Jump to content

Recommended Posts

რულის ხედით კარგია ესეთი თამაშები (თუ რულით თამაშობ), იმედია იქნება და არ ამოიღებდნენ.

ხო და რა პონტში უნდა ამოიღონ არ მესმის ... კოკპიტის ხედს 30% მაინც იყენებს მეტი თუ არა. მე საერთოდ ვერ ვთამაშობ მაგის გარეშე.

მუღამი არ მაქვს. რული ხო საერთოდ რა ტრაკში სათხრელად მჭირდება ეგ ხედი თუ არ აქვს თამაშს.

პროსტა მე როგორც მივხვდი არ უნდათ მაგაზე ფულის დახარჯვა (ზედმეტი სამუშაოა და ხარჯია დევისთვის), მაგრამ მაშინ თავს ნუ იმართლებენ და სისულელეებს ნუ წერენ რომ ცოტა ხალხი იყენებსო კოკპიტსო.

Link to comment
Share on other sites

რაც რული ვიყიდე მას შემდეგ მეც სალონიდან ვთამაშობ. სულ იოლად შევეჩვიე. ადრე ჯოისტიკზე და კლავაზე ვერ ვთამაშობდი თუ მთელ მანქანას ვერ ვხედავდი. იმედია მაგ სისულელეს არ იზამენ. გრაფიკა საკაიფო ჩანს სკრინებზე და ვიდეოებში. ერთი მართვაც კაი ქონდეს და მშვენიერი თამაში გამოვა.

Link to comment
Share on other sites

ოფიციალურ youtube-ის არხზე დაწერეს კომენტარებში:

კითხვა -

Gridgame! Can you please explain why there is no cockpit view for Grid 2?? :( I lived off cockpit view in Grid 1 haha (which is my favourite racing game OF ALL TIME)

პასუხი -

"For example, we can author and run higher resolution vehicle models with more detailed geometry. We can feature higher resolution external vehicle textures and work further detail into our environment textures. We can dedicate more processing power to our improved physics systems, integral to the GRID 2 experience, and push other systems to the next level, such as particles and real-time lighting. And there are many more benefits."

http://www.youtube.c...s?v=f-pLHG-xJI4

როცა დაანონსდა მაშინ ოფიციალურ მიზეზად დაასახელეს რომ მოთამაშეების უმეტესობას არ იზიდავდა კაბინიდან ხედვა. ახლა კი ტექნიკური ფაქტორი დაასახელეს. მაგის ხარჯზე ბევრი რამე დახვეწეს (ტექსტურები, უკეთესი მოდელები მანქანისთვის და ა.შ.) ახალი თაობის კონსოლებზე რომ გამოდიოდეს არ შეიზღუდებოდნენ

ისე მანქანები მართლა მადის აღმძვრელად გამოიყურებიან ^^

Link to comment
Share on other sites

კარგიი რა ბლიად :(

გრაფიკა არის ის ფაქტორი რომელიც 1 თვის მერე არც გაგახსენდება და კოკპიტის ხედი გეიმფლეის ერთერთი ფაქტორია. ანუ ვიზუალის პონტში დაიკიდეს გეიმფლეი.

ჰით მი იფ აი ვრონგ :mad:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ar iqneba rulis xedi? fu amaTi dedasac Se****.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

რულის ხედიდან გაცილებით უკეთ ვმართავდი პირველში და სალონიც გარგად იყო გაკეთებული. ესეთ ღელობას რატო შვებიან აზრზე არ ვარ :vis:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

მგონი ესეც არკადაზე გადადის, თან ყველაზე ცუდი ისაა რომ რამდენი იგრაც გადაიყვანეს ვერცერთმა ვერ გაამართლა მოლოდინები, ან ერთი უნდა გააკეთო და ან მეორე, მიქსტი ხშირათ არ ამართლებს ხოლმე ბოლომდე, მაგას იმიტომ შვებიან უფრო რომ უფრო ბევრ გეიმერს დააინტერესოს ალბათ

Link to comment
Share on other sites

რა შუაშია ეგ გეიმერების დაინტერესებასთან, პირიქით უფრო მეტი გამოაკლდებათ ვისაც მოწონდა ეს თამაში, პირველი ისედაც არკადა იყო, სოფტ სიმიც არ ყოფილა, უბრალოთ რულით რულის ხედით მართვა ქონდა ძალაინ სასიამოვნოთ გაკეთებული, თან სალონიც კარგათ იყო შესრულებული.

Link to comment
Share on other sites

სულ არ გესმით დეველოპერის -_-

ზემოთ ხომ დავწერე რომ კაბინის ხედვის ამოღებით სხვა ასპექტები უფრო გააუმჯობესეს თამაშში.

სიზარმაცის გამო არ გააკეთეს ეს, შესაძლებლობლების მხრივ იზღუდებოდნენ სავარაუდოდ ps3-ისა და x360-ის გამო.

ერთი სიტყვით, გამოვა თამაში და თქვენ ნახავთ

პირადად მე ამაზე დახვეწილი მანქანის მოდელები არ მინახავს არცერთ თამაშში

Link to comment
Share on other sites

ეგ არ არის საბაბი, როცა გამოვა მაინც არ შეიცვლება არაფერი. ვერ მესმის რა შუაშია კონსოლი და კაბინის ხედი.

Link to comment
Share on other sites

მშვენიერია

კოკპიტის ხედი მე პირადად სულ არ მეხამუშება არკადებში

სიმებში და სოფტ-სიმებში პაჟალუისტა!!!

აგერ Project CARS გამოვა და ითამაშეთ კაბინიდან :D

Link to comment
Share on other sites

შათლახებია არიან რა :D სადმე რომ არ ჩაა*ვან არ შეუძლიათ ისე.

Link to comment
Share on other sites

ეგ არ არის საბაბი, როცა გამოვა მაინც არ შეიცვლება არაფერი. ვერ მესმის რა შუაშია კონსოლი და კაბინის ხედი.

მახსოვრობას დატვირთავს რა თქმა უნდა კაბინის ხედვა (როგორც მყარ დისკს (თითოეული მანქანისთვის ინდივიდუალური კაბინის ხედვის შექმნა) ისე ოპერატიულ მეხსიერებას) რათ უნდა მაგას თქმა. მას ხომ დეტალიზაცია ჭირდება, რულის მართვის ანიმაციები და ა.შ.

Link to comment
Share on other sites

უაზრო მიზეზია IMO რადგან არ არის პირველი თამაში კონსოლზე რომელსაც რულის ხედი ექნებოდა. მთლა NFSMWსნაირი არკადაც არ არის ეს, ზედმეტი რომ ყოფილიყო კაბინის ჩადება.

ჩემი წუწუნით არაფერი შეიცვლება, უბრალოთ არ უნდა დაეკიდებინათ ის რაც მართლა კარგათ იყო გაკეთებული პირველ ნაწილშI.

Link to comment
Share on other sites

ჰოო ეგ მიზეზია რა მართლა

ახალი პაკალენიის თამაშები მეტ ვირტუალურ მეხსიერებას მოითხოვენ და ძველი კონსოლების ბრალია რომ ხდება რაღაც-რაღაც დეტალების შეკვეცა და გარკვეულ ჩარჩოში მუშაობა..

უბიმ თქვა 1 თვის წინ AC-ში NPC-ს ვაქრობდით ხოლმეო..და ხშირად ერთიდაიგივე ტექსტურს იყენებდნენ რომ არ დაეტვირთა სისტემა კონსოლზე და ფპს-ს სიმყარეს არ შექმნოდა პრობლემა..იგივე ფიზიკის ელემენტებსაც ამიტომ აკლებენ თამაშებს

Link to comment
Share on other sites

უაზრო მიზეზია IMO რადგან არ არის პირველი თამაში კონსოლზე რომელსაც რულის ხედი ექნებოდა. მთლა NFSMWსნაირი არკადაც არ არის ეს, ზედმეტი რომ ყოფილიყო კაბინის ჩადება.

ჩემი წუწუნით არაფერი შეიცვლება, უბრალოთ არ უნდა დაეკიდებინათ ის რაც მართლა კარგათ იყო გაკეთებული პირველ ნაწილშI.

მაგიტომ ვამბობ საერთოდ არ გესმით-მეთქი დეველოპერის :D

ზემოთ დავდე და კიდევ დავდებ:

"For example, we can author and run higher resolution vehicle models with more detailed geometry. We can feature higher resolution external vehicle textures and work further detail into our environment textures. We can dedicate more processing power to our improved physics systems, integral to the GRID 2 experience, and push other systems to the next level, such as particles and real-time lighting. And there are many more benefits."

ოფიციალური კომენტარია, თუ კაბინის ხედვას დაამატებდნენ ამ დონის ვიზუალის მანქანებს ვეღარ შექმნიდნენ (ტექსტურები, მოდელები, გეომეტრია) ფიზიკაც გი გაუმჯობესეს.

მართლა რასაც ვუყურებ სურათებზე და ვიდეოებში, მანქანის ასეთი დახვეწილი ვიზუალი არცერთ თამაშში არ მინახავს.

Link to comment
Share on other sites

მარტო ვიზუალი კი იციან საითკენ უნდა გაიქანონ :D

ახალი კონსოლები ცოტას გამოასწორებს მდგომარეობას იმედია და ესე აღარ დაგვეჩაგრება PC :D

Link to comment
Share on other sites

მარტო ვიზუალი კი იციან საითკენ უნდა გაიქანონ :D

ახალი კონსოლები ცოტას გამოასწორებს მდგომარეობას იმედია და ესე აღარ დაგვეჩაგრება PC :D

http://www.youtube.com/watch?v=9aEl787aDP8

როდესაც ესეთი რაღაც გამოდის PC-ზე....დაჩაგვრაზე რატომ უნდა ილაპარაკო :cry:

Link to comment
Share on other sites

ძალაინ მაგრათ გამოიყურება, რათ უნდა მაგას ლაპარაკი, უბრალოთ კონსოლების გამო რომ უწევთ მნიშვნელოვან რაღაცეებზე დატორმუზება ეგ ტეხავს რა.

Link to comment
Share on other sites

ახალი კონსოლები ცოტას გამოასწორებს მდგომარეობას იმედია და ესე აღარ დაგვეჩაგრება PC :D

კიიი, ps3-ის შემთხვევაში 512 მბ-დან (256 მბ ვიდეო და 256 მბ ოპერატიული მეხსიერების) 8-გბ მდე გაიზარდა

drive club კარგი მაგალითია თუ რა შეძლეს ps4-ზე სარბოლო ჟანრში

[media=]

ყველა მცირედი დეტალიც კი აქვს თითოეულ მანქანას.

next-gen Grid რა იქნება ახლა წარმოიდგინე :D

Link to comment
Share on other sites

ხვალ გამოვაა :D იმედია მალე გაკრეკავენ

Link to comment
Share on other sites

wat? :/

21 მაისს გამოდის

მარტი რატო წავიკითხე მე :D my bad

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.