Popular Post zV1 Posted March 25, 2012 Popular Post Share Posted March 25, 2012 როგორც მოგეხსენებათ ვიდეო კარტების წარმოებელმა კომპანიამ Nvidia-მ გამოუშვა ახალი High-End დონის ვიდეობარათი GTX680,რომელიც დაფუძვნებულია Kepler-ზე და არის 28ნანომეტრიული,სანამ უკვე მიმოხილვას დავიწყებდეთ გთხოვთ გადაავლოთ თვალი GTX 680-ის მიმოხილვას GTX 680-ის GPU-Z ტესტებში გამოყენებულია შემდეგი Hardware დედაპლატა - MSI Big Bang XPower X58 პროცესორი - Core i7 965 Extreme (დარაზგონებული 3750MHZ-მდე) ვიდეოკარტები - GeForce GTX 680 (Nvidia Reference) და Geforce GTX 680 (ASUS) ოპერატიული მეხსიერება - 6144 MB (3x 2048 MB) DDR3 კორსაირები (დარაზგონებული 1500მჰზ-მდე) კვების ბლოკი - 1200ვატიანი ტესტებში გამოყენებულია შემდეგი Software Windows 7 64-bit SP1 DirectX 9/10/11 End User Runtime (ბოლო ვერსია) AMD Catalyst (12.1/12.2) NVIDIA GeForce series latest WHQL 300.99 Software benchmark suite დავიწყოთ Call Of Duty Modern Warfare 2-ით. ალბათ შემაჩნევდით,რაც უფრო იმატებს რეზოლუცია,მით უფრო იმატებს GTX680 SLI-ის წარმადობა GTX680-თან შედარებით.მაგალითისთვის 1280X1024 გაფართოებაზე აქ 1.3X მატება გვაქვს,როცა 1600X1200 გაფართოებაზე 1.67X მატება,1900X1200 გაფართოებაზე 1.82X მატება გვაქვს ხოლო 2560X1600-ზე 2ჯერ ძლიერი GTX680-ების SLI GTX680-ზე.ეს ბენჩი კი უფრო თვალნათლად დაგვანახებს ამ კარტების სიძლიერეს სხვა კარტებთან მიმართებაში GTX680-ების SLI ყველა ვიდეოკარტას ამარცხებს მათ შორის ASUS Mars II-საც. Farcry 2 Farcry 2-შიც ზუსტად იგივე მდგომარეობაა როგორც ეს იყო Call Of Duty Modern Warfare 2-ში. ეს ბენჩი კი უფრო თვალნათლად დაგვანახებს ამ კარტების სიძლიერეს სხვა კარტებთან მიმართებაში აქ ისევ და ისევ GTX680-ების SLI ლიდერობს. Anno 1404 1280X1024,1600X1200,1900X1200 გაფართოებებზე SLI არც ისე დიდად ჯობს GTX680-ს,აქ GTX680-ების SLI GTX680-ს 8პროცენტიდან 21 პროცენტამდე წარმადობას იძლევა მაგრამ 2560X16000 გაფართოებაზე თითქმის 2ჯერ ჯობს GTX680-ების SLI GTX680-ს ეს ბენჩი კი უფრო თვალნათლად დაგვანახებს ამ კარტების სიძლიერეს სხვა კარტებთან მიმართებაში აქ ისევ და ისევ GTX680-ების SLI ლიდერობს გადავიდეთ სინთეტიკურ ბენჩებზე : DX10 3DMark Vantage 3D Mark Vantage P Score აქ ისევ და ისევ GTX680-ების SLI ლიდერობს ეს კი 3D Mark Vantage GPU Score GTX680-ების SLI ლიდერობას ინარჩუნებს. Metro 2033 : The Last Refuge 1280X1024,1600X1200,1900X1200 გაფართოებებზე SLI თითქმის ორჯერ ჯობნის ერთ ცალ GTX680-ს,ხოლო 2560X1600 გაფართოებაზე SLI 60 პროცენტით დაწინაურდა. ვნახოთ GTX680-ების SLI-ს სიძლიერი სხვა კარტებთან მიმართებაში. აქ კი GTX680-ების SLI-ს GTX590-ის SLI და HD6990-ის QuadFireX-ი ჯობნის. Anno 2070 აქაც იგივე სიტუაცია განმეორდა,რაც იყო Call Of Duty Modern Warfare 2-ში და Farcry 2-ში. ვნახოთ GTX680-ების SLI-ს სიძლიერეს სხვა კარტებთან მიმართებაში. GTX680-ების SLI იბრუნებს პირველ ადგილს და ჯობნის ყველა კარტას. Battlefield Bad Company 2 აქაც იგივე სიტუაციააა,როგორიც იყო Call Of Duty Modern Warfare 2-ში,მაგრამ SLI წარმადობა უფრო მეტია დაბალ გაფართოებებზე ვიდრე Call Of Duty Modern Warfare 2-ში. გადავავლოთ თვალი GTX680-ების SLI-ის სიძლიერეს სხვა კარტებთან მიმართებაში GTX680-ების SLI უპირობო ლიდერია ამ ბენჩში. Battlefield 3 1280X1024 და 1600X1200 გაფართოებებზე წარმადობა საშუალოდ 30-62 პროცენტია ხოლო უფრო მაღალ გაფართოებებზე თითქმის ორჯერ ჯობს GTX680-ების SLI ერთ ცალ GTX680-ს გადავხედოთ GTX680-ების SLI-ის სიძლიერეს სხვა კარტებთან მიმართებაში GTX680-ების SLI-ი ისევ და ისევ ლიდერობს 3D Mark 11 აქ GTX 680-ების SLI ყველა კარტას ჯობნის გარდა Radeon HD7950-ის 3X CrossFireX-ისა,თუმცა ეს მოსალოდნელი იყო. ესეც სქრინშოტი Crysis 2 1280X1024 გაფართოებებზე GTX680-ების SLI-ის ისეთივე წარმადობა აქვს როგორიც ერთ ცალ GTX680-ს. მაგრამ უფრო მაღალ გაფართოებებზე სხვაობა იმატებს. გადავხედოთ GTX680-ების SLI-ის სიძლიერეს სხვა კარტებთან მიმართებაში აქ HD7970-ის CrossfireX-ი დაწინაურდა. ეხლა კი გადავხედოთ GTX680-ების SLI-ს დენის მოხმარებას. GTX680-ების SLI-მ კარგი შედეგი აჩვენა,ის უფრო ნაკლებ დენს მოიხმარს ვიდრე GTX590. GTX680-ების SLI-ისთვის სულ მცირე ხარისხიანი,750ვატიანი კვების წყაროა საჭირო. გადავხედოთ ტემპერატურას Idle რეჟიმში GTX680-ების SLI-ს 42 გრადუსი უჭირავს რაც ნორმალურია SLI-ში კარტებისთვის ხოლო დატვირთულ რეჟიმში GTX680-ების SLI ასე გამოიყურება. GTX680-ების SLI-ს აქ 83 გრადუსი უჭირავს რაც არც ისე კარგია მაგრამ არც ყველაზე ცუდი შედეგია.გირჩევთ კარგად გააგრილოთ თქვენი ქეისი ან უბრალოდ შეიძინოთ არარეფერენსული მოდელი. დღეისთვის სულ ეს იყო,ჩვენ თვალი გადავავლეთ GTX680-ების SLI-ს წარმადობას,დენის მოხმარებას და ტემპერატურებს. GTX680-ების SLI დაბალ გაფართოებაზე არც თუ ისე კარგ შედეგს იძლევა მაგრამ მაღალ გაფართოებებზე თითქმის 2ჯერ ჯობია GTX680-ების SLI ერთ ცალ GTX680-ს.გაითვალისწინეთ დრაივერებიც,მალე ახალი დრაივერები გამოვა სადაც SLI წარმადობა გაუმჯებესებული იქნება.დენის მოხმარებათანაც საქმე ნორმალურადაააა,ის უფრო ნაკლებ დენს მოიხმარს ვიდრე GTX590,GTX570-ების SLI და HD6990-ზე უფრო ნაკლებ დენს მოიხმარს.რაც შეეხება ტემპერატურებს.GTX680-ების SLI-ს თუ აპირებთ,გირჩევთ კარგად გააგრილოთ თქვენი ქეისი ან შეიძინოთ არარეფერენსული მოდელი. ბენჩები იყო მოყვანილი Guru3d.com-იდან. პატივისცემით თქვენი zV1 :s050: 16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zV1 Posted March 25, 2012 Author Share Posted March 25, 2012 თუ რამე შეცდომაა მითხარით რო მომავალში გამოვასწორო :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 როგორც ამ ბენჩების შედეგებს დავაკვირდი, SLI-ში თანხის გადახდა = ფულის გადაყრას? ვიხდი ორმაგს და წარმადობას ვიღებ 1,5-ს სუსტ მოდელებში ცოტა არაუშავს, თითქმის აორმაგებს წარმადობას, სამაგიეროდ კეისში გექნება "საჰარა" და კვებაც ძლიერი დაგჭირდება. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fatal Fighter Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 ყოჩაღ ზვი ერთი ისაა , რომ თავიდან მიკროსკოპული სქრინებია და ძნელია გარჩევა რა წერია Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barca Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 კარგი იქნება სიტყვა რაზგონის ნაცვლად აჩქარებული გამოიყენო ხოლმე რაც შეეხება GTX 680 ების SLI ის ,უბრალდო 1 სიტყვით შეიძლება დავახასიათოთ > შესანიშნავია Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
სოსო Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 როგორც ამ ბენჩების შედეგებს დავაკვირდი, SLI-ში თანხის გადახდა = ფულის გადაყრას? ვიხდი ორმაგს და წარმადობას ვიღებ 1,5-ს სუსტ მოდელებში ცოტა არაუშავს, თითქმის აორმაგებს წარმადობას, სამაგიეროდ კეისში გექნება "საჰარა" და კვებაც ძლიერი დაგჭირდება. +1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
X-treme user Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 680-ის SLI უკვე მართლაც რომ ნამეტანია.. Guru3D-ზე უშველებელ ცხრილებს აკეთებენ ხოლმე რატომღაც და შენახვისას ეგრე მცირდება ზომაში, მანდ ვერაფერს გააწყობ. zV1 +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zV1 Posted March 25, 2012 Author Share Posted March 25, 2012 მადლობა ბიჭებო დაპლიუსებისთვის ისე მართლაც ნამეტანია უკვე ამათი სლი,ისედაც ერთი 680 FullHD-ზე ყველა თამაშს დედას უღუნავს მათ შორის მეტრო 2033-საც Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
სოსო Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 კაცო ბენჩებისთვის მინდა თორემ metro2033 რომ არსებობდა ამ მიმოხლივიდან გავიგე ეხლა :chojinfc: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zV1 Posted March 25, 2012 Author Share Posted March 25, 2012 მე იმ პონტში მოვიყვანე მეტრო 2033 მაგალითად რო ყველაზე მომთხოვნი თამაშია. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 მე იმ პონტში მოვიყვანე მეტრო 2033 მაგალითად რო ყველაზე მომთხოვნი თამაშია. ეგ უფრო ცუდი ოპტიმიზაციის დამსახურებაა, ეხლა ვთამაშობ და 25 FPS მაქვს (ყველაფერ ჩართულზე + DX11), ყველაფერზე ტესელატია აქვთ და ძირითადად ეგ ჭამს რესურსს, კი, ლამაზი გრაფიკა აქვს, მაგრამ რა საჭიროა "ძირს დაყრილ ნაჭრის ტომარაზე" ტესელაცია, ნაჭრის ნაქსოვის ამობურცულობა თუ არ შევამჩნიე, ისე ვერ ვითამაშებ რა ზუსტად ეგ არის, ისეთ რაღაცეებზე აქვთ ყურადღება გამახვილებული, რასაც არც კი აკვირდები და არც გჭირდება, მაგიტომ გაიზარდა რესურსის მოთხოვნილება, რა, EA-მ და მსგავს დეველოპერებმა არ იციან ტესელაციის გამოყენება?! მაგრამ "ეკონომიურად ხმარობენ", ოპტიმიზაციას უფრთხილდებიან და უმნიშვნელო დეტალებზე არ ხარჯავენ FPS-ებს. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
სოსო Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 ეგ უფრო ცუდი ოპტიმიზაციის დამსახურებაა, ეხლა ვთამაშობ და 25 FPS მაქვს (ყველაფერ ჩართულზე + DX11), ყველაფერზე ტესელატია აქვთ და ძირითადად ეგ ჭამს რესურსს, კი, ლამაზი გრაფიკა აქვს, მაგრამ რა საჭიროა "ძირს დაყრილ ნაჭრის ტომარაზე" ტესელაცია, ნაჭრის ნაქსოვის ამობურცულობა თუ არ შევამჩნიე, ისე ვერ ვითამაშებ რა ზუსტად ეგ არის, ისეთ რაღაცეებზე აქვთ ყურადღება გამახვილებული, რასაც არც კი აკვირდები და არც გჭირდება, მაგიტომ გაიზარდა რესურსის მოთხოვნილება, რა, EA-მ და მსგავს დეველოპერებმა არ იციან ტესელაციის გამოყენება?! მაგრამ "ეკონომიურად ხმარობენ", ოპტიმიზაციას უფრთხილდებიან და უმნიშვნელო დეტალებზე არ ხარჯავენ FPS-ებს. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barca Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 ყველაზე მომთხოვნი ეგრე BF 3 ია უმაღლეს რეზოლუციაზე პლიუს ყველა სეთინგი ჩართული 27 იან მონიტორზე აი ამას კი სჭირდება ეს ვიდეო ბარათი 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 ყველაზე მომთხოვნი ეგრე BF 3 ია უმაღლეს რეზოლუციაზე პლიუს ყველა სეთინგი ჩართული 27 იან მონიტორზე აი ამას კი სჭირდება ეს ვიდეო ბარათი BF3-ზე მეტად მეტრომ შემიჭამა FPS-ები, BF-ში 30-35 ქონდა და მეტროში 25-27, თანაც, სად BF-ის განათება/ჩრდილები და სად მეტროსი?! ახლოსაც ვერ მივა! უბრალოდ, მეტროს ფერები/ანარეკლი/ტესელაცია აქვს მკვეთრი და "თვალს ატუებს", მაგრამ არარეალურად გამოიყურება, ტექსტურები BF-თან შედარებით ძალიან ბანძი აქვს, თორემ აბა გამოურთე DX11, ეგრევე მიხვდები გრაფიკის დონეს, BF-ს ეს პრობლემები არ აქვს, გრაფიკაში ისეთი მომენტები იყო, რეალობაში მეგონა თავი, მეტრო იმენა თამაშის გრაფიკაა, ხოლო BF რეალური, ზუსტად ეგ არის პროეფსიონალიზმი, რომ მომგებიანად გადაანაწილო რესურსი, რუსებმა რა იციან ეგ?! დაჟე ისიც გამიკვირდა, მეტროს დონის თამაში როგორ შექმნეს, გეიმფლეიზე აღარაფერს ვამბობ, 4-5 წლით ჩამორჩება თავის ასაკს :chojinfc: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
პირატა Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 BF3-ზე მეტად მეტრომ შემიჭამა FPS-ები, BF-ში 30-35 ქონდა და მეტროში 25-27, თანაც, სად BF-ის განათება/ჩრდილები და სად მეტროსი?! ახლოსაც ვერ მივა! უბრალოდ, მეტროს ფერები/ანარეკლი/ტესელაცია აქვს მკვეთრი და "თვალს ატუებს", მაგრამ არარეალურად გამოიყურება, ტექსტურები BF-თან შედარებით ძალიან ბანძი აქვს, თორემ აბა გამოურთე DX11, ეგრევე მიხვდები გრაფიკის დონეს, BF-ს ეს პრობლემები არ აქვს, გრაფიკაში ისეთი მომენტები იყო, რეალობაში მეგონა თავი, მეტრო იმენა თამაშის გრაფიკაა, ხოლო BF რეალური, ზუსტად ეგ არის პროეფსიონალიზმი, რომ მომგებიანად გადაანაწილო რესურსი, რუსებმა რა იციან ეგ?! დაჟე ისიც გამიკვირდა, მეტროს დონის თამაში როგორ შექმნეს, გეიმფლეიზე აღარაფერს ვამბობ, 4-5 წლით ჩამორჩება თავის ასაკს :lollol: კაი რა Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 :lollol: კაი რა კაი ხო, მთლად რუსული არა, მაგრამ რუსული ხელიც ხომ ურევია? აბა AKELA ვისია? ეგ არის რუსული Electronic Arts და 1C კი კონკურენტი, მაგაზე მაღალი დონის დეველოპერები არც ყავთ, და მაგათი დონე ყველამ კარგად ვიცით :chojinfc: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
პირატა Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 კაი ხო, მთლად რუსული არა, მაგრამ რუსული ხელიც ხომ ურევია? აბა AKELA ვისია? ეგ არის რუსული Electronic Arts და 1C კი კონკურენტი, მაგაზე მაღალი დონის დეველოპერები არც ყავთ, და მაგათი დონე ყველამ კარგად ვიცით რუსულ გეიმერულ დეველოპერებში რა ხდება ნამდვიალდ არ ვიცი. მარა რუსებს უსერიოზულესი პროგრამისტები და ნომერ პირველი ჰაკერები ყავთ მსოფლიოში IMHO ^_^ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 რუსულ გეიმერულ დეველოპერებში რა ხდება ნამდვიალდ არ ვიცი. მარა რუსებს უსერიოზულესი პროგრამისტები და ნომერ პირველი ჰაკერები ყავთ მსოფლიოში IMHO ეხლა, ლიჟბი მეკამათო, თუ როგორ არის შენი საქმე? სად ერეკლე, სად რუსებიო... ხაკერები რა შუაშია, მე დეველოპერებზე მაქვს ლაპარაკი, მაგარი ხაკერები და პროგრამისტები რომ ყავთ, იმიტომაც უშვებენ მსოფლიოში ყველაზე XXX თამაშებს, 1 ნორმალური თამაში არ აქვთ, მაგარზე ხომ ლაპარაკიც ზედმეტია :chojinfc: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
პირატა Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 ეხლა, ლიჟბი მეკამათო, თუ როგორ არის შენი საქმე? სად ერეკლე, სად რუსებიო... ხაკერები რა შუაშია, მე დეველოპერებზე მაქვს ლაპარაკი, მაგარი ხაკერები და პროგრამისტები რომ ყავთ, იმიტომაც უშვებენ მსოფლიოში ყველაზე XXX თამაშებს, 1 ნორმალური თამაში არ აქვთ, მაგარზე ხომ ლაპარაკიც ზედმეტია ზემოთ რო დაწერე, რუსებიო რისი შემქნელები არიანო. მააგზე გიპასუხე, რომ სერიოზული პროგრამისტები ყავთ ძალიან. 1 ნორმალური თამაში კიდე მეტრო ნამდვილად არის. დალშე არ ვიცი 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 ზემოთ რო დაწერე, რუსებიო რისი შემქნელები არიანო. მააგზე გიპასუხე, რომ სერიოზული პროგრამისტები ყავთ ძალიან. 1 ნორმალური თამაში კიდე მეტრო ნამდვილად არის. დალშე არ ვიცი ეგ შენ კი არა, მთელმა მსოფლიომ იცის, რომ მაგარი პროგრამისტები ყავთ, მაგრამ თამაშებში რა ...ებიც არიან, ეგეთივედ დარჩებიან (ჯერ OKELA-ს და 1C-ს ოფისი ნახე და მერე მიხვდები ყველაფერს, მადუღარაც კი არ აქვთ, ყავას კიპიწელნიკით ადუღებენ) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
პირატა Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 ეგ შენ კი არა, მთელმა მსოფლიომ იცის, რომ მაგარი პროგრამისტები ყავთ, მაგრამ თამაშებში რა ...ებიც არიან, ეგეთივედ დარჩებიან (ჯერ OKELA-ს და 1C-ს ოფისი ნახე და მერე მიხვდები ყველაფერს, მადუღარაც კი არ აქვთ, ყავას კიპიწელნიკით ადუღებენ) თამაშებს ვინები ქმნიან შენი აზრით? OKELA და 1C რა შუაშია კაცო დევეოპერებთან? ეგენი Crack-ვენ თამაშებს :| Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 თამაშებს ვინები ქმნიან შენი აზრით? OKELA და 1C რა შუაშია კაცო დევეოპერებთან? ეგენი Crack-ვენ თამაშებს :| იქნებ როგორმე განმანათლო, მე ჟეშტიანჩიკებზე მაქვს ეჭვი. ბიჯოოო, ხედვა, ნიჭი, ფანტაზია და შესაძლებლობები გაგიგია რას ნიშნავს? მარტო ის კი არ არის, რომ C++ იცი რაც შეეხება OKELA-ს 1C-ს, არ გცოდნია და მაინც ლაპარაკობ, შენი აზრით ეგენი მხოლოდ მკრეკავები არიან? მაშინ ეგენი თუ არა, გუგლის ხმარება მაინც ხომ იცი? ჩაწერე გუგლში და იპოვი. შენ ეხლა გაიგე ამ ზებრენდების არსებობა და მე 2000 წლიდან ვიცი, იმიტომაც ვამბობ იმას, რასაც ვამბობ! რუსული ხომ იცი? К 2007 году «Акелла» выпустила около 600 наименований игр, а также образовательных и развивающих программ на территории СНГ и стран Балтии «1С» разрабатывает и игры: «Черные бушлаты», «Искусство Войны: Курская битва», «Искусство Войны: Африка 1943», «Вторая мировая», «Ил-2 Штурмовик», «Ил-2 Штурмовик: Забытые сражения», «Ил-2 Штурмовик: Платиновая коллекция», «Санитары подземелий», «Санитары подземелий 2: Охота за Чёрным квадратом».იმედია, ამოვწურეთ საკითხი. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
პირატა Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 იქნებ როგორმე განმანათლო, მე ჟეშტიანჩიკებზე მაქვს ეჭვი. ბიჯოოო, ხედვა, ნიჭი, ფანტაზია და შესაძლებლობები გაგიგია რას ნიშნავს? მარტო ის კი არ არის, რომ C++ იცი რაც შეეხება OKELA-ს 1C-ს, არ გცოდნია და მაინც ლაპარაკობ, შენი აზრით ეგენი მხოლოდ მკრეკავები არიან? მაშინ ეგენი თუ არა, გუგლის ხმარება მაინც ხომ იცი? ჩაწერე გუგლში და იპოვი. შენ ეხლა გაიგე ამ ზებრენდების არსებობა და მე 2000 წლიდან ვიცი, იმიტომაც ვამბობ იმას, რასაც ვამბობ! რუსული ხომ იცი? К 2007 году «Акелла» выпустила около 600 наименований игр, а также образовательных и развивающих программ на территории СНГ и стран Балтии «1С» разрабатывает и игры: «Черные бушлаты», «Искусство Войны: Курская битва», «Искусство Войны: Африка 1943», «Вторая мировая», «Ил-2 Штурмовик», «Ил-2 Штурмовик: Забытые сражения», «Ил-2 Штурмовик: Платиновая коллекция», «Санитары подземелий», «Санитары подземелий 2: Охота за Чёрным квадратом». იმედია, ამოვწურეთ საკითხი. კაი არ ვიცოდი ეგენიც თუ უშვებდნენ თამაშებს. აწი მეცოდინება... მარა EA-სთან შედარება, ცოტა ნიტოა. იმდენი ფული და შესაძლებლობები რო ქონდეთ რა იცი რას შექმნიდნენ კაია, გცოდნია ვინებიც ქმნიან თამაშებს, მარა კარგი პროგრამისტი შეიძლება იყოს ის ვისაც ფანტაზია და გახსნილი გონება არ აქვს? EA-ში ყველანაირი ხელშეწყობა და ყველანაირად უზრუნველყოფილები არიან, რომ იმუშაონ მაღალ დონეზე. ასე, რომ მე იმას ვამბობ რომ ფრაზა რუსები რისი გამკეთებლები არიან თამაშების მხრივ, არასწორია! რუსები კი არა, აგერ ქართველებს რო მისცე ყველაფერი რაც საჭიროა და ხელი შეუწყო უმაღლეს დონეზე, ჩვენი ბიჭებიც საკმაოდ მაღალი დონის თამაშებს გამოუშვებენ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 კაი არ ვიცოდი ეგენიც თუ უშვებდნენ თამაშებს. აწი მეცოდინება... მარა EA-სთან შედარება, ცოტა ნიტოა. იმდენი ფული და შესაძლებლობები რო ქონდეთ რა იცი რას შექმნიდნენ კაია, გცოდნია ვინებიც ქმნიან თამაშებს, მარა კარგი პროგრამისტი შეიძლება იყოს ის ვისაც ფანტაზია და გახსნილი გონება არ აქვს? EA-ში ყველანაირი ხელშეწყობა და ყველანაირად უზრუნველყოფილები არიან, რომ იმუშაონ მაღალ დონეზე. ასე, რომ მე იმას ვამბობ რომ ფრაზა რუსები რისი გამკეთებლები არიან თამაშების მხრივ, არასწორია! რუსები კი არა, აგერ ქართველებს რო მისცე ყველაფერი რაც საჭიროა და ხელი შეუწყო უმაღლეს დონეზე, ჩვენი ბიჭებიც საკმაოდ მაღალი დონის თამაშებს გამოუშვებენ შენ ერთმანეთში ურევ, არსებობს პროგრამისტი, რომელიც კონკრეტულად პროგრამირებით არის დაკავებული და არსებობს პროგრამისტი-გრაფიკოსი, რომელიც თამაშებს ქმნის, თუმცა მანდ იმდენი ნიუანსია, რომ მხოლოდ 1 პროგრამისტი კი არა, მთელი ჯგუფია და ყველას თავისი დანიშნულება აქვს და აუცილებელი არ არის, რომ ყველა პროგრამისტი იყოს, გრაფიკოსები რას აკეთებენ? ფინანსურ შესაძლებლობებს და "რუსები რისი გამკეთებლები არიან"-საც შევეხები, რუსეთში რომ ფული ტრიალებს, სულ რამოდენიმე ქვეყანაა მსგავსი ფინანსებით, მაგრამ თამაშებს მაინც ვერ უშვებენ, შენ მაინც შენსას აწვები, მეუბნევი, რომ არ უშვებენ ცუდ თამაშებსო და ჯანდაბას, მეტროს ჩავთვლი ნორმალურებში, სხვა მითხარი, ხომ ამბობ, მაგრები არიანო, ხოდა მითხარი. მაგის დედა ვატირე, თუ ასეთი მაგრები და ტვინგახსნილები არიან, ამხელა რესურების ქვეყანაა, აბსოლიტურად ყველანაირი მადნეულ/ნედნეული აქვთ და ავტომობილების გამოშვება ვერ ისწავლეს, ყველაზე დეზლი მანქანა 07 ყავთ და კიდევ იმას მიმტკიცებ, რუსები ყველაფრის გამკეთებლები არიანო? დამიჯერე, ჩემზე კარგად ნაღდად არ იცნობ რუსებს! ლოთობა, ბოზობა, შური და ბოღმა, ამაში მართლაც ჩემპიონები არიან, მაგრამ რაც შეეხება თანამედროვეობას, მაგათთვის უცხო ხილია, კომუნიზმიდან ვერ გამოვიდნენ და შენ რეებზე მელაპარაკები?! კარგი რა. რუსული უდიდესი ბრენდი მითხარი, ისეთი რომ, მსოფლიო ბაზარზე თავის სიტყვას ამბობდეს. მოვრჩეთ ამ საკითხზე ლაპარაკს, ისედაც საკმარისად გავაოფეთ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
პირატა Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 შენ ერთმანეთში ურევ, არსებობს პროგრამისტი, რომელიც კონკრეტულად პროგრამირებით არის დაკავებული და არსებობს პროგრამისტი-გრაფიკოსი, რომელიც თამაშებს ქმნის, თუმცა მანდ იმდენი ნიუანსია, რომ მხოლოდ 1 პროგრამისტი კი არა, მთელი ჯგუფია და ყველას თავისი დანიშნულება აქვს და აუცილებელი არ არის, რომ ყველა პროგრამისტი იყოს, გრაფიკოსები რას აკეთებენ? ფინანსურ შესაძლებლობებს და "რუსები რისი გამკეთებლები არიან"-საც შევეხები, რუსეთში რომ ფული ტრიალებს, სულ რამოდენიმე ქვეყანაა მსგავსი ფინანსებით, მაგრამ თამაშებს მაინც ვერ უშვებენ, შენ მაინც შენსას აწვები, მეუბნევი, რომ არ უშვებენ ცუდ თამაშებსო და ჯანდაბას, მეტროს ჩავთვლი ნორმალურებში, სხვა მითხარი, ხომ ამბობ, მაგრები არიანო, ხოდა მითხარი. მაგის დედა ვატირე, თუ ასეთი მაგრები და ტვინგახსნილები არიან, ამხელა რესურების ქვეყანაა, აბსოლიტურად ყველანაირი მადნეულ/ნედნეული აქვთ და ავტომობილების გამოშვება ვერ ისწავლეს, ყველაზე დეზლი მანქანა 07 ყავთ და კიდევ იმას მიმტკიცებ, რუსები ყველაფრის გამკეთებლები არიანო? დამიჯერე, ჩემზე კარგად ნაღდად არ იცნობ რუსებს! ლოთობა, ბოზობა, შური და ბოღმა, ამაში მართლაც ჩემპიონები არიან, მაგრამ რაც შეეხება თანამედროვეობას, მაგათთვის უცხო ხილია, კომუნიზმიდან ვერ გამოვიდნენ და შენ რეებზე მელაპარაკები?! კარგი რა. რუსული უდიდესი ბრენდი მითხარი, ისეთი რომ, მსოფლიო ბაზარზე თავის სიტყვას ამბობდეს. მოვრჩეთ ამ საკითხზე ლაპარაკს, ისედაც საკმარისად გავაოფეთ. ვახ რა. სად დავწერე უმაღლეს თამაშებს უშვებენთქო? მე დავწერე რო არ აქვთ ამ აკელას და 1Cს რასაც შენ ამბობდი, იმდენი რესურსი, რამდენიც EA-ს. შენ ეხლა თუ პათოლოგიური ზიზღი გაქვს კაცო რუსების მიმართ ეგ სხვა საკითხია. მე რეალობას გეუბენბი რომ, აქვთ პოტენციალი თამაშების მხრივ. გადადიხარ სულ სხვა რამეზე. რამდენი თამაში აქვს საერთო ჯამში აკელას შექმნილი და რამდენი EA-ს? კარროჩე რა, დავამთავრე აზრი არ აქვს სხვას გეუბნები სხვას გებულობ :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.