Jump to content

ავტომობილები


Recommended Posts

რა ქენი, დაიწყე გაკეთება?

 

ჩემის არა ჯერ, იმ C კლასს ვაკეთებ, მაინდამაინც ძვირი არ ჯდება 200 გელაში გამოვდივარ მგონი, უკანა ბამპერს ვყიდულობ, მარცხენა ფარს, და ბაგაჟნიკის საკეტია გასასწორებელი, უკანა კუთხეებში რაღაც ამორტიზატორის ვარიანტი უზით და კუზაო არაა შეტანილი საბედნიეროდ.

 

ჩემსას შემდეგ ხელფასსე მივხედავ... დადის ესე მაგრამ თუ არ დამჭირდა არ გავიყვან, აღებაზე წვალობს რაღაც სანახავია პერედოკი.. ჟეშტი და შეღებვა იმერეთისკენ მოუწევს ახლობელთან.. 

დაზღვევის სურვილი გამიჩნდა :D ამასწინად დამირეკა რომელიღაც სადაზღვეოს აგენტმა მემგონი 100-150 დოლარის ფარგლებში მითხრა წლიური, საჭიროა რა დაზღვევა მითუმეტეს ჩვენს ქალაქში. რო რამე ძვირიანს დავჯახებოდი ხომ გავიწეწებოდი  :user:

Link to comment
Share on other sites

ახალი Subaru Legacy ხვალ, ჩიკაგოში:

http://www.subaru.com/auto-show/chicago-2014.html

94d313a806ef.jpg

კარგ ვიდზეა, მაგრამ კონცეფტის სურათებით თუ ვიმსჯელებთ (და, არ მგონია დიდი ცვლილება განეცადა), ბიზნეს კლასის სედანის შთაბეჭდილებას უფრო ტოვებს, ვიდრე 4x4-იანი სპორტული სულის მანქანის.

http://www.autoguide.com/gallery/gallery.php/v/main/auto-shows/2013_la_auto_show/Subaru/SubaruLegacyConcept/2015-Subaru-Legacy-Concept-9.JPG.html

Link to comment
Share on other sites

კარგ ვიდზეა, მაგრამ კონცეფტის სურათებით თუ ვიმსჯელებთ (და, არ მგონია დიდი ცვლილება განეცადა), ბიზნეს კლასის სედანის შთაბეჭდილებას უფრო ტოვებს, ვიდრე 4x4-იანი სპორტული სულის მანქანის.

http://www.autoguide.com/gallery/gallery.php/v/main/auto-shows/2013_la_auto_show/Subaru/SubaruLegacyConcept/2015-Subaru-Legacy-Concept-9.JPG.html

 

ლეგასი ისედაც ბიზნეს კლასში გადის.

 

Subaru LEGACY 2010 - роскошь AWD бизнес-класса

 

Subaru Legacy: спортсмен бизнес-класса

 

Subaru показала предсерийный Legacy нового поколения

Link to comment
Share on other sites

კარგ ვიდზეა, მაგრამ კონცეფტის სურათებით თუ ვიმსჯელებთ (და, არ მგონია დიდი ცვლილება განეცადა), ბიზნეს კლასის სედანის შთაბეჭდილებას უფრო ტოვებს, ვიდრე 4x4-იანი სპორტული სულის მანქანის.

http://www.autoguide.com/gallery/gallery.php/v/main/auto-shows/2013_la_auto_show/Subaru/SubaruLegacyConcept/2015-Subaru-Legacy-Concept-9.JPG.html

2010-დან მასეა უკვე ლეგასი. ეს არის ბოლო სპორტული სულის ლეგასი:

 

8f9f826f305b.jpg

 

მალე იმპრეზაც მასე იქნება, ცალკე განყოფილებად გააქვთ WRX STI

Link to comment
Share on other sites

ოფიციალურად კი, ეგ კლასია, ზომებშიც საკმაოდ დიდია (იმპრეზასგან განსხვავებით), მაგრამ მე ვიდზე ვამბობ, იერი.

ძველი თაობის აიღე (rsk, ან თუნდაც უბრალო ბ4), შეხედავ და სპორტულობა ეტყობა, მაგრამ ეს მოდელი რაღაც სხვანაირია... ბევრად უფრო გაბიზნესებული.

Link to comment
Share on other sites

ოფიციალურად კი, ეგ კლასია, ზომებშიც საკმაოდ დიდია (იმპრეზასგან განსხვავებით), მაგრამ მე ვიდზე ვამბობ, იერი.

ძველი თაობის აიღე (rsk, ან თუნდაც უბრალო ბ4), შეხედავ და სპორტულობა ეტყობა, მაგრამ ეს მოდელი რაღაც სხვანაირია... ბევრად უფრო გაბიზნესებული.

 

სპორტულს ლეგას მაინც ვერანაირად ვერ დავარქმევ (წელს მნიშვნელობა არ აქვს). B4 ყავდა ჩემს ბიძაშვილს და სპორტულის არაფერი ეტყობოდა. სუფთა ბიზნეს კლასი იყო. 1990-1991 წლის ლეგასზე კიდევ შეიძლება მაგის თქმა, მაგრამ მალევე იმპრეზით შეცვალეს, იმიტომ რომ ლეგასი არ იყო მაინც რალისთვის განკუთვნილი მანქანა.

Link to comment
Share on other sites

სპორტულს ლეგას მაინც ვერანაირად ვერ დავარქმევ (წელს მნიშვნელობა არ აქვს). B4 ყავდა ჩემს ბიძაშვილს და სპორტულის არაფერი ეტყობოდა. სუფთა ბიზნეს კლასი იყო. 1990-1991 წლის ლეგასზე კიდევ შეიძლება მაგის თქმა, მაგრამ მალევე იმპრეზით შეცვალეს, იმიტომ რომ ლეგასი არ იყო მაინც რალისთვის განკუთვნილი მანქანა.

ჩემი ბავშვობის ბრატია, 2 ყავდა ერთად, რსკ-ც და 2005-იანი ბ4 (ერთი თვის წინ გაყიდა ბ4), ორივე საკმაოდ კარგად მყავს "ნატანჯი" და იმპრეზას როგორ შევადარებ, მაგრამ საკმაოდ კარგად სპორტულობდნენ (განსაკუთრებით რსკ). იმის შეგრძნება საერთოდ არ მქონია, რომ ბიზნეს კლასით ვმოძრაობდი.
Link to comment
Share on other sites

ჰა არ გინდათ ვინმეს კაი გასრთობი ჯიპი?  :spiteful:

http://www.myauto.ge/car_details.php?car_id=8142956

უღალატე? რაც შენ ამით ისიამოვნე... :(

Link to comment
Share on other sites

კაროჩე ეხა ჩამომდის თებერვალში მანქნა რა და აუდი ა6 მარჯვენა რულიანი ბევრი ვიკითხე და წავიკითხე რულის გადატანაზე და გადავწყვიტე არ აგდავიტანო და ას მეტყვით აუდი ა6 2004 წლიანი 3.0 მატორით ტყავის სალონით კვადრო ტიპტრონიკი 4 დოლარი მიჯდება სულ ძვირია ? ალალათ მითხარით  ltoqp.jpgmx9bw.jpgxqjrc.jpgwrdod.jpg9hns1.jpg8cyve.jpg4ctqa.jpg

ეს მანქანა ჩამომდის 4 მიჯდება სულ და ძვირი ხომ არაა?

Link to comment
Share on other sites

ეს მანქანა ჩამომდის 4 მიჯდება სულ და ძვირი ხომ არაა?

არა, კარგი ფასია.

Link to comment
Share on other sites

ესეც გასული კვირის ავტოინდუსტრიის ნიუსების მიმოხილვა http://www.3dnews.ru/802054

Link to comment
Share on other sites

კარგი ჩანაფიქრია. იქნებ როგორმე გვეღირსოს ავტოსპორტის, ქუჩის რბოლების და ქვაფენილზე დრიფტისგან განსხვავებულ სტანდარტებზე გადასვლა. მაგრამ ამის სახსრები ცოტას თუ ექნება. თუმცა, ოდესღაც ხომ უნდა დაიწყოს?! ნელ-ნელა ალბათ ჩვენც ავწევთ დონეს და კლასს...

Link to comment
Share on other sites

ძალიან ცუდი ამბავი მაქვს 

Link to comment
Share on other sites

ფერარიც ტურბოებზე გადავიდა :(

Link to comment
Share on other sites

ფერარიც ტურბოებზე გადავიდა :(

რა გულებს გვიხეთქავ, მეთქი რა ხდება...

ეგ ინფო ცოტა მოძველდა. ჯერ კიდევ შარშან დააანონსეს.

ადრე თუ გვიან, ყველას მოუწევს... ისეთებსაც კი, როგორიც ფერარია. მამაპაპურ ატმოსფერულს არაფერი მირჩევნია და მას თავისი ეშხი კი აქვს, მაგრამ ტურბოს განვითარება უსასრულოდ გრძელდება და ძალიან დიდ შესაძლებლობებს იძლევა + იაფიც ჯდება, ვიდრე რამოდენიმე ლიტრიანი ძრავის დამზადება.

ყველაფერი მარკეტინგზეა გათვლილი, რაც უფრო მომგებიანია, იმას აკეთებენ. თან, ტურბო ისე იხვეწება, ატმოსფერულებს უკვე მაგრა უჭირთ მათთან კონკურენცია - ხარჯავ ბევრად მეტს, აკეთებ 5 ლიტრიან ძრავს და იღებ 2-3 ლიტრიანი ტურბურიებულ ძრავზე ნაკლებ წარმადობას. ეს ატმოსფერული კი, უკვე ამოწურეს. კი, რაღაც რაღაცეები ვითარდება, მაგრამ განვითარებაში ისეთი რაზმახი მაინც ვეღარ აქვს, როქორც ტურბოიან ძრავებს. მერე, როცა ტურბოს განვითარებასაც ამოწურავენ, გადავლენ ელექტრო ძრავებზე და ა.შ. სწორედ ეს არის თანამედროვე ცივილიზაციის განვითარება და გინდა არ გინდა, მიყვები დინებას... აბა, თავს ხომ არ დააჩაგვრინებ?!

ვნახოთ, რა გამოუვათ... ფერარის ტურბოზე გადასვლა არ არის უბრალო თემა! ლეგენდა ბრენდია და შედეგიც შესაბამისი უნდა დადოს! (დადებს კიდეც!).

Link to comment
Share on other sites

რა გულებს გვიხეთქავ, მეთქი რა ხდება...

ეგ ინფო ცოტა მოძველდა. ჯერ კიდევ შარშან დააანონსეს.

ადრე თუ გვიან, ყველას მოუწევს... ისეთებსაც კი, როგორიც ფერარია. მამაპაპურ ატმოსფერულს არაფერი მირჩევნია და მას თავისი ეშხი კი აქვს, მაგრამ ტურბოს განვითარება უსასრულოდ გრძელდება და ძალიან დიდ შესაძლებლობებს იძლევა + იაფიც ჯდება, ვიდრე რამოდენიმე ლიტრიანი ძრავის დამზადება.

ყველაფერი მარკეტინგზეა გათვლილი, რაც უფრო მომგებიანია, იმას აკეთებენ. თან, ტურბო ისე იხვეწება, ატმოსფერულებს უკვე მაგრა უჭირთ მათთან კონკურენცია - ხარჯავ ბევრად მეტს, აკეთებ 5 ლიტრიან ძრავს და იღებ 2-3 ლიტრიანი ტურბურიებულ ძრავზე ნაკლებ წარმადობას. ეს ატმოსფერული კი, უკვე ამოწურეს. კი, რაღაც რაღაცეები ვითარდება, მაგრამ განვითარებაში ისეთი რაზმახი მაინც ვეღარ აქვს, როქორც ტურბოიან ძრავებს. მერე, როცა ტურბოს განვითარებასაც ამოწურავენ, გადავლენ ელექტრო ძრავებზე და ა.შ. სწორედ ეს არის თანამედროვე ცივილიზაციის განვითარება და გინდა არ გინდა, მიყვები დინებას... აბა, თავს ხომ არ დააჩაგვრინებ?!

ვნახოთ, რა გამოუვათ... ფერარის ტურბოზე გადასვლა არ არის უბრალო თემა! ლეგენდა ბრენდია და შედეგიც შესაბამისი უნდა დადოს! (დადებს კიდეც!).

 

გეთანხმები, უნდა განვითარდეს ყველაფერი, მაგრამ ყველაფერს  ხაზი ხო არ უნდა გადაუსვა. რაღაც ხო უნდა შეინარჩუნო რამაც შენ ბრენდს გაუთქვა სახელი. 

 

ჯერ ფორმულაში ამოიღეს ატმოსფერული ძრავები და მიდის მუშაობა ტურბო "სივიკის" ძრავებზე, ეხლა ფერარიც მაგ გზას ადგას. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.