ბერო Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ბერო Posted March 16, 2013 Author Share Posted March 16, 2013 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GT-R Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 რულის ხედით კარგია ესეთი თამაშები (თუ რულით თამაშობ), იმედია იქნება და არ ამოიღებდნენ. ხო და რა პონტში უნდა ამოიღონ არ მესმის ... კოკპიტის ხედს 30% მაინც იყენებს მეტი თუ არა. მე საერთოდ ვერ ვთამაშობ მაგის გარეშე. მუღამი არ მაქვს. რული ხო საერთოდ რა ტრაკში სათხრელად მჭირდება ეგ ხედი თუ არ აქვს თამაშს. პროსტა მე როგორც მივხვდი არ უნდათ მაგაზე ფულის დახარჯვა (ზედმეტი სამუშაოა და ხარჯია დევისთვის), მაგრამ მაშინ თავს ნუ იმართლებენ და სისულელეებს ნუ წერენ რომ ცოტა ხალხი იყენებსო კოკპიტსო. Link to comment Share on other sites More sharing options...
მათე Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 რაც რული ვიყიდე მას შემდეგ მეც სალონიდან ვთამაშობ. სულ იოლად შევეჩვიე. ადრე ჯოისტიკზე და კლავაზე ვერ ვთამაშობდი თუ მთელ მანქანას ვერ ვხედავდი. იმედია მაგ სისულელეს არ იზამენ. გრაფიკა საკაიფო ჩანს სკრინებზე და ვიდეოებში. ერთი მართვაც კაი ქონდეს და მშვენიერი თამაში გამოვა. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ბერო Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 ოფიციალურ youtube-ის არხზე დაწერეს კომენტარებში: კითხვა - Gridgame! Can you please explain why there is no cockpit view for Grid 2?? I lived off cockpit view in Grid 1 haha (which is my favourite racing game OF ALL TIME) პასუხი - "For example, we can author and run higher resolution vehicle models with more detailed geometry. We can feature higher resolution external vehicle textures and work further detail into our environment textures. We can dedicate more processing power to our improved physics systems, integral to the GRID 2 experience, and push other systems to the next level, such as particles and real-time lighting. And there are many more benefits." http://www.youtube.c...s?v=f-pLHG-xJI4 როცა დაანონსდა მაშინ ოფიციალურ მიზეზად დაასახელეს რომ მოთამაშეების უმეტესობას არ იზიდავდა კაბინიდან ხედვა. ახლა კი ტექნიკური ფაქტორი დაასახელეს. მაგის ხარჯზე ბევრი რამე დახვეწეს (ტექსტურები, უკეთესი მოდელები მანქანისთვის და ა.შ.) ახალი თაობის კონსოლებზე რომ გამოდიოდეს არ შეიზღუდებოდნენ ისე მანქანები მართლა მადის აღმძვრელად გამოიყურებიან ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
GT-R Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 კარგიი რა ბლიად გრაფიკა არის ის ფაქტორი რომელიც 1 თვის მერე არც გაგახსენდება და კოკპიტის ხედი გეიმფლეის ერთერთი ფაქტორია. ანუ ვიზუალის პონტში დაიკიდეს გეიმფლეი. ჰით მი იფ აი ვრონგ :mad: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 ar iqneba rulis xedi? fu amaTi dedasac Se****. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gadget Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 რულის ხედიდან გაცილებით უკეთ ვმართავდი პირველში და სალონიც გარგად იყო გაკეთებული. ესეთ ღელობას რატო შვებიან აზრზე არ ვარ :vis: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 მგონი ესეც არკადაზე გადადის, თან ყველაზე ცუდი ისაა რომ რამდენი იგრაც გადაიყვანეს ვერცერთმა ვერ გაამართლა მოლოდინები, ან ერთი უნდა გააკეთო და ან მეორე, მიქსტი ხშირათ არ ამართლებს ხოლმე ბოლომდე, მაგას იმიტომ შვებიან უფრო რომ უფრო ბევრ გეიმერს დააინტერესოს ალბათ Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 რა შუაშია ეგ გეიმერების დაინტერესებასთან, პირიქით უფრო მეტი გამოაკლდებათ ვისაც მოწონდა ეს თამაში, პირველი ისედაც არკადა იყო, სოფტ სიმიც არ ყოფილა, უბრალოთ რულით რულის ხედით მართვა ქონდა ძალაინ სასიამოვნოთ გაკეთებული, თან სალონიც კარგათ იყო შესრულებული. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ბერო Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 სულ არ გესმით დეველოპერის ზემოთ ხომ დავწერე რომ კაბინის ხედვის ამოღებით სხვა ასპექტები უფრო გააუმჯობესეს თამაშში. სიზარმაცის გამო არ გააკეთეს ეს, შესაძლებლობლების მხრივ იზღუდებოდნენ სავარაუდოდ ps3-ისა და x360-ის გამო. ერთი სიტყვით, გამოვა თამაში და თქვენ ნახავთ პირადად მე ამაზე დახვეწილი მანქანის მოდელები არ მინახავს არცერთ თამაშში Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 ეგ არ არის საბაბი, როცა გამოვა მაინც არ შეიცვლება არაფერი. ვერ მესმის რა შუაშია კონსოლი და კაბინის ხედი. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raiden. Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 მშვენიერია კოკპიტის ხედი მე პირადად სულ არ მეხამუშება არკადებში სიმებში და სოფტ-სიმებში პაჟალუისტა!!! აგერ Project CARS გამოვა და ითამაშეთ კაბინიდან :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 შათლახებია არიან რა სადმე რომ არ ჩაა*ვან არ შეუძლიათ ისე. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ბერო Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 ეგ არ არის საბაბი, როცა გამოვა მაინც არ შეიცვლება არაფერი. ვერ მესმის რა შუაშია კონსოლი და კაბინის ხედი. მახსოვრობას დატვირთავს რა თქმა უნდა კაბინის ხედვა (როგორც მყარ დისკს (თითოეული მანქანისთვის ინდივიდუალური კაბინის ხედვის შექმნა) ისე ოპერატიულ მეხსიერებას) რათ უნდა მაგას თქმა. მას ხომ დეტალიზაცია ჭირდება, რულის მართვის ანიმაციები და ა.შ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 უაზრო მიზეზია IMO რადგან არ არის პირველი თამაში კონსოლზე რომელსაც რულის ხედი ექნებოდა. მთლა NFSMWსნაირი არკადაც არ არის ეს, ზედმეტი რომ ყოფილიყო კაბინის ჩადება. ჩემი წუწუნით არაფერი შეიცვლება, უბრალოთ არ უნდა დაეკიდებინათ ის რაც მართლა კარგათ იყო გაკეთებული პირველ ნაწილშI. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raiden. Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 ჰოო ეგ მიზეზია რა მართლა ახალი პაკალენიის თამაშები მეტ ვირტუალურ მეხსიერებას მოითხოვენ და ძველი კონსოლების ბრალია რომ ხდება რაღაც-რაღაც დეტალების შეკვეცა და გარკვეულ ჩარჩოში მუშაობა.. უბიმ თქვა 1 თვის წინ AC-ში NPC-ს ვაქრობდით ხოლმეო..და ხშირად ერთიდაიგივე ტექსტურს იყენებდნენ რომ არ დაეტვირთა სისტემა კონსოლზე და ფპს-ს სიმყარეს არ შექმნოდა პრობლემა..იგივე ფიზიკის ელემენტებსაც ამიტომ აკლებენ თამაშებს Link to comment Share on other sites More sharing options...
ბერო Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 უაზრო მიზეზია IMO რადგან არ არის პირველი თამაში კონსოლზე რომელსაც რულის ხედი ექნებოდა. მთლა NFSMWსნაირი არკადაც არ არის ეს, ზედმეტი რომ ყოფილიყო კაბინის ჩადება. ჩემი წუწუნით არაფერი შეიცვლება, უბრალოთ არ უნდა დაეკიდებინათ ის რაც მართლა კარგათ იყო გაკეთებული პირველ ნაწილშI. მაგიტომ ვამბობ საერთოდ არ გესმით-მეთქი დეველოპერის ზემოთ დავდე და კიდევ დავდებ: "For example, we can author and run higher resolution vehicle models with more detailed geometry. We can feature higher resolution external vehicle textures and work further detail into our environment textures. We can dedicate more processing power to our improved physics systems, integral to the GRID 2 experience, and push other systems to the next level, such as particles and real-time lighting. And there are many more benefits." ოფიციალური კომენტარია, თუ კაბინის ხედვას დაამატებდნენ ამ დონის ვიზუალის მანქანებს ვეღარ შექმნიდნენ (ტექსტურები, მოდელები, გეომეტრია) ფიზიკაც გი გაუმჯობესეს. მართლა რასაც ვუყურებ სურათებზე და ვიდეოებში, მანქანის ასეთი დახვეწილი ვიზუალი არცერთ თამაშში არ მინახავს. Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 მარტო ვიზუალი კი იციან საითკენ უნდა გაიქანონ ახალი კონსოლები ცოტას გამოასწორებს მდგომარეობას იმედია და ესე აღარ დაგვეჩაგრება PC :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raiden. Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 მარტო ვიზუალი კი იციან საითკენ უნდა გაიქანონ ახალი კონსოლები ცოტას გამოასწორებს მდგომარეობას იმედია და ესე აღარ დაგვეჩაგრება PC http://www.youtube.com/watch?v=9aEl787aDP8 როდესაც ესეთი რაღაც გამოდის PC-ზე....დაჩაგვრაზე რატომ უნდა ილაპარაკო :cry: Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 ძალაინ მაგრათ გამოიყურება, რათ უნდა მაგას ლაპარაკი, უბრალოთ კონსოლების გამო რომ უწევთ მნიშვნელოვან რაღაცეებზე დატორმუზება ეგ ტეხავს რა. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ბერო Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 ახალი კონსოლები ცოტას გამოასწორებს მდგომარეობას იმედია და ესე აღარ დაგვეჩაგრება PC კიიი, ps3-ის შემთხვევაში 512 მბ-დან (256 მბ ვიდეო და 256 მბ ოპერატიული მეხსიერების) 8-გბ მდე გაიზარდა drive club კარგი მაგალითია თუ რა შეძლეს ps4-ზე სარბოლო ჟანრში [media=] ყველა მცირედი დეტალიც კი აქვს თითოეულ მანქანას. next-gen Grid რა იქნება ახლა წარმოიდგინე :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
#Skinhead Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 ხვალ გამოვაა იმედია მალე გაკრეკავენ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ბერო Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 ხვალ გამოვაა იმედია მალე გაკრეკავენ wat? :/ 21 მაისს გამოდის Link to comment Share on other sites More sharing options...
#Skinhead Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 wat? :/ 21 მაისს გამოდის მარტი რატო წავიკითხე მე my bad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts