Jump to content

Leaderboard

  1. Gogla1990

    Gogla1990

    მოდერატორი


    • Points

      6

    • Posts

      18838


  2. Magdalena

    Magdalena

    სოციალური მედიისა და ქონთენთის მენეჯერი


    • Points

      6

    • Posts

      4622


  3. მიშკა

    მიშკა

    წევრი


    • Points

      6

    • Posts

      7642


  4. Harmony Lines

    Harmony Lines

    მოდერატორი


    • Points

      5

    • Posts

      9446


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/02/22 in all areas

  1. მოვიტანე ლააშ, შეგიძლია მომილოცო... რამხელა ყუთში ყოფილა, ადრე მახსოვს რაც მეყენა ძველ სახლში ერთ მოცუცქნულ ყუთში იყო, მაგრად გაზრდილა ზომაში როუტერები...:დ უი ეგ რა კარგი რამე მითხრაი აბა რომ მოვლენ ვეტყვი მაგას ეგ მაწყობს მაგრად კიი, ეგრე გადაბმა თუ შეიძლება იდეალური ვარიანტია შეიძლება არც დამჭირდეს მეორე როუტერი ცენტრში რომ დადგება ეს სრულად დაფარავს, ოლმარკეტში მითხრეს რომ 140 კვადრატამდე ფარავსო და ცენტრში თუ დააყენებ შეფერხება საერთოდ არ გექნებაო, თან საკმაოდ მძლავრ როუტერს ყიდულობ შენო და ფაქტიურად შეფერხება არ გექნებაო... მოკლედ დაველოდები ახლა მაგთის ჯგუფს აბა რას იზამენ, იმედია ყველაფერი კარგად ჩაივლის ბრო...
    2 points
  2. მეგობართან წავითამაშე PS5-ზე და მაგათი რევიუები მაგრად მკიდია მე პირადად მაგარი ჩამითრია და ვიკაიფე, ფილმივით მიდის ისეთ ვიზუალზეა თამაში და მოძრაობა ყველაფერი დედ სფეისია ფაქტიურად... აი რაც დავაკვირდი ყურსასმენებში ვინც ითამაშა ყველა მაგარი შეაშინა, მომენტებში ისეთი ადრენალინ სცენებია მოულოდნელი რომ ყურსასმენებში თამაში მაგრად გძაბავს... როგორც ჰორორი 10-10. არ ვართ ხალხი განებივრებული მსგავსი სტილის თამაშებით, ზოგადად ვიწრო ჭრილის ჟანრია და ორიენტირებულია იმპულსებზე თავიდან ბოლომდე და არა ღრმა აზრის მატარებენ სიუჟეტზე და მხატვრულ ღირებულებაზე. ის არის რაც უნდა იყოს ზუსტად და კრიტიკოსების შეფასებები კიდე დიდ გავლენას ახდენს ხალხის დიდი ნაწილის დამოკიდებულებაზე ნებისმიერი ნამუშევრის მიმართ... მეგობარმა თქვა ზუსტად ვისთანაც ვითამაშე სანამ იყიდიდა სკეპტიკურად შეხედა რომ ნახა ქულები და "მეეჰ დაფეილდაო," მე ვუთხარი ჯერ ითამაშე და შენით შეაფასე ნუ აქცევ ყურადღებას შეფასებებსთქო, ზეგავლენას ახდენს შეხედულებაზე ეგ ქულებითქო, მერე იყიდა და კარგა გემრიელად კი ვითამაშეთ. ზუსტად მაგაზე დავწერე ამასწინათ პატარა ლირიკა: "ნუ აყვები მასას, რომელიც იდენტობას კარგავს, ნუ აყვები ტრენდებს რომელიც გაცვდებიან ერთ დღეს."
    2 points
  3. 3 მარტს გამოვა PC-ზე
    1 point
  4. მოკლედ ლააშ იყვნენ და დამიმონტაჟეს ცენტრში, ზუსტად შენ როგორც თქვი ისე გამიკეთეს, მაგ გადასაბმელით დააყენეს და მითხრეს, ნებისმიერ დროს როცა მოგინდება შემოსასვლელში ცალკე როუტერის დაყენებაო მოხსნი ამ გადაბმასო და დააყენებ ცალკე როუტერსო და შემდეგ აგიმუშავდება დანარჩენი ოთახების ინტერნეტ როზეტებიო, მაგრამ ვარაუდობ ეს სიგნალი მთელ სახლს ეყოფაო, ჰოდა გავედი ვერანდის ბოლო წერტილში საერთოდ და იქაც კი ბოლომდე იჭერდა სიგნალს...^^ მადლობა ყველას ვინც მიიღეთ მონაწილეობა ამ თემაში და რჩევები არ დაიზარეთ, კიდევ ერთხელ განსაკუთრებული მადლობა @lasha1616-ს. პატარა ბეტმენია ცვეტში...
    1 point
  5. კომპანია ASUS-მა გააზიარა გასულ თვეში დაანონსებული Radeon RX 7900 XTX TUF Gaming და Radeon RX 7900 XT TUF Gaming ვიდეო ბარათების ტექნიკური მახასიათებლები. ორივე მათგანს ექნება გრაფიკული პროცესორის მცირე ქარხნული აჩქარება ეტალონურ სიხშირეებთან შედარებით. ფოტოს წყარო: ASUS ASUS მიუთითებს თითოეული ვიდეო ბარათის ორ სამუშაო რეჟიმზე: „სტანდარტული“ და „OC”. ბოლო მათგანი აქტიურდება საფირმო პროგრამულ უზრუნველყოფა ASUS GPU Tweak-ით და საშუალებას იძლევა კიდევ ოდნავ გაიზარდოს GPU-ის მაქსიმალური სიხშირე. შეგახსენებთ, რომ Radeon RX 7900 XTX-ის გრაფიკული პროცესორის ეტალონური გეიმინგ სიხშირე 2300 მჰც-ს შეადგენს, Boost რეჟიმში კი აღწევს 2500 მჰც-ს. ფლაგმანური ამაჩქარებელი აგებულია GPU Navi 31-ის ბაზაზე 6144 ნაკადური პროცესორით. ვიდეო ბარათს აქვს 24 გბ GDDR6 მეხსიერება 20 გბ/წმ სიჩქარით კონტაქტზე 384-ბიტიანი სალტით. Radeon RX 7900 XT-ის ეტალონური ვერსია აგებულია 5378 ნაკადური პროცესორის მქონე GPU Navi 31-ის ბაზაზე, მისი გეიმინგ სიხშირეა 2000 მჰც, Boost სიხშირე კი 2400 მჰც-ს შეადგენს. ბარათს აქვს 20 გბ GDDR6 მეხსიერება 20 გბ/წმ სიჩქარით კონტაქტზე და 320-ბიტიანი სალტე. ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX OC Edition-ის GPU-ის სიხშირეები: „OC” რეჟიმი: 2615 მჰც-მდე (Boost-სიხშირე) - ეტალონურ მაჩვენებელზე 4.6%-ით მაღალი; 2455 მჰც-მდე (გეიმინგ სიხშირე) – ეტალონურ მაჩვენებელზე 6.7%-ით მაღალი. „სტანდარტული“ რეჟიმი: 2565 მჰც-მდე (Boost-სიხშირე) - ეტალონურ მაჩვენებელზე 2.6%-ით მაღალი; 2395 მჰც-მდე (გეიმინგ სიხშირე) — ეტალონურ მაჩვენებელზე 4.1 %-ით მაღალი. ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC Edition-ის GPU-ის სიხშირეები „OC” რეჟიმი: 2535 მჰც-მდე (Boost-სიხშირე) - ეტალონურ მაჩვენებელზე 5.6 %-ით მაღალი; 2175 მჰც-მდე (გეიმინგ სიხშირე) - ეტალონურ მაჩვენებელზე 8.7%-ით მაღალი. „სტანდარტული“ რეჟიმი: 2500 მჰც-მდე (Boost-სიხშირე) - ეტალონურ მაჩვენებელზე 4.1 %-ით მაღალი; 2130 მჰც-მდე (გეიმინგ სიხშირე) - ეტალონურ მაჩვენებელზე 6.5 %-ით მაღალი. ASUS-ის ორივე ვიდეო ბარათს აქვს გაგრილების მასიური სისტემა სამი ქულერით. თითოეული ამაჩქარებელი 3.6-სლოტიანია. ორივეს აქვს სამი 8-პინიანი დამატებითი კვების კონექტორი. გარდა ამისა, ვიდეო ბარათებზე წარმოდგენილია ერთი HDMI 2.1 და სამი DisplayPort 2.1. Radeon RX 7900 XTX და RX 7900 XT ვიდეო ბარათების გაყიდვა 13 დეკემბრიდან დაიწყება. https://tinyurl.com/yuvaya3y
    1 point
  6. შეიძლება გაკეთდეს, თუ კომპრომისზე წახვალ ანუ საჭიროა rj45 coupler (ორი ჯეკის გადასაბმელი) და როცა მაგთი შემოიყვანს ინტერნეტის კაბელს, შემოსასვლელში მაგ კაპლერით გადააბი ცენტრალურის კაბელი და ტელევიზორის უკან დააყენებ მაგ ტპ ლინკს. კომპრომისი კი ისაა რომ იმ ორი ოთახის კაბელები დარჩება დროებით ჰაერში. სამაგიეროდ ერთ მოწყობილობას იყიდი და იქ დადგავ სადაც გინდოდა, არც რეინჯ ექსტენდერი დაგჭირდება და არაფერი, მერე კი შეგიძლია რამე როუტერი იყიდო და შემოსასვლელში დააყენო, ზედ დააერთებ იმ ორ ოთახს და მაგ ტპ ლინკის კაბელსაც. არაფრის, პირიქით, რაც მეტ-ნაკლებად ვიცი, იმ ინფორმაციის გაზიარებას წინ არაფერი უდგას, ასე რომ თუ რამეში დაგაკვალიანე, ჩემთვისაც სასიამოვნოა
    1 point
  7. კეისი არ გაგიფრინდეს მაგდენი ფანი რომ დატრიალდება
    1 point
  8. 950 და 560 +- ერთ დონეზეა, 950-ს ფასად 4გბ-იანი 560-ს ყიდვა შეიძლება და ეგ ჯობია (რეალურად არაფრად ადგია 4გბ, მარა მაინც) 750ტი შედარებით სუსტია მაგათზე, თუმცა რეალურად დღეს ყველა ერთი ჩორტია 560 და 750ტი 60-70 ვატს მოიხმარენ, 950 ცოტა მეტს რამდენი ეყოფა იმის მიხედვით თუ რა სისტემაზე სხვავ
    1 point
  9. EA pro -ზე "პოდპისკით" 40 ლარამდე ჯდება 1 თვე და palace edition გაქ. ერთ თვეში კი დავხურავ Heat დავხურე. აი თავიდან თითქოს ძაან გავს ჰიტს და დაჟე ფიქრობ რო ჰიტი ჯობია, მარა მერე და მერე მანქანებს რო ხსნი მუღამი უფრო გიჩდება. თავიდან მანქანა ვერ ავაწყე ჩემს გემოზე, და რო გავერკვიე, ვაფშე ზანოსი შეგიძლია მოხსნა. არ აფუჭებს გეიმფლეის Heat-ისგან განსხვავებით. მანქანაც უფრო გემორჩილება ტრაფიკის დროს. Heat-ში დრიფტის გარეშე ფაქტიურად ვერ თამაშობ. ეს უფრო ნავაროჩენი Burnout არის. რავი კაროჩე როგორც racing ჟანრის დიდი მოყვარული, მე მიღირდა ეგ 40 ლარი
    1 point
  10. მაინც ვერ შევიკავე თავი ის 8 საათი რაც ვითამაშე, რო ვთიშავდი კიდე მინდოდა თამაში. რაღცნაირი გამოუვიდათ რა მგონი მაგ დვიჟოკზე რაც გამოსულა ყველას ჯობია. არამგონია აქ ვინმეს გქონდეთ ნაყიდი მარა თუ აწი იყიდით დამამატეთ. ონლაინიც ჯიგრული აქ ხოო და კიდე რა რაც ძაან მაგრად გამისწორდა ისაა რო ეგრევე წამებში ირთვება. Heat ან Forza -სავით არაა რო დიდხანს ჭირდება ჩატვირთვა
    1 point
  11. კომპანია Thermalright-მა წარადგინა თერმოპასტების ახალი სერია - TFX, რომლებიც, მწარმოებლის თქმით, მაღალი დონის საშუალებებია საუკეთესო გაგრილებისთვის და მიღწევების მხრივ იკავებენ წამყვან პოზიციას მთელ მსოფლიოში. Thermalright ამტკიცებს, რიმ ახალ პროდუქტებში გამოყენებულია მსოფლიოში არსებული საუკეთესო მასალების კომბინაცია, რათა უზრუნველყოფილ იქნას აჩქარების გრანდიოზული დონე. თერმოპასტები ფლობენ იდეალურ თერმოდინამიურ თვისებებს და მათი გამოყენება შესაძლებელია ჰაერისა და თხევადი გაგრილების სისტემებში. მწარმოებლის მიერ ოფიციალურ საიტზე გამოქვეყნებული მახასიათებლებიდან განსაკუთრებით აღსანიშნავია: მაღალი თბოგამტარობა - 14,3 ვტ/მ.კელვინი პასტა არ კარგავს თვისებებს, არ მაგრდება დროთა განმავლობაში; დიელექტრიკულობა; უსაფრთხოება. შედარებისთვის, წარმოდგენილია სხვა გავრცელებული თერმოპასტების თბოგამტარიანობის მაჩვენებლები: Arctic MX-4 8,5 ვტ/(მ · კ), MX-2 5,6 ვტ/(მ · კ); Gelid GC-EXTREME 8,5 ვტ/(მ · კ); Prolimatech PK zero 8 ვტ/(მ · კ). წარმოდგენილი მაჩვენებლებიდან გამომდინარე, Thermalright TFX ტერმოპასტის უპირატესობა თბოგამტარობაში 86%-ს აღწევს, რაც მნიშვნელოვანი მონაცემია. ჩატარებული შედარებითი ცდების შედეგად, ხსნებულმა თერმოპასტამ შვიდ სხვა თერმოპასტაზე უკეთესი შედეგი აჩვენა 4,3 °C ტემპერატურამდე. https://overclockers.ru/blog/molexandr/show/24316/thermalright-tfx--novaja-linejka-termopast-s-vysokoj-teploprovodnostju
    1 point
  12. ვინც რა არ უნდა ამტკიცოს და ილაპარაკოს ამ ახალ ნაწილზე, ფაქტია რომ პირველი ორი დედ სპეისის დონის არ გამოუვიდათ, არც გეიმპლეით ბრწყინავს, გეიმერებს რაც შეეხება ზოგს მოეწონა ზოგს არც ისე, ვნახე მეც ვიდეოები ვინც უკვე ითამაშა ლიცენზია და თვითონ პს-ზე სანამ პაჩი გამოვიდოდა არ ითამაშებაო, მაგრამ პაჩის შემდეგ უკვე შეიძლებაო დახურვა და ისე აღარ ლაგავსო : მემგონი ატმოსფერო შემორჩა პირველი დედ სპეისის + კარგი გრაფიკა და კარგ ეფექტს ახდენს, მაგრამ ტეხნიკური პრობლემების და გარკვეული გამარტივებების შემდეგ, რომელიც გეიმპლეის და მონსტრებს შეეხო და თამაშის სტრუქტურას ის არაა რაც შეიძლება ყოფილიყო, ანუ დედ სპეისის კომპლექსურობა დაკარგა ამ ახალმა, უფრო მოსაწყენია და ერთფეროვანი, იქ ეგ არ იგრძნობოდა საერთოდ და უფრო მოკლეც ყოფილა თან, ანუ მალე იხურებაო, რაც შეეხება უფრო ფილმივით წასვლას, ეგ ბევრ გეიმერს საერთოდ არ აინტერებს, განსაკუთრებით ხარდკორშიკებს, თამაში და ფილმი ერთიდაიგივე არაა და მაგიტომ, ერთი ერთს უნდა გავდეს მეორე მეორეს, რეალიზმი კი ბატონო მაგრამ თუ მაქსიმალურათ ვიზღუდები გადაადგიელებაში და აღარაფერი მაქვს გასაკეთებელი ეგეთი თამაშები მე პირადათ აღარ მომწონს დიდათ, გრაფიკა მართლა მოშნი აქვს არ ვუარყოფ, მაგრამ სხსვა რაღაცეები ბევრათ ჩამორჩება გრაფიკას, თუმცა კარგი გრაფიკის და ატმოსფეროს ხათრით შეიძლება ზოგ მინუსებზე დახუჭო თვალები, მაგრამ 12 საათიანი თამაში თუ მაინც გბეზრდება შვა თამასში ეგ უკვე ცუდია, ეგეთი კომენტები კი ბევრი ვნახე, გეიმ მექანიკა მინიმუმ უკეთესი შეეძლოთ გაეკეთებინათ + პუზლები რომ მთლიანათ ამოაცალეს ეგეც ტეხავს, კარგი ლოგიკური პუზლები ქონდათ დედ სპეისებს, თვითონ ბრძოლის სისტემა ბოლომდე არაა დახვეწილი, განსაკუთრებით თამაშის მეორე ნახევარში აქვსო პრომახები როცა ბევრი მონსტრი მოდის ერთდოულათ მანდ ჩავარდნები ქონია მომენტებში, ანუ რაღაცეები არაა ბოლომდე გათვლილი და ნაადრევათ გამოსულ თამაშს გავს, რაც ცუდათ დაეტყო ოპტიმიზაციას
    1 point
  13. აქაც ეგრეა კაცო, ეგ უბრალოდ შორიდან ჩამს რომ სამჯერ გაძვირდა მობილური ინტერნეტი და საკაბელოსაც მოუმატეს, თორე რეალურად აიაფებენ სიჩქარე იდეაში მეტი არც მჭირდება, სტაბილური პინგი იყოს სულ და არ გაითიშოს, მეტი არ მინდა ფილმებს მე არ ვიწერ მაინც და არც 4კ-ს ვუყურებ ონლაინ ნუ ამ ეტაპზე მყოფნის ნამდვილად
    1 point
  14. პირადად მე ვერსად ვერ მივაგენი მაგის გამორთვა საიდან ხდებოდა. შეიძლება საცდელი ვერსია რო მქონდა იქ არ იყო. ძაან არ უხდება იასნა ეგ ეფექტები. ისედაც გადაჭრელებულია მაგ დამპალი დვიჟოკის გამო და + კიდე ეგენი
    1 point
  15. მე ამას ვხურავ უკვე მერამდენედ. ამჯერად 100% ზე უნდა დავამთავრო თავის ჩელენჯებით ამაზე მაგარი nfs არ გამოსულა
    1 point
  16. მანქანებს რო მოხოდავ, მერე უფრო დაგევასება. ისე გეცოდინება მარა მაინც გეტყვი რო ღამის ზაეზდები რეპუტაციას გიმატებს, დღის რეისები მაყუთს. რეპუტაცია გჭირდება რო ნაწილები გახსნა და სიუჟეტიც გაგიხსნას. რომელიღაცა წერდა მისიაზე არ მიშვებსო და უეჭველი რეპუტაციის აწევა ჭირდება.
    1 point
  17. პაჩი გამოუშვეს რომელიც ოპტიმიზაციას აუმჯობესებს https://www.igromania.ru/news/121222/Sozdateli_The_Callisto_Protocol_uluchshili_optimizaciyu_PC-versii.html
    1 point
  18. გასაგებია, როგორც ჩანს ფართო ასორტიმენტი არააქვთ. ჰო ორი გჭირდება, ერთი კართან, მეორე ცენტრში, ოღონდ რა მოდელი და რანაირი, ეგ დარჩა მხოლოდ ნუ შემოსასვლელში თუ Wi-Fi არ გჭირდება, მაშინ აზრი არააქვს მანდ wifi როუტერის დადგმას. მაგრამ რადგან სხვას ვერაფერს ვერ გავაზობენ ანუ არააქვთ უბრალო გიგაბიტ პორტებიანი როუტერი, მაგიტომ იძულებული ხარ იყიდო wifi როუტერი. აქ უკვე კიდევ ერთ გასათვალისწინებელ საკითხს აწყდები. შემოსასვლელში რაც გირჩიეს, ის wifi როუტერები PoE არაა, შესაბამისად იმ სამ კაბელზე დენს არ მიაწვდის და აქსეს პოინტი დენზე უნდა ჩართო. მეორე პრობლემა ისაა რომ, შემოსასვლელის wifi იმავე სტანდარტზე, იმავე სიხშირეზე, იმავე პარამეტრებით უნდა ამუშაო როგორც ცენტრალურში, ერთნაირი უნდა იყოს ყველაფერში, თორემ სახლში ორი სხვადასხვა wi-fi სიგნალი გექნება და მოწყობილობას seamless გადართვა არ ექნება. ანუ რომ დადიხარ ოთახიდან ოთახში, მოწყობილობა ავტომატურად უნდა გადადიოდეს ერთ wifi წყაროდან მეორეზე. ამიტომ შეგიძლია შემოსავლელი wifi როუტერის wifi უბრალოდ გათიშო და მხოლოდ როგორც როუტერი ისე ამუშაო და ცენტრალურში დადგა ის AX wifi 6 როუტერი როგორც გეგმავდი. რადგან არჩევანის დიდი საშუალება არაა საქართველოში, მე ავიღებდი ყველაზე იაფიან wifi როუტერს, რომელსაც გიგაბიტიანი LAN პორტები ექნებოდა, გავუთიშავდი WiFi-ს და როგორც მხოლოდ როუტერი ისე ვამუშავებდი. ხოლო ცენტრალურში დავდგამდი იმ TP Link AX WiFi როუტერს, დენზე შევაერთებდი და ტელევიზორის უკან დავმალავდი. ყველაზე იაფი ამ ეტაპზე ესე გამოდის... ბევრი არჩევანი რომ იყოს, უფრო კარგი გამოსავალიც შეიძლებოდა თუმცა ამასაც არაუშავს
    1 point
  19. Bitcoin-ის ფასის სტაბილურობა მისი მომხრეების მიერ განიხილება, როგორც შესვენება ფასის ხელახლა განახლებამდე, მაგრამ უფრო სავარაუდოა, რომ ეს არის „ხელოვნურად გამოწვეული ბოლო ამოსუნთქვა“ საბოლოო არააქტუალურობის გზამდე. ეს აზრი გამოთქვეს ევროპის ცენტრალური ბანკის ექსპერტებმა. ბაზრის ინფრასტრუქტურისა და გადახდების აღმასრულებელმა დირექტორმა Ulrich Bindseil-მა და ინსტიტუტის მრჩეველმა Jürgen Schaaf-მა აღნიშნეს, რომ Bitcoin-ის სამომავლო კრახი პროგნოზირებული იყო FTX-ის კოლაფსამდეც კი. ექსპერტებმა ხაზგასმით აღნიშნეს, რომ პირველი კრიპტოვალუტა უძლური აღმოჩნდა, როგორც გადახდის საშუალება. „ტრანზაქციები რთული, ნელი და ძვირადღირებულია. Bitcoin არასოდეს გამოუყენებიათ რაიმე მნიშვნელოვანი ზომით რეალურ სამყაროში იურიდიული ტრანზაქციებისთვის“, - აცხადებენ სტატიის ავტორები. ექსპერტები დარწმუნებულნი არიან, რომ კრიპტოვალუტის საბაზრო შეფასება მხოლოდ სპეკულაციას ეფუძნება. ამავე დროს, Bitcoin სრულიად გამოუსადეგარია ინვესტიციებისთვის, ამტკიცებენ ისინი. „იგი არ წარმოქმნის ფულად ნაკადს (როგორც უძრავი ქონება) ან დივიდენდებს (როგორიცაა აქციები), არ შეიძლება გამოყენებულ იქნას წარმოებაში (მაგალითად, ნედლეულის სახით) და არ იძლევა სოციალურ სარგებელს (როგორც ოქრო)“, - აცხადებენ Bindseil და Schaaf. მათ მიუთითეს, რომ კრიპტოვალუტების რეგულირება არასწორად აღქიმება კიდევ ერთი ტიპის აქტივის სახით მათ მიღებად. ექსპერტების თქმით წესების შემუშავება და განხორციელება სერიოზულად ჩამორჩება და მცდარ წარმოდგენებს ეყრდნობა. გარდა ამისა, სხვადასხვა იურისდიქციაში პროცესი სხვადასხვა სიჩქარით მიმდინარეობს. ევროკავშირმა ციფრული აქტივებისთვის უკვე შეიმუშავა ყოვლისმომცველი კანონპროექტი MiCA, აშშ-ში კი კანონმდებლებმა ჯერ ვერ მიაღწიეს შეთანხმებას - მაგალითად მოიყვანეს ავტორებმა. Bindseil და Schaaf თვლიან, რომ Bitcoin-ის ინოვაციური პოტენციალის რწმენა სრულიად ამაოა. მათი აზრით, ბლოკჩეინს „ჯერ არ შეუქმნია მნიშვნელოვანი სოციალური ღირებულება“. „რადგან Bitcoin არ არის შესაფერისი როგორც გადახდის სისტემა და არც როგორც ინვესტიციის ფორმა, ის არ უნდა ჩაითვალოს ჩამოთვლილი მარეგულირებელი პერსპექტივიდან ერთ-ერთად და, შესაბამისად, არ უნდა იყოს დაკანონებული“, - განაცხადეს მათ. ევროპის ცენტრალურმა ბანკმა აღნიშნა, რომ შემოთავაზებულმა რეგულაციამ „მოხიბლა ტრადიციული ფინანსური ინდუსტრია მომხმარებლებისთვის კრიპტოვალუტებზე წვდომის გაადვილებით“. თუმცა, ისინი დარწმუნებულნი არიან, რომ მისი მონაწილეები, მათ შორის ბანკები და აქტივების მენეჯერები, ფრთხილად უნდა იყვნენ Bitcoin-ში ინვესტიციების შედეგად რეპუტაციის გრძელვადიანი ზიანის გამო მოკლევადიანი მოგების შესაძლებლობის მიუხედავად. ბელგიის ფინანსური სერვისებისა და ბაზრების სამმართველომ განაცხადა, რომ Bitcoin და Ethereum არ აკმაყოფილებენ ფასიანი ქაღალდების მახასიათებლებს და, შესაბამისად, არ უნდა დაიცვან ფინანსური წესები. https://tinyurl.com/n9x6bmxb
    1 point
  20. ენერგეტიკული არაა მაგრამ ესეთების თემა არ გვაქვს მგონი დდ
    1 point
  21. კიბატონო 599874674
    1 point
  22. ჩამოვიდა, მაგრამ იმის გამო რომ ოპერები არ დამხვდა ყუთში, ვერ დავდებ ჯერ კიდევ შედეგებს
    1 point
  23. Cyberpunk 2077-ისთვის განკუთვნილმა განახლება Edgerunners-მა ხელი შეუწყო ერთი შეხედვით მკვდარი franchise-ის გამოცოცხლებას. თუმცა CD Projekt Red-მა დაადასტურა, რომ ყველა პლატფორმაზე თამაშის 20 მილიონზე მეტი ასლი გაიყიდა. სტუდიამ ასევე გამოიყენა შესაძლებლობა - ესაუბრა მომავალ პროექტებზე, მათ შორის ადრე დაანონსებულ Cyberpunk 2077 Phantom Liberty DLC-ზე, Cyberpunk 2077-ის გაგრძელებაზე სახელწოდებით Project Orion, Witcher-ის ახალ თამაშებსა და სრულიად ახალ პროექტზე. Project Orion ჯერ კიდევ შემუშავების მეტად ადრეულ სტადიაზეა და უახლოეს დროში ვერ ვიხილავთ. Project Sirius - ეს არის თამაში Witcher-ის სამყაროდან. მას ქმნის The Molasses Flood და მასზე მუშაობს 60 ადამიანისგან შემდგარი გუნდი. Project Polaris იქნება Witcher 3-ის გაგრძელება Unreal Engine 5-ის ბაზაზე, რომელზეც CD Project Red-ის 150-ზე მეტი წევრი მუშაობს. იგი მოიცავს თამაშებს - Witcher 4, 5 და 6 და ისინი ექვსი წლი განმავლობაში უნდა იყოს მზად, რაც საეჭვოდ გამოიყურება. და ბოლოს, არსებობს პროექტი Canis Majoris, როლური თამაში ღია სამყაროთი, რომელშიც მოქმედება Witcher-ის სამყაროში მიმდინარეობს. მასზე მუშაობს მესამე მხარის სტუდია გუნდთან ერთად, რომელმაც მონაწილეობა მიიღო თამაშების ამ სერიის შემუშავებაში. ასევე დამუშავების პროცესშია სრულიად ახალი Franchise სახელწოდებით Project Hadar. CD Project Red გეგმავს მის ნულიდან განვითარებას. მის შესახებ ძალიან ცოტა რამაა ცნობილი, მეტი ინფორმაციის გავრცელება უახლოეს თვეებშია მოსალოდნელი. ყველა ზემოთხსენებული თამაში მოიცავს მრავალმოთამაშიან რეჟიმს. სასიამოვნოა მოსმენა, რომ CD Projekt Red ღიად საუბრობს სამომავლო პროექტებზე, თუმცა Cyberpunk 2077-ის გამოშვების ჩავარდნა კვლავ არ აძლევს მოსვენებას კომპიუტერული თამაშების მოყვარულებს. შესაძლოა, Witcher-ის ახალი სერიები დაეხმაროს კომპანიას რეპუტაციის აღდგენაში. კარგი იქნება, თუ Cyberpunk 2077-ის გაგრძელება გარდაიქმნება როლურ თამაშად სამზე მეტი დასასრულით და დაემატება ფუნქციები, რაც თავდაპირველ თამაშს არ გააჩნდა. https://tinyurl.com/bdhpansd
    1 point
  24. ნამეტანი კარგ მონაცემებს წერენ, დამაინტერესა
    1 point
  25. Digital Foundry-ს წარმომადგენლებმა Alex Battaglia-მ და John Linneman-მა შეაჯამეს 2019 წელი და დაასახელეს ბოლო თორმეტ თვეში გამოსული საუკეთესო გრაფიკის მქონე თამაშები. „საპრიზო“ ადგილების დასახელებასთან ერთად ჟურნალისტებმა ისაუბრეს ამა თუ იმ მიზეზზე, რომელთა გამოც პროექტებმა ყურადღება დაიმსახურეს: Resident Evil 2 და Devil May Cry 5 - ამ თამაშებმა ჩამონათვალში ადგილები დაიმსახურეს მომდევნო თაობის კონსოლების პოტენციალის, შესანიშნავი წარმადობისა და გამოსახულების მაღალი ხარისხის გამო; Ace Combat 7: Skies Unknown - რეიტინგში მოხვდა ფერთა პალიტრისა და ატმოსფეროს გამო, აგრეთვე 60 კადრი/წმ და VR-რეჟიმში დეტალიზაციის წყალობით; The Touryst - უპრეცედენტო წარმადობის გამო Switch-ზე (თამაში ინარჩუნებს სტაბილურ 60 კარდი/წმ-ს დროის 99%-ში); A Plague Tale: Innocence - გრაფიკის მაღალი ხარისხის გამო (დეტალიზაცია, პერსონაჟები, განათება) თანაც იმის გათვალისწინებით, რომ თამაშის შემქმნელების გუნდი საკმაოდ პატარაა; Ion Fury – Build-ძრავზე დაბრუნების და ტექნოლოგიის ახალ დონეზე აყვანის გამო. ორივე გრაფიკული ენთუზიასტის პირად რეიტინგში მესამე ადგილზე იმყოფება Quake II RTX: ამ თამაშმა გულგრილი არ დატოვა არც Battaglia და Linneman-ი. რეიტინგში მეორე ადგილზე გავიდა Control. ჟურნალისტებმა აღნიშნეს RayTracing-ის ეფექტური გამოყენება - მისი წყალობით გამოსახულების ხარისხი მომდევნო თაობის კონსოლების დონეზე ადის. „მე Control-ს ვუწოდებდი RayTracing-ის აპლიკაცია-მკვლელს. ბაზარზე არსებული არც ერთი თამაში არ ახდენს ამ ტექნოლოგიის დემონსტრირებას ისე კარგად, როგორც Control. მეტად აღფრთოვანებული დავრჩი მისით, განსაკუთრებით კი PC-ვერსიით“ - განაცხადა Battaglia-მ. 2019 წლის ვიცე-ჩემპიონი Linneman-ისთვის გახდა Gears 5 – „დაუჯერებლად ლამაზი თამაში შესანიშნავი ვრცელი ლოკაციებითა და დეტალების უზარმაზარი რაოდენობით, სტაბილური 60 კადრი/წმ. მაჩვენებლით Xbox One X-ზე“. Gears 5 განსაკუთრებით იგებს Unreal Engine-ის სხვა პროექტების ფონზე: Borderlands 3 ვერ დაიკვეხნის მსგავსი წარმადობითა და გაფართოებით. 2019 წლის საუკეთესო გრაფიკის მხრივ ჟურნალისტების აზრი გაიყო. Linneman-მა ხაზი გაუსვა Death Stranding-ის უპირატესობას, Battaglia-მ კი ტრიუმფატორად Metro Exodus დაასახელა. 4A Games-ის პოსტაპოკალიპტური შუთერის ტექნოლოგიის წყალობით თამაშში ობიექტებს არ აქვთ გრაფიკული არტეფაქტები, რაც დამახასიათებელია სხვა მრავალი სტუდიის ქმნილებებისთვის. Metro Exodus-ის მეორე უდავო უპირატესობაა raytracing-ი. Battaglia-ს აზრით, ამ პარამეტრების გამორთვა თამაშს ვიზუალური თვალსაზრისით ერთი თაობით უკან დასწევს. Metro Exodus-ის გრაფიკული ღირსებების უმეტესობა ხელმისაწვდომია მხოლოდ პერსონალურ კომპიუტერზე, Death Stranding კი გეიმერებს კონსოლებზეც აოცებს. Linneman-მა ექსპერიმენტალურ ექშენს უწოდა „იაპონური ესთეტიკისა და მაღალი ტექნოლოგიების იდეალური ნაზავი“. პირველ რიგში Linneman-ი აღაფრთოვანა პერსონაჟების დეტალიზაციამ, მეორე რიგში კი პეიზაჟებმა: ლანდშაფტის მახასიათებლებმა და შორეულმა ფონმა უმნიშვნელო ანიმაციის შემთხვევაშიც კი. დეკემბრის შუა პერიოდში გამართულ ცერემონია The Game Awards 2019-ზე საუკეთესო ვიზუალური შესრულებისთვის ჯილდო Control-ის ავტორებმა მიიღეს. Metro Exodus-ის შემქმნელები ჯილდოს გარეშე დარჩნენ, Death Stranding-ის ავტორებმა კი ღონისძიებიდან სამი ჯილდო წაიღეს. https://3dnews.ru/1000311
    1 point
  26. აქ მაგრად გაიაფდა ინტერნეტი, მაგარი კონკურენცია მიდის. 42 ევროში მაქვს 300მბპს, 4 ნომერი, ჩემს ტელეფონზე 50გბ +30 ბონუსი, დანარჩენ სამზე 5გბ +5 ბონუსი, ულიმიტო სალაპარაკო, ამას დამატებულუ ვისაც მინდა მივცემ გიგაბაიტებს და დღესასწაულებზე ხან 30 გბებს გვჩუქნიან ყველა ნომერზე ხან 50ს და ხანაც 100ს
    0 points
  27. არადა 300 მაქვს იდეაში
    0 points
×
×
  • Create New...