Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/30/13 in all areas

  1. ვააახ რა მაგარია!!!! გეიმფლეი ვიდეომ გაჟონა ოფფ-სქრინია და ცუდი ხარისხი მაგრამ მაინც ვერ მოვითმინე და ვუყურე ძალიან მაგარია ჩემი N1 თამაშია 2014-ის მაპატიეთ გეიმბოი და Dark Souls-მა http://www.veoh.com/watch/v602797805cJnEDbP უყურეეეთ ესეც გიფები პ.ს Open World ძალიან მაგარი იქნება ტყის Environment-ი მაგრად გამოიყურება ანიმაციები და გრაფიკა დასახვეწია ცოტათი(პრე-ალფაა) ჯერ მაინც + ნვიდიას მაგარი ფიშკები -------------------------------------------- პ.ს.ს ეტყობა IGNI-ს სპელის ორნაირი ფუნქცია იქნება ერთი უწყვეტი ცეცხლი და ალბათ fireball-ები როგორც მეორე ნაწილში იყო
    3 points
  2. აჰათ ვისაც უნდა , ორივე ვაკოს გაკეთებულია
    3 points
  3. ნწუ, მამაჩემის p.s. გუშინწინ გადავიღე, ძალიან მომეწონა და ვეღარ ამოვარჩიე რომელი ჯობია ზურგზე დაიწვა ცოტა ფერები... მაინც და მაინც ეს რამდენიმე კადრი არ გადავიღე RAW... : /
    3 points
  4. gamescom-დან გაიპარა თამაშის ეს ტექნო დემო:
    2 points
  5. გამოშვების წელი: 2013 ჟანრი: Off-Road სიმულატორი შემქმნელი: oovee გამომცემელი: oovee პლატფორმა: PC ვერსია: Demo გამომცემლობის ტიპი: ლიცენზია ინტერფეისის ენა: რუსული, ინგლისური გახმოვანების ენა: არ აქვს/არ არის საჭირო წამალი: არ საჭიროებს სისტემური მოთხოვნები: OS: Windows XP or Higher Processor: 2.4GHz или выше Memory:от 1GB DirectX®: Version 9.0c ცვლილებების სია: გამოშვებულია დეველოპერულ რეჟიმში დამზადებულია მარტივი საინსტალაციო/შეტანილია ცვლილებები წასაშლელ სისტემაში განახლებულია სატვირთო მანქანის არჩევის სისტემა მოყვება დოკუმენტაცია და ხელსაწყოები იმისათვის, რომ თამაშში შეიტანოთ ცვლილებები დამატებულია მოძრაობის ბუნდოვანი ეფექტი (motion blur effect) დამატებულია სატვირთო - Kraz ამ ვერსიაში შესულია თამაშის მცირე გაუმჯობესება გადმოწერეთ demo ვერსია: Download the Tech Demo Oovee™ Game Studio-ს მიერ წარმოებული Spintires არის Intel®-ის დაჯილდოებაში გამარჯვებული თამაში off-road-ის შემთხვევაში, რომელიც შეიქმნა იმისთვის, რომ მოთამაშებს გაუუმჯობესოს მართვის ხელოვნება და გამძლეობა. მათ მოუწევთ მართონ დიდი (off-road) ტიპის სატვირთო მანქანები, რითიც მოუწევთ სარისკო ადგილებში გადაადგილება, მხოლოდ რუკის და კომპასის გამოყენებით. გარემოს დამახასიათებელი დეფორმაციის სისტემის და ინტერაქტიული გარემოცვის დახმარებით, Spintires-ი არასდროს არ არის ერთნაირი. თამაშის ძრავის დეფორმაციის სისტემა დამოკიდებულია იმაზე, თუ რამდენ საათს თამაშობთ თქვენ. კონცეფცია - კომპანიის მოდელი (საგანი ექვემდებარება შეცვლას): სახიფათო off-road-ის თავგადასავლები იწყება რუსეთში, დაახლოებით 1980-90 წლებში. თქვენ ხართ აღჭურვილი საბჭოური სატვირთო მანქანით და ამ ტრანსპორტისთვის დამახასიათებელი პრიმიტიული იარაღებით, რაც საჭიროა გადაადგილებისთვის. თამაშში მოთამაშის ძირითადი მიზანი არის ხის მორების შეგროვება და შემდეგ მათი მიტანა უღრანი ტყიდან დანიშნულ ადგილამდე. თქვენს მიერ მიტანილ მასალას კი გემების ასაშენებლად გამოიყენებენ უცხოეთში. თავდაპირველად, თქვენ უნდა დატვირთოთ მანქანა მორებით, რისთვისაც უნდა გამოიყენოთ გადამზიდი კრანი (claw crane). ტვირთის გადადგილების დროს თქვენ უნდა გამოიყენოთ რუქა და კომპასი. გახსოვდეთ, რომ ამ ობიექტების მაქსიმალურად უსაფრთხოდ გადატანაა საჭირო, რადგან თქვენი დავალება წარმატებით დაასრულოთ. კურსის და მოძრაობის დაგეგმვისათვის გამოიყენეთ ნიშნები, რადგან არ დაკარგოთ თქვენი ძვირადღირებული ტვირთი, რომელიც გაუვალ გზებში გადადგილების დროს თანდათან ისვრება და ამავდროულად ხარჯავს თქვენი საწვავის მარაგს. შესაბამისად, ტვირტის გადატანა უნდა დაგეგმოთ ისეთნაირად, რომ გზაში შეგეძლოთ გაჩერება საწვავის ავზის შესავსებად, თუ რატქმაუნდა ამის საჭიროებაა არსებობს. იყავით ყურადღებით დამალულ ყუთებთან, რომლებიც ტყის გარშემოა მიმოფანტული. რადგან ეს ყუთები არის რადიო აქტიური, თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი მრიცხველი (Geiger-counter) რომ შეძლოთ მათი უფრო ადვილად აღმოჩენა. თითო ყუთი შეიცავს აღჭურვილობას, რომელიც განკუთვნილია სატვირთო მანქანებისთვის, რომელთა გამოყენებაც აუცილებელი არ არის სახელოსნოებში. თუ თქვენ ჩაატარეთ ოპერაცია წარმატებით, მაშინ დაჯილდოვდებით ‘skill points’-ებით. ‘Skill points’-ში იგულისხმება შემდეგი მოვლენები: ტვირთების წარმატებულად მიტანა (რაც უფრო მეტია მათი რაოდენობა, მით უკეთესია) ტვირთის დაზიანება (რაც უფრო ნაკლებია მით უკეთესია) საწვავის გამოყენება (რაც უფრო ნაკლებია მით უკეთესია). დამატებით ‘Bonus skill points’-ში იგულისხმება: საიდუმლო ყუთების აღმოჩენა (რაც უფრო მეტი მით უკეთესი) დაფარული ტერიტორია (რაც უფრო დიდი მოცულობის მით კეთესი) ‘Skill points’ შეიძლება გამოყენებული იყოს სატვირთო აღჭურვილობების შესაძენად სახელოსნოში, რაც დაგეხმარებათ თქვენ სამომავლო ტვირთების გადაზიდვაში. ეს აღჭურვილობა შეიცავს რამოდენიმე ნაწილს, მაგრამ ქვემოთ მოცემული სია არ არის ლიმიტირებული: დამატებითი განათება ტურბო ჩარჯერი ძრავის ჰაერის ფილტრი ზედმეტი ტვირთის წაღების შესაძლებლობა + ტრეილერები სიგნალი ჯალამბარი საბურავების დეფლექციის სისტემა ახალი სატვირთოები ჩვენ ვფიქრობთ, რომ Spintires განსხვავდება სხვა თამაშებისგან იმიტომ, რომ ის გვთავაზობს განმეორებითი თამაშის საშუალებას. თამაშის ჩართა თავისფულად შეიძლება დაბალი კონფიგურაცისს PC-ზე. Spintires-ის განვითარების დროს, თამაშის შემქმნელები ყოველთვის ითვალისწინებენ პოტენციურ მომხმარებლებს. მათი აზრების გათვალისწინებით, მივიღეთ გადაწყვეტილება, რომ Spintires-ის თამაში შესაძლებელი იქნება ყველა PC კონფიგურაციაზე, რომელიც უზრუნველყოფს თამაშის გრაფიკის მაქსიმალურად მაღალ ხარისხს. რამოდენიმე კორექტირების შემდეგ, თამაშის ჩართვა შესაძლებელი იქნება მობილურ ტელეფონებზეც. მარტივად განოსაყენებელია სხვა განხილვებიც. მიგვაჩნია, რომ ეს არის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი რამ; ჩვენ ვიმედოვნებთ მენიუს გამოსახულების შენახვას და შეფერხებების შესწავლას, ასევე მაუსის გადაჭარბებულად დიდი ხმის მინიმუმამდე დაყვანას. თუ გადაწყვიტეთ რომ ითამაშებთ რამოდენიმეჯერ, მაშინ თითო თამაშის დროს თქვენ მიიღებთ განსხვავებულ გამოცდილებას. ეს იმიტომ რომ თითო ქმედებას გააჩნია საკუთარი ფიზიკური თვისება, რომელთანაც თქვენ შეგიძლიათ შეხვიდეთ კონტაქტში ან გაწყვიტოთ ის. როცა დაამატებთ განსხვავებულ სატვირთო აღჭურვილობას თქვენს სატვირთო მანქანას, ეს რათქმაუნდა მსუბუქ ცვლილებას გამოიწვევს ამ ქმედებებში, რადგან თითოეულ აღჭურვილობას გააჩნია საკუთარი დადებითი და უარყოფითი მხარეები. თუ თქვენ მართავთ აგრესიულად, მაშინ უნდა გაითვალისწინოთ, რომ ამან შეიძლება თქვენს ტრანსპორტზე ცუდი შედეგი მოახდინოს. ის შეიძლება სადმე გაიჭედოს, ან ამობრუნდეს. Stop, think, and proceed - ეს არის ჩვენი თამაშის დევიზი. Spintires იყენებს სათამაშო ძრავს ე. წ. ‘VeeEngine’-ს. ‘VeeEngine’ შექმნილია მიწის სპეციფიკის გათვალისწინებით, სპეციალურად Spintires-ვის და სწორედ ამიტომ ორინეტირებულია და ოპტიმიზებულად მორგებულია თამაშის ამ ჟანრზე. ‘VeeEngine’-ის ძრავი აღჭურვილია უნიკალური და მოქნილი VEHICLE/MUD/WATER (ტრანსპორტის, ტალახის, წ%$&# - ერთმანეთთან) ურთიერთქმედების მოდელით, რომელიც არის ძალიან სწრაფი. ტალახში ურთიერთქმედების მოდელი მიღწეულია გადაწყვეტილების მიხედვით, რომელიც ეყრდნობა vertex-texture-fetch-ის ტექნოლოგიის მაღალი გაფართოების heightmap-ს. ის არის მუდმივად დეფორმირებადი იმ შემთხვევაში, როდესაც მასზე ზემოქმედებას ახდენს ნებისმიერი სხეული. თამაშის ძრავი დაწერილია C++ და იყენებს ‘DirectX 9’ ტექნოლოგიას და 'Havok Physics Engine'-ს. თამაშის სტრუქტურა შედგება XML და LUA სკრიპტებისგან, რომელიც საშუალებას აძლევს დეველოპერებს შექმნან მარტივი შემადგენლობა. ეს პროგრამირების ენა ასევე იძლევა ‘modding’-ის საშუალებას, რადგან მოთამაშეებმა შეძლონ საკუთარი მოდიფიკაციების გაკეთება. თამაშის ოფიციალური ვებ გვერდი: http://spintires.com/ სურათები: ვიდეოები: გირჩევთ გადმოწეროთ თამაშის ბოლო ვერსია Tech Demo ოფიციალური საიტიდან, რომელიც მოცემულია ზემოთ. mod-ების გადმოსაწერი ოფიციალური ფორუმი (გადმოსაწერად რეგისტრაცია აუცილებელია): ST Tech Demo Mods აუცილებლად გაეცანით: FAQ თამაშის save ფაილები ინახება ამ ფოლდერში: C:UsersuserAppDataRoaming თუ მას ვერ პოულობთ გახსენით Start-ი, შემდეგ აკრიფეთ %appdata% და დააჭირეთ Enter-ს. თამაშის ძველი DEMO ვერსია (ინფორმაციის სანახავად გახსენით სპოილერი) გვერდი Facebook - ზე: Spin Tires ჯგუფი Facebook - ზე: Spin Tires Group
    2 points
  6. 2 points
  7. Crytek-მა CryEngine-ის უახლესი ვერსიის ტექ-ტრეილერი აჩვენა Gamescom-ზე, რომელსაც უბრალოდ CRYENGINE-ს უწოდებს. დეველოპერი განმარტავს მას, როგორც სრულყოფილ მოგვარების გზას თამაშების დეველოპინგისთვის - იგი თავსებადია შემდეგ პლათფორმებთან: PC, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360 და Wii U. დემოში ნაჩვენებია ძრავის უნიკალური და შთამბეჭდავი შესაძლებლობლები. ასევე იხილავთ Crytek-ის უკანასკნელი პროექტის, Ryse: Son of Rome-ის მომენტებსაც. @Crytek
    1 point
  8. როცა კეისს სამოდინგოდ ვუყურებთ ,ყველაზე პირველი რაც მოგვდის თავში ბორმანქანაა როგორ უნდა შევარჩიოთ ბორმანქანა,რომელიც გვემსახურება და არ გაგვაწამებს: ბორმანქნის ბევრი მწარმოებელია,მეგა ნაგვიდან დაწყებული ხარისხის ეტალონით დამთავრებული. დღეს განვიხილავთ რამდენიმე მათგანს: stern ,proxxon,dremel stern-კარგად ნაცნობი ფირმაა სიმძლავრე აქვს 135 ვატი(საერთოდ ასეთი მწარმოებლები ეტიკეტსე ზრდიან ვატობას ხოლმე) ბრუნი 10 000 დან 30 000 მდე,რაც საკმარისია კეისის დასანაკუწებლად,მაგრამ პოლირებისთვის ბრუნი მაღალია. ფასი აქვს 60 ლარი ელიავაზე,დაგაჯერებენ რომ ავსტრიულია,მაგრამ ჩინეთიდანაა . რას ვიღებთ 60 ლარში: ლატუნის ცანგებს 3 სხვადასხვა ზომის ბრუნის რეგულაციით აღჭურვილ ძრავს თავის ფასთან შედარებით გამძლე ნივთს,რაც სახლის პირობებში სამოყვარულოდ ნორმალურია. ბრუნვის გადამცემ სადენს და რამდენიმე დასამუშავებელ კომპლექტს:ზუმფარის სამაგრი,საჭრელი ქვის სამაგრი ... ნახშირები ეცვლება,ისევე როგირც დრემელს ან სხვა ფირმისას რა აქვს მინუსი: ბრუნვის გადამცემი სადენის დაბალი ხარისხი,თუ წვრილ ბორებზე იხმართ,გემსახურებათ კარგახანს და შიგადაშიგ დაზეთავთ,ხოლო თუ ჭრაზე იმუშავეთ (თუნდაც კეისის),უფრო ცოტა ხანს გემსახურებათ. სასურველია ასე 50 საათი მუშობის მერე დატაოტდეს საკისარები,თუმცა ამას თქვენვე გაიგებთ ხრიალა ხმის მომატებით მუშობისას. რა ნაკლი აქვს ამ ბორმანქანას,რითაც ფასობს სხვა ფირმის გარკვეული მოდელი: ბრუნვის მომენტი(ნაკლები ძალა გარკვეულ ბრუნზე) უკუკავშირი ძრავსა და მის მართვად სქემას შორის,რაც იძლევა დაბალ ბრუნზე მომენტს და ბრუნვის რაოდენობის მუდმივობის შენარჩუნებას(სიტყვაზე თუ ბორმანქანა ამ ფუნქციის გარეშე ბრუნავს 20 000 ბრ/წმ-ში დაუტვირთვ რეჟიმში,ჭრისას ბრუნი 15 000 მაინც იქნება ან ნაკლები) რბილი სტარტი-ანი ფუნქცია,რის დროსაც ძრავი ბრუნს იკრებს ნელა 2 წამის განმავლობაში,ძალიან კარგი და სასარგებლო ბუნქციაა და ამუშვებისას უეცარი ძვრა არ ახასიათებს ბორმანქანას,+ ძრავის ნახშირები არ ცვდება და ძრავი გემსახურებათ უფრო დიდხანს რაც მთვარია და რაც იცით,მეტალის ხარისხი,დამუშვების ტექნოლოგიური ცილკი და სხვა ფაქტორები,რაც ხარისხს ადაბლებენ. თუმცა,გააჩნია თუ როგორ ახდენთ ექსპლუატაციას,თუ დაატაოტებთ,დაზეთავთ,გასტანს უფრო დიდხანს საკისარებიც და ბრუნვის გადამცემი სადენიც. მომდევნო ბორმანქანა არის proxxon: განვიხილავ კეისის მოდინგისთვის საჭირო კომპლექტს fbs 240/e(12 ვოლტიანი მოდელი თუნდაც, mikromot 50/e 190 ლარი ღირს 40 ვატი სიმძლავრით და 100 ვატიანიც,რაც გაცილებით უკეთესია) : proxxon fbs 240/e სიმძლავრე:100 ვატი ბრუნი:5000-20000 ბრ/წთ-ში ცანგები 1,0 - 1,5 - 2,0 - 2,35 - 3,0 და 3,2. -ძალიან კარგი ხარისხის,რისი დრემელსაც კი შეშურდება წონა 450 გრამია,ხელში უკეთ ფიქსაციისთვის რეზინის ჩანართი აქვს,რაც მოსახერხებელი დამუშავებისას. რა მოყვება კომპლექტში: კონკრეტულად: დადებითი მხარეები: ზუსტი ხელსაწყოა დრემელთან შედარებით,რადიალური ცდომა არის 0,03მმ-ს ფარგლებში,რაც ცანგებით მიიღწევა და კონსტრუქციული თავისებურებით. ბრუნის რეგულირება 5000 დან 20 000-მდე,რაც პოლირებისთვისაც გამოსადეგს ხდის რა აქვს მინუსი: 190 ლარში ვერ ყიდულობთ ბრუნვის გადამცემ სადენს,რაც ცალკე 100 ლარი ღირს,პროქსონზე კი მხოლოდ მისი ბრუნვის გადამცემი სადენი მიდის. რა აქვს მინუსი ბრუნვის გადამცემ სადენს: რაც შევამოწმე მაღაზიაში,ყველას აქვს მცირდი რყევა პატრონის,რაც საკისარებითაა გამოწვეული.გარეთა კარკასი ალუმინია,რაც არის მოუხერხებელი იმ მხრივ,რომ 30 წუთი მუშობისას ხურდება დისკომფორტის შეგრძნებამდე,პლასმასის ან რეზინის გარსის მქონე ბუნიკებს ეს პრობლემა არ აქვთ. მინუსია ასევე ის,რომ არ აქვს ნახშირების შეცვლის საშუალება,გაცვდება და ან ახალი უნდა იყიდოთ,ან ძრავს შეუკვეთვთ,რაც არ ღირს იაფი. ეს ძრავი არის დახურული ტიპის,მასზე ნახშირს ვერ შეცვლით იმის გამო,რომ არ აქვს ვინტი და არის დაშტამპული,თუ გახსნით,შეგიძლიათ რამდენიმე საათის მუშობით შეცვალოთ ერთჯერადი ნახშირი(თუმცა კონსტრუქცია ისეა,რომ პერიოდული შემოწმება ვერ ხერხდება ადვილად ნახშირის,თუ სულ არ დაიშალა,ნახშირის გამოლევისას კი უკვე გვიანია,რადგან ლატუნის სამაგრსაც მიაცვითავს ზედვე ხმარებისას,როცა ნახშირი დამთვრდება). და ბოლოს დრემელ 300 და 4000 : დრემელ 300-ს წარდგენა არც უნდა,ეს კომპანიის აქციებზე მონოპოლია bosch-ს აქვს,რაც კარგ ხელსაწყოებს უშვებს. დრემელის სამოყვარულო ვარიანტი 170 ლარი დაგიჯდებათ,რაც გამოიყურება ასე: ცანგა კი მხოლოდ 3,2მმ-იანი დურალუმინის მოყვება,ცალკე იყიდება ცანგებიც და პატრონაც ამ მოდელზე თავს არ შეგაწყენთ,რადგან ხარისხი არის კარგი,მისუსი-ცალკე ცანგა უნდა იყიდოთ სხვადასხვა ზომის. დრემელ 4000 კი უკვე ოო,კარგი რამეა ნამდვილად,თუ დრემელ 300-ს სიმძლავრე 125 ვატია,ამის კი 175 ვატი. ბრუნის რეგულირება 5000 დან 33000მდეა და არ დაგვავიწყდეს მთავარი:ბრუნვის მომენტი ,რბილი სტარტი,რაც ზემოთხსენებულიდან არცერთს აქვს. პრინციპში,მინუსი არის გამოსწორებადი-ცანგა 1 ცალი მოყვება 3,2მმ-იანი და ფასი. როგორ გამოიყურება დრემელპორნო 4000,ბავშვები მოაშორეთ ეკრანებს ეს დაკბილული ღერძზე არის ჩამკეტი ბორის მოხსნისთვის და საფიქსაციოდ. ყველაფერის დაწერა საკმაოდ გააფუებდა თემას,ამიტომ თუ კითხვა გაქვთ,დაპოსტეთ და შევე(ც)დები გიპასუხოთ.
    1 point
  9. ჩვენ ადრე ვიცოდით უკვე რომ კომპანია ARM 2013 წლის დასაწყისში და 2014 წლის დასასრულს გამოუშვებდა პირველი პროცესორს 64 ბიტიანის მხადაჭერით ARMv8 ინსტრუკციის კომპლექტით. ARM TechCon კონფერენციაზე ბრიტანელმა დეველოპმერებმა წარადგინეს ორი ახალი პროცესორი Cortex-A53 და Cortex-A57, რომლებიც არა მხოლოდ მობილურ ბაზარზე არამედ მიკროსერვერების ბაზარზეც გამოჩნდება დაIntel-ის კონკურენტი გახდება რომელიც 2013-ის დასაწყისსა და 2014 წლისს დასასრულს წარადგენს თავის სპეციალურ პლატფორმასBay Trail (პროცესორები ატარებენ კოდუ სახელს>Valleyview). ახალი პროცესორი მიიღებს წინამორბედის მსგავსად სახელწოდებას cortex, როგორც Cortex-A9 (2009 წელს) და Cortex-A15(2012 წელს). კომპანია ARM-ის მიხედვით Cortex-A53 ითვლება "ყველაზე ეფექტურ პროცესორად რაც კი ოდესმე შეუძმნია". პროდუქტში გამოყენებული იქნება 20ნანომეტრიული ტექპროცესორი რითაც 40% გათავისუფლდა ადგილი A9-სთან შედარებით, ARM ასევე აცხადებს რომ ახალი პროცესორი 4-ჯერ უფრო ცოტა ენერგიას მოიხმარს. Cortex-A57 უწოდეს "უფრო სრულყოფილი მაღალწარმადობიანი ARM-ის პროცესორი". ახალ პროცესორი არის Cortex-A15 "განახლება" მასში გაზრდილია დაახლოებით 5-ჯერ წარმადობა. ARM-მა აღნიშნა რომ ახალ პროცესორებს შეუძლიათ მუშაობა როგორც ცალკე ასევე ერთად/კავშირში big.LITTLE ტექნოლოგიის მხარდაჭერით რაც ხელს უწყობს წარმადობასა და ენერგოეფექტურობას. ძირითადი მახასიათებლები : ARMv8 ბირთვი 32 და 64 ბიტიანი გათვლით. 40-ბიტიანი ვირტუალური ადრესაცია. 1ტერაბაიტამდე RAM-ის მხარდაჭერა( (LPDDR3-დან DDR4-მდე) 8-დან 64 კილობიტამდე ქეშმეხსიერება L1 ინსტრუქციისთვის. მულტიმედიური SIMD-ძრავი NEON. მათემატიკური coprocessor. 128-ბიტიანი CoreLink Interconnect (CCI-400 და CCN-504) 128KB-დან 2MB-მდე L2 ქეშ მეხისერება (ECC-ს მხარდაჭერით) ARMv8 ბირთვი 32 და 64 ბიტიანი გათვლით. 44-ბიტიანი ვირტუალური ადრესაცია. 16ტერაბაიტამდე RAM-ის მხარდაჭერა (LPDDR3-დან DDR4-მდე) 48KB L1 ქეშ-მეხსიერება ინსტრუქციისთვს და 32KB მონაცემებისთვის. მულტიმედიური SIMD-ძრავი NEON. მათემატიკური coprocessor. 128KB-დან 2MB-მდე L2 ქეშ მეხისერება (ECC-ს მხარდაჭერით). 128-ბიტიანი CoreLink Interconnect (CCI-400 და CCN-504) ამასთან ერთად ARM-მა განაცხადა ის 6 კომპანია რომლებიც გამოიყენებენ Cortex-A53/A57 პროცესორებს, ესენია:AMD, Broadcom, Calxeda, HiSilicon/Huawei, Samsung Electronics და STMicroelectronics.
    1 point
  10. Daxian N100i - სმარტფონი რომელიც რაზეტკაში შეგიძლია ჩაარჭო http://mobilefair.ru/novosti/daxian-n100i-smartfon-kotoryj-mozhno-votknut-v-rozetku/ კიკსტარტერსზე დამატებით კნოპკას დააფინანსებენო სმარტფონისთვის http://lenta.ru/news/2013/08/30/pressy/ Qualcomm ვიდეოროლიკი გამოუშვა 8 ბირთვიანი პროცესორეიბს კრიტიკით http://www.overclockers.ru/hardnews/55791/Qualcomm_vypustila_videorolik_s_naglyadnoj_kritikoj_vosmiyadernyh_processorov.html
    1 point
  11. კი მხეცი სერიალია ეგეც, ორი სეზონი მაქვს ნანახი ჯერ ბდ-ში და მესამესაც ვუყურებ რომ გამოვა
    1 point
  12. მაგზე იაფადაც იყიდება ეგ მონიტორები http://www.pcplus.ge/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=878&category_id=55&option=com_virtuemart&Itemid=7 მარა მე ნახმარი მირჩევნია 150 ლარის ფარგლებში
    1 point
  13. 630 ვატიანი კვებაა +80, 45 ამპერი აქვს თუარ ვცდები. და იქნებ დავაზუსტოთ :X
    1 point
  14. არ შეიძლება პურის აბსოლიტურად ამოღება რაციონიდან
    1 point
  15. ვაკო , შენი გაკეთებული ვოლფეიფერი
    1 point
  16. ვუყურე now you see me-ს. თრეილერში ბევრად მაგარი ჩანდა. ნორმალური კარგი ფილმია. მარა უფრო მეტს ველოდი.
    1 point
  17. ამერიკელებმა ინგლისურის შეურაცხყოფისთვის დაგვსაჯეს პ.ს. რა ერორს გიგდებს?
    1 point
  18. შემადგენლობით თეთრი და სერი პური იგივეა ) სერი შეიცავს ხორბლის კანს თუ ქერქს თუ რაც ქვია მოკლეთ ზემოდან რაც ფარავს მარცვალს და მაგიტომ აქვს მასეთი შეფერილობა. უპუროტ საჭმელს ვერ შევჭამ შანსი არაა, ძალაინ უგემურია :დ
    1 point
  19. Open Registration! http://www.thesportstorrentnetwork.co.uk/r...p?action=reddit http://pornbay.org/register.php http://torrents.empornium.me/register.php
    1 point
  20. ბიჭო ბიჭო ბიჭოოოო ხო ხოხო რა მადლიანია :დ პრაისი საფლავში ბრუნავს. ვახ ჩემი მოვკვდი სიცილით
    1 point
  21. მგონი ეს კარგი კინო უნდა იყოს http://geotorrents.com/Иллюзия_обмана_Now_You_See_Me_2013_BDRip_720p_Лицензия-s-74823.ts
    1 point
  22. ვიცი https://profile.ea.com/login.do აქ დალოგინდი და შეცვალე მაგრამ: თუ აქაუნთი გაქ ნაყიდი ერთი თამაშის პონტში რა და მაგიტომ არ იცი ანსვერი,გირჩევ არ შეცვალო-შეცვლი თუ არა ეგრევე დაგიჰაკავენ და დაკარგავ აცც-ს...(პირადი გამოცდილება)
    1 point
  23. gamescom 2013-ის ახალი ინტერვიუ დეველოპერთან:
    1 point
  24. pc-ზეც გამოდის ეს თამაში დღეს ps3 და xbox 360 ვერსიასთან ერთად:
    1 point
  25. კარგიტ რაა ვინ ყიდულობს მაგას არანაირი მატება არ მოაქვს და ზოგ ბენჩმარკში პირიქით უკან მიდის შედეგი ამას დავუმატოთ ფასი და პლუს ისიც რომ ძალიან სპეციალური პროცესორია საჭირო უაზრობაა და უდიდესი სისულელე ასეთ რამეში ფულის გადაყრა სახლის პირობებში 1866 მეგაჰერცი იდეალური ვარიანტია. წარმადობის 100% გექნებათ 1600 მეგაჰერცი ასე 5% ით ჩამოუვარდება 1866ს და თავისი მხრიდან ასე 15% ით ჯობს 1333-ს იდეალურია ასე 1600-2000 ზონაში რამე კარგი კიტი დაბალი ზაბვით და რაც შეიძლება დაბალანსებული ტაიმინგებით ანუ 7-12-14-31 არ ვგულისხმობ...ასე 8-8-8-27 ან თუნდაც 9-9-9-28
    1 point
  26. ადამ სესლერის შთაბეჭდილებები:
    1 point
  27. სულ მაინტერესებდა ასეთ ნამუშევრებში ფოტოშოფი რა როლს ასრულებდა...რაში დაგჭირდა? P.S: გლიჯავს
    1 point
  28. 1 point
  29. 1 point
  30. ნუ ეს კელტურში უფრო გადის მგონი
    1 point
  31. გააჩნია რომელი ვერსია გაქვსს..მე მაგალითად ფენიქსის რეპარკი მიყენია და რო დავაყენე თამაში ეგრევე წამიშალა ანტივირუსმა ეგ ფაილი და მერე ხელმეორედ დავაყენე ოღონდ გამორთულ ანივირუსზე და ეგ ფაილი აღარ წაუშლია და ჩავრთავ თუ არა ანტივირუს ვიცი რო ეგრევე წაშლის და ამიტომ არ ჩავრთავ ანტივირუსს სანამ არ დავხურავვ და შენც მასე უნდა ქნა..ან ახლიდან უნდა დააინსტალირო ან ეგ ფაილი უნდა მოიძიო და უნდა ჩააგდო სადაც თამაშI გაქვს დაინსტალირებული
    1 point
  32. ეს ტვიკერი დატესტილი აქვს ისე ვინმეს http://www.guru3d.com/files_details/sweetfx_shader_suite_download.html გრაფიკას აუმჯობესებსო იგრებში
    1 point
  33. იმ იგრებში სადაც ბაგები არა აქვს აქვს კი პერფორმანსის მატება ვინდოუს 7 შედარებით, მაგრამ ზოგიერთ იგრებში ახურებს და წვრილ-წვრილი ბაგები აქვს, უფრო ზოგიერთ ძველ იგრებში უჭირს, ახლებში საკმაოთ კარგათ უბერავს
    1 point
  34. azri ar aq magas jobia Seni sistema gayido daa mato fuli da normaluri Tundac ukeTesi naxmari iyidooo. 60 larad ravici satamashod ar gamogadgebaa
    1 point
  35. თემა იხურება, როდინდელ თემებს ამოწევთ ხოლმე
    1 point
  36. ოპტიკურბოჭკოვანი სადენის ისტორია : ოპიკურბოჭკოვანი სადენი ყველაზე პოპულარული და გამოყენებადი კავშირის საშვალებაა,მისი ტექნოლოგია მარტივია და შქმნილი იქნა საკმაოდ ადრე.ექსპერიმენტი სხივის მიმართულების შეცვლით, რომელიც დემონსტრირებული იქნა დანიელ კოლადონის და ჟაკ ბაბინეტის მიერ ჯერ კიდევ 1840 წელს.რამოდენიმე წლის შემდეგ ჯონ ტინდალმა ეს ექსპერიმენტი გამოიყენა თავის ლექციაზე ლონდონში და უკვე 1870 წელს გამოაქვეყნა ნაშრომი სინათლის ბუნების შესახებ.პრაქტიკული გამოყენება ამ ტექნოლოგიამ მოიპოვა 20-ე საუკუნეში.წინა საუკუნის 20-იან წელს ექსპერიმენტატორებმა კლარენსონ ხასნელმა და ჯონ ბერდომ ოპტიკური სადენის საშვალებით გამოსახულების გადატანის დემონსტრაცია მოაწყვეს.ამ პრინციპს იყენებდა გენრიხ ლიმანი პაციენტის მედიცინური გამოკვლევის დროს.მხოლოდ 1952 წელს ინდიელი ფიზიკოსი ნარინდერ სინგხ კაპანიმ ჩაატარა თავისი ექსპერიმენტი,რომელმაც უბიძგა ოპტიკურბოჭკოვანი სადენის გამოგონებას.პრაქტიკულად მის მიერ შექმნილი იქნა შუშის ბოჭკოები,ხოლო გარეკანი და შიგთავსი დამზადებული იყო სხვადასხვა სხივის გარდატეხის თვისების მქონე მასალისგან.გარეკანი პრაქტიკულად შუშის როლს ასრულებდა,შიგთავსი სხივის გამტარს,ასე თავიდან აცილებული იქნა სხიმის გაფანტვა.თუ თავიდან სხივი ვერ აღწევდა სადენის ბოლომდე და შეუძლებელი იყო ამ სადენით ინფორმაციის გადაცემა შორ მანძილზე,ეხლა კი ეს პრობლემა მოგვარებული იქნა.მაგალითად 1956 წელს კაპანიმ ეს ტექნოლოგია გააუმჯობესა.დამყოლისუნარიან� �� შუშის სადენები დახვეწის შემდეგ სხივს თითქმის დანაკარგის და ხარვეზის გარეშე გადასცემდა. 1970 წელს Corning -ის სპეციალისტების აღმოჩენა ითვლება ოპტიკურბოჭკოვანი ტექნოლოგიების ახალ ნაბიჯად, რომელიც საშვალებას იძლეოდა რეტრანსლატორების გარეშე დუბლირება მომხდარიყო იმავე მანძილზე რა მანძილზეც ხდებოდა სატელეფონო სიგნალის გადაცემა სპილენძის სადენის საშვალებით.გამომგონებლებმა შექმნეს გამტარი,რომელსაცშეუძლია შეინახოს დაახლოვებით 1% ოპტიკურბოჭკოვანი სიგნალი 1 კილომეტრის მანძილზე.თავდაპირველად ოპტიკური ბოჭკო მრავალფაზიანი იყო,ანუ არ შეეძლო გადაეტანა ასობით სიგნალი,ხოლო ბოჭკოს შიგთავსის დიდი დიამეტრი საშვალებას იძლეოდა იაფფასიანი მასალის გამოყენების საშვალებას(გამტარები და კონექტორები),შემდეგ კი იყენებდკენ ბოჭკოს მაღალი გამტარობით,რომლის საშვალებით შესაძლებელი იყო ოპტიკურ გარემოში 1 ფაზის ტრანსლირება.ერთფაზიანი ბოჭკოს გამოგონებით სიგნალი გადაეცემოდა უვნებელი დიდ მანძილზე,რამაც უზრუნველყო ინფორმაციის ნორმალური ტევადობის გადატანა. დღეისათვის ყველაზე გამოყენებადია 1 ფაზიანი ბოჭკო ნულოვანი (სხივის)ტალღის გადახრით.1983 წლიდან მას წამყვანი ადგილი უჭირავს ოპტიკურბოჭკოვანი პროდუქტების ინდუსტრიაში. ოპტიკურბოჭკოვანი სადენის დადებითი მხარეები: 1)ოპტიკურბოჭკოვანი სადენით შეიძლება ინფორმაციის გადაცემა 1 Тбит/с. 2)ძალიან დაბალი „სიგნალის ჩაქრობის“ მაჩვენებელი ბოჭკოში,რაც საშვალებას იძლევა სიგნალის 100კმ-ზე გადაცემას მისი რეგენერაციის გარეშე. 3)გამძლეობა სიგნალის სპილენძის სადენების ელექტრომაგნიტური ხარვეზებისაგან და ცუდი გარემოპირობებისაგან. 4) ინფორმაციის დაცვა ხელყოფისაგან.ინფორმაცია რომელიც გადაეცემა ოპტიკურბოჭკოვანი სადენების დახმარებით პრაქტიკულად შეუძლებელია ინფორმაციის „გაჟონვა“ სადენის დაზიანების გარეშე. 5)ბოჭკო რომელიც დიელექტრიკია,იგი ამაღლებს ქსელის უსაფრთხოებას.(ანუ მასში არ გადის არც ელექტრული დენი და არც ქიმიური ნივთიერება) 6)ბოჭკოების გამძლეობა-მისი ფუნქციონირების ვადა დაახლოვებით 25 წელია. ოპტიკურბოჭკოვანი სადენის უარყოფითი მხარეები: 1)მაღალი ღირებულება ქსელის აქტიური ელემენტების,როგორიცაა:ელექტრ ული სიგნალის სხივად გარდაქმნა და პირიქით. 2)მაღალი ფასი ოპტიკური ბოჭკოს შედუღების.(როცა წყდება ბოჭკო,მისი აღდგენა უფრო დიდ დანახარჯს მოითხოვს,ვიდრე სპილენძის). ოპტიკურბოჭკოვანი სადენის ელემენტები: ოპტიკური მიმღები რომელიც გარდაქმნის სადენის ინფორმაციის წყებას ელექტრონულ ნაკადად,რომლებიც შემდეგ აძლიერებენ და აღადგენენ მათ ფორმას.გადამცემი შედგება პარალელურ-მიმყოლი გარდამქმნელისგან იმპულსების სინქრონიზატორით(ეს დამოკიდებულია სისტემის დამონტაჟებაზე და ინფორმაციის გადაცემის სიჩქარე ბიტებში). ოპტიკური გადამცემი რომელიც ოპტიკურბოჭკოვან სისტემაში გარდაქმნის ელექტროენერგიას ოპტიკურ ნაკადად.ოპტიკური გადამცემი სისტემისთვის შესაძლებელია გამოყენებული იყოს სხვადასხვა ოპტიკური საშვალებები,მაგალითად:მანათო ბელი დიოდები,რომლებსაც იაფფასიან ქსელებში იყენებენ მოკლე მანძილზე კონტაქტისთვის,მაგრამ ფართო სპექტრალური ნაკადის შეუძლებლობა და შეუძლებლობა იმოშაოს ამ იაფფასიანმა სისტემამ მეორე და მესამე ოპტიკურ სარკმლებში,გამოუყენებადს ხდის მათ ტელეკომუნიკაციურ ქსელებში. ოპტიკური გამაძლიერებელი რომელიც ასიმეტრიულ ნაკადს ფოტოდიოდიდან გარდაქმნის ასიმეტრიულ დაძაბულობად,რომელიც ძლიერდება და გარდაიქმნება დიფერნციალურ სიგნალად. შუშის ბოჭკოები მზადდება კვარცისგან,ფლურო-ცირკონატი,ფლურო-ალუმინატი და სხვა.დღეისათვის კი ფეხს იკიდებს პლსტმასის ოპტიკური ბოჭკოები (Plastic optical fibers).ეს სადენებს ამზადებს კომპანია „ნეკსენს“-ი ოპტიკური სადენი რომელიც წყალქვეშ გადის:
    1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.