Jump to content

Recommended Posts

5021025e380f.jpg

ფოტოზე მოცემული იკონი რამე სერიოზულ პრობლემას ხომ არ მიქადდის?

სასწრაფოდ მჭირდება ინფორმაცია

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

ალბათ რომელიმე ბორბალი დაშვებულია და გადახრილია მანქანა :D 

ან მცოდნეს დაელოდე და გიპასუხებს 

Link to comment
Share on other sites

ალბათ რომელიმე ბორბალი დაშვებულია და გადახრილია მანქანა :D

ან მცოდნეს დაელოდე და გიპასუხებს 

ან ეგ ან ამორტიზატორია გასხმულიო ასე მითხრეს :)

2ივეს მოევლება მთავარია ჩემსკენ გამოვამგზავრო

Link to comment
Share on other sites

ან ეგ ან ამორტიზატორია გასხმულიო ასე მითხრეს :)

2ივეს მოევლება მთავარია ჩემსკენ გამოვამგზავრო

ამორტიზატორი მგონია მეც.

Link to comment
Share on other sites

მეც მაგ ორიდან 1-1 მგონია ... მაგრამ უფრო ალბათ ამორტიზატორი იქნება , საბურავ დაშვებულზე არამგონია ეგეთი რაღაც რო ამოაგდოს 

Link to comment
Share on other sites

მეც მაგ ორიდან 1-1 მგონია ... მაგრამ უფრო ალბათ ამორტიზატორი იქნება , საბურავ დაშვებულზე არამგონია ეგეთი რაღაც რო ამოაგდოს 

მადლობთ ბიჭებო, აუ რა კროშკა მანქანა ავაგდე <3 85კმ გარბენი

Link to comment
Share on other sites

pakreshkis brali unda iyos nagruzkaze amomigdo ertxel E350 ze an dashvebulia egec sheiedlzeba 

Link to comment
Share on other sites

არავითარი საბურავი და ამორტიზატორი. საბურავის წნევას აქვს თავისი მაჩვენებელი, ხოლო ამორტიზატორიც იმიტომ არის გამორიცხული, რომ ე60-ზე არ დგას ელექტრო ამორტიზატორები (როგორც F10-ზე) და თავისთავად ვერც გიჩვენებს ელექტრონულად.
ეგ არის 100% დინამიკ დრაივის პრობლემა და დიაგნოსტიკის გარეშე ვერ იტყვი მიზეზს, შეიძლება ჰიდრო სისტემას ზეთი აკლია, ან არ არის. შეიძლება თვითონ დინ.დრაივის ბლოკს აქვს პრობლემა, რომელიც 2800 ლარი ღირს ცენტრში, თუმცა, ნახმარის ყიდვაც შეიძლება და 400$-ში გამოძვრები.
მოკლედ, თუ კარგ ფასში ყიდულობ, მაგის გამო არ დაიწუნო. ყველაზე ცუდ ვარიანტში დაგიჯდება 400$ (+50$ ხელობა).

 

საბურავში დაბალი წნევის ინდიკატორი.

b7d312091a4f.jpg

Link to comment
Share on other sites

eXtreme-Hunter
ნადმვილად დინამიკ დრაივია. მეც გავიკითხე, და რაღაც მინიმალური იმედი არსებობს რომ ზეთის ნაკლებობითაა გამოწვეული, მანქანას სულ 80ათასი კმ  აქვს გარბენი. წესით და რიგით სერიოზული პრობლემა არ უნდა იყოსო ყველა ამას მეუბნება. 

400$იც კაი საკმაო ხარჯი ჰქონია, მაგრამ იშოვება ეგ ნახმარი ნაწილი რო? ფოთიდან ამის წამოყვანა პრობლემა იქნება? ევაკუატორზე რა დამადებინებს :((( გამოქროლება მინდოდა.

ეს მანქანა აქედანვე მწეწავს :^^



რაც მთავარია მოცემული პრობლემა ავტოავარიას ხომ არ უკავშირდება, საქმე ისაა რო ეს მანქანა თავის დროზე დაიმტვრა, თუმცა იქვე არის აღდგენილი, მაგრამ ბოლო 2ი მფლობელის ხელში აშკარად ეს მანქანა არავის უთრევია დიდი ხანი და დიდ მანძილზე.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

:yes:

 

რაც მთავარია მოცემული პრობლემა ავტოავარიას ხომ არ უკავშირდება

არ არის გამორიცხული, რომ ავარიის გამო იყოს.

კი, იშოვება დაშლილებში.

Link to comment
Share on other sites

eXtreme-Hunter
კი ავარიის ბრალია, წინა ბორბალშია დარტყმული, მაგრამ აღდგენილია, თუმცა კრილოც არ ზის იდეალურად  და ეგრევე ეტყობა პრობლემა რომ ქონდა. ავარიის მერე მანქანას გავლილი აქვს, ასე რომ დადის, ეს დინამიკდრაივი გაკეთების პონტში არ დაიცდის? თუ სავალი ნაწილებში გადის და იმენა სანამ არ გავაკეთებ უნდა გავაჩერო? :)


უკვე არ ვიცი მიღირს თ არა აღება, 300$მემაზაბა ისე ეგეც მეცოდება და პახოდუ შარში გაყოფაც არ მინდა, მაგარი სანერვიულო გავიჩალიჩე

Link to comment
Share on other sites

ესე ზეპირად ძნელია რამის თქმა. შეიძლება, ავარიის შემდეგ აღადგინეს სისტემა, მაგრამ სალნიკიდან/კლაპანიდან გააპარა ზეთი და დაიცალა სისტემა. შეიძლება, მექანიკური პრობლემა აქვს, ან ბლოკია მკვდარი. ეგ ინდიკატორი გიჩვენებს პრობლემას და არა მიზეზს, ამიტომ დიაგნოსტიკის გარეშე ვერ იტყვი რა... (ბლოკის შემთხვევაში შეიძლება მონიტორზე დაწეროს კიდეც, მაგრამ ცუდი ის არის, რომ სანამ არ ჩამოვა, ვერ ნახავ მაგ მესიჯს).

ჩემი აზრით, თუ ფასი საბაზროზე დაბალია და მანქანა მოგწონს, არ ღირს მაგის გამო დაწუნება. რა თქმა უნდა, ცუდია, რომ გაუთვალისწინებელი ხარჯი გემატება, მაგრამ ეგ უკვე მხოლოდ შენი გადასაწყვეტია, რამდენად გიღირს. თვითონ პრობლემა არ არის საგანგაშო და ძნელად მოსაგვარებელი. აქ მნიშვნელოვანი მხოლოდ ხარჯია.

Link to comment
Share on other sites

ესე ზეპირად ძნელია რამის თქმა. შეიძლება, ავარიის შემდეგ აღადგინეს სისტემა, მაგრამ სალნიკიდან/კლაპანიდან გააპარა ზეთი და დაიცალა სისტემა. შეიძლება, მექანიკური პრობლემა აქვს, ან ბლოკია მკვდარი. ეგ ინდიკატორი გიჩვენებს პრობლემას და არა მიზეზს, ამიტომ დიაგნოსტიკის გარეშე ვერ იტყვი რა... (ბლოკის შემთხვევაში შეიძლება მონიტორზე დაწეროს კიდეც, მაგრამ ცუდი ის არის, რომ სანამ არ ჩამოვა, ვერ ნახავ მაგ მესიჯს).

ჩემი აზრით, თუ ფასი საბაზროზე დაბალია და მანქანა მოგწონს, არ ღირს მაგის გამო დაწუნება. რა თქმა უნდა, ცუდია, რომ გაუთვალისწინებელი ხარჯი გემატება, მაგრამ ეგ უკვე მხოლოდ შენი გადასაწყვეტია, რამდენად გიღირს. თვითონ პრობლემა არ არის საგანგაშო და ძნელად მოსაგვარებელი. აქ მნიშვნელოვანი მხოლოდ ხარჯია.

მადლობა, ასე თუ ისე ყველაფერი გავიგე, 

იმედია მფლობელი არ დამიდასტურებს დათუ გამომატანა მერე კი ვნახოთ ვნახოთ რა იქნება :^^ 

4cf04aef2cd2.jpg

 

 

არ მინდა ამის გამაზვა :^^ რ&დ უწერია და იმედია ივლის რა :(((

ee313ccf80ea.jpg

7d38dc8e4051.jpg

949475aeec4d.jpg

ამ ფოტოზე რას იტყვი? ზოგმა კონდიციონერის ვინტილატორი აკლიაო, და პახოდუ წინა პანელს ვინტები არ აქვს ცუდათ არის აწყობილიო

Link to comment
Share on other sites

 

949475aeec4d.jpg

ამ ფოტოზე რას იტყვი? ზოგმა კონდიციონერის ვინტილატორი აკლიაო, და პახოდუ წინა პანელს ვინტები არ აქვს ცუდათ არის აწყობილიო

კი, ვინტები (შპილკები) აკლია.

რაც შეეხება რადიატორს, არ არის გამორიცხული. ფაქტია, რომ ფრეონის დასამუხტი კლაპანი არ აქვს - მარცხენა კუთხეში მრგვალი ნახვრეტი ცარიელია, მანდ უნდა ქონდეს თავი ამოყოფილი. შეიძლება, რადიატორი აქვს, მაგრამ ეგ მილია მოტეხილი/ჩაღუნული. ფაქტია, რომ კონდიციონერის რადიატორსაც პრობლემა აქვს (ან, საერთოდ არ აქვს).

Link to comment
Share on other sites

eXtreme-Hunter,
მადლობა მადლობა, უკვე უარყოფითად განვეწყვე არ მინდა ამის წამოყვანა :((( მთელი პრიკოლი იმაშია რო მფლობელი ჯერ კიდევ არ მაძლევს დასტურს გამოტანებისა. აესეა რა ათასჯერ უნდა გადამოწმება თორე გადაგაგდებს ვალებში. რამდენჯერ ვცადე ამ მანქანის ყიდვა ამ წლის განმავლობაში იმდენი ყველაფერს დედა ეტირა :)

____ ცოტა ხანი იყოს თემა, თუ დამატებით გამიჩდა კითხვები ბარემ აქ დავსვამ :^^ 

Link to comment
Share on other sites

დამაზღნარეთ :))))))) ძალიან მაგარი მანქანა ვიყიდეეეეეეეეეეეეეეეე

Link to comment
Share on other sites

დამაზღნარეთ :))))))) ძალიან მაგარი მანქანა ვიყიდეეეეეეეეეეეეეეეე

რომელი, ეს თუ სხვა რამეა ახალი?

პ.ს. დაზღნარდი ;)

Link to comment
Share on other sites

რომელი, ეს თუ სხვა რამეა ახალი?

პ.ს. დაზღნარდი ;)

0fb0b270ab7e.jpg0953df93df0e.jpg557078351ff3.jpg1c03429f741e.jpgf617e95d71d9.jpg

უსუფთავესი ისტორიით, ჯერ ვერ დავიჯერე რომ ჩემია

Link to comment
Share on other sites

525ia? 

Link to comment
Share on other sites

525ia? 

530I. ქალაქისთვის ოპტიმალური ძრავია <3 ოქროა

Link to comment
Share on other sites

რა გიჯდება და რომელ წლიანია?

11K_მდე.

2004იანია ))))

 

Link to comment
Share on other sites

მაგარი მანქანაა, კაპოტშიც ყველაფერი საკმაოდ სუფთად და ქარხნულ ვიდზე აქვს. ძრავიც იდეალურია, 6,5-ში კრეფს 100-ს და ამხელა 1600 კგ-იანი მანქანისთვის საკმაოდ კარგი მაჩვენებელია. ქალაქში საშუალოდ 14-ს დაწვავს და ამ მონაცემებისთვის არ არის კატასტროფული.

მშვიდობაში, სულ მწვანეზე იარე!

Link to comment
Share on other sites

მაგარი მანქანაა, კაპოტშიც ყველაფერი საკმაოდ სუფთად და ქარხნულ ვიდზე აქვს. ძრავიც იდეალურია, 6,5-ში კრეფს 100-ს და ამხელა 1600 კგ-იანი მანქანისთვის საკმაოდ კარგი მაჩვენებელია. ქალაქში საშუალოდ 14-ს დაწვავს და ამ მონაცემებისთვის არ არის კატასტროფული.

მშვიდობაში, სულ მწვანეზე იარე!

დიდი მადლობა . ვნახოთ აწი დაუცადოთ რა იქნება

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.