Magdalena Posted August 13, 2021 Share Posted August 13, 2021 გზის გავლის ადეკვატური მარაგის მქონე ელექტრომობილები ჯერჯერობით ძვირ სიამოვნებად რჩება, ამიტომ ბაზარი იზრდება პრემიალური და მასთან ახლოს მყოფი სეგმენტის მოდელების ხარჯზე. ჩინური კომპანია Nio ლოკალურ ბაზარზე ივლისის შეჯამებით მეოთხე ადგილს იკავებს 7931 რეალიზებული ელექტრომობილით. მომდევნო წელს იგი აპირებს კიდევ ორი ახალი მოდელის წარდგენას, აგრეთვე ემზადება ახალი ბრენდით მასიურ სეგმენტზე გასვლისთვის. Nio-მ მიმდინარე კვირაში კიდევ ერთხელ მიიპყრო ყურადღება, რადგანაც მეორე კვარტალში კომპანიამ შეძლო ზარალის თითქმის ორჯერ, 102 მლნ აშშ დოლარამდე შემცირება გასული წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით. აპრილიდან ივნისამდე პერიოდში Nio-მ მომხმარებლებს მიაწოდა 21789 ელექტრომობილი, რაც ორჯერ აღემატება გასული წლის ანალოგიური კვარტლის მაჩვენებელს. იანვარში Nio-მ წარადგინა თავისი პირველი სედანი ET7, მანამდე კომპანია სპეციალიზდებოდა ელექტრო ქროსოვერების წარმოებაზე. ახალი სედანის მიწოდება 2022 წელს დაიწყება. როგორც Reuters აღნიშნავს, Nio-ს ხელმძღვანელმა უილიამ ლიმ განაცხადა, რომ მომდევნო წელს კიდევ ორ ახალ მოდელს წარადგენს, თუმცა მათი მახასიათებლების გაზიარებაზე უარი თქვა. კომპანია აპირებს მასობრივ სეგმენტზე გასვლას ახალი სავაჭრო ნიშნით და ამ ბრენდისთვის გუნდი ამჟამად უკვე შექმნილია. Nio ევროპის ბაზარზე შესვლას ნორვეგიიდან აპირებს, სადაც ელექტრომობილები მეტად პოპულარულია, ათწლეულის შუა პერიოდისთვის კი განიხილავს აკუმულატორების შესაცვლელი საფირმო სადგურების რაოდენობის 4 ათასამდე გაზრდას. ამგვარი მიდგომა ბატარეის ხანგრძლივი დამუხტვის ალტერნატივაა - ავტომატური მანიპულატორები შეცვლიან დამჯდარ აკუმულატორს რამდენიმე წუთში, ელქტრომობილის მფლობელი გზის გაგრძელებას ფაქტობრივად დროის დაკარგვის გარეშე შეძლებს. https://bit.ly/3iGTsWN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.