Jump to content

დამეხმარეთ


Recommended Posts

გამარჯობათ.კომპი ვიყიდე gitec-ში დაახლოებით10 თვის წინ.კომპს აქვს რაგაც პრობლემები,ეკრანზე ზოლები ტალღისებურად მოძრაობს და არ ვიცი რისი ბრალია.გთხოვთ მირჩიეთ რისი ბრალი შეიძლება იყოს და რა ვქნა.

Link to comment
Share on other sites

კომპი გარანტიაზეა მაგრამ ხშირად ექმნება პრობლემები.gitec-ში რამოდენიმეჯერ მქონდა მიტანილი და მითხრეს დრაივერები იყო არეულიო.დრაივერები რო დამააყენეს მაინც უჩნდებოდა იგივე ხაზები როგორც ახლა აქვს. მერე კომპი ჭედავდა და რო მივიტანე სატა კაბელი არის დამწვარიო და გამომიცვალეს.ახლა რა ვქნა არ ვიცი.

Link to comment
Share on other sites

მასე ხშირად თუ აქვს პრობლემები , შეიძლება კვების ბრალიც იყოს... მიიტანე კიდე ერთხელ სანამ გარანტიაზეა და კვებაც შეამოწმებინე

Link to comment
Share on other sites

ვიდეოსია

აწამეს ვიდეო რაზგონში და მერე მოგყიდეს შენ :D

წესით ეგრე არ უნდა ექნათ five-es ვთხოვე დახმარება როდესაც ვიდულობდი და ტავის ნაცნობებთან მაყიდინა.

დრაივერი აყენია ?

კი აყენია.იქ რომ დამიყენეს დრაივერები, სახლში რომ მოვიტანე ერთ ორი კვირის შემდეგ ისევ დაიწყო არევა.ახლა საერთოდ მარტო ვიდეო რომ ჩავრთო და კიდე რამე ფანჯარა გავხსნა მაშინვე "უბერავს".

Link to comment
Share on other sites

ჯამპერ შენ ნუ ხარ პროვოკატორი :P

აწამეს არა ის კიდე .. ჯერ იცი საერთოდ რა ვიდეო უყენია?

შეიძლება უბრალოდ სისტემა გაქვს გადასაყენებელი, ან დრაივერი . მოკლედ მიიტანე და ნახავენ რა პრობლემაა

Link to comment
Share on other sites

ჯამპერ შენ ნუ ხარ პროვოკატორი :P

აწამეს არა ის კიდე .. ჯერ იცი საერთოდ რა ვიდეო უყენია?

შეიძლება უბრალოდ სისტემა გაქვს გადასაყენებელი, ან დრაივერი . მოკლედ მიიტანე და ნახავენ რა პრობლემაა

GTS-250 miyenia.

Link to comment
Share on other sites

ჯამპერ შენ ნუ ხარ პროვოკატორი :P

აწამეს არა ის კიდე .. ჯერ იცი საერთოდ რა ვიდეო უყენია?

შეიძლება უბრალოდ სისტემა გაქვს გადასაყენებელი, ან დრაივერი . მოკლედ მიიტანე და ნახავენ რა პრობლემაა

აკრედიტაციის გარეშე :D

Link to comment
Share on other sites

მოკლედ.. სანამ გარანტია აგქვს სრული უფლება გაქვს თავიანთ საქონელზე პასუხი მოთხოვო, არანაირი დრაივერის გამოცვლა და რამე, შენ ქეისი არ გახსენი? არ უჩიჩხინე? ხოდა თუ არ უჩიჩხინე და თავისით გაფუჭდა მაშინ ვალდებულები არიან ნაწილი გამოცვალონ კიდეც.. მოკლედ პასუხი მოთხოვე თავიანთ საქონელზე, ბოლო-ბოლო ფული გაქ გადახდილი ხო არ გაჩუქეს? როცა რამეს შეცვლიან იქვე გაატესტინე რომ სახლში ტყუილად არ წაიღო. 2 თვე ბევრი არაა და გაითვალისწინე, ეგენი ეცდებიან გაწელო, ხან გეტყვიან სატა არის გაფუჭებული, ხან ვინდოუსია გადასაყენებელი და ხვალე მოდიო და ამასობაში 2 თვეც გავა, თუ ის სატას გამოცვლა და დრაივერების სეცვლა არ შველის ახალი ნაწილი ჩაგიდგან.. ეგენი ვალდებულები არიან, აბა გარანტიას რაში გაძლევენ? იმაში რომ დრაივერები არ გაფუჭდება თუ იმაში რომ კომპი არ გაფუჭდება? დააზუსტებინე ბოლომდე რა სჭირს, და გახსოვდეს რომ სენ სრული უფლება გაქვს ამის

Link to comment
Share on other sites

მოკლედ.. სანამ გარანტია აგქვს სრული უფლება გაქვს თავიანთ საქონელზე პასუხი მოთხოვო, არანაირი დრაივერის გამოცვლა და რამე, შენ ქეისი არ გახსენი? არ უჩიჩხინე? ხოდა თუ არ უჩიჩხინე და თავისით გაფუჭდა მაშინ ვალდებულები არიან ნაწილი გამოცვალონ კიდეც.. მოკლედ პასუხი მოთხოვე თავიანთ საქონელზე, ბოლო-ბოლო ფული გაქ გადახდილი ხო არ გაჩუქეს? როცა რამეს შეცვლიან იქვე გაატესტინე რომ სახლში ტყუილად არ წაიღო. 2 თვე ბევრი არაა და გაითვალისწინე, ეგენი ეცდებიან გაწელო, ხან გეტყვიან სატა არის გაფუჭებული, ხან ვინდოუსია გადასაყენებელი და ხვალე მოდიო და ამასობაში 2 თვეც გავა, თუ ის სატას გამოცვლა და დრაივერების სეცვლა არ შველის ახალი ნაწილი ჩაგიდგან.. ეგენი ვალდებულები არიან, აბა გარანტიას რაში გაძლევენ? იმაში რომ დრაივერები არ გაფუჭდება თუ იმაში რომ კომპი არ გაფუჭდება? დააზუსტებინე ბოლომდე რა სჭირს, და გახსოვდეს რომ სენ სრული უფლება გაქვს ამის

გმადლობთ.აუცილებლად გავალ და დავაკვირდები. მე არ გამიხსნია ქეისი არც მტვრისგან გამიწმენდია. სანამ გარანტია არ გაუვა ხელს არ ვახლებ.

Link to comment
Share on other sites

ეს ქეისების დალოქვა ზანტი და ზარმაცი კომპანიების მოგონილია, ვისაც პროფესიონალიზმი არ ყოფნის ახსნას თუ რა და როგორ და ამიტომ ეგრევე კეისებს პლომბავს.

ლოკალურ სბორკებზე რომ არაფერი ვთქვათ, ამას წინათ Acer_ის ბრენდ კომპიუტერები ვნახე და ქარხნული პლომბი ედო, მაგრამ ოფიციალურ სერვის ცენტრმა გახსნაზე დასტური მოგვცა...

სართოდ თითზე ჩამოსათვლელი ყველა ის კომპიუტერული მაღაზია რომელიც ქეისის გახსნაზე შეზღუდვებს არ გიწესებს პლომბის სახით, მე რაც ვიცი ესეთი სულ 2 კომპანიაა:

ALTA და PCSHOP.GE smile.gif

საერთოდ ბრენდების მსგავსად პოლიტიკა აქაც იგივეა, თითოეული დეტალის სერიული ნომერი ბაზაში ტარდება.

მთავარია ფიზიკური დაზიანება და წყლის ნიშნები არ აღენიშნებოდეს დეტალს.

უფრო მეტიც, PCSHOP.GE_ში ნაყიდ ნებისმიერ კომპიუტერზე ქულერიდან დაწყებული კვების ბლოკით დამთავრებული ყველა დეტალზე 1 წლიანი გარანტიაა.

პრობლემის შემთხვევაში არც გეკითხებიან მტვრისგან არის კვება და ქულერი დაზიანებული თუ მაღალი ძაბვის მოვარდნისგან. ეგრევე უკომენტაროდ ცვლიან. thumbsup.gif

სამწუხაროა მაგრამ ძალიან ბევრი მომხმარებელი ამა თუ იმ ნივთის შეძენისას არ ითვალისწინებს გაყიდვის შემდგომ სერვის მომსახურების ხარისხს, სანამ თავის თავზე არ გამოცდის და საგონებელში არ ჩავარდება...

ცუდი როცა ყველამხრივ შეზღუდულია მომხმარებელი, ან მტვრის გაწმენდაა საჭირო, ან რომელიმე დეტალის ჩამატება, ან თუნდაც შეცვლა... ესეიგი სულ იღლიაში ამოდებული კეისით უნდა ირბინოს უბან-უბან? smile.gif)))

რაც შეეხება თემას, ძალიან დიდი ეჭვი მაქვს რომ ვიდეო ბარათი გადახურდა და არტეფაქტებიც მანდედან გამომდინარეა.

ვიდეო შეამოწმებინე Stress ტესტზე...

Link to comment
Share on other sites

გმადლობთ.აუცილებლად გავალ და დავაკვირდები. მე არ გამიხსნია ქეისი არც მტვრისგან გამიწმენდია. სანამ გარანტია არ გაუვა ხელს არ ვახლებ.

ხოდა მითუმეტეს. თუ არაფერი გიჩალიჩია სრული უფლება გაქვს რომ მოითხოვო ახალი ნაწილი. ხო ხედავ რო არც სატაა გადამწვარი და არც დრაივერები აკლია ეხლა შეიძლება გითხრან ვინდია გადასეყენებლიო და ცოტა შეუტიე რა რაც უფრო რბილად დაელაპარაკები იფიქრებენ არიფიაო და დროს გაგიწელავენ 2 თვე თუ დაგრჩა იჩქარე, მოიTხოვე ნაწილის გამოცვლა Tუ არაფერი Sველის

ეს ქეისების დალოქვა ზანტი და ზარმაცი კომპანიების მოგონილია, ვისაც პროფესიონალიზმი არ ყოფნის ახსნას თუ რა და როგორ და ამიტომ ეგრევე კეისებს პლომბავს.

ლოკალურ სბორკებზე რომ არაფერი ვთქვათ, ამას წინათ Acer_ის ბრენდ კომპიუტერები ვნახე და ქარხნული პლომბი ედო, მაგრამ ოფიციალურ სერვის ცენტრმა გახსნაზე დასტური მოგვცა...

სართოდ თითზე ჩამოსათვლელი ყველა ის კომპიუტერული მაღაზია რომელიც ქეისის გახსნაზე შეზღუდვებს არ გიწესებს პლომბის სახით, მე რაც ვიცი ესეთი სულ 2 კომპანიაა:

ALTA და PCSHOP.GE smile.gif

საერთოდ ბრენდების მსგავსად პოლიტიკა აქაც იგივეა, თითოეული დეტალის სერიული ნომერი ბაზაში ტარდება.

მთავარია ფიზიკური დაზიანება და წყლის ნიშნები არ აღენიშნებოდეს დეტალს.

უფრო მეტიც, PCSHOP.GE_ში ნაყიდ ნებისმიერ კომპიუტერზე ქულერიდან დაწყებული კვების ბლოკით დამთავრებული ყველა დეტალზე 1 წლიანი გარანტიაა.

პრობლემის შემთხვევაში არც გეკითხებიან მტვრისგან არის კვება და ქულერი დაზიანებული თუ მაღალი ძაბვის მოვარდნისგან. ეგრევე უკომენტაროდ ცვლიან. thumbsup.gif

სამწუხაროა მაგრამ ძალიან ბევრი მომხმარებელი ამა თუ იმ ნივთის შეძენისას არ ითვალისწინებს გაყიდვის შემდგომ სერვის მომსახურების ხარისხს, სანამ თავის თავზე არ გამოცდის და საგონებელში არ ჩავარდება...

ცუდი როცა ყველამხრივ შეზღუდულია მომხმარებელი, ან მტვრის გაწმენდაა საჭირო, ან რომელიმე დეტალის ჩამატება, ან თუნდაც შეცვლა... ესეიგი სულ იღლიაში ამოდებული კეისით უნდა ირბინოს უბან-უბან? smile.gif)))

რაც შეეხება თემას, ძალიან დიდი ეჭვი მაქვს რომ ვიდეო ბარათი გადახურდა და არტეფაქტებიც მანდედან გამომდინარეა.

ვიდეო შეამოწმებინე Stress ტესტზე...

გეთანხმები, მე კომპი pcshop.ge-ში ვიყიდე და არანაირი პლომბი არ დაუდიათ, პროსტა მაზერს რაღაც ეტაკა ამ ბოლო დროს, 2 წელი მემსახურა :) სხვა არაფერზე მქონია პრობლემა

Link to comment
Share on other sites

ჩემი ძმაკაცია დსმი :mad: ჰოდა რა ხდება. გამჭვირვალე ზოლები აქვს რაა ვერ მივხვდი რისი ბრალია სტრესის დროსსს უჩნდება. გავიტან ამ დღეებში და შევამოწმებინებ აბა...

პს: სათაური გადაარქვით არ იცოდა რო არ შეიძლებოდა :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • Barca locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.