Magdalena Posted May 31, 2022 Share Posted May 31, 2022 მთავარმა ფინანსურმა დირექტორმა კოლეტ კრესმა კვარტალური ანგარიშის ღონისძიებაზე განაცხადა, რომ მზა პროდუქციის საცალო მარაგი ნორმალურ დონეზე იყო პირველ ფისკალურ კვარტალში და ასევე იქნება მეორე კვარტალში. ვიდეო დაფების ხელმისაწვდომობასთან დაკავშირებით ვითარება უმჯობესდება მაინერების აქტივობის შემცირებისა და დეფიციტის წინააღმდეგ საბრძოლველად NVIDIA-ს საკუთარი ძალისხმევის შედეგად. ფოტოს წყარო: Getty Images საკმარისია გავიხსენოთ, რომ მარაგების ნაშთების საბალანსო ღირებულებამ აპრილის ბოლოს მიაღწია 3.16 მლრდ აშშ დოლარს წინა წლის 1.99 მლრდ აშშ დოლართან შედარებით იმისთვის, რომ შეფასდეს კომპანიის აქტივობის მასშტაბები GPU-ების დეფიციტის შესამცირებლად. NVIDIA-ს ფინანსურმა ვალდებულებებმა კომპონენტების მომწოდებლების მიმართ გასულ კვარტალში მიაღწია 9.59 მლრდ აშშ დოლარს, ერთი წლით ადრე ეს მაჩვენებელი 3.46 მლრდ აშშ დოლარი იყო ძირითადად გრძელვადიანი ხელშეკრულების წინასწარი გადახდების ზრდის გამო, რამაც 1.84 მილიარდიდან 3.06 მლრდ აშშ დოლარამდე მოიმატა. კოლეტ კრესის თქმით Ethereum-ის მაინინგ ქსელის პროდუქტიულობის ზრდის ტემპის ამჟამინდელი შემცირება შეიძლება მიუთითებდეს იმ მაინერების დაბალ აქტივობაზე, რომლებიც ვიდეო დაფებს იყენებენ. ცნობილია, რომ აგვისტოში პროცესის მონაწილეები შეიძლება გადავიდნენ მოდელ „proof of stake”-ზე, რომელიც არ საჭიროებს ამ დრომდე საჭირო გამომთვლელ რესურსებს კრიპტოვალუტების ეკოსისტემის ფუნქციონირებისთვის. პროფესიონალი მაინერებისთვის CMP ამაჩქარებლების მიწოდებაზე თუ ვისაუბრებთ, პირველ კვარტალში მოცულობა იმდენად მოკრძალებული იყო, რომ NVIDIA-ს წარმომადგენლებმა გადაწყვიტეს არც კი დაესახელებინათ ძირითადი შემოსავლის კონკრეტული რაოდენობა და მხოლოდ ის თქვეს, რომ მაჩვენებელი ძალიან განსხვავდება 155 მლნ აშშ დოლარისგან, რომელიც კომპანიამ წინა წელს მიიღო. ვიდეო ბარათებზე მოთხოვნა შეიძლება დროებით შემცირდეს ჩინეთის ლოქდაუნის, უკრაინის ომისა და ახალი თაობის გრაფიკული გადაწყვეტილებების გამოცხადების გამო, რომელიც დაგეგმილია წლის მეორე ნახევარში. ყველა ეს ფაქტორი თავის კომენტარებში NVIDIA-ს ფინანსურმა დირექტორმაც აღნიშნა და გეიმინგ ვიდეო დაფების ბაზარზე ბალანსის აღდგენის მიზეზები განმარტა. ამავდროულად კომპანიის დამფუძნებელმა ჯენსენ ჰუანგმა (Jensen Huang) კვარტალურ კონფერენციაზე განაცხადა, რომ "თამაშების ინდუსტრიის ფუნდამენტური დინამიკა სტაბილური რჩება". მისი თქმით ბოლო ორი წლის განმავლობაში PC გეიმერების აუდიტორია 100 მილიონი ადამიანით გაიზარდა. NVIDIA-ს წარმომადგენლებმა კვარტალური ღონისძიების განმავლობაში რამდენჯერმე აღნიშნეს, რომ კომპანიის მომხმარებლები შესაძლებლობებში კვლავ შეზღუდული არიან სერვერის კომპონენტების მუდმივი დეფიციტის გამო. ქსელური გადაწყვეტილებების ხელმისაწვდომობის კუთხით სიტუაციის გაუმჯობესება ასევე ეტაპობრივად მოხდება მიმდინარე წლის ბოლომდე. NVIDIA-სთვის სწორედ ქსელის სეგმენტში იგრძნობა კომპონენტების მიწოდებასთან დაკავშირებული პრობლემები ყველაზე მეტად, თუმცა კომპანია საკმარის ძალისხმევას მიმართავს მათი მოგვარებისთვის. https://tinyurl.com/2p893vsc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted June 3, 2022 Share Posted June 3, 2022 ჯერ-ჯერობით მართლა მაქეთკენ მიდის ყველაფერი, მაგრამ ნვიდის 4000 სერიაზე ისევ დეფიციტი ჩამოყალიბდეს შეიძლება, დაბალ ტეხპროცესზე იქნება ეგ სერია და შეიძლება თავიდან არ გამოუშვან დიდ აბიომებში, სპროსი კი მაღალი იყოს სერიოზული წარმადობის გამო, ამიტომ ფასები ისევ გაიზრდება მინიმუმ პირველ თვეებში მაინც, ბიტკოინ-ეთერეუმის კურსზეც იქნება ბევრი რამე დამოკიდებული, ერთხელ თუ იყო უბედური დეფიციტი კიდე განმეორდეს ეგ შეიძლება შემდეგ წელიწადს ან წლის ბოლოს, შემოდგომამდე რომც გაუმჯობესდეს ბოლომდე სიტუაცია და კიდე უფრო დაეცეს ფასები ეხლანდელ სერიებზე Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.