CD Projekt Red ადასტურებს, რომ The Witcher 4 კონსოლებზე გამოვა, თუმცა PC გეიმერებს „საუკეთესო გამოცდილებას“ ჰპირდება
CD Projekt Red-ის ღია სამყაროს მოქმედებით RPG The Witcher 4-ის ტექნიკური დემო პრეზენტაცია, რომელიც ივნისის დასაწყისში გაიმართა, სტუდიის „ამბიციებს“ ასახავდა, თუმცა გუნდს ჯერ კიდევ ბევრი სამუშაო აქვს.
ფოტოს წყარო: CD Projekt Red
შეგახსენებთ, რომ დემო ვერსია 60 კადრი/წმ სიჩქარით მუშაობდა PS5-ის ძირითად ვერსიაზე რეითრეისინგით, თუმცა ეს მხოლოდ The Witcher 4-ის ტექნოლოგიის პირველი მიმოხილვა იყო და არა თავად თამაშის. ამავდროულად, სტუდია კონსოლებზეც სწორედ ასეთი წარმადობის მიღწევას ისახავს მიზნად.
Digital Foundry-სთან (YouTube, VK) ცოტა ხნის წინ მიცემულ ინტერვიუში CD Projekt Red-ის სპეციალისტებმა დაადასტურეს, რომ აპირებენ The Witcher 4-ის კონსოლის ვერსიებისთვის 60 კადრი/წმ წარმადობის მიღწევას, თუმცა აღნიშნეს ამოცანის სირთულე Xbox Series S-ის შემთხვევაში.
„ვისურვებდი მეთქვა, რომ ამ მიმართულებით უკვე ბევრი ვიმუშავეთ, მაგრამ ასე არ არის. <...> Xbox Series S-ზე 60 კადრი/წმ-ის მიღწევა უკიდურესად რთული იქნება“, - აცხადებს CDPR-ის ტექნიკური განვითარების ვიცე-პრეზიდენტი Charles Tremblay.
მისი თქმით The Witcher 3: Wild Hunt-ის და განსაკუთრებით Cyberpunk 2077-ის კონსოლისთვსი განკუთვნილი ვერსიების გამოშვებასთან დაკავშირებული პრობლემების შემდეგ CD Projekt Red-მა გადაწყვიტა, The Witcher 4-ის შემუშავებისას ძირითადად კონსოლებზე გაემახვილებინა ყურადღება. ამავდროულად, CD Projekt Red არ ივიწყებს PC გეიმერებს: „კომპანიამ მოღვაწეობა PC ბაზარზე დაიწყო და ჩვენ ნამდვილად გვინდა, რომ PC მოთამაშეებს საუკეთესო გამოცდილება შევთავაზოთ. თუმცა, რას ნიშნავს ეს The Witcher 4-ისთვის, ჯერ სათქმელად ადრეა“. Witcher 4 2027 წლამდე არ გამოვა. გასულ შემოდგომაზე თამაში აქტიურ წარმოებაში შევიდა. კომპანია პირობას დებს, რომ გამოშვებისას უზრუნველყოფს Nvidia RTX-ის უახლესი ტექნოლოგიების მხარდაჭერას.
https://tinyurl.com/mr45jp9u