Magdalena Posted April 27 Share Posted April 27 ძველი ინგლისური ტრადიციის თანახმად აშშ-სა და სხვა ინგლისურენოვან ქვეყნებში ტაქსებს უწოდებენ "კებს" (ინგლისური Cab-იდან), ამიტომ ილონ მასკმა არ გაართულა მომავალი Tesla-ს რობოტიზებული ტაქსის დასახელება და კვარტალურ კონფერენციაზე განაცხადა, რომ მას "Cybercab" დაერქმევა. ფოტოს წყარო: Tesla ეს ღონისძიების დასაწყისშივე აღინიშნა: „როგორც განვაცხადეთ, აგვისტოში განვახორციელებთ სპეციალურად შექმნილი რობოტიზებული ტაქსის, ანუ Cybercab-ის დემონსტრირებას“. პრეზენტაცია 8 აგვისტოს არის დაგეგმილი, მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ სერიული ავტომობილის წარმოება უახლოეს მომავალში დაიწყება. Cybertruck ელექტრო პიკაპს ხუთი წელი დასჭირდა წარმოების ხაზამდე მისასვლელად, Tesla Semi სატვირთო მანქანის მცირე სერიული წარმოების გაშვებისთვის მზადებას იგივე დრო დასჭირდა, ხოლო მეორე თაობის Roadster სპორტული მანქანა ჯერ კიდევ ელოდება თავის რიგს 2017 წლიდან. კვარტალურ კონფერენციაზე ილონ მასკმა ასევე დიდი ყურადღება დაუთმო მძღოლის დახმარების ტექნოლოგიების განვითარებას ამერიკელი მარეგულირებლების მოთხოვნების შესაბამისად და აღნიშნა, რომ "სრული ავტოპილოტი" (FSD) კვლავ მოითხოვს მძღოლის მხრიდან მუდმივ კონტროლს. მან გაიხსენა თავისი მრავალი წლის წინანდელი ვარაუდი, რომ ჩვეულებრივ მანქანებს შიდა წვის ძრავებით ავტოპილოტის გარეშე მომავალში შეუსაბამო ბედი ექნებოდათ: მათი გამოყენება არ გახდება იმაზე უფრო რაციონალური, ვიდრე ცხენებით გასეირნება თანამედროვე სამყაროში. Tesla-ს ხელმძღვანელმა გამოთქვა მტკიცე რწმენა არჩეული ავტოპილოტის განვითარების სტრატეგიის სისწორეში: სისტემა უნდა დაეყრდნოს ვიზუალური სურათების აღქმას კამერების გამოყენებით და ინფორმაციის დამუშავებას ნეიროქსელებით. ზუსტად ასეა აგებული ადამიანის ტვინი და ხედვა და ამ თავისებურების ქვეშ იქმნება პლანეტის მთელი საგზაო ინფრასტრუქტურა, როგორც ამას ილონ მასკი ამტკიცებს. მისი თქმით, Tesla-ს აღარ აქვს Nvidia-ს გამოთვლითი ამაჩქარებლების დეფიციტი, რომელიც მას თავისი ნეიროქსელების მოსამზადებლად სჭირდება. ამ სფეროში უკვე მუშაობს 35000-მდე H100 ამაჩქარებელი და წლის ბოლომდე მათი რაოდენობა 85000-მდე უნდა გაიზარდოს. თუმცა, Tesla არ კმაყოფილდება მხოლოდ ამ მოდელის ამაჩქარებლებით, ის ასევე იყენებს სხვა ტიპის აღჭურვილობას თავისი ხელოვნური ინტელექტის სისტემების შესაქმნელად. კომპანია უკვე გადავიდა მეოთხე თაობის FSD ტექნიკით წარმოებული ყველა ელექტრომობილის აღჭურვაზე და მეხუთე თაობის პლატფორმის შემუშავება თითქმის დასრულდება მომავალი წლის ბოლოსთვის, როგორც ილონ მასკი იმედოვნებს. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.