და ახალი ვერსია არ დადებულა

ეს იქიდან გადმოწერილი იქნება

ცოტახანი თუ ხელს არ შეგიშლის სიდზე დატოვე რეიტინგი მომემატება :D

http://bin.ge/dl/663...13.torrent.html

აფლოუდ სპიდ 115-150 :D

კაია? :D

• Upvote 1

გამოსულა ეს ჩემის თვრამეტიანი :D გადავწერ ხვალ

დემოთი თუ ვისმჯელეთ აბსურდია ამ თამასისთვის 8 ზე მეტის მიცემა.

დემოთი რატო უნდა იმსჯელო მერე?

PES 11იც და 12 იც საშინელება იყო.ქოლლ ოფ დიუთი იყო ფეხბურთის :დ

ეს აშკარად პროგრესია

გამოსულა ეს ჩემის თვრამეტიანი :D გადავწერ ხვალ

დემოთი რატო უნდა იმსჯელო მერე?

აბა რითი დაუწერეს ბალები გამომცემლობებმა? ფულლ ვერსია ათამაშეს? :D

აბა რითი დაუწერეს ბალები გამომცემლობებმა? ფულლ ვერსია ათამაშეს? :D

კი

1-2 კვირით ადრე აძლევს ყველა ცნობილ შემფასებელს უმრავლესი გეიმინგ კომპანია

G1ORG1

ბევრი .img ფაილია და როგორ დავაყენო?

არ ვიცი, მე არ გადმომიწერია, არ მევასება ესეთი სიმულატორები გონკების გარდა, შეიძლება მართლა ფეიკია როგორც ნათანმა თქვა.

ეხლა ვფიქრობ ხომ არ ვიყიდო :)... ვისაც გქონდათ ნაყიდი.. კაია მულტი?/ საკაიფო ტურნირები და რამე არის?

Gibson,

ჩემის აზრით ხევს ფიფას ონლაინს.. გაცილებით მრავალფეროვანია.. ონლაინ მასტერლიგა თან წელს გაუმჯობესებულია ბევრად, ლიგები, ტურნირები ყოველდღე, ონლაინ კომუნიტი და ა.შ. და ულტიმატ თიმივით არაფერია ფასიანი...

AL1eN

იმის მერე მეორე დემოც გამოვიდა შეფასებებიც დაიდო უკვე.. საუკეთესო პესია რაც ყოფილა ამ ჯენზე... და მოედანზე ფიფას დებილ აი-ს ხევს იმენა!

ამ ვერსიაზე თამაშის ეჭვი მაქვს ინსტალატორი არ აქვს და არ დასეივდება ნასტროიკები და არც რეგისტრებში გამჩდება იასნია..შესაბამისად ოფიციალურ გასაღებს სად ჯანდაბაში შევიყვანთ??

დაველოდები ნორმალურ ისო ვერსიას!

skiamakia

აუ უნამუსო ვიყო შენ ფიფა13 1 ხელზე მეტი თუ ჩაგერთოს :დ .რა დებილი აი რეებს ლაპარაკობ :D ფეხბურთი მოედანზე გინახია როგორია? თუ გინახია მაგას არ უნდა იძახდე :დ .

დებილი ai ო :დ ღმერთო ურო ჩამცხე რა

არ მითამაშია 13 ვინთქვა.. ადრე ვსაუბრობ ..არ ვიყიდი დაველოდები ფულკს და ვნახავ ერთი! ))

For the most part, that is going to be a subjective question. I do however feel confident that FIFA 13 is at least as worthy a sequel to FIFA 12, as FIFA 12 was to FIFA 11. Compare FIFA 12′s “Holy Trinity” and FIFA 13′s “Big Five” and you should be able to see why I say this. FIFA 12 gave us the Impact Engine, Tactical Defending, and Precision Dribbling. The first was so buggy its inclusion was frankly to FIFA’s detriment, the second was brave but a frankly vain attempt to get a handle on FIFA’s poor defensive system, and the third was by far FIFA’s least useful dribbling modifier warranting only occasional use. They are features which were touted as revolutionary, but realistically were hit and miss.

FIFA 13 gives each of the Holy Trinity a not inconsiderable upgrade. The Impact Engine has been polished up to a level where it is starting to pay off. I’d have to scratch my head to think of a single buggy tackle from my time with the game, and I’ve been happy to see a much improved standard of refereeing – particularly in collisions which aren’t emergent from tackles. Push & pull, which barely warranted a mention in FIFA 12, is now a fully fledged and useful feature, as well as looking really genuine.

აგერ ვკითხულობ ეხლა.. ფიფას საიტიდან დემოს შეფასებას.. კარგია თუ გამოასწორეს დაცვა.. პირველ რიგში დაცვის თამაშის გამო არ მომწონდა...

აი ეს არ მევასება Probably the most consistent piece of feedback that I’ve seen across the web about this demo is that it simply is too fast, and I can’t disagree one bit. Probably more than any FIFA game this generation, FIFA 13′s demo plays a hectic and impatient game of football.

ფიზიკის კანონებ იარა გეგონება.. უცებ აჩქრებვულები ერთ წამში ჩერდებიან და ა.შ. ინერცია არაა რა.. http://www.ea.com/so...s/ugc/135126142

http://www.ea.com/so...s/ugc/135125699

Artificial Intelligence was probably the #1 area most people wanted to see addressed in FIFA 13, though for me it was always a throw up between AI and movement physics. I was saddened to hear that EA had decided to focus on just attacking AI for this iteration because I felt that both were in dire need of attention. Perhaps that would be too much for one year – perhaps focusing purely on AI and, perhaps then not doing Complete Dribbling, would be unpopular with the wider audience. Either way, it’s a huge pity – on the bright side, the defensive AI now sticks out like such a sore thumb that it will surely be addressed next year. I hope.

დაცვა ისევ მსიახედიაო! :)

http://fifasoccerblo...mo-impressions/

Even after a year of focus, FIFA 13′s AI is still going to be a weakpoint – this is the result of it being neglected for almost the entire generation. At least with FIFA 13, it does feel like we’re finally on the right track. The reality of the matter is that EA will need to continue this level of focus for the next few years if they want to get the AI, as a whole, up to scratch. The attacking AI is now up to a satisfactory level – further focus while other areas are in disrepair would be foolish – but the defensive AI, the CPU team AI, and the underlying tactical layer are all in desperate need of attention.

http://geotorrents.com/Pro_Evolution_Soccer_2013_RUS_ENG_Multi_L_SKIDROW-s-71576.ts

დავიწყე გადმოწერა 5 წუთში მექნება დავაყენებ და დავწერ მუშაა თუ არა

ცოტა დარჩა დაყენდება ახლა და თუ ჩაირთვება დავწერ

მშვენივრად მუშაობს ! და nosa nosa ჩაირთო საუნდტრეკი რატომ ჩააგდეს მეზიზღება :(

დაცვას მიხედე ხვედელიძე დაცვას

ქართული გუნდებიც არის დამატებული?

ვაიმე შემიყვარდა

:გული:

ძალიან მაგარია

ბერნაბეუზე "მადრიდ!"ს რო ყვირიან გულშემატკივრები :D

გრაფიკაც მაგარია და გეიმფლეიც

უბრალოდ ისაა ცუდი რო ლიგა არ აქვს

მარტო ჩემპიონთა ლიგაა