Jump to content

Recommended Posts

mrmeat.gif

GRgif1.gif

ბიჭო, 330 ცხენია ოუფენ კლასის რესურს ვერ იღებ ბოლომდე (ვერ აჭიმინებ თავის შესაძლებლობებს) და შენ B კლასიდან და 80-90 წლის მონსტრებიდან ამოიღებ პოტენციალს? არ არის ეს ტრასა სამაგისო! ბოლო-ბოლო, იმას დააკვირდი, რომ სიჩქარეების გადაცემას "კაროტკიზე" რომ დააყენებ, დანაკლისში არ ხარ.

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ბიჭო, 330 ცხენია ოუფენ კლასის რესურს ვერ იღებ ბოლომდე (ვერ აჭიმინებ თავის შესაძლებლობებს) და შენ B კლასიდან და 80-90 წლის მონსტრებიდან ამოიღებ პოტენციალს? არ არის ეს ტრასა სამაგისო! ბოლო-ბოლო, იმას დააკვირდი, რომ სიჩქარეების გადაცემას "კაროტკიზე" რომ დააყენებ, დანაკლისში არ ხარ.

აპა რომელი კლასი უნდა სიმონ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

აპა რომელი კლასი უნდა სიმონ?

რაც არის, ან უფრო სუსტი.

Share this post


Link to post
Share on other sites

70იანები იყოს მაგის დედაც.

Share this post


Link to post
Share on other sites

70იანები იყოს მაგის დედაც.

თუმცა, შენ არ იფიქრო, რადგან ისეთი მანქანით გაივლი, რომლისგანაც უფრო ამოწურავ პოტენციალს, რომ უფრო კარგ დროს დააფიქსირებ, საერთოდ, ეს იცოდე, ნებისმიერ შემთხვევაში (რეალურზე გეუბნევი), მანქანის მაქსიმალური პოტენციალით სიარული უფრო სახიფათოა, ვიდრე მონსტრი მანქანით იარო და ნახევარ შეაძლებლობებს იყენებდე, ანუ, მაგალითად, მანქანას აქვს მაქსიმალური 180 კმ და შენ მიდიხარ თუნდაც ამ მაქსიმალური 180-ით, მაგაზე უფრო კარგად ივლი იმ უფრო ძლიერი მანქანის 180-ით, რადგან, ძრავი და სხვა მონაცემები უფრო მეტზე მოგყვება და შენ არ უშვებ, ადვილად რომ აგიხსნა - მზიურის ქვემოთა მხრიდან რომ ახალი გზა გადის (ცირკის წრიდან რომ ვაკე-საბურთალოს უერთდება), მანდ ბოლოში,სადაც თამარაშვილს უერთდება, ბოლო მოსახვევია 90 გრადუსიანი და, მანდ რომ 80-ით შევყოფ ცხვირს, თუ მე-2-ში მაქვს, უფრო ადვილად გავდივარ, ვიდრე იგივე 80-ზე, ოღონდ მე-4-ში რომ მქონდეს, რადგან, ძრავს პოტენციალის საშუალება უნდა დაუტოვო, მანევრირებისას ყველაზე ეფექტური მუხრუჭი, ძრავის აბაროტის დაგდებაა, რადგან ყველაფერი მზადყოფნაში გაქვს და ყველაფერზე ისე რეაგირებს, როგორც იმ სიტუაციას უხდება, ამიტომ, ამ მეთოდით მე ძრავის აბაროტს უფრო ადვილად ვაკონტროლებს, ვიდრე მე-4 სიჩქარიან ინერცირებულ გაქანებას, ამიტომ, როდესაც სუსტი მანქანით შედიხარ მაქსიმაულურად ამოწურული სისწრაფით, გაზის პედალის რეგულირებით ვერაფერს მოიგებ (არ აქვს რეაქცია, გაზის პედლის აშვებით, წამში შეიძლება დაგიგდოს 300 ბრუნი, როცა იგივე სიჩქარით, ოღონდ მეორეში, წამში დაგიგდებს 1000+), ზუსტად იგივე შემთხვევაში, ოღონდ ძლიერი მანქანის დაბალი სისწრაფით, მაქსიმალურად აკონტროლებ ინერციების და ძრავის აბაროტების შეთავსებას, ეხლა შეიძლება მითხრა: მაშინ, რომ ამბობ, ძლიერი არ ვარგა, ჩქაროსნული გზა არ არისო, რატომ არ ჯობია უფრო ძლიერიო? მაგაზე გიპასუხებ, რომ აქ 330 ცხენი საკმაოდ საკმარისი ძალაა და უფრო ძლიერი მანქანით კი, ბაზარი არაა, უფრო მეტად აჩქარდები, სამაგიეროდ, შენელებისთვის უფრო მეტ დროს დაკარგავ და ეს ორი ფაქტორი ერთმანეთს გააბათილებს, ამიტომ, 330 ცხენი ამ ტრასისთვის, საკმარისია!

იმდენი დავწერე, მგონი გაიგებ.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

თუმცა, შენ არ იფიქრო, რადგან ისეთი მანქანით გაივლი, რომლისგანაც უფრო ამოწურავ პოტენციალს, რომ უფრო კარგ დროს დააფიქსირებ, საერთოდ, ეს იცოდე, ნებისმიერ შემთხვევაში (რეალურზე გეუბნევი), მანქანის მაქსიმალური პოტენციალით სიარული უფრო სახიფათოა, ვიდრე მონსტრი მანქანით იარო და ნახევარ შეაძლებლობებს იყენებდე, ანუ, მაგალითად, მანქანას აქვს მაქსიმალური 180 კმ და შენ მიდიხარ თუნდაც ამ მაქსიმალური 180-ით, მაგაზე უფრო კარგად ივლი იმ უფრო ძლიერი მანქანის 180-ით, რადგან, ძრავი და სხვა მონაცემები უფრო მეტზე მოგყვება და შენ არ უშვებ, ადვილად რომ აგიხსნა - მზიურის ქვემოთა მხრიდან რომ ახალი გზა გადის (ცირკის წრიდან რომ ვაკე-საბურთალოს ურთდება), მანდ ბოლოში,სადაც თამარაშვილს უერთდება, ბოლო მოსახვევია 90 გრადუსიანი და, მანდ რომ 80-ით შევყოფ ცხვირს, თუ მე-2-ში მაქვს, უფრო ადვილად გავდივარ, ვიდრე იგივე 80-ზე, ოღონდ მე-4-ში რომ მქონდეს, რადგან, ძრავს პოტენციალის საშუალება უნდა დაუტოვო, მანევრირებისას ყველაზე ეფექტური მუხრუჭი, ძრავის აბაროტის დაგდებაა, რადგან ყველაფერი მზადყოფნაში გაქვს და ყველაფერზე ისე რეაგირებს, როგორც იმ სიტუაციას უხდება, ამიტომ, ამ მეთოდით მე ძრავის აბაროტს უფრო ადვილად ვაკონტროლებს, ვიდრე მე-4 სიჩქარიან ინერცირებულ გაქანებას, ამიტომ, როდესაც სუსტი მანქანით შედიხარ მაქსიმაულურად ამოწურული სისწრაფით, გაზის პედალის რეგულირებით ვერაფერს მოიგებ (არ აქვს რეაქცია, გაზის პედლის აშვებით, წამში შეიძლება დაგიგდოს 500 ბრუნი, როცა იგივე სიჩქარით, ოღონდ მეორეში, წამში დაგიგდებს 1500+), ზუსტად იგივე შემთხვევაში, ოღონდ ძლიერი მანქანის დაბალი სისწრაფით, მაქსიმალურად აკონტროლებ ინერციების და ძრავის აბაროტების შეთავსებას, ეხლა შეიძლება მითხრა: მაშინ, რომ ამბობ, ძლიერი არ ვარგა, ჩქაროსნული გზა არ არისო, რატომ ჯობია უფრო ძლიერიო? მაგაზე გიპასუხებ, რომ აქ 330 ცხენი საკმაოდ საკმარისი ძალაა და უფრო ძლიერი მანქანით კი, ბაზარი არაა, უფრო მეტად აჩქარდები, სამაგიეროდ, შენელებისთვის უფრო მეტ დროს დაკრგავ და ეს ორი ფაქტორი ერთმანეთს გააბათილებს, ამიტომ, 330 ცხენი ამ ტრასისთვის, საკმარისია!

ვა, არ დავფიქრებულვარ მაგაზე.

გასაგებია :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ვა, არ დავფიქრებულვარ მაგაზე.

გასაგებია :)

გაფიცებ, ალალად მითხარი, მართლა გაიგე, რაც დაგიწერე? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

გეთანხმები კახა. ისე მეც გამომადგება ეგ პატარა ინფო :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

გაფიცებ, ალალად მითხარი, მართლა გაიგე, რაც დაგიწერე? :D

კი.

Share this post


Link to post
Share on other sites

კი.

აუუუფ, საუკუნის ტყული

LAMONT.gif

:miyvarxar:

Share this post


Link to post
Share on other sites
79912585000042187284.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ლექსო, მაგედან რომელია შენი რეკორდი? 29?

:sleep:

Share this post


Link to post
Share on other sites

2:27.602 ---- Screenshot

Share this post


Link to post
Share on other sites

2:27.602 ---- Screenshot

zyigw.gif

ლექსო, მაგედან რომელია შენი რეკორდი? 29?

:sleep:

ho qveda manamdeli droa. ai shen tavs ro eyomarebi ra :D tevzaob dsma? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zyigw.gif

ho qveda manamdeli droa. ai shen tavs ro eyomarebi ra :D tevzaob dsma? :D

თევზაობის თავი მქონდა? :chojinfc:

ეხლა რომ მახსენდება, ტაქსის შოფერი რა მაგრა გავბურღე, ფული ძალით მივეცი, არ მართმევდა :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

2:27.602 ---- Screenshot

OPEN CLASS

eg PRO a

Share this post


Link to post
Share on other sites

ჰო კახა გუშინ გეტყობოდა მთვარაზე რო იყავი ჩუსტტებით და ტრუსიკით :D

ლომსა ჩაასწორე რა :*

კენიაში ჩაისვარე ლომსიკ? :D თუ მოვიგე ფინლანდიას ვერ ეღირსები . პრობლემ? :givi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ჰო კახა გუშინ გეტყობოდა მთვარაზე რო იყავი ჩუსტტებით და ტრუსიკით :D

ლომსა ჩაასწორე რა :*

კენიაში ჩაისვარე ლომსიკ? :D თუ მოვიგე ფინლანდიას ვერ ეღირსები . პრობლემ? :givi:

ვერხედავ რა დრო ვაჩვენე? :

ბიჭო ვაბშე არ ვმჯარვარ კომპთან , სასკოლოები მქონდა და ვემზადებოდი.

დღეს მქონდა ქართლში და ყველა დავწერე საკაიფოდ. ^_^

ეხლა მოგხედვთ თქვენ.

ცოტა ხანში ჩავასწორებ რა :დ

მშია :დ

შენკიდე პმ მიპასუხე თორე დაგჭრი :დ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ჰო კახა გუშინ გეტყობოდა მთვარაზე რო იყავი ჩუსტტებით და ტრუსიკით :D

ლომსა ჩაასწორე რა :*

ეხლა დამირეკეს, გია გელოდებაო (იუბილარის/ძმაკაცის მამა) მე-2 სერია დავიწყოთო და, ცივი უარით გავისტუმრე, არადა "სნოგშებაწელნი" სუფრა იყო და სიამოვნებით კი მივუჯდებოდი, მაგრამ პახმელიაზე ვერ ვსვავ...:(

(ნუ, თუ ჩუსტები და ტრუსიკი მაინც მეცვა, არაუშავს, მე უარესს ველოდი: D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

მეც ვსვავ დღეს :cekva:

Share this post


Link to post
Share on other sites

მეც ვსვავ დღეს :cekva:

ქეიფი კი მაგარია, მაგრამ "ბირთვული" პახმელია მაქვს და დღეს მაგის გამო გავენთავისუფლე სამსახურიდან, დღეს რომ დავლიო, ხვალეც ამ დღეში უნდა ვიყო და, 2 დღე სამსახურის გაცდენა, მაგრა ტეხავს.

Share this post


Link to post
Share on other sites

კი ძნ ტეხავს :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

აუუუფ, საუკუნის ტყული

LAMONT.gif

:miyvarxar:

არადა მართლა გავიგე :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

არადა მართლა გავიგე :D

ძალიან კარგი, ესეიგი, ბახუსნარევი აზრების წერა წყალში არ ჩამეყარა.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ძალიან კარგი, ესეიგი, ბახუსნარევი აზრების წერა წყალში არ ჩამეყარა.

:yes:

გავაუმჯობესე ჩემი რეკორდი:

bb3ba5ce1fbd.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...