Jump to content

ავტომობილები


Recommended Posts

არა კაცო რა მექანიკა... მასეთი რაღაცეების დროს მექანიკის გამოყენება რთულია.

მაგას რაც ვიდეოები აქვს ყველგან ტიპტრონიკს იყენებს

Link to comment
Share on other sites

არა კაცო რა მექანიკა... მასეთი რაღაცეების დროს მექანიკის გამოყენება რთულია.

მაგას რაც ვიდეოები აქვს ყველგან ტიპტრონიკს იყენებს

სხვა რალი დრაივერები?

ლექსო ჩამოგივიდა პაჯერო?

Link to comment
Share on other sites

Mercedes-Benz-SLR-McLaren-2011.jpg

მინდა რა მინდა რატო არ დავიბადე ვინმე ტრილიარდელის შვილი :xelitavi:

Link to comment
Share on other sites

ბუგატი გააგრძელებსო მსოფლიოში ყველაზე სწრაფი მანქანების გამოშვებას http://news.open.by/auto/60086 ფოცვაგენმა იყიდა ისე ბუგატი და მაგათ ოხრათ მაყუთი აქვთ

ფერარის 458 Italia http://news.open.by/auto/60093

იაფ ფასიანი მალოლიტრაჟკები ავტომატიკაზე http://news.open.by/auto/60200

Link to comment
Share on other sites

ჩვეულებრივი, ცეპლენიანი მექანიკა.
მექანიკა არაა მარტო წინ და უკან რთავს კარგად დააკვირდი :D :D მეც მექანიკა მეგონა თავიდან.
Link to comment
Share on other sites

რა მექანიკა, რის ტიპტრონიკი?

გიგი, ეგ არ არის ტიპტრონიკი, ტიპტრონიკი ჩვეულებრივი ავტომატიკაა, დამატებული აქვს სიჩქარეების გადართვა, მანდ მუშაობის სულ სხვა პრინციპია, ანუ, ჩვეულებრივი ჰიდროგადაცემაა-ფრიქციონი დატრიალდა, ზეთის წნევა შექმნა, ეს ზეთი მიაწვა შემდეგ ფრიქციონს და დაატრიალა მომდევნო სიჩქარე, ესე მუშაობს ავტომატიკაც და თავისთავად ტიპტრონიკიც (ტიპტრონიკი არასდროს გამოიყენებოდა სპორტში).

რასაც მაგ ვიდეოზე უყურებ, ეგ არის "კულაჩკოვი", იგივე სექვენტალური გადაცემათა კოლოფი, იგივე SMG, ამათი მუშაობის პრინციპი სულ სხვაა, ვიდრე ავტომატი/ტიპტრონიკი, სექვენტალურ კოლოფებს ქვია "რობოტიზირებული სიჩქარეთა გადაცემის კოლოფი", სამწუხაროდ მაგ დონეზე ვერ ვერკვევი, რომ მუშაობის პრინციპი აგიხსნა, თან დარწმუნებული ვარ, არც შენ გაინტერესებს.

რაც შეეხება მის გამოყენებას ავტოსპორტში, მინიმუმ 10 წელია, დრიფტის, ნასკარის და კიდევ 1-2-ის გარდა, ყველა სარბოლო სახეობებში იყენებენ სექვენტალურ კოლოფებს, დაწყებული F1-ით, დამთავრებული WRC-ით (იგივე რალი), ამაზე სწრაფად (თანამედროვე SMG-ის სიჩქარის შეცვლისთვის საჭირო დრო=0,3 წამი) მსოფლიოში ვერცერთი მრბოლელი ვერ შეცვლის მექანიკური (ჩვეულებრივი, სცეპლენიიანი) კოლოფის სიჩქარეს, ხარისხიანია და უღალატო, რაც კენ ბლოკს აქვს, ეგეც ისეთივე კოლოფია, როგორც "ლოპოსტებიანი" (რულის უკან რომ გადასართველები აქვთ).

თითქმის ასეთივე სისტემას იყენებენ მოტოციკლებშიც, მხოლოდ 2 სხვაობით, პირველი სიჩქარე აქვს ქვემოთ, დანარჩენი ზემოთ, ანუ, პირველში რომ ჩააგდო, პედალს (როგორც იცი, პედალზე აქვს სიჩქარეები) უნდა დააწვე ქვემოთ, ხოლო მომდევნოებისთვის უნდა ამოარტყა ზემოთ, და მე-2 განსხვავება, პირველში სცეპლენიის გარეშე ვერ ჩააგდებ, დანარჩენებს უკვე უსცეპლენიოდ, როგორც კენ ბლოკი, ეგრე ცვლი.

Link to comment
Share on other sites

რა სხვაობაა ახლა მაგასა და ტიპტრონიკს შორის?

მე ვერაფერს ვატყობ სხვაობას და დალშე ზეთი ჩააგდებს სიჩქარეს თუ შამპანურის პრობკა რა მნიშნველობა აქვს :lollol:

Link to comment
Share on other sites

მხოლოდ მექანიკა :xelebi: აუტომატიკა რა კაცის საქმეა :xelebi:

Link to comment
Share on other sites

მხოლოდ მექანიკა :xelebi: აუტომატიკა რა კაცის საქმეა :xelebi:

მეც ეგრე ვფიქრობ(დი) , სანამ არტგენზე მოვინდომე მანქანით ასვლა ... აღმართი და საშინელი პროპკა რო იყო ანუ რა... აი მაგ დროს გინდება კაცს ავტომატიკა :D

Link to comment
Share on other sites

მხოლოდ მექანიკა :xelebi: აუტომატიკა რა კაცის საქმეა :xelebi:

ზედმეტი ნერვების შლა არის ეს მექანიკა :) ნუ თუ მინიმუმ 300 ცხენი არ გიდევს მატორში.. სუსტ მანქანებზე ავტომატიკა მირჩევნია მე ყველავარიანტში არ იტვირთები ზედმეტად )

Link to comment
Share on other sites

რავი ჯერ პრობლემა არ მქონია მე :)

Link to comment
Share on other sites

ორივე კაი ავტომატიკაც და მექანიკაც

მექანიკაზე მანქანას კარგად აკონტროლებ თუ ტარება იცი რა თქმა უნდა

ავტომატიკა კიდე შორ გზაზე რომ მიდიხარ და ყოველდღე სამსახურში და ყელში გაქ იმ რიჩაგის გადართვა გადმორთვა მშვენიერია

Link to comment
Share on other sites

არა ტო მანქანას რო ატარებ უნდა შეიგრძნო მთლიანად :) ისე რა მუღამია.. მხოლოდ სამსახურისთვის თუ გაქვს მაშინ კიდე ხო

Link to comment
Share on other sites

არა ტო მანქანას რო ატარებ უნდა შეიგრძნო მთლიანად :) ისე რა მუღამია.. მხოლოდ სამსახურისთვის თუ გაქვს მაშინ კიდე ხო

კი გიბს მეც ეგრე ვარ , მაგრამ 1-2ჯერ რო მოგიწევს მაგ კორსათი აღმართზე (სავსე მანქანით) და თანაც საშინელ პროპკაში აბობღება , მერე მიხვდები რასაც ვამბობ :)

არტ გენზე რო ავდიოდი მაშინ მქონდა ეგეთი შემთხვევა და ჩემს ფიესტაში 6 კაცი ვიჯექით :D უკანა მხარეს 4 .. ხოდა კინაღამ გაგიჟდა მანქანა :xelitavi:

Link to comment
Share on other sites

რა მექანიკა, რის ტიპტრონიკი?

გიგი, ეგ არ არის ტიპტრონიკი, ტიპტრონიკი ჩვეულებრივი ავტომატიკაა, დამატებული აქვს სიჩქარეების გადართვა, მანდ მუშაობის სულ სხვა პრინციპია, ანუ, ჩვეულებრივი ჰიდროგადაცემაა-ფრიქციონი დატრიალდა, ზეთის წნევა შექმნა, ეს ზეთი მიაწვა შემდეგ ფრიქციონს და დაატრიალა მომდევნო სიჩქარე, ესე მუშაობს ავტომატიკაც და თავისთავად ტიპტრონიკიც (ტიპტრონიკი არასდროს გამოიყენებოდა სპორტში).

რასაც მაგ ვიდეოზე უყურებ, ეგ არის "კულაჩკოვი", იგივე სექვენტალური გადაცემათა კოლოფი, იგივე SMG, ამათი მუშაობის პრინციპი სულ სხვაა, ვიდრე ავტომატი/ტიპტრონიკი, სექვენტალურ კოლოფებს ქვია "რობოტიზირებული სიჩქარეთა გადაცემის კოლოფი", სამწუხაროდ მაგ დონეზე ვერ ვერკვევი, რომ მუშაობის პრინციპი აგიხსნა, თან დარწმუნებული ვარ, არც შენ გაინტერესებს.

რაც შეეხება მის გამოყენებას ავტოსპორტში, მინიმუმ 10 წელია, დრიფტის, ნასკარის და კიდევ 1-2-ის გარდა, ყველა სარბოლო სახეობებში იყენებენ სექვენტალურ კოლოფებს, დაწყებული F1-ით, დამთავრებული WRC-ით (იგივე რალი), ამაზე სწრაფად (თანამედროვე SMG-ის სიჩქარის შეცვლისთვის საჭირო დრო=0,3 წამი) მსოფლიოში ვერცერთი მრბოლელი ვერ შეცვლის მექანიკური (ჩვეულებრივი, სცეპლენიიანი) კოლოფის სიჩქარეს, ხარისხიანია და უღალატო, რაც კენ ბლოკს აქვს, ეგეც ისეთივე კოლოფია, როგორც "ლოპოსტებიანი" (რულის უკან რომ გადასართველები აქვთ).

თითქმის ასეთივე სისტემას იყენებენ მოტოციკლებშიც, მხოლოდ 2 სხვაობით, პირველი სიჩქარე აქვს ქვემოთ, დანარჩენი ზემოთ, ანუ, პირველში რომ ჩააგდო, პედალს (როგორც იცი, პედალზე აქვს სიჩქარეები) უნდა დააწვე ქვემოთ, ხოლო მომდევნოებისთვის უნდა ამოარტყა ზემოთ, და მე-2 განსხვავება, პირველში სცეპლენიის გარეშე ვერ ჩააგდებ, დანარჩენებს უკვე უსცეპლენიოდ, როგორც კენ ბლოკი, ეგრე ცვლი.

კახა დამიჯერე მანქანაზე ინფორმაცია ყოველთვის მაინტერესებს :)

მადლობა, გასაგებია. :miyvarxar:

Link to comment
Share on other sites

კი გიბს მეც ეგრე ვარ , მაგრამ 1-2ჯერ რო მოგიწევს მაგ კორსათი აღმართზე (სავსე მანქანით) და თანაც საშინელ პროპკაში აბობღება , მერე მიხვდები რასაც ვამბობ :)

არტ გენზე რო ავდიოდი მაშინ მქონდა ეგეთი შემთხვევა და ჩემს ფიესტაში 6 კაცი ვიჯექით :D უკანა მხარეს 4 .. ხოდა კინაღამ გაგიჟდა მანქანა :xelitavi:

არ მომიწევს იმედია :xelitavi: თან სწორ გზაზე ძლივს დაბობღავს კორსა :D

Link to comment
Share on other sites

არ მომიწევს იმედია :xelitavi: თან სწორ გზაზე ძლივს დაბობღავს კორსა :D

კორსა იყიდე? :)

00017864_Opel_Corsa_Opel.jpg

ეს კუზაო? :)

Link to comment
Share on other sites

კორსა იყიდე? :)

00017864_Opel_Corsa_Opel.jpg

ეს კუზაო? :)

არა 4 5 წელია უკვე მყავს ოღონდ მე არა დედაჩემისაა :D

ეგეთია ზუსტად სურათზე როა ოღონდ მწვანე :D

Link to comment
Share on other sites

აა :)

Link to comment
Share on other sites

პაჯერო მაქვს მე გეგმებში მომავლისთვის :D

Link to comment
Share on other sites

რანგ როვერი რა ღირს? ახალი კუზაოთი ?

ახალ კუზაოზე ბევრნაირი მოდელია , სპორტი და ეგრედ წოდებული ვოგი, ცენტრში სპორტი 60 ამდე ღირს FULL'ი და მეორე 50ამდე

კი დაბდურ ჩამომივიდა ^_^ მაგარი როჟააა მაგრად ტიკ ტიკებს :lol: (დიზეეელ)

Link to comment
Share on other sites

ახალს არამგონია მიყიდან ალბათ

ნახმარს :D როცა პრავა მექნება მიყიდიან :user:

Link to comment
Share on other sites

რანგ როვერი რა ღირს? ახალი კუზაოთი ?

აი სპორტზე მეტად მე ეს მომწონს :)

http://www.cars.com/go/search/detail.jsp?tracktype=usedcc&csDlId=&csDgId=&listingId=71493867&listingRecNum=1&criteria=sf1Dir%3DDESC%26mkId%3D20024%26stkTyp%3DU%26mdId%3D21872%26rd%3D100000%26mlgId%3D28858%26crSrtFlds%3DstkTypId-feedSegId-mkId-mdId-mlgId%26zc%3D60606%26rn%3D0%26PMmt%3D1-1-0%26stkTypId%3D28881%26sf2Dir%3DASC%26sf1Nm%3Dprice%26sf2Nm%3Dmiles%26isDealerGrouping%3Dfalse%26rpp%3D50%26feedSegId%3D28705&aff=national

შემდეგი ეს მეყოლება :spiteful: ოღონდ დიზელი, ამას ბენზინით ვერ გავაძღობ :lol:

აი დიზელის ვარიანტი , ძნ მაგარია რა http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vjwnjlchwoui :spiteful: დიზელზე ვეზდეხოდია, ბენზინზე პარკეტნი ღლეობა :givi:

Link to comment
Share on other sites

აი სპორტზე მეტად მე ეს მომწონს :)

http://www.cars.com/go/search/detail.jsp?tracktype=usedcc&csDlId=&csDgId=&listingId=71493867&listingRecNum=1&criteria=sf1Dir%3DDESC%26mkId%3D20024%26stkTyp%3DU%26mdId%3D21872%26rd%3D100000%26mlgId%3D28858%26crSrtFlds%3DstkTypId-feedSegId-mkId-mdId-mlgId%26zc%3D60606%26rn%3D0%26PMmt%3D1-1-0%26stkTypId%3D28881%26sf2Dir%3DASC%26sf1Nm%3Dprice%26sf2Nm%3Dmiles%26isDealerGrouping%3Dfalse%26rpp%3D50%26feedSegId%3D28705&aff=national

შემდეგი ეს მეყოლება :spiteful: ოღონდ დიზელი, ამას ბენზინით ვერ გავაძღობ :lol:

აი დიზელის ვარიანტი , ძნ მაგარია რა http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vjwnjlchwoui :spiteful: დიზელზე ვეზდეხოდია, ბენზინზე პარკეტნი ღლეობა :givi:

ხო აი სპორტს მამენტ მეც მირჩევნია შენ რაც დაპოსტე :)

მართლაც მაგარი მაქნანა აუ მალე გავხდე რა :D 18 პრავა რო ავიღო :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.