giorgi22222222 Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 BMW E46 320 jobs tu 325? რომელი უფრო ხარჯიანია Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaxoxvitia94 Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 325 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AVENGER Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 :D ეს რა კითხვაა? ეკონომიურობისთვის 320 i ვანუსით. მეტი ადრენალინისთვის 2.5 E46ს უნდა ეყოს 2.0 i vanus-ით კახას ეცოდინება უფრო ზუსტად . ეგ 2.0 ძრავიც საკმაოდ წვავს ოღონდ 12 ლიტრამდე ახვალ ქალაქში თუ იგაზავებ. შეიძლება მეტიც დაწვას. V6 ძრავებია ეგენი 7 ლიტრამდე ზეთი დაგჭირდება ხოლმე შეცვლისას 2.0-ზეც და 2.5ზეც. წყნარად თუ ივლი 8-9 ლიტრს დაწვავს ქალაქში და მინიმუმ 7 ლიტრამდე ჩამოიყვან ქალაქგარეთ. ოღონდ BMW და წყნარად სიარული რაღაც ვერა რა................ :chojinfc: Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaKaRoV Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 მე E320-ს ავიღებდი, ადრენალინი საკმარისი იქნება და წვაც ნაკლები. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AVENGER Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 მე E320-ს ავიღებდი, ადრენალინი საკმარისი იქნება და წვაც ნაკლები. ეშკა 3.2? რა შუაში იყო მერე აქ MB? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaKaRoV Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 ეშკა 3.2? რა შუაში იყო მერე აქ MB? ბეემვე ვიგულისხმე 320. უი E მიმიწერია:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgi22222222 Posted March 19, 2012 Author Share Posted March 19, 2012 11 ს 2.0 დაწვავს და 2.5 13 ან 12 ს 1 , 2 ლიტრია სხვაობა Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgi22222222 Posted March 19, 2012 Author Share Posted March 19, 2012 ყველა იდზახის ვისაც ყავს 2.5 იგივეს წვავს და ჯობსო 2.0 სო დაა რავი საკუტარი გამოცდილებიდან არავის ყოლია რო მირცჰიოს Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaKaRoV Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 მამაჩEმს 316 ჩამოყავს ხვალ ფოთიდან. ძაან ეკონომიურიაო და რავი. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 550 ჯობს, თუ 560? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seNsat10n Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 25 იყიდე დიდ განსხვავებას არ მოგცემს და აიღე რა Link to comment Share on other sites More sharing options...
საჯო Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 2.5 დიდ სხვაობას არ მოგცემს წვაში და სისწრაფითაც გასიამოვნებს Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 მოკლედ, 2.0/2.3/2.5/2.8/3.0 ამ ძრავებს აქვთ ერთნაირი წვა (+-1 ლიტრი), მექანიკას თუ იყიდი ქალაქში წყნარი სიარულით დაგიწვავს 10 ლიტრს, ტიპტრონიკი წყნარი სიარულით 13-14, მაგრამ აქვე დავკონკრეტდეთ, შენ რომელ წლიანის ყიდვას აპირებ და რომელი ქვეყნის ვერსიას? ამას იმიტომ გეკითხები, რომ 2,5 ძრავში შეიძლება 2,3-ს გულისხმობ, რადგან სუფთა 2,5 კუბატურიანი მხოლოდ 2001-ის ბოლოდან გამოვიდა, ხოლო მაგამდე იყო 2,3 (კი, ლიტრაჟში ესეც იგივე 2,5-ია, მაგრამ ნაკლები ცხენის ძალებით, ანუ 170 ცხ. ნაცვლად 192-ისა), თუ ამერიკიდან ფიქრობ, 2.0-ს თითქმის ვერ იშოვი, იაპონია/გერმანია. ყიდვისას ყურადღება მიაქცია გაგრილების სისტემას, ყველაფერი უნდა ქონდეს ქარხნული - რადიატორი/ჰიდრომუფთა/პომპა (ეს შეიძლება შენაცვლელიც იყოს, მაგრამ არა აღდგენილი)/თერმოსტატი (ეს არ უნდა იყოს გამოშიგნული!!!), ეს ყველაფერი თუ კარგი აქვს, ესეიგი მოვლილი ძრავია, დანარჩენი ისეთი არაფერი აქვს სუსტი წერტილი, რომ ყურადღების გამახვილება ღირდეს. ხო, არავითარი გამოშიგნული კატალიზატორი და ჩახსნილი დაჩიკები, მერე ვეღარ მოარჯულებ მაგის წვას, არადა, კატალიზატორის დაყენება (რა თქმა უნდა, ახალი) დაგიჯდება 500+ ევრო (მინიმუმ), თუ ჩამოყვანას აპირებ, ნაშინ ამ პრობლემებს ასცდები, მაგრამ, თუ აქ ნასიარულებს იყიდი, ესენი აუცილებლად გაითვალისწინე. აუცილებლად კითხე, რა კატეგორიის ზეთი უსხია, თუ მინერალია (15-40), უთხარი, მოვიფიქრებ და მაზეგ დაგირეკავთქო (იმედია, მართლა არ დაურეკავ). ეს ყველაფერი პირველი შეხედვით, თორემ იასნია, რომ ხელოსანთან უნდა გადაამოწმო. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
საჯო Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 მოკლედ, 2.0/2.3/2.5/2.8/3.0 ამ ძრავებს აქვთ ერთნაირი წვა (+-1 ლიტრი), მექანიკას თუ იყიდი ქალაქში წყნარი სიარულით დაგიწვავს 10 ლიტრს, ტიპტრონიკი წყნარი სიარულით 13-14, მაგრამ აქვე დავკონკრეტდეთ, შენ რომელ წლიანის ყიდვას აპირებ და რომელი ქვეყნის ვერსიას? ამას იმიტომ გეკითხები, რომ 2,5 ძრავში შეიძლება 2,3-ს გულისხმობ, რადგან სუფთა 2,5 კუბატურიანი მხოლოდ 2001-ის ბოლოდან გამოვიდა, ხოლო მაგამდე იყო 2,3 (კი, ლიტრაჟში ესეც იგივე 2,5-ია, მაგრამ ნაკლები ცხენის ძალებით, ანუ 170 ცხ. ნაცვლად 192-ისა), თუ ამერიკიდან ფიქრობ, 2.0-ს თითქმის ვერ იშოვი, იაპონია/გრმანია. ყიდვისას ყურადღება მიაქცია გაგრილების სისტემას, ყველაფერი უნდა ქონდეს ქარხნული - რადიატორი/ჰიდრომუფთა/პომპა (ეს შეიძლება შენაცვლელიც იყოს, მაგრამ არა აღდგენილი)/თერმოსტატი (ეს არ უნდა იყოს გამოშიგნული!!!), ეს ყველაფერი თუ კარგი აქვს, ესეიგი მოვლილი ძრავია, დანარჩენი ისეთი არაფერი აქვს სუსტი წერტილი, რომ ყურადღების გამახვილება ღირდეს. ხო, არავითარი გამოშიგნული კატალიზატორი და ჩახსნილი დაჩიკები, მერე ვეღარ მოარჯულებ მაგის წვას, არადა, კატალიზატორის დაყენება (რა თქმა უნდა, ახალი) დაგიჯდება 500+ ევრო (მინიმუმ), თუ ჩამოყვანას აპირებ, ნაშინ ამ პრობლემებს ასცდები, მაგრამ, თუ აქ ნასიარულებს იყიდი, ესენი აუცილებლად გაითვალისწინე. აუცილებლად კითხე, რა კატეგორიის ზეთი უსხია, თუ მინერალია (15-40), უთხარი, მოვიფიქრებ და მაზეგ დაგირეკავთქო (იმედია, მართლა არ დაურეკავ). ეს ყველაფერი პირველი შეხედვით, თორემ იასნია, რომ ხელოსანთან უნდა გადაამოწმო. :miyvarxar: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts