Jump to content

Leaderboard

  1. Gobro

    Gobro

    მოდერატორი


    • Points

      31

    • Content Count

      8601


  2. Magdalena

    Magdalena

    სოციალური მედიისა და ქონთენთის მენეჯერი


    • Points

      11

    • Content Count

      1394


  3. George

    George

    გლობალ-მოდერი


    • Points

      8

    • Content Count

      66570


  4. Gogla1990

    Gogla1990

    მოდერატორი


    • Points

      2

    • Content Count

      16127



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/10/19 in all areas

  1. 1 point
    არაერთხელ დაიწერა იმის შესახებ, რომ Apple-ის ბოლო თაობის სმარტფონები არც ისე კარგად იყიდება. ათასობით ანალიტიკოსმა გამოიკვლია iPhone-ების გაყიდვების ვარდნა და გამოთქვა დასკვნა, რომ ხსენებული სმარტფონები მეტისმეტად ძვირია, თანაც არანაირი ინოვაციის მატარებელი და არაფრით გამოირჩევა სმარტფონების ბაზარზე. ცხადია, რომ მაღალმა ფასმა შეასრულა კატალიზატორის როლი და უბიძგა გაყიდვების კლებას იმ დროს, როდესაც კომპანიას არც ისე მარტივი მდგომარეობა აქვს. უმეტეს შემთხვევაში iPhone-ების პოტენციური მყიდველებისთვის დიდად განსაკუთრებული არ არის დიზაინი, ტექნიკური შესაძლებლობები, მათ უმეტესად არ აინტერესებთ რითი განსხვავდება ახალი მოდელი წინამორბედისგან. ყველაზე მნიშვნელოვანი ფასია. კომპანია Apple-ს საინფორმაციო წყაროზე დაყრდნობით ვრცელდება ახალი თაობის iPhone-ების მიახლოებითი ფასები - სმარტფონების, რომლებიც მიმდინარე წლის შემოდგომაზე უნდა გამოვიდეს. როგორც აღმოჩნდა, ახალ სმარტფონებზე ფასი კიდევ უფრო გაიზრდება. ფლაგმანური მოდელის ფასი 1292 დოლარიდან ზევით იქნება, ყველაზე ბიუჯეტური მოდელის ფასი კი 989 დოლარიდან იწყება. თუმცა მოსალოდნელია, რომ მათი შემდგომი, 2020 წლის სმარტფონები 100-200 დოლარით ნაკლები ეღირება, რადგანაც OLED დისპლეის მომწოდებელი ამჯერად იქნება ჩინური კომპანია BOE. საინტერესოა, ელის Apple-ს კიდევ ერთი რთული წელი თუ მისი სმარტფონების მოყვარულები მაინც შეიძენენ ახალ სმარტოფნებს თუნდაც ამხელა ფასად? https://overclockers.ru/blog/TEXHAPb/show/28545/nazvany-ceny-novyh-iphone-podskazka-vse-ploho
  2. 1 point
    მაინერ სისტემაზე KIS 2019-ზე ლიცენზია მითავდებოდა, ვერაფერი ვიპოვე ტრიალსაც კი არ მაყენებინებდა რატომღაც ახალი KRT club-ით, მეც ავდექი და KIS 2020 RC დავაყენე და როგორც ტრიალი გავააქტიურე 91 დღით, მერე B პაჩიც დააყენა, მგონი კიდე უფრო შუსწრათ მუშაობს და იმაზე მეტათ არ დაუგრუზია სისტემა სელერონზე რაც წინაზე გრუზავდა, მაინერიც მშვენივრათ გაზავს ფოლს პოზიტივებათ არ აღიქვამს, ბატნიკები ისკლუჩნეიბში უნდა დაამატო და მორჩა, კარგი ჩანს მოკლეთ, ინგლისური ვერსია ვინმეს თუ დაჭირდა 91 დღიანი აქედან შეიძლება გადმოწერა: https://cloud.qainfo.ru/s/LBJCCxUdsQSIg1j?path=%2Fen-US-xforum KIS20.0.14.1085RS_en-US-xforum.exe სწორი ვერსია KIS 2020 ვისაც უნდა ინგლისურ ენაზე, მერე მოვძებნი რამე კლუჩიკს ან რუბორდზე ვთხოვ სპეციალურ თემაში და მანამდე ინგლისური ფინალური ვერსიაც დაიდება, სისტყემის გადაყენება თუ დავაპირე მაშინაც შეიძლება 91 დღიანის დაყენება და 3 თვე არაა მცირე სროკი მაინც, რაც მთავარია ეგ ვარიანტი არ დაიბლოკება
  3. 1 point
    როგორც წესი არ ჭირდება, თვითონ ვინდოუსი ამოწმებს და თუ საჭიროა ასე თვეში ერთხელ შეიძლება მცირე დოზებში გააკეთოს ძალიან სწრაფათ სსდ პარტიშენის დეფრაგმატიაზაცია, წამებში მთავრდება ასე რომ როგორც წესი არ ითხოვენ დეფრაგმატიზაციას სსდ-ი და ბევრს არც არაფერს მოუმატებს პერფორმანსში
  4. 1 point
    როგორც ვიცი არა და არც არის საჭირო.
  5. 1 point
    სტილისტიკა ძალიან მიახლოვებულია ყველა ნაწილის, თემატიკებია სხვადასხვა მოქმედება დაახლოებით ერთნაირი, მაგრამ კარგი რამეა თუ დაამუღამებ, ყველას არა მგონია მოეწონოს, სტანდარტული სტრატეგია არაა, TBS არის რუკაზე გადაადგილებით და ცალკე ბრძოლებიც სადაც მთელ ქალაქს იცავ ან დიდ ციხესიმაგრეს იღებ სერიოზული არმიით და ყველაფერი 5-ზე თუ არ გაითამაშე შეიძლება კუდამოძუებული დარჩე უფრო სერიოზული ძალებითაც კი, ხანდახან ერთი ეგეთი ბიტვა 1 საათი გრძელდება ეგეთი კი თითო კამპანიაში ერთი 50 იყოს შეიძლება გრძელი კამპანია თუ აირჩიე, მოკლე კამპანიებიც არის, მაგრამ გრძელი უფრო საინტერესოა ზაკრუჩონი სიუჟეტით და უფრო ბევრი რამე ხდება რუკაზე გრძელში
  6. 1 point
    ბრიტანულმა კომპანია Raspberry Pi Foundation-მა ოფიციალურად წარადგინა თავისი ლეგენდარული ერთდაფიანი მიკროკომპიუტერების მეოთხე თაობის წარმომადგენელი - Pi 4. რელიზი შედგა მოსალოდნელზე ნახევარი წლით ადრე იმის გამო, რომ SoC-ის მწარმოებელმა კომპანია Broadcom-მა დააჩქარა თავისი ჩიპის - BCM2711 (4 × ARM Cortex-A72, 1,5 გჰც, 28 ნმ) საწარმოო ხაზის გამოსვლა. Raspberry Pi 4 Raspberry Pi 4-ში არსებულთაგან ერთ-ერთი ახლად დანერგილი სიახლეა ოპერატიული მეხსიერების მოცულობის არჩევა: შესაძლებელია 1 გბ, 2 ან 4 გბ LPDDR4-2400 SDRAM მეხსიერების შერჩევა მოდიფიკაციების მიხედვით. ოპერატიული მეხსიერების მოცულობაზე პირდაპირ არის დამოკიდებული მიკრო პერსონალური კომპიუტერის ფასი. სხვა განახლებებს შორის წარმოდგენილია გიგაბიტური Ethernet-კონტროლერი PCI-E ინტერფეისით, რომელიც ამჯერად გავლენას არ ახდენს USB პორტების მუშაობაზე. ახალი მოწყობილობის საფუძველია პროცესორი Broadcom BCM2711. ჩიპი შეიცავს ოთხ გამომთვლელ ბირთვს ARM Cortex-A72 (ARM v8) ტაქტის სიხშირით - 1.5 გჰც. სისტემაში გათვალისწინებულია microSD სლოტი, მასში შესაძლებელია ჩაიტვირთოს ოპერაციული სისტემა. Gigabit Ethernet კონტროლერი განკუთვნილია კომპიუტერის ქსელთან დაკავშირებისთვის. უსადენო კავშირებიდან წარმოდგენილია Wi-Fi IEEE 802.11ac (2,4 გჰც და 5 გჰც დიაპაზონები) და Bluetooth 5.0 (BLE). მინი კომპიტერს ორი micro-HDMI პორტი აქვს: შესაძლებელია 4K გაფართოების დისპლეისთან დაკავშირება. გარდა ამისა, მოცემულია ორი პორტი USB 3.0 და USB 2.0. კვების მიწოდებას უზრუნველყოფს სიმეტრიული პორტი USB Type-C. ერთდაფიანი კომპიუტერი Raspberry Pi 4-ს 1-გიგაბაიტიანი ოპერატიული მეხსიერების მქონე მოდიფიკაციის ფასი 35 აშშ დოლარია. 2-გიგაბაიტიანის - 45, 4-გიგაბაიტიანისა კი - 55 დოლარი. https://3dnews.ru/989684 https://servernews.ru/989636/?utm_source=hw
  7. 1 point
    EPFL-ის (ლოზანის ტექნიკური უნივერსიტეტი) ინჟინრებმა დააპროექტეს რობოტი Tribot-ები, რომელთაც შეუძლიათ ძალისხმევა გააერთიანონ მასშტაბური ამოცანების შესასრულებლად. ინჟინრებმა რობოტების შექმნისას შთაგონება მიიღეს ჭიანჭველების ორგანიზებული ერთობლივი შრომისგან, სადაც თითოეულ ინდივიდს შეუძლია გაინაწილოს მზვერავის, მებარგულის, გზის გამყვანის ან ხელმძღვანელის ფუნქცია - იმის მიხედვით, თუ რა მისია აქვთ შესასრულებელი. რობოტექნიკოსებმა გაითვალისწინეს სერიოზული დაბრკოლებების გადალახვის რეჟიმიც - დიდი ნახტომები ბარიერების გადასალახად. თითო Tribot 10 გრამს იწონის, აქვს პლასტმასის კარკასი, რომელიც აწყობილია სამნაწილიანი ორიგამის სტილში. თითოეული ნაწილზე, „ფურცელზე“ მიმაგრებულია ზამბარები და მეხსიერების მოწყობილობები იმ ფორმით, რომ რობოტს შეუძლია სწრაფად დაიკეცოს ან გასწორდეს - ამ იმპულსს იგი მოძრაობისათვის იყენებს. ტრიბოტებს ინფრაწითელი სენსორებიც აქვთ და უსადენო კავშირის მოდულიც, რათა დაბრკოლების აღმოჩენისას ინფორმაცია გადასცენ სხვა რობოტ-ჭიანჭველებს. Tribot-ების მთავარი ღირსებაა დავალების კოლექტიურად შესრულება. მაგალითად, შესაძლებელია რამდენიმე რობოტი გაემართოს დაზვერვაზე, რათა განსაზღვროს გზაზე არსებული დაბრკოლებების სირთულეები და ააგოს სამოძრაო მარშრუტი თუნდაც რამდენიმე ერთეულის გაწირვის ფასად. ტრიბოტები ასევე ახდენენ მოქმედების სინქრონიზაციას და აერთიანებენ ძალებს, როდესაც საჭიროა რაიმე მსხვილი ნივთის გადაადგილება. მინირობოტები საკმაოდ მოუქნელები, თუმცა მარტივი და იაფია, მისიისას რამდენიმე რობოტის დაკარგვა კი ხელს არ უშლის დაკისრებულისთვის თავის გართმევას. ტრიბოტების გუნდს შეუძლია შეაღწიოს იქ, სადაც უფრო დიდი და სრულყოფილი რობოტი ვერ შევა. ამ პატარებს არ შეუძლიათ უბედურების ზონიდან ადამიანის გამოყვანა, თუმცა თავად კონცეფცია შესაძლებელია საფუძვლად დაედოს მომავლის რობოტექნიკის განვითარებას. https://www.techcult.ru/robots/7039-mikroroboty-tribots
  8. 1 point
    კომპანია NVIDIA-ს მიერ იანვარში დაანონსებული პროგრამა DGX-Ready Data Center გასცდა შეერთებული შტატების საზღვრებს და მონაცემთა დამუშავების ცენტრი-პარტნიორების რაოდენობა გააფართოვა. ცნობილი გახდა, რომ პროგრამას უკვე ჰყავს სამი ახალი პარტნიორი ევროპაში, ხუთი - აზიაში და ორი ჩრდილო ამერიკაში. ამჟამად პროგრამა ხელმისაწვდომია მსოფლიოს 24 ქვეყანაში. პროგრამის ახალ პარტნიორებს შორისაა კომპანია Verne Global, რომელსაც გააჩნია მონაცემთა დამუშავების ცენტრი ნახშირორჟანგის ნულოვანი გამონაბოლქვით ისლანდიაში, აგრეთვე Fujitsu - იოკოჰამაში არსებული მონაცემთა ცენტრით, სადაც განთავსებულია 60-ზე მეტი სისტემა NVIDIA DGX-1 და DGX-2. კომპანიის განცხადებით, პროგრამა NVIDIA DGX-Ready Data Center, რომელიც გავრცელებულია NVIDIA DGX სისტემებში და მიეწოდება NVIDIA-ს პარტნიორებს, მომხმარებლებს უზრუნველყოფს შესაძლებლობებით - მნიშვნელოვნად წაიწიონ წინ ნებისმიერ პლატფორმაზე ხელოვნურ ინტელექტთან მუშაობის საკითხში. DGX-Ready გვევლინება, როგორც გადაწყვეტილება, რომელიც ამარტივებს GPU-ზე გამოთვლების დანერგვას, რაც გამომთვლელ ინფრასტრუქტურაში უზრუნველყოფს მეტ შესაძლებლობას ტრადიციულ IT-გამოთვლებთან შედარებით. NVIDIA DGX პროდუქტების სერია მოიცავს სერვერებს 8 და 16 გრაფიკული პროცესორით. სისტემა NVIDIA DGX SuperPOD 22-ე ადგილს იკავებს მსოფლიოს უსწრაფეს სუპერკომპიუტერებს შორის. მას აქვს 96 DGX-2H მოდული და შეიცავს Volta არქიტექტურის ბაზაზე შექმნილ 16 ტენსორულ ამაჩქარებელ Tesla V100-ს. იმისათვის, რომ გაამარტივოს პარტნიორების მოძება, NVIDIA-მ შექმნა პორტალი DGX-Ready Data Center, რომელიც მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს განახორციელონ მომწოდებლების ძიება გლობალურ ქსელში იმ რეგიონების გაფილტვის შედეგად, სადაც მხარდაჭერილია სისტემები და გაფართოებული სერვისები. https://servernews.ru/990672
  9. 1 point
    არ ჭირს ჩემთან ეგ პრობლემა აი ეს გამოიყენე თუ კიდე გაახურა https://forums.guru3d.com/threads/nvidia-driver-slimming-utility.423072/ მე მარტო ფიზიკას და აუდიო დრაივერს ვუტოვებ ხოლმე დანარჩენს ვაცლი დაყენებამდე მათ შორის ტელემეტრიასაც
  10. 1 point
    თამაშში რადიო იქნება როგორც GTA-ში https://vgtimes.ru/news/58897-transport-v-cyberpunk-2077-budet-oborudovan-radio-s-raznoobraznoy-muzykoy.html გაასწორებს ტრანსპორტით მოძრაობა მომავლის ქალაქში და თან რადიო ჩართული
  11. 1 point
    ამ თამაშს უფასოდ იძლევიან სტიმზე https://vgtimes.ru/news/58901-halyava-v-steam-besplatno-razdayut-strategiyu-age-of-wonders-3-u-kotoroy-80-polozhitelnyh-otzyvov.html ამ თამაშს კიდე ეპიკ სტორზე იძლევიან უფასოთ https://www.epicgames.com/store/ru/product/torchlight/home?epic_affiliate=missiyavgt
  12. 1 point
    პროგრამატორით ბიოსის ჩაწერა
  13. 1 point
  14. 1 point
    2015 წელს ბრიტანულმა კომპანია Bloodhound SSC-მა შექმნა ავტომობილი, რომელსაც შეუძლია 1287 კმ/სთ. სიჩქარის განვითარება. სამწუხაროდ, სუპერსწრაფი ავტომობილის პრეზენტაციის შემდეგ კომპანიას ფულადი რესურსი ამოეწურა და ვეღარ შეძლო მისი შესაძლებლობების დემონსტრირება. 2018 წელს კომპანია გაკოტრდა, თუმცა იგი მოულოდნელად იხსნა ბიზნესმენმა იენ უორჰესტმა, რომელმაც მცირე ხნის წინ დაიქირავა მანქანათმშენებლების ახალი გუნდი და დაასახელა ჩქაროსნული გარბენის თარიღი - 2019 წლის ოქტომბერი. ავტომობილი ჩქაროსნულ მოედანზე გავიდა 2017 წელს, თუმცა შეძლო მხოლოდ 338 კმ/სთ სიჩქარის განვითარება, რაც ბევრს ვერავის გააკვირვებს. ამჯერად, ავტომობილის ახალმა ხელმძღვანელებმა მას გადაარქვეს სახელი და უწოდეს Bloodhound LSR, მათ გეგმაში აქვთ მიაღწიონ 960 კმ/სთ სიჩქარეს. გამოცდა ჩატარდება აფრიკაში, კალაჰარის უდაბნოში - იქ მდებარეობს თავისუფალი, 18-კილომეტრიანი მაგისტრალი. Bloodhound LSR-ის სიგრძე 12,9 მეტრია, სიგანე - 2.5 მეტრი, სიმაღლე - 3. კონსტრუქციის მთლიანი მასა 6.4 ტონას აღწევს, თუმცა დიდი წონის მიუხედავად ავტომობილს თავისუფლად შეუძლია მაღალი სიჩქარის განვითარება კორპუსის განსაკუთრებული ფორმის წყალობით. საჭიროების შემთხვევაში შესაძლებელია მანქანის აღჭურვა სარაკეტო ძრავით. ოქტორმბერში დანიშნულ ტესტირებაზე ავტომობილი სარაკეტო ძრავების გარეშე იქნება წარმოდგენილი - კომპანიას თავდაპირველად სურს გამოსცადოს იგი დაბალ სიჩქარეებზე. თუკი ყველაფერი კარგად ჩაივლის, ავტომობილში 2020 წლისთვის სარაკეტო ძრავები განთავსდება და სწორედ ამ შემთხვევაში შეძლებს იგი 1287 კმ/სთ სიჩქარის განვითარებას. ტესტირებისათვის კომპანის მოუხდა მაქსიმალურად გამოცდილი მძღოლის ძიება. არჩევანი შეჩერდა ავტომრბოლელ ენდი გრინზე, რომელმაც 1997 წელს რეკორდი დაამყარა ავტომობილით - Thrust SSC. ცნობილია, რომ მაღალ სიჩქარეზე ავტომობილის საბურავები სწრაფად კარგავს გზაზე მოჭიდების უნარს და პროცესი ემსგავსება მოყინულ, გლუვ ზედაპირზე მოძრაობას. გარდა იმისა, რომ ზებგერითი ავტომობილის მძღოლს მოუწევს მართვის კონტროლი, მან როგორმე უნდა შეძლოს დამუხრუჭება: ამისათვის მანქანა გაივლის სამ ეტაპს: პირველ რიგში სიჩქარე შემცირდება 965 კმ/სთ-მდე საჰაერო მუხრუჭების მეშვეობით, შემდეგ კი ავტომობილი შენელდება სამუხრუჭე პარაშუტით. ჩვეულებრივი სატრანსპორტო მუხრუჭის გამოყენება კი შესაძლებელი გახდება მას შემდეგ, რაც ავტომობილის სიჩქარე 400 კმ/სთ-ის ქვემოთ ჩამოვა. როგორც ზემოთ ვთქვით, ავტომობილით ყველაზე მაღალი სიჩქარე მიღწეულ იქნა 1997 წელს ენდი გრინის მიერ. ორი ტურბოვენტილატორიანი ძრავის წყალობით, რომელიც წესი თვითმფრინავებში გამოიყენება, გრინმა შეძლო 1000კმ/სთ სიჩქარის განვითარება 16 წამში. https://hi-news.ru/auto/samyj-bystryj-avtomobil-v-mire-gotov-postavit-novyj-rekord.html
  15. 1 point
    საკოლექციო ვერსიაზე წინასწარი შეკვეთები 16 ივლისს გაიხსნებაო თუ არ გადაიდო შემდეგი წლის 16 აპრილს უნდა გამოვიდეს ეგ თამაში
  16. 1 point
    მაგარი კაცია გოგლა რა <3 თავის ვიდეო კარტაზე შეღავათი გამიკეთა მოკლედ მაგარი კაცი ხარ <3333 აქ არაფერ შუაშია მაგრამ :დ
  17. 1 point
    კიდევ ერთი მინიშნება PC ვერსიიის https://vgtimes.ru/news/58857-naydeny-novye-nameki-chto-red-dead-redemption-2-vyydet-na-pc-v-igre-budet-ultra-grafika-i-directx-12.html ჩემი აზრით თუ მართლა განოშვებას აპირებენ 2020 წლამდე არ გამოვა. ან შეიძლება საერთოდ ახალ კონსოლებთან ერთად ვიხილოთ 2020 წლის ბოლოს
  18. 1 point
    ფანტასტიკის ჟანრის ნაწარმოებებში ხშირად ვხვდებით სხვადასხვა ელემენტისა და ნივთიერებების აღწერილობებს, რომელთა გამოყენებით კაცობრიობა ახდენს მკვეთრ ნახტომს ტექნოლოგიურ განვითარებაში. რეალურ ცხოვრებაში საქმე გაცილებით რთულადაა, თუმცა დროდადრო ასეთი რამ მაინც ხდება. სავსებით შესაძლებელია, რომ ჩვენ ვდგავართ ასეთი აღმოჩენის ზღვარზე: აღმოაჩინეს ლითონი, რომელიც მკვეთრად გააუმჯობესებს ელექტრონული მოწყობილობების მუშაობას. ახალი მასალა მომავლის ელექტრონიკისთვის აღმოჩენის უკან დგანან ავსტრალიის ახალი სამხრეთ უელსის უნივერსიტეტის მეცნიერები, ახალ მასალას კი წარმოადგენს ვოლფრამის დითელურიდი კრისტალურ ფორმაში, რომელიც ოთახის ტემპერატურაზე ფლობს როგორც ლითონის, ისე სეგნეტოელექტრიკის თვისებებს. იმისათვის, რომ გავიგოთ, ეს რა არის, საჭიროა გავერკვეთ, რაში მდგომარეობს მისი უნიკალურობა. მაშ ასე, სეგნეტოელექტრიკები, მარტივად რომ ვთქვათ, არის მასალები, რომლებიც ერთდროულად შეიძლება იყოს ისეთი ნივთიერებები, რომლებიც არ ატარებენ ელექტრო მუხტს, ასევე ნივთიერებები, რომლებსაც შეუძლიათ ელექტრობის გატარება გარკვეულ პირობებში. ამასთან, თუკი ზოგიერთ მასალაში ელექტროგამტარუნარიანობის გაჩენისთვის ელექტრონული ველია საჭირო, მოცმეულ შემთხვევაში მისი საჭიროება არ არსებობს. ახალი ნივთიერება შესაძლებელია გამოყენებულ იქნას ნანოელექტრონული კომპიუტერების მეხსიერების შემუშავებაში, მაღალი წარმადობის პროცესორების შექმნაში, RFID-ბარათების, მაღალი სიზუსტის სამედიცინო ტექნიკაში, ინფრაწითელ კამერებსა და სხვადასხვა ტიპის სენსორებში. რაში მდგომარეობს ახალი მასალი უპირატესობა ამჟამად ელექტრონულ მოწყობილობებში გამოიყენება ნახევრადგამტარი მასალები. მათი პოტენციალი საკმაოდ შეზღუდულია და უფრო მძლავრი მოწყობილობების შექმნისთვის საჭიროა რაღაც ახალი. ზემოთაღწერილი ვოლფრამის დითელურიდის მსგავსი მასალები ამისთვის იდეალურია: ისინი ნახევრადგამტარ მასალებზე ბევრად ეფექტურია და შედეგად შესაძლებელი იქნება რამოდენიმე ასეულჯერ გაიზარდოს ელექტრონული მოწყობილობების წარმადობა. მარტივი შედარება: თუკი ამჟამად რთული გამომთვლელი მოწყობილობისთვის სილიკონის პროცესორებით გამოტენილი მთლიანი „კარადებია“ გამოყენებული, ახალ მასალაზე გადასვლის შედეგად მთელი ეს სიმძლავრე შესაძლებელი გახდება მოთავსდეს ერთ პატარა დაფაზე წარმადობის დონის დაკარგვის გარეშე. მსოფლიოში ერთ-ერთი უმძლავრესი კომიუტერული სისტემა ხელოვნური ინტელექტის ბაზაზე - IBM Watson. სავსებით შესაძლებელია, რომ მომავალში ასეთი მძლავრი სუპერკომპიუტერი მოთავსდეს ჩვეულებრივ სისტემურ ბლოკში ახალი მასალის წყალობით შესაძლებელი იქნება შეიქმნას გაცილებით მაღალი წარმადობის მინიატურული ელექტრო მოწყობილობათა ნაკრებები, უფრო ჭკვიანი რობოტები და ა.შ. https://hi-news.ru/research-development/pochti-vibranium-uchenye-otkryli-metall-dlya-sozdaniya-elektroniki-budushhego.html
  19. 1 point
    ეს მიმოხილვა დაგეხმარება მაგაში ნუკრი ბატონო https://www.overclock3d.net/reviews/cpu_mainboard/amd_ryzen_7_3700x_ryzen_9_3900x_x470_vs_x570_review/1
  20. 1 point
  21. 1 point
  22. 1 point
  23. 1 point
    კომპანია ASUS დღეიდან გამოუშვებს GeForce RTX Super ვიდეო ბარათების თავის პირველ ვერსიებს. ჯამში ტაივანურმა კომპანიამ დააანონსა GeForce RTX 2060 Super-ის, RTX 2070 Super-ისა და RTX 2080 Super-ის 19 მოდელი, რომლებიც განაწილებულია სერიებში - ROG Strix, Dual Evo და Turbo Evo. ვიდეო ბარათები, გარდა იმისა, რომ სხვადასხვა სერიას მიეკუთვნებიან, ერთმანეთისგან განსხვავდებიან გაგრილების სისტემებით, ტაქტის სიხშირეებითა და ფასით. ROG Strix სერიის ბარათები აღჭურვილია მასიური, სამვენტილატორიანი ქულერებით, დიდი რადიატორებითა და მრავალრიცხოვანი სითბური მილებით. ROG Strix სერიის ბარათებს იერარქიულად უკან მოსდევს Dual Evo სერიის GeForce RTX 2060 Super, RTX 2070 Super და RTX 2080 Super გრაფიკული ამაჩქარებლები. მათ შემთხვევაში გამოყენებულია გაგრილების შედარებით კომპაქტური სისტემები ორი ვენტილატორით (გაფართოების 2.5 სლოტი). და ბოლოს, ყველაზე ხელმისაწვდომი იქნება Turbo სერიის მოდელები, რომელთა გაგრილების სისტემები წარმოდგენილია ტურბინის ტიპის ვენტილატორებით. მიუხედავად იმისა, რომ წარმოდგენილი ვიდეო ბარათების გაყიდვა მალე დაიწყება, კომპანია ASUS-ს ჯერ არ გამოუქვეყნებია ინფორმაცია თავისი GeForce RTX Super გრაფიკული ამაჩქარებლების ტაქტის სიხშირეების შესახებ. აქედან გამომდინარე, სავარაუდოდ შეიძლება ითქვას, რომ ROG Strix მოდელებს ექნებათ ქარხნული ოვერქლოქინგის ყველაზე მაღალი მაჩვენებელი და ასევე საუკეთესო შესაძლებლობები მექანიკური აჩქარებისათვის. ASUS-ის ასორტიმენტში წარმოდგენილი იქნება ეტალონური მოდელებიც, რომელთა სიხშირეებია: GeForce RTX 2060 Super: 1470/1650 მჰც, GeForce RTX 2070 Super — 1605/1770 მჰც და GeForce RTX 2080 Super — 1650/1815 მჰც. ASUS-ის GeForce RTX 2060 Super და RTX 2070 Super ვიდეო ბარათების გაყიდვა დღეიდან იწყება, უფროსი მოდელი GeForce RTX 2080 Super კი 23 ივლისიდან გაიყიდება. კომპანია ჯერჯერობით არც ბარათების ფასებს ასახელებს. https://3dnews.ru/990377
  24. 1 point
    თამაშის არტი GamePro-გან https://www.playground.ru/blogs/cyberpunk_2077/novyj_art_cyberpunk_2077_iz_zhurnala_gamepro-356727/
  25. 1 point
    ალბათ არა ეგენი ნორმალურ გამოსახულებას გამოიტანენ, ამდ მიაწექი აფერადებს მაგაზე ფერებს, 2200 კარგი უნდა იყოს მაგ საქმისთვის არ მქონია შეხება ჩვენებაზე ვერაფერს ვერ გეტყვი
  26. 1 point
    მაგრა გატეხავს მართლა რო ვერ გაამართლოს და საშვალო დონის თამაში გამოვიდეს საბოლოოდ, მაგრამ ჩემი აზრით გაამართლებს და შედევრათაც აღიარებენ
  27. 1 point
  28. 1 point
  29. 1 point
    Barry მესამე სეზონის ყურებას მოვრჩი გუშინ WebRip 1080P-ში, კარგი დონის HBO კრიმინალური კომედიური დრამაა, ბილ ჰაიდერი, სტივენ რუტი, სარა გოლდბერგი და ჰენრი ვილკნერი თამაშობენ, სამ გოლდენ გლობზე იყო წარდგენილი ეგ სერიალი, 13 პრაიმტაიმ ემიზე და 3 აიღო, ხოშიანი სეზონი იყო მეორეც, ჩეჩნები და ლატინოსები რაღაც მთლათ გააბანძეს მაგ სერიალში, ბარი ტილებივით ხოცავს სუყველას როცა წამოუვლის თავში, ხოშიანი ენდინგი ქონდა ისე, მესამე სეზონიც იქნება, მეორეს კი 8.5 ბალს დავუწერდი, მწარე იუმორიც ურევია
  30. 1 point
  31. 1 point
    ესეც მეორე ტრეილერის საუნდრეკი Cd Projekt Red ძალიან მაგარ საუნდრეკებს გვპირდება თამაშში
  32. 1 point
  33. 1 point
    რამდენიმე დღის წინ გეიმერებმა Cyberpunk 2077-ის ერთ-ერთ სქრინშოტზე აღმოაჩინეს სარეკლამო ბანერის გამოსახულება, რომელზეც ჩანს „ქალი სიურპრიზით“. ცხადია, ამ ფაქტმა მასშტაბური განხილვა და ბევრი ემოცია გამოიწვია, საქმე იქამდე მივიდა, რომ ჟურნალისტებმა გადაწყვიტეს თამაშის ავტორებისთვის ეკითხათ - რამდენად შესაძლებელია შეიქმნას თამაშში ტრანსგენდერი მთავარი პერსონაჟის ავატარი. როგორც გაირკვა, CD Projekt RED ნამდვილად მუშაობს ამგვარ შესაძლებლობაზე. მწარმოებლები ნერგავენ ფუნქციას - შეერიოს მდედრობითი და მამრობითი სქესის მახასიათებლები ერთმანეთს ერთ პერსონაჟში: თამაშის გმირს შესაძლოა ჰქონდეს მამაკაცის გარეგნობა მაგრამ ქალის ხმა და პირიქით; იყოს მდედრობითი სქესის, მაგრამ ჰქონდეს მამაკაცის სახის ნაკვთები და ა.შ. სტუდიის ხელმძღვანელების განცხადებით, ამგვარი გადაწყვეტილება გეიმერებს აძლევს არჩევანის მაქსიმალურ თავისუფლებას თავიანთი გეიმინგ-პერსონაჟის შესაქმნელად. https://overclockers.ru/softnews/show/97751/v-cyberpunk-2077-mozhno-budet-sozdat-personazha-transgendera
  34. 1 point
  35. 1 point
    ესეც ერთ-ერთი ბოსი Cyberpunk 2077-დან
  36. 1 point
  37. 1 point
  38. 1 point
  39. 1 point
  40. 1 point
    2 ახალი სურათი გაიჩითა RTX რეჟიმით
  41. 1 point
    რუსულად გამოხმოვანებული თრეილერი
  42. 1 point
  43. 1 point
  44. 1 point
    ესეც დაპირებული ტრეილერი თამაში გმოდის 2019 წლის 8 ნოემბერს PS4-ზე
  45. 1 point
  46. 1 point
    Cyberpunk 2077 - ეს არის CD Projekt Red-ის პირველი პროექტი, რომელიც გამოდის “Witcher”-ის სამყაროდან: როლური თამაში, რომელიც დაფუძნებულია ექშენსა და ისტორიაზე. თამაშთან დაკავშირებით ხმამაღალი განაცხადი პირველად 2012 წელს გაკეთდა, პირველი ოფიციალური თიზერი კი 2013 წელს გამოქვეყნდა. ამას კი შემდეგ ხანგრძლივი სიჩუმე მოჰყვა. პროექტის ხელმძღვანელის თქმით, ეს სიჩუმე 4-5 წლის განმავლობაში მისთვის და მისი გუნდისთვის მეტად მძიმე იყო, რადგანაც საზოგადოება მეტად აღელვებული დარჩა პირველი ანონსის შემდეგ. როდესაც მწარმოებლებმა Cyberpunk 2077 დააანონსეს, მათ განსაზღვრული ხედვა ჰქონდათ -რისი მიღწევა უნდოდათ პროექტით. თუმცა კონცეფციის თავისუფლება ქაღალდზე და როლური თამაში პერსონალური კომპიუტერისთვის - სხვადასხვა რამაა და რეალობა მრავალ შეზღუდვას ქმნის. ბოლო ხუთი წლის მანძილზე თამაშზე მომუშავე გუნდმა შექმნა გარემო, რომელიც მათი აზრით მოლოდინს გადააჭარბებს როგორც ორიგინალური დესკტოპ-გეიმერების თვალში, ასევე CD Projekt-ის წინა პროექტების მოყვარულებში. თამაშის დიზაინერი Miles Tost აღნიშნავს: „მწარმოებლებს არ შეუძლიათ საზოგადოებას ანახონ პროექტის სხვადასხვა ეტაპები, რადგანაც თამაშის შექმნა - ეს არის პროცესი, რომელსაც უამრავი სტადია აქვს. ის, რაც ამჟამად ხელთ გვაქვს, შეიძლება რადიკალურად განსხვავდებოდეს იმისგან, რაც ხვალ გვექნება. ჩვენ გვქონდა იდეები, რომლებიც მუშაობის პროცესში მოკვდა, შემდეგ ისევ აღდგა, შემდეგ კვლავ მოვისროლეთ, ამჟამად კი ისინი ისევ პროექტშია“. Cyberpunk 2077-ში მოქმედება ხდება ორიგინალი Cyberpunk 2020-იდან 50 წლის შემდეგ. აგრეთვე მოცემულია პარალელური დროის შკალა. ამან თამაშის შემქმნელებს საშუალება მისცა შეექმნათ პროექტი, რომელშიც დაცულია პირველწყარო და ამავე დროს შეესაბამება გეიმინგ-ადაპტაციას. მაგალითად, სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, რომ მთავარი გმირის, V-ს გარეგნობა იყოს მთლიანად რეგულირებადი. ეს უჩვეულო ნაბიჯია კომპანიის მხრიდან, რომელიც ცნობილია ისეთი ცნობადი პერსონაჟის შექმნით, როგორიცაა გერალტ რივიელი თამაშიდან „მხედვარი“ (Witcher). „ჩვენთვის მნიშვნელოვანი იყო გეიმერებისთვის მიგვეცა თავისუფლება, რომ მათ შეძლებოდათ თავისი სურვილისამებრ ეთამაშათ. ზუსტად ამიტომ ავარჩიეთ პირველი პირის პერსპექტივა - გეიმერი უნდა გრძნობდეს, რომ ვიღაც სხვა პირს კი არ თამაშობს, არამედ საკუთარ თავს“ - ხაზი გაუსვა Miles Tost-მა. მოქმედება ხდება Night-City-ში - ვრცელ, ნეონებით განათებულ ქალაქში. მოცემულია გადაადგილების სრულიად ახალი სტილი, აგრეთვე ავტომობილის მართვის შესაძლებლობა მთავარი გმირისთვის, რაც დაპროექტებაში ახალ პრობლემებს ქმნის. Miles Tost-ი განმარტავს: „ადვილია შექმნა ვრცელი ღია სამყარო, როდესაც პერსონაჟი მხოლოდ ფეხით გადაადგილდება, ხოლო როცა იგი ავტომობილს იყენებს, თამაშის დონის გადალახვა ათ წუთში ხდება შესაძლებელი. პირველ შემთხვევაში სამყარო უზარმაზარი ჩანს, მეორეში - არც ისე დიდი. როგორ უნდა დავაბალანსოთ ეს? როგორ შევქმნათ სივრცის შეგრძნება? თუმცა მაინც ძალიან კარგია, როდესაც გვიწევს საკუთარი თავი გამოწვევის წინაშე დავაყენოთ, რათა განვვითარდეთ ახალ სფეროში და ვეძებოთ პრობლემების გადაჭრის ახალი გზები“. E3 2018-ზე CD Projekt RED-მა ბოლოს და ბოლოს წარადგინა Cyberpunk 2077-ის პირველი გეიმინგ პროცესი დახურულ კარს მიღმა საინფორმაციო საშუალებების წარმომადგენლებისა და მოწვეული სტუმრების ვიწრო წრეში. თამაშის შემქმნელები მეტად ღელავდნენ და სურდათ გაეგოთ რა აზრის იქნებოდნენ გარეშე პირები თამაშზე. ჟურნალისტებმა პროექტი ძალიან დადებითად მიიღეს და კომპანიამ გეიმინგ-გამოფენა კმაყოფილმა დატოვა - თან ასობით ჯილდო წაიღო. E3 გამოფენიდან ორი თვის შემდეგ გეიმფლეი ვრცელ გეიმინგ-პუბლიკას წარუდგინეს, რომლის წარმომადგენლებმაც ასევე დიდი ენთუზიაზმით მიიღეს პროექტი. ამჟამად Cyberpunk 2077-ს უკვე ვეღარ ვუწოდებთ თამაშ-გამოცანას, როგორიც ის რამოდენიმე წლის წინ იყო, თუმცა მასზე მუშაობა კვლავ გრძელდება და დასრულებამდე ჯერ კიდევ დიდი დროა. ისევე როგორც 2013 წელს, მწარმოებლები ახლაც უარს აცხადებენ დაასახელონ თამაშის გამოსვლის თარიღი - ეს მოხდება მაშინ, როდესაც შემქმნელები ჩათვლიან, რომ მუშაობა დასრულდა. https://3dnews.ru/983998
  47. 1 point
  48. 1 point
  49. 1 point
    ესეც გეიმპლეის ვიდეო
  50. 1 point
×
×
  • Create New...