავთ IDT VMM 1400 IC, რომელიც მომხმარებელს საშუალებას აძლევს, რომ ერთ DisplayPort გასასვლელით მოახდინოს ოთხამდე დისპლეის ჩართვა და მიიღოს ვერტიკალური გამოსახულების მხარდაჭერა. ის წარმოადგენს VESA DisplayPort v1.1a, HDMI v1.3 და VESA DDM Standard-თან თავსებად, მულტი-მონიტორ კონტროლერს - ერთ DisplayPort input და ოთხ HDMI ან DVI output გასასვლელებით. მისი გაშვების შემდეგ, ის ადგენს საკუთარ output პორტებში დაკავშირებულ დისპლეების რაოდენობას, პოულობს Extended Display Identification Data (EDID)-ს - თითოეული მათგანისთვის, ქმნის EDID-ის შესაბამის კომბინირებულ რეზოლუციებს და ეს ყველაფერი გამოაქვს DisplayPort ინტერფეისზე - Hot Plug Detect (HPD)-ის გააქტიურებით. კომპიუტერული კუთხით კი, ჩანს მხოლოდ ერთი, დიდი ზომის მონიტორი. KFA2 GeForce GTX 570MDT X4 კონფიგურაცია ამგვარად, MDT-ს ტექნოლოგია ფაქტობრივად ეფუძნება NVIDIA Surround Vision-ის მსგავს პრინციპს. იდეა მარტივია, KFA2 იღებს ყველაზე ფართო გამტარიანობის მქონე, ხელმისაწვდომ სიგნალს და ანაწევრებს მას. თუმცა, თუ ის შეზღუდულია, თქვენ მაშინვე სხვადასხვა ლიმიტაციების წინაშე აღმოჩნდებით. ამ მიზეზის გამო, ჩვენ სამ 1920x1200-ის ნაცვლად, შევაერთეთ ორი და განცალკევებით კიდევ ერთი ცალი - email/ბრაუზინგისა და მსგავს სამუშაოებისთვის. MDT ფუნქციას გააჩნია ვირტუალური რეზოლუციების მხარდაჭერა - 1920x1200-მდე, 3 დისპლეის გამოყენებით, თუმცა ერთი უარყოფითი მხარე გახლავთ ის, რომ ისინი აუცილებლად უნდა ითვალისწინებდნენ 50 ჰზ-ს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, surround view რეჟიმში თამაში შეუძლებელი იქნება. სისტემის ჩართვის შემდეგ, მონიტორები მცირე ხანს დაიწყებენ ციმციმს და წესით, ისინი უკვე მზად უნდა იყვნენ გარკვეულ ფართო რეზოლუციისთვის. შედით properties/resolution პარამეტრებში და აირჩიეთ სასურველი ზომები. კიდევ ერთი უარყოფითი მხარე გახლავთ ის, რომ თქვენ ვერ შეძლებთ იმის მომართვას, თუ რომელი მონიტორი იქნება მარჯვნივ, მარცხნივ ან შუაში. ასე, რომ მოგიწევთ კაბელების ხელახლა დაკავშირება იქამდე, სანამ მათ სასურველ პოზიციებს მიუჩენთ. კვების მოხმარების დონე აქ ჩვენ ვტვირთავთ GPU-ს და არა პროცესორს. before და after ვოლტაჟებით შევიტყობთ, თუ დაახლოებით რამდენ კვებას მოიხმარს ვიდეობარათი დატვირთვაზე. სისტემა დაფუძნებულია 3.75 გჰზ-მდე აჩქარებულ Core i7 965-ზე. სისტემურ დაფისთვის და პროცესორისთვის, ენერგო დაზოგვის ფუნქციები გამორთულია. System in IDLE = 162W System Wattage with GPU in FULL Stress = 317W Difference (GPU load) = 155W Add average IDLE wattage ~ 25W Subjective obtained GPU power consumption = ~ 180 Watts ვიდეობარათის ტემპერატურები პირველ რიგში, შევიტყოთ IDLE (დესქტოპ) ტემპერატურები. 50 გრადუსზე დაბალი ტემპერატურა ნორმალურ შედეგად მიიჩნევა, 40-მდე კი - საკმაოდ კარგად. რაც შეეხება გეიმინგის პროცესს, ჩვენ გავუშვით თამაშის მსგავსი ინტენსივობის მქონე აპლიკაცია და გავზომეთ GPU-ს ყველაზე მაღალი მაჩვენებელი ამ კუთხით. GPU-ს მაქსიმალური ტემპერატურა დაფიქსირებულ იქნა მის სრული დატვირთვის პირობებში. ხმაურის დონეები ხმაურიანობის გაზომვისთვის, dBA-მზომი შევაჩერეთ კომპიუტერის კეისიდან 75 სმ-ს დაშორებით. ზემოთ მოცემულია IDLE რეჟიმის შედეგები, სადაც ვიდეობარათს დიდად სულ არ არის დატვირთული. სრულად დატვირთულ პირობებში (თამაშის დროს), დაფიქსირდა 43 დბ. ამ დროს, ჰაერის ნაკადის გაგონება მართალია შესაძლებელია, მაგრამ გამაღიზიანებელი სულაც არ არის. ტესტირების გარემო და კომპონენტები სისტემური დაფა - MSI Big Bang XPower X58პროცესორი - Core i7 965 Extreme @ 3750 MHzვიდეობარათი - KFA2 GeForce GTX 570 MDT X46144 MB (3x 2048 MB) DDR3 Corsair @ 1500 MHzკვების ბლოკი - 1200 Wattმონიტორი - Dell 3007WFP - up to 2560x1600 ოპერაციული სისტემა და Software: Windows 7 RTM 64-bitDirectX 9/10/11 End User Runtime (latest available)NVIDIA GeForce series latest WHQL 285.62 WHQL ბენჩმარკები: Battlefield 3 Battlefield Bad Company 2 Colin McRae Dirt 2 Far Cry 2 Call of Duty: Modern Warfare 2 Crysis 2 Anno 1404 3DMark Vantage 3DMark 11 Metro 2033 Alien vs Predator Lost Planet 2 Hard Reset DX9: Hard Reset DirectX 9 Ultra Quality settings 4x MSAA 16x AF Internal benchmark ცხრილში აგრეთვე შეტანილ იქნა GTX 590, ASUS Mars II და EVGA GTX 580 Classified ვიდეობარათებიც. უჩვეულო აქ არაფერია, მხოლოდ უნდა აღინიშნოს ის, რომ არც თუ ისე ურიგოდ გამოიყურება GTX 560 Ti 448 core-ის შედეგიც. DX9: Call of Duty: Modern Warfare 2 გამოსახულების ხარისხის პარამეტრები ამ თამაშში მაქსიმალურ შესაძლებელ დონეზე იქნა დაყენებული. Level Contingency 4x Anti-Aliasing 16x Anisotropic Filtering All settings maxed out შედეგები მოცემულია 1920x1200 გაფართოებაზე. DX10: Far Cry 2 Level Ranch Small high-quality DX10 mode 8x AA (Anti-aliasing) 16x AF (Anisotropic Filtering). საკმაოდ მსგავსი პარამეტრები, DX10, ძალიან მაღალი გამოსახულების ხარისხი და რვა AA. DX10: Anno 1404 - Dawn of Discovery enable everything enable the highest possible image quality settings. DirectX 10 mode 4x Anti-Aliasing enabled. Use campaign build mode and have built three islands with extensive sizes cities. მცირე შენიშვნა: 448 core-ის შედეგი 1600x1200 გაფართოებაზე არის 81 და არა 91 FPS. როგორც ხედავთ, წარმადობის დონე საკმარისზე მეტია იმისთვის, რომ თამაში ნებისმიერ რეზოლუციაზე საკმაოდ კარგად გამოიყურებოდეს. DX10: 3DMark Vantage ბარათი აგროვებს დაახლოებით 23K GPU და ამდენივე P შედეგს, რაც უდავოდ მაღალი წარმადობის დონის მანიშნებელია. DX11: Metro 2033 - The Last Refuge ტესტს აქ გავატარებთ მხოლოდ DX11 რეჟიმში. ზემოთ მოცემულია შედეგები გამოსახულების სხვადასხვა რეზოლუციების დროს. ბარათს აქ არცთუ ისე იოლი პერიოდი უდგას, ისევე, როგორც ნებისმიერ სხვა პროდუქტსაც. პარამეტრები მაქსიმალურ დონეზეა, ჩართულია AAA ანტი-ალიასინგი, რომელიც დაახლოებით შეესაბამება 4xMSAA-ს. შემდეგში, ამ თამაშს გამოვიყენებთ DirectX 11 ბენჩმარკის სახით, რაც ნიშნავს იმას, რომ წინა თაობის (DX9/10) ვიდეობარათები ამ კონკრეტულ რეჟიმში, ტესტირებაში მონაწილეობას არ მიიღებენ. ზევით მოცემულია შედეგები 1920x1200 გაფართოებაზე, მაქსიმალურ პარამეტრებზე. DX11: Colin McRae DiRT 2 Baja Iron Route 1 8x Anti-Aliasing 16x Anisotropic Filtering All settings maxed out აქ გავააქტიურეთ DX11-ტესელაცია და 8x ანტი-ალიასინგი - 1920x1200 გაფართოებაზე. DX11: Battlefield Bad Company 2 Level Upriver DirectX 11 enabled 8x Multi-sample Anti-aliasing 16 Anisotropic filtering All image quality settings enabled at maximum ცხრილში მოცემულია მთელ რიგ DX11 ბარათის შედეგები - 8xAA და 16xAF, 1920x1200 რეზოლუციაზე. DX11: 3DMark 11 Graphics Test 1 Based on the Deep Sea scene No tessellation Heavy lighting with several shadow casting lights Graphics Test 2 Based on the Deep Sea scene Medium tessellation Medium lighting with few shadow casting lights Graphics Test 3 Based on the High Temple scene Medium tessellation One shadow casting light Graphics Test 4 Based on the High Temple scene Heavy tessellation Many shadow casting lights Physics Test Rigid body physics simulation with a large number of objects This test runs at a fixed resolution regardless of the chosen preset 3DMark 11 ჩართულ იქნა წარმადობის რეჟიმში და იქიდან გამომდინარე, რომ ის არის DirectX 11 აპლიკაცია, ცხრილში მოხვდნენ მხოლოდ მისი მხარდაჭერის მქონე ბარათები. DX11: Crysis 2 - High Res Textures DirectX 11 High Resolution Texture Pack Ultra Quality settings 4x AA Level - Times Square (2 minute custom time demo) გასაკვირი აქ არაფერია, ეს თამაში 1900x1200 გაფართოებაზე, DX11/HQ ტექსტურების რეჟიმსა და Ultra პარამეტრებზე, ნებისმიერი ვიდეობარათისთვის ურთულესი გამოცდაა. ეს გახლავთ მცირე დემო-რგოლი - თამაშის წარმადობის გასაზომად. ეს მხოლოდ ზოგადი ჩანაწერია და ის სპეციალურად მხოლოდ დღეს ტესტირებად ბარათისთვის არ გაკეთებულა. ჩვენს წინაშე Times Square ეტაპია. DX11: Battlefield 3 DX11 Ultra mode 4xMSAAAA enabled 16x AF enabled HBAO enabled Level: Operation Swordbreaker 1920x1200 გაფართოების შემდეგ, ფრეიმების სიხშირე ვარდება, რაც გამოწვეულია GPU-ზე გრაფიკული მეხსიერების შეზღუდვებით. ცხრილში მოცემულია სხვადასხვა ბარათები 1920x1200 გაფართოების დროს. რგოლი ჩაწერილ იქნა Operation Swordbreaker ეტაპის დროს, რაც კვლავინდებურად გაკეთდა თამაშის პერფორმანსის გასაზომად და არა კონკრეტულად ამ ვიდეობარათისთვის. აქ ჩვენ ვიყენებთ DX11 რეჟიმს, Ultra პარამეტრებით. ეს ეტაპი წარმოადგენს კარგ ბალანსს - ვიდეობარათის გრაფიკული ბირთვისა და პროცესორის გამოყენების მხრივ, რითაც ის იდეალურია GPU-წარმადობის გასაგებად და თამაშის ძრავიც, აქ საუკეთესოდ წარმოჩინდება. DX11: Alien Versus Predator თამაში დაიტესტა 1920x1200 გაფართოებაზე, 4xAA და 16X ანიზოტროპულ ფილტრაციაზე - ვიდეობარათის უფრო მეტად დატვირთვისთვის. გამოსახულების ყველა პარამეტრი დაყენებულ იქნა მაქსიმალურ ნიშნულებზე - customized კონფიგურაციის ფაილის დახმარებით. DX11: Lost Planet 2 გამოყენებულ იქნა 2560x1600 რეზოლუცია, 4xMSAA და 16X ანიზოტროპული ფილტრაცია - ვიდეობარათების კიდევ უფრო მეტად დატვირთვისთვის. ყველა პარამეტრი აქაც მაქსიმალურ დონეზეა. მულტი დისპლეი წარმადობა რასაკვირველია, მიმოხილვას ვერ დავასრულებდით სამი მონიტორისგან მიღებული წარმადობის შედეგების გარეშე. გამოსახულების ხარისხის პარამეტრები ზემოაღნიშნულ ბენჩმარკებში გამოყენებულის მსგავსია. იქიდან გამომდინარე, რომ ჩვენ არ შეგვეძლო თამაშების სამ 1920x1200 დისპლეიზე განვრცობა, გამოვიყენეთ ორი და ამგვარად, მივიღეთ 3840x1080 პიქსელი. ხოლო მასთან შედარებით, 5760x1080-ზე, პერფორმანსის დონე შემცირდებოდა ერთი მესამედით, რაც არც თუ ისე კარგად გამოჩნდებოდა. DX11: Battlefield Bad Company 2 Crysis 2 - DX11 - High Res Textures 4xA DX10: Anno 1404 DX10: Far Cry 2 8xAA რასაკვირველია, ძველი თამაშების წარმადობის დონე უფრო მაღალი იქნებოდა, ვიდრე თანამედროვეებისა. რეალურად კი, თუ გსურთ ასეთ კონფიგურაციაში BF3, Crysis 2 და მისთ. ტაიტლებისგან თვალწარმტაცი გეიმპლეის მიღება, დაგჭირდებათ მეორე ვიდეობარათიც. ოვერქლოქინგი ბარათის აჩქარება შესაძლებელია 850 მჰზ-მდე ბირთვზე - ვოლტაჟის მომართვის გარეშე. ხოლო მასზე 1.1 ვ-ს დაყენებით, მიღწეულ იქნა სტაბილური 920 მჰზ, რაც საკმაოდ შთამბეჭდავია. თუმცა ამით, GPU-ს ტემპერატურამ მოიმატა 73 გრადუსამდე. ხმის დონე დაახლოებით იგივე, 44 დბ დარჩა. DirectX 11 High Resolution Texture Pack Ultra Quality settings 4x AA Level - Times Square (2 minute custom time demo) ზემოთ მოცემულია წარმადობის შედეგები GPU-რესურსების საკმაოდ მომთხოვნ, 3DMark 11-ში. აქ კი, თამაში Alien versus Predator, 1920x1200 გაფართოებით - 4xAA და 16X ანიზოტროპულ ფილტრაციაზე. დასკვნა KFA2 GeForce GTX 570 MDT X4 მართლაც საოცრად სასიამოვნო პროდუქტია და ეს მხოლოდ მულტი-დისპლეი ფუნქციონალურობას არ ეხება. ძველი თამაშების ამ კონფიგურაციაში ჩართვით, არცთუ ურიგო გეიმპლეის მიღება შეიძლება, თუმცა არ არის გამორიცხული წარმოიქმნას გარკვეული პრობლემები იმ რეზოლუციებთან, რომელთა მხარდაჭერაც მათ არ გააჩნიათ. ახალი ტაიტლებისთვის კი, ეს რეჟიმი ერთი GPU-სთვის ზედმეტად დიდ დატვირთვას წარმოადგენს. თუ თქვენ გსურთ სამი მონიტორისგან შემდგარი გამოსახულების მიღება (5760x1080), როგორც უკვე ითქვა, მათ გათვალისწინებული უნდა ჰქონდეთ 50 ჰზ, შემდეგ თქვენ დაგჭირდებათ custom-რეზოლუციის შექმნა - NVIDIA-ს დრაივერის მეშვეობით. ეს კი ნამდვილად კომპრომისია. სიტყვაზე 1280x1024 ან მაგალითად 1680x1050/1600x1200 დისპლეის გამოყენებით, თუნდაც 60 ჰზ-ზე, არანაირ უსიამოვნებას არ შეხვდებით. გარდა თვალწარმტაცი გარეგნობისა, უნდა ითქვას ისიც, რომ ის მნიშვნელოვნად მაღალ სიხშირემდე (800 მჰზ) აჩქარებული პროდუქტია, ხოლო თუ ეს საკმარისი არ არის, მაშინ ბირთვის ვოლტაჟის 1.1 ვ-ზე დაყენებით, შესაძლებელია 900 მჰზ-ის გადაჭარბებაც. ამ ბარათს ნამდვილად არ აქვს ის უარყოფითი მხარეები, რომლებზეც შეშფოთება ღირდეს. ტემპერატურები კარგია, რეფერენს-მოდელთან შედარებით, უკეთესი, ამასთან, ის აჩქარებული მოდელიცაა. ხმაურიანობის დონე მნიშვნელოვნად დაბალია (თუმცა, კარგი იქნებოდა, დატვირთულზე უფრო ჩუმი რომ ყოფილიყო) და ის იძლევა შთამბეჭდავ წარმადობის დონეს ნებისმიერ თამაშში. პრობლემას არც მაღალი გაფართოება წარმოადგენს. ყველაზე მაღალ ანტი-ალიასინგსა და გამოსახულების ხარისხის პარამეტრებზე, 1920x1200-მდეც კი, თქვენ მაინც შეინარჩუნებთ თვალისმომჭრელ გეიმინგ-ატმოსფეროს. ხოლო თუ ამის გაკეთება MDT-რეჟიმში გადაწყვიტეთ, უმჯობესი იქნება, რომ მეორე, ნებისმიერი ბრენდის, იგივე ვიდეობარათზეც დაფიქრდეთ. თუმცა, რასაკვირველია, სამ 1280x1024 ან 1680x1050 მონიტორის გამოყენების შემთხვევაში, მისი დამატება არ მოგიწევთ. KFA2-მ უდავოდ დიდებული პროდუქტი წარმოადგინა. მართალია, შეიძლებოდა სულ ოდნავ ჩუმი რომ ყოფილიყო, მაგრამ ეს დიდ უარყოფით მხარედ არ უნდა ჩაითვალოს. მოწონებას იმსახურებს ისიც, რომ ის წინასწარ არის აჩქარებული და მისი პერფორმანსის შედეგები, განუწყვეტლივ GTX 580-თან ახლოსაა. ამას დაუმატეთ თვალწარმტაცი გარეგნობაც და მიიღებთ შესანიშნავ ბარათს, რომელიც შედის კატეგორიაში ‘very much recommended’. იმედი ვიქონიოთ, რომ ის უფრო მეტად გახდება ხელმისაწვდომი ევროპაში, რადგან KFA2 ბრენდი ნამდვილად იმსახურებს ქსელების გაფართოებას, რის მიღწევაც, ამ კონტინენტზე არცთუ ისე მარტივია, როგორც ერთი შეხედვით ჩანს. GURU3D 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barca Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 დიდი მალდობა მიმოხილვისთვის რაც შეეხება ვიდეო ბარათს ,ძალიან კარგი 570 ია დიზაინითაც და ფუნქციონალურადაც ,რაც მთავარია იმათ გამოადგებათ ყველაზე მეტად ვისაც სურს 4 დისპლეიზე ან ცოტა ნაკლებზე მუშაობა ან თამაში ,საინეტრესოა MSI ის Twon Frozr III ის 570 თუ სჯობს ეს მოკლედ მართლა ძალინა კარგი 570 ია და ერთ-ერთი საუკეთესო დღეს-დღეობით Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
მიშა Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 ხმაური დიდი არაფერი ბედენაა მათთვის, ვინც ასეთ ვიდეოდაფას ყიდულობს. საკმაოდ მძლავრია, ვიზუალიც კარგი აქვს, ბრავო KFA-ს. მართლა და აქამდე რატომ არ მსმენია ამ ფირმის შესახებ არაფერი? :ugly_confused2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barca Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 ხმაური დიდი არაფერი ბედენაა მათთვის, ვინც ასეთ ვიდეოდაფას ყიდულობს. საკმაოდ მძლავრია, ვიზუალიც კარგი აქვს, ბრავო KFA-ს. მართლა და აქამდე რატომ არ მსმენია ამ ფირმის შესახებ არაფერი? არ გეპატიება მიშა შენ ეგ არადა ახალი ფირმა არაა და არაერთი მაგარი ვიდო ბარათი აქვს გამოშვებული თუ არ ვცდები ამასაც ეხსენბა ხო მთლიანად Heatsink და ქულერი და ეგრევე "ამოდის" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
მიშა Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 არ გეპატიება მიშა შენ ეგ დამსაჯეე :hmm: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delfistyaosani Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 აუუუ რა მხეცუნიაააააა ეგ უნდა მიასვა წყალზე, 3 ცალი FULL HD P-IPS მონიტორი 24" ან 27" და ვიგულავეეეეეეეთ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted December 19, 2011 Share Posted December 19, 2011 KFA2 GeForce GTX 580 MDT X4 Graphics Card http://guru3d.com/news/kfa2-geforce-gtx-580-mdt-x4-graphics-card-/ ხო სპეციფიკური კარტაა, ყველას არც დაჭირდება ეგეთი ფუნქციებით Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kemo Posted December 24, 2011 Share Posted December 24, 2011 აუუუ რასექსია! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.