Jump to content

ავტომობილები


Recommended Posts

რომელ კატეგორიაშია საუკეთესო მესამე სერია ? :) კოლცოზე იძახი ?

კოლცოზე კი არა, კლასში, ანუ C კლასში, გლეხურად რომ ვთქვათ, მძღოლის მანქანებში და ეს მხოლოდ ჩემი შეხედულება არ არის, მსოფლიო დონეზე და ოფიციალური რეიტინგებით გეუბნევი და ამ საკითხში 1000-ობით ავტო-ჟურნალისტი და ექსპერტია ჩაბმული, აფასებენ ყველაფერს, პირველ რიგში კი მანქანის მართვას იმიტომ, რომ ეს C კლასი ითვლება (არაოფიციალურად), როგორც მძღოლის მანქანა და BMW ოფიციალურადაც ამბობს, რომ ამ სერიაში მთელი აქცენტი გადატანილია მძღოლზე და სხვა საკითხები მაგალითად, საბარგულის ლიტრაჟობა იმდენად არ აინტერესებთ, როგორც მძღოლის სიამოვნება (ლაპარაკი მაქვს მანქანის აგრესიულ და სპორტული სტილის მართვაზე).

Link to comment
Share on other sites

BMW BMW BMW :mad:

რაცარუნდა თქვათ მაინც BMW რა ძმაო :D

მარა მერსედესსაც პატივს ვცემ

Link to comment
Share on other sites

კოლცოზე კი არა, კლასში, ანუ C კლასში, გლეხურად რომ ვთქვათ, მძღოლის მანქანებში და ეს მხოლოდ ჩემი შეხედულება არ არის, მსოფლიო დონეზე და ოფიციალური რეიტინგებით გეუბნევი და ამ საკითხში 1000-ობით ავტო-ჟურნალისტი და ექსპერტია ჩაბმული, აფასებენ ყველაფერს, პირველ რიგში კი მანქანის მართვას იმიტომ, რომ ეს C კლასი ითვლება (არაოფიციალურად), როგორც მძღოლის მანქანა და BMW ოფიციალურადაც ამბობს, რომ ამ სერიაში მთელი აქცენტი გადატანილია მძღოლზე და სხვა საკითხები მაგალითად, საბარგულის ლიტრაჟობა იმდენად არ აინტერესებთ, როგორც მძღოლის სიამოვნება (ლაპარაკი მაქვს მანქანის აგრესიულ და სპორტული სტილის მართვაზე).

მარტო BMW აკეთებს მაგას გინდა თქვა ? და რამე სხვა მანქანაში რომ იჯდე ნაკლებ სიამოვნებას მიიღებ ? თუნდა აუდი თუნდაც მერსედესი იყოს ? C63-ს რაც აქ სიმძლავრე და რა სიამოვნებასაც მაგის ძრავისგან და მაგის ჰენდლინგისგან იღებ ხო არამგონია BNჭ-ს რამე მეტი ქონდეს, ცხენიც ნაკლები აქ და თორქიც ჯერ რა აგრესიაზე ლაპარაკობენ როცა V8 ძრავს უშვებენ 400 თორქით ? ნუ რავი ჩემთვის სხვა გაგებაა ალბათ აგრესიულობა და ყველაფერი მოვრჩები ჯობია მაგაზე ლაპარაკს :)

Link to comment
Share on other sites

ვინმემ შეგიძლიათ მითხრათ სად მოვიპოვე კონკრეტულ მანქანაზე ინფო , კონკრეტულად მაინტერესებს რა, რომელ აბაროტზე იძვრება საუკეთესოდ და სიჩქარის შეცვლის სუკეთესო მომენტი როდის აქვს, ეგეც მაინტერესებს,

მოკლედ აი ეს ინფო რო იდოს რა :)

Link to comment
Share on other sites

მარტო BMW აკეთებს მაგას გინდა თქვა ? და რამე სხვა მანქანაში რომ იჯდე ნაკლებ სიამოვნებას მიიღებ ? თუნდა აუდი თუნდაც მერსედესი იყოს ? C63-ს რაც აქ სიმძლავრე და რა სიამოვნებასაც მაგის ძრავისგან და მაგის ჰენდლინგისგან იღებ ხო არამგონია BNჭ-ს რამე მეტი ქონდეს, ცხენიც ნაკლები აქ და თორქიც ჯერ რა აგრესიაზე ლაპარაკობენ როცა V8 ძრავს უშვებენ 400 თორქით ? ნუ რავი ჩემთვის სხვა გაგებაა ალბათ აგრესიულობა და ყველაფერი მოვრჩები ჯობია მაგაზე ლაპარაკს :)

რასაც ვერიდებოდი, ზუსტად იქ შევყავი თავი :D

ამას ჩემი აზრით კი არ გეუბნევი, 1996 წლიდან მოყოლებული 2005 წლის ჩათვლით (მერე დავიკიდე) არც 1 ავტოჟურნალი "კლაკსონი" არ გამიმაზია, უჯრებში რომ ტევა არ მქონდა, კარდონის ყუთებში ვალაგებდი (ბოლოს ძმაკაცის ბავშვს ვაჩუქე, ეხლაც ყრია 20-30 ცალი), ამას რატომ გეუბნევი და, სულ მაგის კითხვა/ძიებაში ვიყავი და ასე 2 სიტყვით მაინც ვერ დაგაჯერებ და არც ვაპირებ, არსებობს ინტერნეტი და დიდი ინფორმაციაც დევს, შედი თუ გაინტერესებს და გადაიკითხე, მთელი ცხოვრებაა მივმკვდარი ვარ BMW-ს, ეხლა მყავს მე-11, ასევე მყავდა 2 მერსედესიც (1 ეხლაც მყავს) ვიცი რომელი როგორ სუნთქავს, მაგრამ BMW-ში რომ სპორტული სული ბევრად მეტი დევს, ვიდრე მერსედესში ეს შენ კი არა მსოფლიომ იცის, განა მერსედესს არ აქვს, უბრალოდ მერსედესში რომ ეგ იგრძნო უნდა იყიდო რაღაც AMG და BMW-ში თუნდაც 2,5 იყოს დაქოქვიდანვე გრძნობ, რომ აქ კლასიკური კი არა, სპორტული სტილია.

ვსიო, ამ საკითხზე მოვრჩეთ, ძალიან გთხოვ, ზემოთ დაგიწერე "გლეხური ენით" იმიტომ, რომ ნამდვილად არ მაქვს დეტალებში დასაბუთების თავი, ჩემი სიტყვების არ გჯერა? კი ბატონო, როგორც შენ თვლი საჭიროდ ეგრე იყოს, ყველაფერში გეთანხმები, ოღონდ ნუ გამაგრძელებინებ, მართლა სერიოზულად გეუბნევი, მთელი ცხოვრება ამ ლაპარაკში ვიყავი, თავისივე ფაქტების მოყვანით და დასაბუთებით და მაგრად დამღალა, ალბათ რაღაც ნაწილმა ჩემს ფსიქიკაზეც იმოქმედა და ვეღარ ვუსმენ ასეთ თემებს, ყველაფერში გეთანხმები, არ ვარგა ეს დედეა მ....ი BMW და მოვრჩეთ :vis:

არ გაგიტყდეს ბრატუხა.

Link to comment
Share on other sites

სხვადასხვა მანქანებია ეგენი.. უკანა კარები არ აქვს ქვედას :chojinfc:

maybach08.jpg

ამის სალონია მგონი ეგ

ხო ახლა სწორია :D

ხო ჯამბო მართალია :D

Link to comment
Share on other sites

ვინმემ შეგიძლიათ მითხრათ სად მოვიპოვე კონკრეტულ მანქანაზე ინფო , კონკრეტულად მაინტერესებს რა, რომელ აბაროტზე იძვრება საუკეთესოდ და სიჩქარის შეცვლის სუკეთესო მომენტი როდის აქვს, ეგეც მაინტერესებს,

მოკლედ აი ეს ინფო რო იდოს რა :)

ჰანთერ შენ გეცოდინება :D

კონკრეტულად მაინტერესებს 2003 წლის, A4 1.8T 4X4 ზე, ოღონდ 190 ცხენის ძალიანია, მექანიკა

რაც ზემოთ დავწერე ეგ მაინტერესებს :)

Link to comment
Share on other sites

ჰანთერ შენ გეცოდინება :D

კონკრეტულად მაინტერესებს 2003 წლის, A4 1.8T 4X4 ზე, ოღონდ 190 ცხენის ძალიანია, მექანიკა

რაც ზემოთ დავწერე ეგ მაინტერესებს :)

რას ამბობ ბიჭო, მაგას რად უნდა ინტერნეტი? :D

მანქანას თუ აქვს 6500 ბრ.წთ-ში, ყველაზე კარგი ვარიანტია, რომ 3700-4000 ბრუნზე დაძრა, სცეპლენია უნდა გქონდეს ნახევრად აშვებული იმ დონემდე, რომ 1 სანტიმეტრში უკვე მოდება ჰქონდეს, არავითარ შემთხვევაში არ დაძრა ბოლომდე გათიშული სცეპლენიით, მიუხედავად იმისა რომ კვადროა ცოტას მაინც ამოგიბუქსავებს, თან ამხელა აბაროტზე, მაგრამ ისიც გავითვალისწინოთ, რომ ტურბოა, ტურბო კი მაგ ამბავში ცოტა სუსტია, ანუ ტურბოს დაბალი აბაროტი არ უყვარს (თუნდაც ბიტურბოს ჩათვლით) დაბალ აბაროტზე იკეთებს "ტურბო იამას" ეგ ნიშნავს, რომ ცოტა მაღალი აბაროტი სჭირდება ტურბოს მზადყოფნისთვის, ანუ საჭირო ვწნევის შექმნა ხომ უნდა მოასწროს (თუ არ ვცდები შენსას წნევა აქვს 0,8 ბარ.)?! ამიტომ ისედაც მაღალი აბაროტის დაჭერა მოგიწევს და ეგ კი გეყოფა დასაძრავად, მაგრამ ზედმეტად დიდი აბაროტი ისევე ცუდია, როგორც დაბალი, ძალიან დიდ აბაროტზე ძრავს "სასუნთქს" აღარ უტოვებ, რაც იმოქმედებს აჩქარებაზე.

რაც შეეხება სიჩქარის შეცვლას, ტახომეტრზე კი გექნება 6500 ბრუნი (მეტიც აქვს, მაგრამ 6500-ზე აგრანიჩიწელი გაგითიშავს), მაგრამ შენი მანქანა მაქსიმალურ ცხ.ძალებს მოგცემს დაახლოებით 5600-5800 ბრუნზე, ამიტომ დანარჩენი დამოკიდებულია რა დონის სიჩქარეთა კოლოფი უყენია, მაგრამ მაინც იდეალური სიჩქარის შეცვლა გექნება 6400-6450 ბრუნზე, არასდროს მიიყვანო 6500-მდე, ზოგმა "ბაცანა ლიხაჩმა" რომ იცის, ადგილიდან რომ "მოახევინებს" და სიჩქარეს აგრანიჩიწელის გათიშვაზე რომ უცვლის, ეგეთ კაცს არასდროს ეგონკავო, ცოდოა, შეიძლება დაიმტვრეს, სერიოზულად გეუბნევი.

ეს ყველაფერი ჩემი დაბალი დონის ცოდნით დაგიწერე და დანარჩენი უკვე ინტერნეტში.

რუსები აუდის ძალიან დიდი ფანები არიან (მათი ყინვებიდან და აუდის კვადროობიდან გამომდინარე) და მაგათ ფორუმებზე იძრომიალე, ბევრ სასარგებლოს იპოვი. http://www.audi-club.ru/

Link to comment
Share on other sites

ოოო ჯიგარი ხარ :) რა, გადავიკითხავ ეხლა ფორუმსაც :) სხვათაშორის სწრაფია ტო თან ძნ ნუ 1.8 ის კვალობაზე ვამბობ, თორე 4.4 ზე მყავდა პიცოტი (ეუF რა იყო) :D

Link to comment
Share on other sites

ოოო ჯიგარი ხარ :) რა, გადავიკითხავ ეხლა ფორუმსაც :) სხვათაშორის სწრაფია ტო თან ძნ ნუ 1.8 ის კვალობაზე ვამბობ, თორე 4.4 ზე მყავდა პიცოტი (ეუF რა იყო) :D

ეგ ტურბოს ხარჯზეა, მაგრამ ადგილიდან სანამ 50-60-ს აკრიფავ შეიძლება რამე 2.0-მა ცხვირი გაგიყოს, შეიძლება კი არადა ეგრეა, მერე უკვე ტურბო რომ საკმარის "ბარ"-ს დაიგროვებს უცბად აკრიფავ.

წყნარად სიარული ჯობია, მითუმეტეს ქალაქში.

იმას რა დამავიწყებს, მე და CIVIC-მა ნახალოვკაში რეები ვქენით დღისით, მზისით, შუადღის 2-3 საათზე (2002 წელი იყო, მაშინ E36 2,5 მყავდა), ტრაბახში არ ჩამითვალო და, ვიღაცას რომ ვიდეო გადაეღო, იფიქრებდი ეს ნამდვილი კადრები არ არის და მონტაჟიაო. ვაკეში, შუა პიკის საათში (საღამოს 7 საათზე) მე და ჩემი ძმაკაცი ვიყავით, ბავშვებს გეფიცები, მასტი მეხვეწებოდა, ტიროდა, ბავშვს უმამოდ ნუ დამიტოვებო, ეს გრძელდებოდა: პლეხანოვი, რუსთაველი, ვაკე, საბურთალო, დიდუბე და ნახალოვკაში მოვედით, ნახევარ ქალაქს ესე დავარტყით კრუგი, ერთხელ ძმაკაცის ბიძა (ახალგაზრდა ბიძა ყავს) შუშა ჩაუწია და თუ არ გამიჩერებ ჩემი დედას .... თუ არ გადავხტეო, ეხლა კი მეცინება, მაგრამ, აბა მაშინ იმისთვის გეკითხა, კაცი გაშავდა, შეიძლება ესე? ნაღდად არ შეიძლება, თან ქალაქში? რას ამბობ?! ბოლო 2 წელია დავწყნარდი და ეხლა ვხვდები რა დონეზე მიქროდა, თურმე რა მაგრად მივქარავდი, 1 პლიუსი მხოლოდ ის მქონდა, რომ მანქანა ცხოვრებაში არ დამიმტვრევია, სამაგიეროდ "გულ-მუცელს" ვუნადგურებდი, რუსთავში თუ ჩავიდოდი, 200-300$ გამზადებული მქონდა მანქანის გასაკეთებლად, რა მინდოდა, რა ძალა მედგა...

წყნარად იარეთ, წყნარად! თუ ლიხაჩობა გინდათ, აგე, ზაფხულში რუსთავს იხსნება და იქ ჩადით.

Link to comment
Share on other sites

ღმერთმა გაშოროს ცუდი კაცო, :D კარგია რო აღარ გაზაობ,

იმაში ვერ დაგეთახნმები :) იმიტომ რომ 3.2 გლაზასტს 120 ამდე, სწორზე!!! გადავახიე თავზე, სადღაც 80 ზე ერთი კორპუსით ვუგებდი , 120 ის მერე გაწია 3.2 აა ბოლო ბოლო :D მაგრამ პატრონმა (ჩემი ძმაკაცი) გადმოვიდა და დედა აგინა მერსედესის "ქაქი" - ო :D თან ცუდად დავძარი :P

ხო E 2.8 გავხიე ესეც გლაზასტი თან მექანიკა. ოღონდ ქალაქში :D + მამაჩემის 48 წლის ვითომ ძნ რული იჯდა :D

მოკლედ იმის თქმა მინდა რო, ადგილიდან უფრო მაგარია ვიდრე დალშე

__________

შეიძLება მე მეჩვენება, ნუ ისეთი ეფექტი აღარ აქვს როგორც სტარტის დროს

Link to comment
Share on other sites

jet-car.jpg

აბა ვინ დამიდგება?

Link to comment
Share on other sites

ღმერთმა გაშოროს ცუდი კაცო, :D კარგია რო აღარ გაზაობ,

იმაში ვერ დაგეთახნმები :) იმიტომ რომ 3.2 გლაზასტს 120 ამდე, სწორზე!!! გადავახიე თავზე, სადღაც 80 ზე ერთი კორპუსით ვუგებდი , 120 ის მერე გაწია 3.2 აა ბოლო ბოლო :D მაგრამ პატრონმა (ჩემი ძმაკაცი) გადმოვიდა და დედა აგინა მერსედესის "ქაქი" - ო :D თან ცუდად დავძარი :P

მე გეუბნევი 50-60-ზე, მერე უკვე ტურბო ცხოველი ხდება, თან მერსედესს შენზე ბევრად დიდი ძრავი აქვს და ტურბინისდა მიუხედავად შენ მაინც ბევრად ნაკლები კრუწიაში მომენტი გექნება, კაკ რას ეგ არის რესკად აჩქარების პლიუსი.

მოკლედ იმის თქმა მინდა რო, ადგილიდან უფრო მაგარია ვიდრე დალშე

__________

შეიძLება მე მეჩვენება, ნუ ისეთი ეფექტი აღარ აქვს როგორც სტარტის დროს

ეგ იმიტომ, რომ დაბალი კუბადურა თავისას შვება, ტურბინა გაქვს დაბალ წნევიანი (მაღალს ქარხანა არც დაგიყენებს, მატორს მოკლავ ძალიან მალე) თორემ სერიოზული ტურბინა შენი ძრავიდან 190 ცხენს კი არა, ამოიღებს 500-ს, მაგრამ ძრავს მოკლავ 1000 კილომეტრე, ისიც თუ ბოლომდე არ გაიმეტებ.

Link to comment
Share on other sites

დაძვრას უნდა დავუმუღამო რა, ეგაა მთავარი :) არადა კუადრო ადვილი დასამუღამებელია , ვიდრე მარტო უკანა

არა ტო ძლივს ვიყიდე რას ლაპრაკობ :( ცოტათი მოშნი ტურბინა ყენდება ისე მაგრამ არ მინდა , მაკმაყოფილებს, საკმარისად შუსტრია და წვაც ნორმალური აქ :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

დაძვრას უნდა დავუმუღამო რა, ეგაა მთავარი :) არადა კუადრო ადვილი დასამუღამებელია , ვიდრე მარტო უკანა

არა ტო ძლივს ვიყიდე რას ლაპრაკობ :( ცოტათი მოშნი ტურბინა ყენდება ისე მაგრამ არ მინდა , მაკმაყოფილებს, საკმარისად შუსტრია და წვაც ნორმალური აქ :thumbsup:

არა ბიჭო, ხელი არ დაადო ტურბინას! :fuk: 7,8 წამში აქვს 100-მდე აჩქარება, ნორმალურია, ქალაქში თუ წყნარად ივლი (2000-2500 აბაროტი) დაგიწვავს ალბათ 11-ს ფარგლებში, ჰა 12, ვიდზეც საკაიფოა, თან კვადროა, მოკლედ, მშვენიერი მანქანაა და დაანებე თავი, ვინც არ უნდა გეჩალიჩოს, არაფერი დაუმატო მაგ პონტში, როგორც კომპიუტერის აპგრეიდზე ვერ გაჩერდები ეგრეა ესეც, უარესიც, მერე სულ მაგ ჩალიჩში იქნები და გააბანძებ მანქანას.

Link to comment
Share on other sites

კაი ხო :lol: არც ვაპირებდი და ეხლა მითუმეტეს

7,8 წამში აქვს 100-მდე აჩქარება

1.8T სად წავიდა ტექნიკა :D

Link to comment
Share on other sites

ხალხნო და ჯამაათნო

2.8 ბენზინი, ტიპტრონიკი, 4x4 v6 VW Passat 2003 წელი როგორი მანქანაა? იაპონური მარჯვენა საჭით..

Link to comment
Share on other sites

ხალხნო და ჯამაათნო

2.8 ბენზინი, ტიპტრონიკი, 4x4 v6 VW Passat 2003 წელი როგორი მანქანაა? იაპონური მარჯვენა საჭით..

ძნ მაგარი , პროსტა ბევრს დაწვავს :) ისე მაგარია მართლა :) იფ +ავტომატიკა სავარაუდოდ

Link to comment
Share on other sites

ხალხნო და ჯამაათნო

2.8 ბენზინი, ტიპტრონიკი, 4x4 v6 VW Passat 2003 წელი როგორი მანქანაა? იაპონური მარჯვენა საჭით..

ესეიგი მე რაც გაგებული მაქვს, ძალიან აქებს ხალხი მაგ მოდელს

2.8-იანი კი არის მაგრამ ბევრს არ წვავს როგორც ასეთი

პროსტა ტიპტრონიკი უტეხავს რა

Link to comment
Share on other sites

ძნ მაგარი , პროსტა ბევრს დაწვავს :) ისე მაგარია მართლა :) იფ +ავტომატიკა სავარაუდოდ

15ზე მეტი არამგონია დაწვას ქალაქური სიარულით.

Link to comment
Share on other sites

ხალხნო და ჯამაათნო

2.8 ბენზინი, ტიპტრონიკი, 4x4 v6 VW Passat 2003 წელი როგორი მანქანაა? იაპონური მარჯვენა საჭით..

მარტო კარგი ფასის გამო თუ იყიდი, კაპრიზნი ელექტრო სისტემა აქვს და ძნელი გასაყიდია.

Link to comment
Share on other sites

მარტო კარგი ფასის გამო თუ იყიდი, კაპრიზნი ელექტრო სისტემა აქვს და ძნელი გასაყიდია.

კარგი ფასის გამო ნაყიდია უკვე :) მოდის :)

Link to comment
Share on other sites

მე პირადი გამოცდილებიდან გეტყვი რო კარობკა ავტომატი თუა მართლა მზად უნდა იყო რო გაკეთება დაჭირდება რაღაც დროის მერე

Link to comment
Share on other sites

მე პირადი გამოცდილებიდან გეტყვი რო კარობკა ავტომატი თუა მართლა მზად უნდა იყო რო გაკეთება დაჭირდება რაღაც დროის მერე

ტიპტრონიკია.. პრობლემურია?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.