Jump to content

MPC-HC + MadVR


Recommended Posts

MPC-HC 2.3.5 ფინალური ბილდი გამოვიდა შემდეგი ჩეინჯლოგით:

Changes from 2.3.4 to 2.3.5:
Updates:

Updated LAV Filters to version 0.79.2-19-g2bf67
Updated MPC Video Renderer to version 0.8.6.2282
Changes/additions/improvements:

The "Default Style" subtitle option has been renamed to "Override Default Style". Hopefully it should be more clear now what it does. It now also only affects the style named "Default" and a second option has been added to override all embedded styles of a subtitle (SSA/ASS format). The setting has also been reset (default = disabled) because too many dumb people change options that they do not understand and then complain that things do not work as expected. Just to be very clear: this option should remain unchecked if you want subtitles to render correctly and as intended by its creator.
Mouse settings have been moved from Keys options page to a new Mouse options page. Mouse related settings have been reset.
The modern volume slider now scales along with the toolbar buttons.
Fixes:

Several small fixes and improvements.

ესეც გადმოსაწერი ლინკი: https://github.com/clsid2/mpc-hc/releases/download/2.3.5/MPC-HC.2.3.5.x64.exe

თუმცა მაგის შემდეგ უკვე მოასწრეს პირველი 2.3.5.6 დევ ბილდის გამოშვებაც https://github.com/clsid2/mpc-hc/releases/download/2.3.5.4/MPC-HC.2.3.5.6.x64.exe

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ისე madvrmessure ივნისში რაც გამოვიდა 206 ბილდი რამდენიმე პრავკა ქონია კიდე დამატებული:

206 contains two new curves from Fer15, which, among other things, should reduce/remove the brightness instabilities complained about by some users. მაგრამ 5 აგვისტოს ვუყურებ 206b ბილდიც გამოუშვიათ და მანდ დაუფიქსიათ smoothvision-ი უკვე: http://madshi.net/madVRhdrMeasure206b.zip თუმცა პოსტები მარტო 4 დღის უკან დაიდო მაგ ვერსიასთან დაკავშირებით, ანუ შეიძლება გავრცელებით 5 აგვისტოს არ გაუვრცელებია, გაცილებით გვიან ატვირთა ეგ ბილდი, მაგრამ თვითონ ფაილები 5 აგვისტოსაა შექმნილი რაც მოყვა ახლები, მაგ ბეტა ბილდებს მგონი ტაიმერი უყენია, გარკვეული პერიოდის შემდეგ ვადა გასდის და ახალი თუ არ გამოუშვა madhi ყოველი გაშვების შემდეგ გიწერს შეტყობინებას რომ ვერსია დაძველდაო მორალურათ და გაანახლეო, თვითონ mpc-hc-ში წერს მაგას ვიდეოს როცა უშვებ მაგის წინ, თუ სწორათ მახსოვს 6 თვიანი ვადით გამოდიან ეგ ბეტები, მერე ახალია უკვე საჭირო

 

Link to comment
Share on other sites

MPC-HC 2.3.5.23 დევ ბილდი დაიდო კიდე ეხლახან: https://github.com/clsid2/mpc-hc/releases/download/2.3.5.4/MPC-HC.2.3.5.23.x64.exe

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

MPC-HC 2.3.5.27 დევ ბილდი გამოვიდა კიდე: https://github.com/clsid2/mpc-hc/releases/download/2.3.5.4/MPC-HC.2.3.5.27.x64.exe

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

MPC-HC 2.3.6 ფინალური ბილდი გამოვიდა შემდეგი ჩეინჯლოგით:

Changes from 2.3.5 to 2.3.6:
Updates:

Updated LAV Filters to version 0.79.2-20-g81c56
Updated MPC Video Renderer to version 0.8.7.2295
Changes/additions/improvements:

MPCVR has been updated to support the display API changes of Windows 11 24H2, so HDR state is now detected correctly when the new "Auto Color Management" option of Windows is enabled.
Improved support for MPCVR exclusive fullscreen. The player now uses the exclusive mode seekbar (OSD based) in that situation.
Fixes:

Several small fixes and improvements.

ესეც გადმოსაწერი ლინკი: https://github.com/clsid2/mpc-hc/releases/download/2.3.6/MPC-HC.2.3.6.x64.exe

აგრეთვე დაიდო madvrmessure 207 ბილდიც შემდეგი ჩეინჯლოგით:

1) Fer15 has cooked up another new promising TM curve, called "Luna".
2) I've added a new option called "no scene change if APL is within [...]".
3) I've fixed an issue where a Wednesday scene flickered.

ესეც გადმოსაწერი ლინკი: https://madshi.net/madVRhdrMeasure207.zip

Link to comment
Share on other sites

ისე ადრეც მიხსენებია ამ თემაშიც და სერიალების განყოფილებაშიც რომ 29.970ფპს კორეული ფილმები და დორამები ლაგავენ MPC-HC+madvr, ნუ მანდ იმდენათ 29.970ფპს ბრალი არაა მაინც როგორც თვითონ ლევი ტრანსფერის, მემგონი ბანალურათ პერვოისტოჩნიკი 23-25პფს იყო და ეგენი უბრალოთ 29.970ფპს უშვებენ და ქრონომეტრაჟი იგივე რჩება რაც 23-25ფპს-ზე, მაგის ხარჯზე შეიძლება კაკრაზ სხვადასხვა ტრანსფერების ერთამნეთზე დაჯენა, ერთადერთი გამონაკლისია 24P მანდ უნდა გადაიყვანო 23.976ფპს აუდიოდაროჟკა და ეგეც ჯდება 25-29.970ფპს ვიდეოებზე მაგის შემდეგ, ხოდა დავიწყე დღეს დატესტვა რამენაირათ ხომ არ შეიძლება ლაგების შემცირება, სხვადასხვა output მოვუნიშნე mpc-hc ნუ madvr გარდა რისი გაშვებაც შეიძლება, მოკლეთ არცერთი ვარიანტი არ მომეწონა, რეკლოკიც ამცირებს ლაგებს მაგრამ ეგ mpc-hc 64 ბიტიან ვერსიაზე არ მუშაობს და მეზარება 32 ბიტიანზე გადასვლა ეხლა, 29.970ფპს გერცზე ავტომატურათ ვერ გადაყავს თვითონ madvr, ამიტომ ავდექტი და ვაჯაქე ნვიდის კონტროლ პანელიდან ყოველგვარი რუჩნოი ნასტროიკების გარეშე 120 გერცი, რახან დეფოლტზე აქვს 60-120-144 და 165 გერცის საპორტი, თუმცა მგონი 172 გერცამდე კი დგება რომ მოუნიშნო ხელით დამატებითი ტვიკინგის გარეშე, ანუ გამტარობა DP 1.4 მაგდენზე ყოფნის და მატრიცას აღარ ჭირდება დატვიკვა, რეალურათ შეიძლება 180გერცზე დასტაბილურება, როგორც სხვა მოდელებზე აყენია, რახან ეგენი თურმე სუყველა 165 გერციანები ყოფილა და მერეა აწეული უკვე 170-180 გერცებზე, მოკლეთ მართლა უშველა 120 გერცზე გადაყვანა, ბოლომდე არა მაგრამ შემცირდა ლაგები, რეალური 29.97პფს ტრანსფერი რომ ყოფილიყო არ გაახურებდა არც 165 გერცზე, ეხლა ბანალურათ ლაგების ნაწილის შემცირება 30-60-120 ან 180 გერცის ფარგლებში შეიძლება, დაჟე გიჩვენებს რამდენ ხანში ერთხელ აქვს ფრეიმდროპი ეხლა რომ გადავყივანე უკვე, თუმცა ალბათ ჯობია 29.970X5 და ეგეთი გერცოვკა ჩაუწერო, საბოლოო ჯამში აი ესეთი რამე გამოვიდა და უფრო დიდი პერიოდის მანძილზე აღარა აქვს ფრეიმსკიპინგი უკვე, smooth motion ეგ ვარიანტი ჯობია მემგონი:

iVMGb1X.png

მცირდება ეგრე ლაგები და smooth motion ეგ ჯობია,რახან მანდ მემგონი ეცემა დეტალიზაცია ფეიკოვი ფრეიმების დამატების შემდეგ ვითომ და რომ აორმაგებს ფპს, ხო ეგ პრობლემა მარტო 29.970ფპს ვიდეოებზეა, სხვაგან არ შემიმჩნევია, თან თუ რეალური ტრანსფერია 29.970ფპს მაშინ სუფთათ უშვებს, ეგეთიც მაქვს გადმოწერილი იაპონუდი დორამა და იქ ხოშიანათ უბერავს ნამდვილათ, ეტყობა თან რომ 23.976ფპს ვიდეოზე უფრო სწრაფათ მოძრაობს ყველაფერი, ანუ რეალურათ უფრო აჩქარებულია ვიდეო და ქრონომეტრაჟიც სხვა აქვს, მოკლეთ მანდ კარგი ტრანსფერია და კორეულებზე ყველგან ეგრე ლაგავს თუ არაა 23.976ფპს, მანდ კარგი სიტუაციაა უფრო, ეგ მგონი ერთადერთი გამოსავალია, ანუ თუ საკმაოთ ახლოსაა მონიტორის გერცოვკის ნამრავლთან 29.970ფპს მაგ შემთხვევაში უფრო გლატკათ უშვებს უკვე და სწრაფი მოძრაობების დროს თვალებს აღარ დაგთხრის, ისე უჭირს აშკარათ, თან ალბათ ჯობია პოვერ ლიმიტი არ შეუზღუდო ვიდეოკარტას, ანუ 100 უკეთესი სიტუაციაა ვიდრე 70 TDP ჩემთან, ნუ დროებით შეიძლება დაყენება სანამ უყურებ ვიდეოს და გადაყვანაც მაგ დროს შეგიძლია პრინციპში მარტო, აქტუალურია რაც დავწერე მარტო 29.970ფპს ვიდეოებზე, ძალიან ცუდი საყურებელია ჩემთან 165 გერციანზე mpc-hc + madvr, 60 გერცზე არ ახურებს და არც 120 ან 149 ფარგლებში თუ დააყენებ, ეგენი 23-25-30-60ფპს ვიდეოებზე აღარ ჭირდება, 29.970ფპს უჭირს ნამეტარი დაჟე უტუბს მშვენივრათ უბერავს 30ფპს-ში 4K, ანუ როცა 60ფპს ნახევარია ზუსტათ, დაჟე 25პფს უკეთესათ, ყველაზე მეტათ მანდ უკვე 24ფპს უჭირს, madvr ბევრათ კარგათ უშვებს 23.976-24ფპს ვიდეოებს მაინც, დამატებითი ლაგების შემცირება კიდე რეკლოკით შეიძლება, მაგრამ ეგ მუშაობს მარტო 32 ბიტიან MPC-HC, 64 ბიტიანზე დაჟე ვერ ხედავს სეთინგებში რომ მიყენია რეკლოკი, 32 ბიტიან პლეიერებში მუშაობსო მარტო ეგ გადამყვანი ტაიმინგების, რეკლოლი მე როგორც ვიცი თუ 120 გერცზე დააყენებ მონიტორის სიხშირეს 30ფპს გადაყავს ვიდეო და საკმაოთ გლატკი ხდება ანუ მეოთხედი 120ფპს-ის უკვე, ეხლა დავტესტავ 32 ბიტიანზე აბა რამეს კიდე თუ ასწორებს რეალურათ რეკლოკით 29,970ფპს ვიდეოებზე, რაზეც დორამების ნაწილი იდება ხოლმე

ლოლ რეკლოკი მაგარს შველის მასეთ ვიდეოებს, დაჟე არ უნდა 120 ან 149 გერცზე გადაყვანა, უბრალოთ 32 ბიტიან mpc-hc აყენებ და მანდ ნელ-ნელა ანასტროიკებ, თავიდან ვერ იპოვა გერცები და დიდხანს ანდომებდა ჩართვას, მაგრამ ეხლა რომ გადავრთე 165 გერცზე დაინახა ეგრევე და მომენტალურათ ჩაირთო რომ გავუშვი ვიდეო 32 ბიტიან პლეიერში, მაგის შემდეგ დროც და ვიდეოსც 30ფპს უნდა გადაიყვანო და ძალიან გლატკი ხდება, ნუ ფაქტიურათ იგივეა რაც 60ფპს განახევრებული ვარიანტი, რასაც მშვენვირათ უშვებს უტუბზეც, ალბათ ეგ პროფილი არსებობს mpc და ძალიან გლატკათ უბერავს უკვე, თითქმის გაუქრა ყველა ლაგები, ანუ ბანალურათ რეკლოკით უნდა გაუშა ეგეთი ტიპის ვიდეოები და მერე 30ფპს გადაიყვანო მედია, აუტოს მაგივრათ და ვაბშე ხოშიანათ უბერავს უკვე:

ZlhQdrG.png

თან მანდ საინტერესო ისაა რომ 64 ბიტიანზეც და 32 ბიტიანზეც რჩება madvr ნასტროიკები, ცალ-ცალკე ან ნდომია თურმე დანასტროიკება, ანუ ცალკე შეგიძლია რეკლოკი და 29.970ფპს ვიდეობი გაუშვა mpc-hc 32 ბიტიანზე რომელიც სხვა ფოლდერში ყენდებ დეფოლტზე, მაგარი უშველა ლაგების შემცირებაში, უფრო კომფორტული საყურებელია მაგითი ვიდრე მთლათ რომ არაფერი შეუცვალო, არც 120-149 გერცზე გადაყვანა ჭირდება, სულ მცირე სხვაობა დაღცა აშკარათ ეხლა რომ ვტესტავ, წარა-მარა გერცის შეცვლა აღარაა საჭირო და რეკლოკი და 32 ბიტიანი ვერსია ასნავნოი 64 ბიტიანზე ვაბშე არ მოქმედებს არანაირათ, მაგრამ თუ დაგჭირდა უცბათ გაუშვებ 32 ბიტიანის გამშვებს და მერე უკვე ვიდეოს და მე როგორც მიყენია ეგრე უნდა დააყენო, მეტი არც არაფერი არ უნდა, ანუ ავტოზე ესე აყენებს და მე როგორც მიყენია ეგრე უფრო გლატკია:

YxGi5Ps.png

ვაბშე თუ უშველიდა რომელიმე ვარიანტზე არ მეგონა, რახან smooth vision ჩართვით სულ პატარაზე მცირდება ლაგები, რეალური სხვაობა გამოჩნდა 120 ან 149 გერცზე გადაყვანის შემდეგ უკვე, მაგრამ თურმე ფაქტიურათ ეგეთივე ფორმაშია რეკლოკითაც და თან არ ჭირდება გერცოვკის შეცვლა, მაინც რაღაცნაირათ წელავს ვიდეო-აუდიო სინქრონიზაციას და მცირდება ლაგები უკვე, სწრაფ სცენებზეც ეტყობა და კრუპნი სცენებზე აღარ გჭლის თვალებს დიდათ

lol 60 გერცზეც იპოვა რეკლოკმა მონიტორის ნასტროიკები, მაგრამ 120 ვერ დავანახე ჯერ  და დიდხანს უნდება ჩართვას, 60 ხედავს უკვე და 165 გერცზე ეკრანს რომ გადამყავს, 120 ვერ დაინახა 144 აზრი არა აქვს მგონი 29.970ფპს ვიდეოზე, მასე 165 გერცზეც შეგიძლია ამუშაო, 120 დაინახოს შეიძლება რაღაცა იბლოკება ბოლო მომენტში

აგერაა კარგათ აღწერილი თუ რას აკეთებს რეკლოკი https://www.reddit.com/r/htpc/comments/swexko/reclock_in_2022/ ერთადერთი მინუსი ისაა რომ მარტო 32 ბიტიან მედია პლეიერზე მუშაობს ეგ პლაგინი, 64 ბიტზე აღარ უკვე, დღემდე მუშაობს ვინდოუს 11-ზე დაჟე 2018 წლის ბეტაც https://www.videohelp.com/software/ReClock-Directshow-Filter

ყველაზე ნორმალური ბევრი ჩალიჩი რასაც არ ჭირდება და გადართვა-გადმორთვები მემგონი მაინც 165 გერცზე რომ დავაყენე ზემოთა სკრინზე ეგ ვარიანტია, ანუ nearest integer ჯობია სუფთა 30ფპს-ზე და არა ავტომატზე რასაც აყენებს:

2U8YuVF.png

მანდ კიდე იმაშია საქმე რომ აუდიოდაროჟკის გერცოვკასაც კორექცია ჭირდება ეგრე, უფრო დიდზე აწია გერცოვკა, nearest integer speed-ზე მინიმალური სხვაობაა გერცოვკაში და ზუსტათ 30ფპს გადაყავს ვიდეო 29.970ფპს-ან, ანუ მიზერული სხვაობაა, მაგრამ ეგეც საკმარისია რომ აღარ დალაგოს უკვე, ძალიან გლატკია და რაც დიდხანს უყურებ მით უფრო კარგ ფორმაში მოყავს, არ უნდა დაუყენო უბრალოთ ლოკი, ანუ ცვლის თავისით გერცებს მცირე ატკლანენიებით რეალტაიმში, ამიტომ ფრეიმსკიპინგი მცირდება პოლნი ეკრანზე და ლაგებიც მინიმუმამდე დაწია მაგ უტილიტამ, მაგის გარეშე თვალებს მატკიებდა 29.970ფპს ტრანსფერები და ეგეთი ძალიან ბევრია ჯერჯერობით კორეულ დორამებზე, თუმცა ბოლო პერიოდში მომრავლა მაინც 23.976ფპს ტრანსფერებიც იგივე ამაზონ პრაიმზე,დისნეი+ და ნეტფლიქსზე, მანდ რასაც უშვებენ ყველაფერი მაგ ფპს-შია უკვე ახალი დორამებიდან, დაჟე მგონი 30ფპს უფრო გლატკია nearest integer-ზე

Link to comment
Share on other sites

ისე ხოშიანი ტრანსფერი აქვს ევროსპორტის 4K კანალს, ტრანსლიაციების ნაწილი გადმოვიწერე მაგ ტრანსფერში ზაფხულის ოლიმპიადიდან, თუმცა მარტო ინგლისური კომენტარითაა, მერე ვნახე და bt 2020 პროფილში ყოფილა და მაგარი ფერები აქვს მაგაში ძალიან:

2cKhvgP.jpeg

ძალიან სოჩნი ფერებია კარგი თეთრი ფერის დამუშავებით და ეგ ყველაფერი SDR ტრანსფერში, დეტალიზაციაც კარგი აქვს, ბიტრეიტი სადღაც 20000კბპს ფარგლებშია მაგ ტრანსლიაციებზე+50ფპს და თან 2160P, interlaced არაა როგორც ევროსპორტის 1080i, თუმცა იქაც 50ფპს უბერავს, ხო ვინც არ იცის bt2020 ეგ იგივე Rec 2020, რახან ბევრ აბზორებში ეგრე ეძახიან მაგ ვაიდ გამუტ პროფილს, უფრო დიდი ახვატი აქვს მაგაში ვიდრე DCI-P3, თუმცა ტვ-მონიტორს თუ აქვს სადღაც მაგის 85% ახვატი მაინც ძალიან კარგათ აჩვენებს უკვე მაგ პროფილში, დანარჩენი უკვე როგორც გაგიმართლებს, ნუ ჩემი მონიტორი მაგ პროფილის 72% კი გაზავს შეიძლება ცოტა მეტიც შეუძლია, ანუ სადღაც ფერების 28% ვერ ამუშავებს და იკარგება ნაწილი, განსაკუთრებით იმოქმედებს ეგ ზოგ სცენებზე, ყველაზე პადრიათ არა, მაგ პრიფილში მგონი 90%+ ახვატი არ შეუძლია ამ ეტაპზე ტოპოვი ტელევიზორებსაც კი, მაქსიმუმ რაც შემხვედრია იყო ჯერ 85-87%, ეგაა ეტალონი ამ ეტაპზე, შეიძლება რეალური 12 ბიტიანი მატრიცაა საჭირო მაგისთვის არ ვიცი, ან ფსევდო 12 ბიტიანი მაინც, ეხლა კი უფრო ჩესნი 10 ბიტიანი ან უფრო დაჟე ფსევდო 10 ბიტიანი მატრიცებია ძირითადათ მონიტორებზე ყველგან, ნუ DCI-P3 99%+ ახვატი ძალიან ბევრ მონიტორს და ტელევიზორს შეუძლია, ალბათ ჩემიც ახლოსაა მაგ მაჩვენებელთან საკმაოთ, მაგრამ 90%+ ვეღარ ქაჩავენ უკვე Rec 2020 პროფილში, რომელიც ამ ეტაპზე ყველაზე ძლიერი პროფილია ფერების დამუშავების მხრივ, ცალკე ფპს რომ შეგვედარებინა ჩემი აზრით 50-60ფპს კარგია მარტო სპორტული ტრანსლიაციებისთვის ან შეიძლება მაქსიმუმ კონცერტები კიდე, ფილმები და სერიალები რაც ვნახე მე 60ფპს არ მომეწონა დიდათ არცერთი, მაგიტომაც არ უშვებენ დიდათ მაგ ფორმატში ბევრ ლიცენზიებს UHD-BD-ზე, თუმცა აქვს მაგის საპორტი, 8K-ზეც არა მგონია მანდ რამე შეიცვალოს, 23.976პფს დიდათ ვერაფერი ვერ ჩაანაცვლებს მემგონი, კამერა ეფექტი აქვს სერიოზული 60ფპს ჩინური სერიალები რომ ვნახე რეალური ტრანსფერით, ანუ ძალიან სპეციფიკური საყურებელია მასეთ ფპს-ში, ბევრს არ მოსწონს და ვერ ეგუება დიდათ, სპორტისთვის მემგონი სავსებით საკმარისია ეგ ფორმატი მე რა სკრინიც დავაგდე, თუმცა ალბათ გარკვეული გაუმჯობესება ექნება უკვე 8K გაფართოვებაზე იგივე ფპს-ით ან 60ფპს, ხოშიანი საყურებელია მაგაში ყველაფერი და ბურთიც ძალიან პლავნათ მოძრაობს ეკრანზე, ეგ ყველაფერი ფილმებს და სერიალებს დიდათ აღარ ჭირდება უკვე, დაჟე სწრაფი დინამიური სცენებიც საკმაოთ სპეციფიკურათ გამოიყურება 60ფპს, აღარაფერს ვიძახი 120ფპს-ზე ან მთლათ 240 რომლის საპორტი ჯერ არცაა ვიდეოებში ამ ეტაპზე ჯერ, მანდ ბანალურათ ჩისტი დეკოდირების თემაა მაღალ გაფართოვება-ფპს-ში, რომლის თავი ეხლანდელ ვიდეოკარტებს ჯერ არა აქვს, დაჟე 4090 ვიდეოკარტასაც აქვს შეზღუდვა 8K ფპს-ის მხრივ, თუმცა 10 ბიტში შეუძლია ჩვენება უტუბზე უპრობლემოთ 60ფპს-მდე ალბათ უფრო, ნუ მაგ ევროსპორტის 4K ტრანსლიაციებს რაღაცნაირი ნათელი და სასიამოვნო ფერები აქვს, საკმაო სხვაობაა 1080i ევროსპორტის ტრანსფერთან, რახან ეგეთებიც ბევრი გადმოვწერე ამ წლის ოლიმპიადიდან, ისე ძალიან პლავნათ უბერავს, არ ლაგავს საერთოდ, დაჟე მგონი უფრო ტოჩნათ უბერავს ვიდრე 1080i 50fps ტრანსფერზე ჩემთან, ისე კი რაღაც ძალიან ადვილათ გაიმარჯვეს ფრანგებმა ვოლებოლის კაცების ფინალში, პოლონეთმა შტატები გამოაგდო მანამდე 5 სეტში და მანდ ფაქტიურათ უშანსოთ დამარცხდენ სამ სეტში პადრიათ, თუმცა მესამეში 23-25 წააგეს მარტო, მანამდე უფრო ადვილათ დათმეს პირველი ორი სეტი, სუპერტრილერი არ გამოსულა ნამდვილათ და არ გაამართლა მოლოდინები მაგ ფინალმა, ბრონზა კი შტატებმა აიღეს მანამდე იტალიელების დამარცხების შემდეგ, თუმცა 4K ტრანსფერში მარტო ფინალი დაიდო

Link to comment
Share on other sites

ლოლ თურმე ძალზე სწრაფათ შეუძლია wondershare ენკოდინგი ხელუხლებელ ხარისხში, ეხლა ვტესტავ, GPU აქსელერაცია მუშაობს და ერთ ეპიზოდს რამდენიმე წუთში უკეთებს კონვერტაციას, ერთადერთი რანაირათ გადაიყვანს არ ვიცი, ზომა იგივეა აბსოლიტურათ, ერთი შევამოწმო რა გამოვიდა ლოლ, ჯერ 29.970ფპს ვიდეო გადავიყვანე ენკოდინგით 23.976ფპს-ში, მანდ აუდიო მაინტერესებს რა უქნდა და დრო, იგივე უნდა დაეტოვებინა წესით თუ სწორათ გადაიყვანა, მაგალითათ მე 29.970ფპს ვიდეოს ვამატებ ხოლმე 25 ან 23.976ფპს ტრანსფერზე აუდიდოდაროჟკებს და ზუსტათ ჯდება ყოველთვის, ანუ დრო იგივე უნდა დაეტოვებინა რაც მანამდე ქონდა 23.976ფპს, სხვაობა მარტო 24ფპს-შია, მანდ უბრალოთ 24-ან 23.976ფპს უნდა გადაიყვანო მანამდე და ეგაა, კი გადაყვანით სწორათ გადაიყვანა, ეხლა შევამოწმებ დეტალიზაცია-აუდიდიოს, ორივე ერთნაირი სიგრძისაა, ეგრეა სხვა ვიდეოებზეც, უბრალოთ ერთია როცა 29.970ფპს ონლაინში რაცაა 23.976ფპს აჯენ ან 25-ან 23.976ფპს, მეორე როცა ვიდეოა უკვე 29.970ფპს, მაშინაც ჯდება 25ფპს ვარიანტი ონლაინიდან, მაგრამ თვითონ ვიდეოა ორიგინალი ლაგებით, ერთადერთი რომელზეც არ ქონია არანაირი ლაგი არის იაპონური დორამა barakamon,მანდ ალბათ თვითონ სერილია 30ფპს გადაღებული ალბათ და მაგიტომ, ძალიან გლატკათ უბერავს ეგ და სხვა ყველა ლაგავს, ეგ იმიტომ რომ 29.970ფპს არ გადაუღიათ, უბრალოთ ტელევიზია გადმოცემს ალბათ იქ მაგ ფპს-ში, გადაღებული კი უფრო 23.976ფპს იქნება ან შეიძლება 25ფპს, ლოლ უბრალო კონვერტაციამ არ უშველა, მაინც დარჩა ლაგები და ცოტა პიქსელაციაც, რაღაცა სხვა სეთინგი ჭირდება ალბათ, ეხლა შევხედავ აბა, lol მგონი არც 23.976ფპს და არც 25ფპს, ორივეზე კარგათ ლაგავდა, მაგრამ 59.94ფპს გადაყავანის შემდეგ საკმაოთ გასწორდა ლაგები და ფრეიმსკიპინგი, ეტყობა მაგაში გადიოდა კორეაში და 29.970ფპს განახევრება ფპს ლაგავს უკვე, ხო აუდიოს აე უტილიტა თვითონვე აკონვერტირებს ვიდეოს ფპს მიხედვით, დრო ყოველთვის რჩება იგივე, ანუ დაჟე არაფერი არ უნდა, პირდაპირ მაგას ვერ გააკეთებ mkvmerge-ში, მანდ უბრალოთ კონვერტაცია შეგიძლია გარკვეული ფპს, მაგრამ 23.976ფპს-ან 29.970ფპს ახურებს უკვე, უფრო შეიძლება 23.976 25ფპს-მდე ან 24ფპს, ან 29.970 30ფპს, მეტზე დიდათ არა, მაგრამ ეგ უტილიტა აკეთებს ზუსტათ, ლაგები ვაბშე გაქრა, ცოტა სტაბილიზაციას გავუზრდი ეხლა და უკეთეს პროფილებს ავირჩევ ენკოდინზე, ჯერ ისე ვტესტავდი რომელ ფპს-შია ყველაზე გლატკი და როგორც ჩანს 59.94ფპს ზაპისი ჩანს ეგ, შეიძლება ყველა ვიდეოები ეგრეა კორეულ დორამებზე, თუმცა ორიგინალ ტრანსფერზე საკმაოთ კარგი კონვერტაცია აქვს 23.976ფპს იგივე ნეტფლიქსზე, ამაზონზე ან დისნეი+ ვებკებზე, მაგრამ სხვა ვარიანტებზე ახურებს უკვე 29.970ფპს, თუმცა უნდა გააორმაგო ფპს და კარგათ უბერავს მაგის შემდეგ უკვე, აბა ვნახავ ეხლა 60ფპს რა ხდება ლოლ, ხო mkvmerge იგივე ვერ აკეთებს, მე ენკოდინგს ვუკეთებს 29.970ფპს-ან სხვადასხვა ფპს იგივე ზომა-დროს შენარჩუნებით, ანუ მანდ სულ სხვანაირი მექანიზმია, თუმცა GPU აქსელერაციით ძალიან სწრაფათ აკონვერტირებს, 1 ეპიზოდს უნდა 3-4 წუთი მარტო, აუდიოდაროჟკა იგივე ხარისხის რჩება და არანაირი რასინქრონი არა აქვს, მარტო ვამცირე ლაგებს ეგრე გადაყვანით, მეტი მანიპულაციები აღარ უნდა და აუდიოდაროჟკის დაჭრა, AC3 192kbps შეუძლია მაგ ენკოდერს

pRcY2zN.png

პლატნია მაგრამ აქაა დაკრაკული რეპაკი ვინმეს თუ დაჭირდება რამეში: https://nnmclub.to/forum/viewtopic.php?t=1746991

Link to comment
Share on other sites

ფაქტიურათ დავფიქსე ყველა ლაგები, ხვალე დავაგდებ სკრინებს, იდეალურათ უბერავს უკვე და ფერებიც უფრო ნატურალური აქვს ეგრე რატომღაც

Link to comment
Share on other sites

მოკლეთ ვერც მაგ ენკოდინგმა გაასწორა დიდათ ლაგები MPC-HC+madvr, ყველაზე მოშნათ ლაგავდა ჩემთან 29.970ფპს ვიდეოებზე, სხვაგან უფრო ნაკლებათ, მერე გავუშვი ყოველი შემთხვევისთვის MPC-HC მაგრამ უკვე madvr მაგივრათ ახალ MPC video renderer გამოვიყენე, ხოდა იქ ბევრათ უკეთესი სიტუაცია იყო აშკარათ, ფაქტიურათ პლავნათ უბერავდა ლოლ ეგეთი ვიდეოც კი, მერე დავაკვირდი აპსკეილ-დაუნსკეილის პრესეტებს და იმაზე აშკარათ უფრო სუსტი რაღაცეები ეყენა, მაგის გარდა კიდე მცირე დვლილებები გავაკეთე ბოლო სეთინგი + მოვუხსენი მადვრ დითერინგის ფიშკა, ეგეც კარგათ ზრდის ლაგებს თურმე, ხოდა ლოლ ეგრე უფრო ნორმა ჩვენება აქვს ვიდრე მანამდე ქონდა უკვე, რაც არ დამისკრინია ძველ სეთინგებზე დავტოვე ესე იგი:

x9QoZNu.png

oZU0sOd.png

zeiS2jP.png

FAtaHLW.png

ბევრათ უფრო გლატკათ უბერავს ეგრე უკვე, მე რამე დიდი სხვაობა ვერ შევნიშნე, მაგრმა შეიცვალა კოლორიზაცია ცოტათი, დეტალიზაცია ნორმალური აქვს ეგრეც, მაგრამ სწრაფ მოძრაობებზე შემცირდა საკმაოთ ლაგები მასე, ალბათ კუბიკზეც შეიძლება დასტაბილურება ოდნავ უკეთესი ვიდი რომ ქონდეს

becubic საკმაოთ კარგათ გაზავს უკვე vsync on ჩავურთე ნვიდიას ნასტროიკებიდან mpc-hc-ზე კიდე forced-ზე, აი ასე დავტოვებ + smooth motion თუ ჩაურთავ ეგეც ეხმარება იმენა მაგ 29.970ფპს პლავნათ გაშვებაში:

63BikOE.png

tLO9QmV.png

RzvEzBX.png

მანდ ერთ რაღაცას უნდა დააკვირდე, მოკლეთ პოლნი ეკრანზე როცა უყურებ უკვე და ხელს არაფერს არ აჭერ დიდათ, ანუ სხვაგან არ ხარ შესული და მაუსის კურსორს არ ანძრევ მაგ დროს არ უნდა ეცემოდეს დიდათ render queue თუ ეგ მაჩვენებელი ნელ-ნელა მცირდება ესე იგი ვეღარ უმკლავდება მაგ სეთინგებზე ბოლომდე, კი უშვებს და ყველაფერი მაგრამ ეგეთ მძიმე და ცუდ ფპს-ზე როგორიც 29,970ფპს კაკრაზ ძალიან არასასიამოვნო საყურებელი ხდება და იავნათ ეტყობა რომ ლაგავს სწრაფ მოძრაობებზე, როცა ეგ თითქმის მაქსიმუმზე დგას ლაგების დიდი ნაწილი ბოლომდე არა მაგრამ მცირდება და უკვე ბევრათ კომფორტული საყურებელია და თვალი აღარ გეღლება, smooth motion უკეთესათ მუშაობს დაკლებულ სეთინგებზე, ანუ კიდე უფრო გლატკია, მე ძალიან დიდი დანაკარგი ვერ შევნიშენ ვიდეოს დეტალიზაციაში, შეიძლება ზოგ სცენებზე ქონდეს მაგრამ ისეთი არაფერი, მაგრამ კიდე უფრო გლარტკია ეგრე 29.970ფპს ვიდეოებზე, მაგ სეთინგზე დავტოვებ ალბათ ყველა ვიდეოებს, არა მგონია მანდ 4K HDR დამიკლოს სერიოზულათ ჩვენება, კარი იქნება მანდაც თუ უბრალო 1080P კი ყოფნის უკვე, smooth vision ჩართვა ალბათ მარტო ეგეთ ვიდეოებზე თუ ღირს madvr-ში სხვებზე ისე ძალიან არ ჭირდება მაღალ გერცოვკიან მონიკებზე:

T0snc9f.png

თვითონ MPC renderer მაქსიმალურათ კარგი პრესეტი აქვს დეფოლტზე და ახალი ყველაზე გლატკი vsync რეჟიმი რომელიც ვინდოუს 11-ზეც კარგათ მუშაობს, სამწუხაროთ madvr აშკარათ ალტერნატიულ ვარიანტს ხმარობს ძველს რაც მაქსიმუმ ვინდოუს 10-ზე თუ მუშაობდა კარგათ, ეგეც იწვევს დამატებით ლაგებს და მაგას რომ დაუმატებ dithering რაც დეფოლტზე ეყენა, რახან მცირე დითერინგი ლავ ფილტრსაც აქვს და ისედაც აქვს ვიდეოებზე რაღაცა დამატებული, მერე კიდე აპსკეილის ფიშკებს გაუზრდი და 16 ბიტზე დაუყენებ ფერებს, რაც უკვე მეტისმეტია მემგონი, მაგის შემდეგ კიდე უფრო იზრდება ლაგები და ძაგძაგი პოლნი ეკრანზე ლონგ რანში რომ უყურებ რამეს, აშკარათ render queue ძირითადათ სულ დაწეული იყო ჩემთან 2-3-ზე 8-ის მაგივრათ, ანუ ვერ ასწრებდა რენდერინგს ბანალურათ და ზაპასი აღარ რჩებოდა, რაღცეებს ეხლა დავუტვიკავ აბა mpc პროფილში ინსპექტორში თვითონ, ცოტათი მაინც თუ უშველა და შეამცირა ლაგები, დიდი ეფექტი მანდ აღარ ექნება უკვე, ისე კი dithering როცა ჩართულია მანდ ნეგატიური ეფექტიც ემატება, იცვლება ფერები ცოტათი და პიქსელაცია ემატება რაც გატიშულზე არა აქვს ეხლა რომ ვაკვირდები, თუმცა მცირე დითერინგს ხმარობს ძალიან უბრალოს მანდაც

Link to comment
Share on other sites

სხვათაშორის Render queue რომ დახტუნაობს ზემოთ-ქვემოთ და უჭირს 7-8-ზე გაჩერება მაგ ბაგს მთლიანათ ფიქსავს აი ეს სეთინგი:

qXJfhad.png

ანუ მანდ მესამე სეთინგიც don't flash-ზე უნდა გეყენოს როცა უნიშნავ 1, შეიძლება ნვიდიას კონტროლ პანელში კიდე მოუნიშნო ლატენსი ულტრაზე და vsync on forced-ზე, მეტი დიდათ არაფერი არ უნდა, მაგრამ რეალურათ სწორდება render queue დაცემა ეგრე, მინუსები ისაა რომ glitch რაოდენობა იზრდება რეზკათ, მაგრამ უფრო სასიამოვნო საყურებელია ეგრე ვიდრე როცა flash & wait (sleep) გიყენია მანდ უჭირს 8-ზე დაყენება,მაგრამ glitch რაოდენობა ბევრათ კლებულობს უკვე დიდხანს როცა უყურებ ვიდეოს ჩანს ეგ ლოგში, ანუ რაღაცა ექსტრა კაკლულაციებს ასრულებს სწრაფათ და ვერ აფიქსირებს უკვე 8-ზე, ისე სულ 8-ზეა რომ გააჩერო კურსორი და დააკვირდე ფულ ეკრანზე გაშვებულ ვიდეოს, დაჟე მაგ პრობლემურ 29,970ფპს-ზე არ ეცემა დიდათ, თვალებზე მოქმედებს ეგ როცა ვარდება, გლიჩები მე რაღაც ვერ შევამჩნიე, ანუ რეალურათ რამე პრობლემა რომ ქონდეს და თვალს გიღლიდეს, აგდოს ეგ გლიჩები და იყოს თუ რეალურათ render queue დაკლება ლაგებს ზრდის,გლიჩების რაოდენობა მცირდება number of frames to be presented in advance 2-ზე გადაყვანით, 1-ზე ნამეტარი ბევრი გლიჩებია, მომენტებში არ ჩერდება საერთოდ, 2-ზე ბევრათ ნაკლები ინტენსიურობით აგდებს გლიჩებს, თუმცა Render queue რჩება მაღალზე მანდაც

აი ესეც ძალიან კარგი ვარიანტი გამოდის:

koGDiDt.png

აი ესე მიყენია ეხლა:

LDPTpEi.png

კიდე ბევრი disable fulscreen optimization ურთავს გალოჩკიდან mpc-hc, მაგრამ მგონი ultra-ზე დაყენება latency mode ბევრს არაფერს აუმჯობესებს, მაქსიმუმ vysync on forced უნდა მოუნიშნო მეტი არაფერი არ უნდა უკვე, ერთადერთი მაგ ბოლო სეთინგზე, ლუბოია მაჩვენებელი პირველ 1-ის გარდა უბედურ გლიჩებს იწვევს, იმენა არ ჩერდება გლიჩები ეგრე თუ დააყენებ ქვემოთ სეტინგებს და მარტო ფიქსავს 1-ზე დაყენება

აი ვიპოვე მგონი ყველაზე ოპტიმალური ვარიანტი ნაკლებათ რომ ახურებს და არ ლაგავს დიდათ და თან ძველი სეთინგები უკან დავაბრუნე მთლიანათ, აღარაფერი გამითიშია ლოლ, ანუ რაც მანამდე მეყენა + ეს სეთინგი ჩანს საკმაოთ კარგი რომ დავტესტე ეხლა:

GRFF9uW.png

დიდი ალბათობით მაგაზე დავტოვებ, დაჟე გუშინ რომ 59.94ფპს ვუკეთებდი დეკოდინგს მაგაზე ცუდი ვარიანტი ეგ არაა, თან არაფერი გამითიშია დიდათ, არა აქვს არც გლიჩები ეგრე, არც სტატერინგი პოლნი ეკრანზე, მისაღებია სწრაფ მოძრაობების დროსაც, ახლო კადრებზე არ ლაგავს და უფრო სასიმოვნო საყურებელია, მაინც დავუტოვე ულტრა letency mode ნვიდიას კონტროლ პანელში და vsync on-ი fast-ზე მოვუნიშნე, კარგათ უბერავს ეგრე საკმაოთ, მანდ პროცესორის ნაგრუზკაც თვითონ madvr-hc 5% ქვემოთ რჩება, ასევე არ შემცირდა გლიჩები და ლაგები ახლო კადრებზე რაც ქონდა მცირე დოზებში, მოძრაობების დროსაც გლიჩების რაოდენობა არ იზრდება ისე ძალიან მაგ სეტინგზე თუ დატოვებ, Render queue ხანდახან შეიძლება ეცემოდეს მაგრამ ძალიან იშვიათათ, cubic 60-ზე დავაყენე სამივე სეთინგი AR-ით, დითერინგი დეფოლტზე, როგორც სხვა სეთინგები მანამდე რაც დავუკელი, თუ გაასწორებს Render queue და გლიჩებსაც შეამცირებ მაგის შემდეგ მცირდება საერთო ლაგები და სტატერინგი და კადრების გამოტოვებაც უფრო პლავნათ მიდის მაგ 29.970ფპს ვიდეოებზე, ანუ თვალებს ისე ძალიან აღარ ღლის მაგ ახალ სეთინგზე, მანამდე სხვანაირათ მეყენა და მასე უფრო სერიოზულათ ლაგავდა, რენდერინგის დრო სადღაც სამჯერ გაიზარდა საშვალო, მაგრამ მაგან მგონი სტატერიც შეამცირა ზატო, ისეთი მაღალი მს არა აქვს მაინც, პირველი ორი სეთინგი madvr დეფოლტ ნასტროიკებია, უფრო გლატკათ უბერავს ეგრე ვიდეო, მესამეს დამატება ჭირდება გლიჩების შესამცირებლათ 1-ზე როცა გიყენია როგორც მაგ სკრინზეა number of frames to be presented in advance, ისე მაგ სეთინგზეც კი render queue მაინც 2-3 ეცემა თუ დიდხანს დატოვებ პაუზაზე ვიდეოს ან ბევრს აწვალებს სეტინგებს, მაგრამ ხელმეორეთ დაწყება ვიდეოს ფიქსავს მაგას, პრინციპში როცა უშვებ ვიდეოს და უყურებ გადახვევების გარეშე და არაფერს არ კიდევ ხელს აღარ ატრაკებს, ერთი 10 წუთი მქონდა გაშვებული და დავტესტე ეგეც, არც ჩაკეცვა-გაშლა ახურებს, მაგრამ თუ დიდხანს დააყენებ პაუზაზე მერე 2-3 ეცემა უკვე render queue, ეგ gpu აქსელერაციის ფიშკაა ეტყობა ვინდოუს 11 სადაც ვიდოეკარტაზე განაწილებულია რესურსები, დიდხანს თუ პაუზაზე დააყენებ პლეიერს მერე ეცემა ეგ მაჩვენებელი ეტყობა, მაგრამ ხელახლა თუ გაუშვებ რამე ფაილს სწორდება მაგის შემდეგ და რჩება მაღალზე მაგ სეთინგებზე, ალბათ დავტოვებ მაგაზე უკვე, მე მეგონა რაც ნაკლებია რენდერის დრო მით უკეთესი, მთლათ ეგრეც არ ყოფილა საქმე, ძალზე დაბალი მაჩვენებელი როგორც ჩანს იწვევს გლიჩებს და სტატერინგს უკვე, ანუ ლაგავს სწრაფ კადრებზე ხოშიანათ, ეგრე თუ მოუნიშნავ მცირდება ეგ ლაგები, დანარჩენი სეთინგები კარტის სიმძლავრეზეა უკვე დამოკიდებული რას მოუნიშნავ სხვაგან, ჩემზე ეგეც საკმარისია რაც მეყენა წინა გვერდზე სკრინები რომ მაქვს დაყრილი, ანუ ბიკუპიკზე დავუყენე სამივე სეტინგი, დითერინგი კი დეფოლტზე დავტოვე, აქ ასე მიყენია კიდე:

k43dHWG.png

latency mode ultra-ზე დაყენება შეიძლება მაგრამ არ ვარ ბოლომდე დარწმუნებული რომ რამენაირი ეფექტი აქვს მაგ ბოლო სეთინგს, მაინც მოვუნიშნე, შეიძლება ულტრას მაგივრათ მარტო on-ზე დაყენება ჯობდეს მაგ სეთინგის, ან ვაბშე გამორთვა

ისე კი MPC render-ზე აშკარათ უფრო გლატკია მაინც, მაგრამ იქ სხვა პრობლემა აქვს, ზედმეტი გაფერედება აქვს ვიდეოზე, აი იქ ასე აყენია დეფოლტზე ყველაფერი:

HLWrmqY.png

მე პირადათ ვერ მივაგენი გაფერადების მოხსნას კორექციას რომ აკეთებს მად მეორე რენდერინგზე, იგივე ბრაუზერში ან madvr-ში ვაიდ გამუტ მონიტორებზე DCI-P3 პროფილში გადაყვანით SRGB-ან, იდეალური ეგ კორექცია არაა მაგრამ არც მთლათ გახუნებული ფერები აქვს, მე მაკმაყოფილებს, მაგრამ ეგრე უარესია, თვალებს გიცრემლიანებს ეგ ზედმეტი რეზკი გაფერადება ვიდეოებში რაც აქვს, ზოგან ძალიან ეტყობა უკვე, აი ოპერაgx-ში და Madvr-ში ესეთი ფიშკა აქვს მაგალითათ:

GEgPVN4.png

ერთი შეხედვით თითქოს მაგ გახუნების გარეშე უკეთესათ უბერავს სოჩნი ფერებით და რამე, მაგრამ დიდხანს რომ გექნება ჩართული ბრაუზერი იქნება თუ ვიდეოები თვალებს ღლის ეგ ვარიანტი სერიოზულათ, ვისაც ტკივა თვალები პირველ რიგში ეგ დაფიქსეთ მონიტორებზე და მერე შეიძლება კიდე სიკაშკაშის დაწევა მაინც თუ არ უშველა მაგ ტვიკმა, კეთდება madvr და ქრომიუმის ბრაუზერებში მინიმუმ, ალბათ მელაკუდაზეც ექნება, სხვა მედია პლეიერებზე არ ვიცი რა ხდება, ზოგან არა აქვს ეგ, რენდერინგზეც არის ეგ დამოკიდებული, madvr აქვს, სხვას არა mpc-hc-ზე, ნუ ანალოგიურათ არ ასწორებს რაღაცეები ხელითაც თუ შეუჩხუკუნე და ფილტრები დაამატე ცალკე ფერებს რაც ცვლის, პრინციპში მგონი ავტომატურათ ფიქსავს უკვე მაგას operagx-ში, თუ მანდ SRGB პროფილი არ მოუნიშნე გაფერადება არ ეტყობა, მაგრამ მე მაინც ეგრე დატოვება ვამჯობინე სეთინგებიდან + მგონი ვიდეოებზე დიდათ არა აქვს მგონი კორექცია მაინც, სხვა ყველაფერზე სწორათ გადაყავს, მათ შორის სკრინშოტებზე და მენიუზეც ან სპიდიალი, ხო ეგ ჩისტი SDR თემაა ფსევდო 10 ბიტიან მონიტორებზე, HDR რეჟიმში მაგ კორექციას არც კი ითვალისწინებს მგონი, სხვა პროფილში გადაყავს იქ და ეგ აღარ ჭირდება, მაგრამ სდრ-ში ეგრეა 10 ბიტზე და არა მარტო, ვაიდ გამუტ მონიკებზე ეგ SRGB 100% ახვატის მაგივრათ დეფოლტ პროფილზე 120%+ მაინც რომ აქვთ, ჩემს მაგალითათ ლამის 140%-მდე ქონია რეალური SRGB ახვატი, მარტო იფიქსება კალიბრატორით, ან ის მეორე სირობა რომ დაამატა ვინდოუსმა აუტო მენეჯმენტი, მაგრამ ეგ ძალიან აფითრებს უკვე, ეგ ფიქსები უკეთესია ზემოთ რომ დავაგდე აშკარათ თან, დავტესტე უკვე ორივე ვარიანტი

Link to comment
Share on other sites

ისე Render queue შევსება მემგონი ვიდეოდრაივერის და DX11-12 პრობლემას გავს უფრო, დიდი ხანია ქონია ეგ madvr-ში, აი ამ კომბინაციაში თითქოს უკეთესი სიტუაციაა და ვტესტავ ეხლა რეალურათ ჯობია თუ არა :

YjSJbHN.png

მასე როცა დავაყენე render queue 6-ზე ქვემოთ აღარ ეცემა, როცა სულ 2-3 უბერავდა ძველი ნასტროიკებით, ბევრს აქვს ეგ პრობლემა madvr-ში, დაჟე 4090 კი უჭირს მგონი 8-ზე ზევით სტაბილურათ მუშაობა, ანუ ეგ კარტის სიმძლავრის ბრალი არაა, მაგ ყველაფერს დაღეჭავს წესით დაჟე 3070Ti კი, მანდ რაღაცა სხვა პრობლემა აქვს და დაბალ render queue კარტის მაქსიმალურ წარმადობას ვერ ხმარობს და უჭირს პლავნათ მუშაობა, თუმცა რეალურათ რა ხდება დავტესტავ ვიდეოებზე მაგ რეჟიმში, ფაქტია რომ სტატისტიკაში უფრო კარგათ უბერავს ლოგი რომ ჩავურთე ეხლა, დროპები მინიმალური აქვს, გლიჩებს არ ყრის სწრაფ-სწრაფათ, თვითონ madvr ნაგრუზკაც ნორმალურია 3-4% ფარგლებში, აი ეს ჩავურთე კიდე პლეირის შორტკატიდან:

uTW4lTT.png

10 ბიტში და პოლნი ეკრანში ლონგ რანში შეიძლება მასეც ახურებდეს, დავტესტავ მაგას მაგრამ ჩაკეცილზე კი გასწორდა ყველაფერი, თუმცა present 0.3ms-ან ასე 1.3მს ფარგლებში გაიზარდა, მაგრამ mpc-hc პროცესორის ნაგრუზკა ნორმალურია და გაიზარდა render queue გადახვევებზეც არ ეცემა დავტესტე უკვე, ნუ მანდ ასე უწერიათ რა რაზე მოქმედებს:

decoder queue: decoder issue (CPU/software decoder or hardware decoder/driver) დეფოლტზე 16 აყენია და არასდროს გაუხურებია ჩემთან, მაქსიმუმ ჩემ პროცესორს შეუძლია 32-ზე მუშაობა დაახლოებით და არ ეცემა მაგაზე როცა მეყენა დასატესტათ, თუმცა რამე დიდი მატება მე ვერ ვიგრძენი, ანუ 16 როგორც წესი საკმარისია და თუ არ ახურებს ესე იგი მანდ პრობლემა არა აქვს 

upload queue: system memory and video memory ეგაა ოპერების გამტარობა-ზომა და ვიდეო მახსოვრობა, თუ არ ეცემა მანდაც რაზეც აყენებ მაგაზე უნდა დარჩეს და არ დაეცეს, ანუ მანდ ბანალურათ უზრდი ოპერების და VRAM გამოყენებას რაც მემგონი არაფერში არ ჭირდება დაჟე 4K, თუმცა მაგ სეთინგის 8-ან 4-ზე დაკლება აღარ ღირს, მემგონი 8-ზე ტყვილა არ აყენია დეფოლტზე, ჩემთან მანდ არაფერი არ ეცემა არცერთ სეთინგზე დიდათ

renderer queue: weak GPU/video memory აი ეგაა ყველაზე პრობლემური სეთინგი madvr-ში, ძალიან რთულია render queue 8-ზე მაინც დასტაბილურება, ეცემა განსაკუთრებით 10 ბიტში და პოლნი ეკრანზე, როგორც წესი სულ 2-3 მუშაობდა აქამდე, მაგრამ თითქოს ეხლა როგორც მაქვს მონიშნული მანდ უფრო 6+ უბერავს ვიდრე მაგაზე ქვევით, დავტესტავ ლონგ რანში რა ხდება, მაგალითათ ერთი ეპიზოდის ყურების ბოლოს უკვე რას დამიფიქსირებს და არა თავიდან რამდენიმე წუთიან მონაკვეთში, როგორც მაგ სკრინზეა, თუმცა მანამდე მალევე უჭირდა უკვე მაღალზე გაჩერება, 4K ვიდეოებზე განსაკუთრებით, მემგონი იმდენათ სუსტი ვიდეოკარტის ბრალი ეგ არაა როგორც ენერგომოხმარება-DX11-დრაივერის ცუდი ოპტიმიზაცია madvr-ში, ანუ თვითონ აქვს რაღაცეები გასასწორებელი ავტორს ეტყობა, ეგ ძველი პროფილები მორალურათ მოძველდა მემგონი ვინდოუს 11-ის ბოლო ბილდებზე და WDDM 3.3 დრაივერებში, ისე madvr ავტორმა რაღაც DX12 საპორტი აღარ დაამატა ბოლო ბეტებში მაინც, ადრე იძახოდა რომ არაფერს არ უმატებსო მაგრამ იქნება შეიცვალა უკვე სიტუაცია ბოლო აპდეიტების შემდეგ, მაგითი შეიძლება უფრო კარგათ ემუშავა უკვე და მაგიტომ ბოლო დრაივერებზე, მანდ მგონი ძველ ვინდოუს 8.1-ში სულ 8-ზე უბერავდა ძირითადათ შედარებით ძლიერ ვიდეოკარტებზე იმ დროს რაც იყო, ანუ თუ კარტა უქაჩავდა აღარ ატრაკებდა, ეხლა კი 4090 ვერ ავსებს მგონი ბოლომდე, თუმცა მაგ ახალ სეთინგზე თითქოს უკეთესი სიტუაციაა, ლონგ რანშიც დავტესტავ და თვალით დავაკვირდება უფრო კარგათ უბერავს თუ გაიზარდა ლაგები ეგრე, თუმცა რენდერის დრო 1მს გაიზარდა მაგ სეთინგებით, პრინციპში არც lav ფილტრებზე აქვს ბოლო ბილდზე აპრილში რაც გამოვიდა დღემდე DX12 საპორტი დამატებული, მაქსიმუმ რისი ჩართვაც შეგიძლია ეგაა 

Hro8jJQ.png

10 ბიტი კი პოლნი ეკრანზე როცა უშვებ მაშინ მუშაობს მარტო, ჩაკეცილზე 8 ბიტშია ყოველთვის, თვითონ ლოგიც აფიქსირებს მაგას სტატისტიკაში იცვლება ხოლმე 8-ან 10-ზე პოლნი ეკრანზე რომ გადამყავს მაგის შემდეგ და მერე ისე 8-ზე გადმოდის რომ ჩავკეცავ, თუმცა თვალით რთულია რაიმეს შემჩნევა, მაგრამ 10 ბიტი ზოგ კადრებს უკეთესათ არენდერებს მაინც, ბანდინგიც მცირდება და სხვა ფერების დამუშავებაც უკეთესია საერთო ჯამში, ისე კი ვისაც ნვიდიას კარტა აქვს 1080i 50fps ვიდეოების გაშვება ყველა ვარიანტში ჯობია Cuvid, დანარჩენი ყველაფერი Dx11 აუტო რეჟიმი, ანუ ეგაა საუკეთესო ვითომ და ყველაზე კარგი წარმადობით, cuvid-ზე უბრალოთ interlaced არ ყავს ანალოგი, სხვა დეკოდერები ეგრე ვერ უშვებენ აშკარათ როგორც ეგ ძველი ნვიდიას დეკოდერი, თუმცა თვითონ დრაივერი რასაც ეგ დეკოდერი იყენებს ახლდება ახალ ნვიდიას დრაივერებში, ანუ 2006 წლის დრაივერს არ ხმარობს, მანდაც მგონი dx11 იყენებს უფრო, თუმცა მანდ ცალკე დრაივერია და არა DX მაგის სამუშაოთ ნვიდიას დრაივერების პაკეტში, ისე იგივე mpc decoder ბევრათ ახალ ტეხნოლოგიებს და დრაივერებს იყენებს თავის პრესეტში, ამიტომ არა აქვს ლაგები, მაგრამ მასეთი ფართო არჩევანი არ გაქვს სეთინგების როგორც ეგ madvr-შია, რომელიც ხმარობს ლავ ფილტრებსაც და სხვა ფიშკებიც აქვს კიდე, მაგრამ მორალურათ მოძველდა ეგ დრაივერები რასაც ეგ უტილიტა იყენებს, მინიმუმ 5-6 წლის უკანდელებია ძირითადათ მაგის პრესეტში რაც აყენია, მარტო გაანახლა HDR პროფილები და ფერების დამუშავება, დეკოდინგი დიდათ არა

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.