Jump to content

GeForce Game Ready 536.67 WHQL driver


Recommended Posts

ახალი დრაივერი გამოუშვა ნვიდიამ შემდეგ ჰაილაიტსებით:

Game Ready for Portal: Prelude RTX

Game Ready Drivers provide the best possible gaming experience for the latest new games supporting DLSS 3 technology including Portal: Prelude RTX and Ratchet & Clank: Rift Apart. Further support for new titles leveraging NVIDIA DLSS 2 technology includes the launch of Remnant II. Additionally, this Game Ready Driver supports a Resizable BAR profile for Dying Light 2: Stay Human to further improve performance.

Gaming Technology

Introduces support for the GeForce RTX 4060 Ti 16GB

Fixed Gaming Bugs

Applying GeForce Experience Freestyle filters causes games to crash [4008945]

Fixed General Bugs

Increase in DPC latency observed in Latencymon for Ampere-based GPUs [3952556]

ეს ბაგები კი კიდე დასაფიქსი აქვს ნვიდიას:

Open Issues:

Small checkerboard like pattern may randomly appear in Chromium based applications [3992875]
Some monitors may display random black screen flicker when in Display Stream Compression mode when using R530 drivers [4034096]
[Control][DX12] Cut scenes and videos show tearing and partial jitter [4084000]
Launching a DirectX game on an Alienware x17 R2 w/ GeForce RTX 3080 Ti causes the screen to turn blank after updating GPU driver to v535.98 [4029825]
GeForce RTX 4060 may not drop down to the lowest performance state while idling on some PC configuration [4186490]
[Halo Infinite] Significant performance drop is observed on Maxwell-based GPUs. [4052711]
[Battlefield 2042] Game stability can decrease when applying GeForce Experience Freestyle filters. [4170804]
This driver implements a fix for creative application stability issues seen during heavy memory usage. We’ve observed some situations where this fix has resulted in performance degradation when running Stable Diffusion and DaVinci Resolve. This will be addressed in an upcoming driver release. [4172676]

სხვათაშორის ცოტათი შემცირდა ბაგების რიცხვი მაგ დრაივერში, იდეაში 545-550 სერიში კიდე შეიმცირდება ბაგების რაოდენობა თუ რა თქმა უნდა კიდე ახალი დობრათ ბაგები არ დაემატა მაგ მომენტისთვის + ვინდოუს 11 მესამე ფინალური ბილდიც უნდა გამოვიდეს უკვე WDDM 3.2 მხარდაჭერით წესით, ეხლა 3.1 მხარდაჭერა აქვს ბოლო მეორე ბილდზე, ესეც გადმოსაწერი ლინკი:

https://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/209266/en-us/

clean ვერსიაც დაიდო უკვე https://forums.guru3d.com/threads/536-67-clean-version.433367/

ისე dxgkrnl.sys (C:\Windows\system32\drivers\dxgkrnl.sys) სპაიკი, ეგ ნვიდიას დრაივერის ბაგი არაა, თვითონ მიკროსოფტს აქვს რაღაცა მიქარული მგონი DX12-ში, ჩემთან ძირითადათ აგდებს 3500მს-მდე პერიოდულათ დაბეჭვდის დროს ბრაუზინგში, სხვა დროს არ შემხვედრია დიდათ, ეგ სპაიკი, მაგ დრაივერში უნდა დატესტოთ იმენა nvlddmkm.sys (C:\Windows\system32\driverstore\filerepository\nv_dispig.inf_amd64_14c40086f8e718c9\nvlddmkm.sys) სპაიკები დარჩა თუ არა სადმე ან შემცირდა თუ არა საერთოდ წინა დრაივერის შემდეგ ლატენტურობა ნვიდიას დრაივერზე, აი ვითომ ეგ დაფიქსეს, dxgkrnl.sys დაფიქსვა მემგონი მარტო მიკროსოფტს შეუძლია, არაა ეგ ბაგი იგივე ვინდოუს 10 1909 ბილდზე, მაგის შემდეგ რაც გამოვიდა იქ დაეწყო ეგეთი გაბერვები სულ, არც ვიცი თამაშებში რამდენათ მოქმედებს dxgkrnl.sys, ალბათ მოქმედებს რახან კიიბორდზე ხშირ-ხშირათ ბრახუნი თუ გიწევს და ასპაიკა იგრებშიც ეგ ცუდია რა თქმა უნდა, ლაგები გაიზრდება მაგ შემთხევაში

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • George pinned this topic

მე პირადათ ვეღარ დავაფიქსირე მინიმუმ დეკსტოპზე მაღალი სპაიკი nvlddmkm.sys, ვისთანაც ახურებდა დატესტოს თქვენთან რა ხდება, ნუ ბრაუზერი, ვიდეოები რა ვიცი კიდე რომელ პროგრამაში ქონდა სპაიკები უფრო, წესით თამაშებშიც კარგ ფორმაში უნდა იყოს უკვე, რა ტიპის ფიქსია არ ვიცი ოღონდ, ანუ გაძლებს დიდხანს თუ პრობლემური დასაფიქსია, თუ ეგრეა კიდე გაუბეროს შემდეგ დრაივერებში შეიძლება და ისევ გაიზარდოს სპაიკები 

nvlddmkm.sys
NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 536.67 
0
550302
0.181296
4029.373847
0xFFFFF801'7C940000
60170240
NVIDIA Corporation
NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 536.67 
31.0.15.3667
C:\Windows\system32\driverstore\filerepository\nv_dispig.inf_amd64_14c40086f8e718c9\nvlddmkm.sys

0.18მს-იო დაახლოებით 30 წუთი ვტესტავდი 2დ რეჟიმში 4K ვიდეო მქონდა გაშვებული უტუბზე და მაგას ვუყურებდი მაგ პერიოდში, ეგაა მაქსიმალური სპაიკი ნვიდიას მაგ დრაივერზე ვინდოუს 10-ის ბოლო ბილდზე, კასპერსონი ჩართული მაქვს, მაგრამ დეფენდერი და ფაერვოლი ვინდოუსის გამორთულია ორივე ძირფესვიანათ, NDIS,sys ეგეთ მძიმე ვიდეოზეც კი 1000მს არ გაცდენილა, ისე მიყენია ლამის ეგრეა მგონი გათვლილი, ანუ 1000მს არ უნდა გაცდეს და ისე დიდზე არ დაგილაგავს დიდათ, NDIS.sys ატრაკებს თუ არასწორი ნასტროიკები გექნება ლან კარტაზე და მაგის დაფიქსვა საკმაოთ რთულია, ალბათ ვინდოუს 11 დომხალია მაგ მხრივ თუ რამე ახალი სისტემა არა გაქვს კარგი ლან კარტით და დობრათ ბირთვებით და რამით, რაც შეეხება Win32PrioritySeparation დატვიკვას, ბევრნაირი ნასტროიკები მოვსინჯე უკვე, ეგრე ადვილი არაა დადგენა რომელი ჯობია თუნდაც ვიდეოების საყურებლათ და ბრაუზინგისთვის, დიდი ალბათობით ეგ ვარიანტი გეიმინგისთვისაც გამოდგება მანდ თუ ყველაფერი გლატკათ მუშაობს ლაგების გარეშე, ეხლა მიყენია Win32PrioritySeparation 18 HEX-ზე ეგ, ხო არ ჭირდება მაგის შემდეგ დარესტარტება, რეალ ტაიმში ცვლის მაგ პრიორიტეტებს, არაფრის რესტარტის არაა საჭირო, ეგრევე ჩანს რომ უყურებ რამეს ან ბრაუზერში დაძრომიალობ Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\PriorityControl მანდ ცვლი და მორჩა: https://forums.blurbusters.com/viewtopic.php?f=10&t=8535&sid=1c7197d3e50d31344b83d27af8719c6d პლასებო ეფექტი ეგ არაა, უბრალოთ უნდა გესმოდეს ვაბშე რას ჩალიჩობ და პროცესორსაც აქვს მნიშვნელობა რომელი სეთინგის დაყენება ჯობია თამაში იქნება თუ ისე სხვა რაღაცეებისთვის, ან ყველაფრისთვის რომ ვარგოდეს თუნდაც გლობალურათ რომ გეყენოს სულ, ბანალურათ ვიდეოს ყურების დროს ძალიან კარგათ შეიძლება დატესტვა, თამასში რთულია მაგის ზუსტათ დადგენა, ვიდეოში არაფერზე გეფანტება ყურადღება და კარგათ ჩანს ლაგავს თუ ძალზე გლატკათ უბერავს უკვე მაგ ტვიკის შემდეგ, ხო დეფოლტია 2, თუ რამეა მაგაზე უნდა დააბრუნო, გაბერვით არაფერი უბერავს, ეგ ის ტვიკი არაა რომ დააყენებ და კრუნჩხვები რომ ეწყება სისტემას და ვინდოუსი გაქვს გადასაყენებელი, მე როგორც მივხდი კომენტებიდან უფრო სუსტ 4 ბირთვიან პროცესორებზე Short - High foreground boost კომბინაცია ამართლებსო, თუმცა ეხლა 18 ხოშიანათ უბერავენ ვიდეოები ნამდვილათ, გლატკათაა, არაა დამძიმებული ყველაფერი და არ ლაგავს ფაქტიურათ არაფერი რეზკი მოძრაობები იქნება თუ გვერდით როცა მიდის კადრი, მანდ იცის ლაგვები და ეხლა ძალიან გლატკია 18-ზე, მოსინჯვით უკვე ბევრნაირი მოვსინჯე და თითქოს ეგ ჩანს ყველაზე კარგი, ნუ ჰაი-ენდ სისტემებზე 26 ყოფილა კარგი, 29 საკმაოთ კარგია, ზოგი მთლათ 38-40 ფარგლებში აყენებს ხოლმე, ეგ უკვე ექსტრიმალური ვარიანტია მაქსიმალურათ მაღალი ფპს-ი თუ გინდა, თუმცა არაა აუცილებელი გლატკი იყოს და მაუსიც კარგათ გემორჩილებოდეს, მანდ ბალანსი უნდა იპოვო სიზუსტის და კარგი ფპს-ის, ლოუები რომ აქვს მაღალი და საშვალო ფპს-იც მაღალია

Link to comment
Share on other sites

 

Link to comment
Share on other sites

აი ეს სეთინგი იწვევს კიდე ვიდეოების ყურების დროს უტუბზე მაღალ სპაიკებს როცა ჩართულია 

Receive Segment Coalescing State ეგ გამორთული უნდა იყოსო, მართლა დაწია ლატენტურობა ეხლა ვტესტავ Receive Window Auto-Tuning Level    : highlyrestricted + RWIN cfosspeed + 1 ბირთვზე ანაწილებს Conservative პროფილზე RSS-ზე, თუ რამე არ მომეწონა კიდე დავუწევ, რა თქმა პრობლემური ისევ 4K ვიდეოებია მაინც

მაგ RSS ჩართვის შემდეგ ვერანაირი წარმადობის გაუმჯობესება ვერ ვიგრძენი დიდი, ამიტომ მაგასაც გავთიშავ და ისე დავტესტავ ეხლა, მგონი ეგეც ზრდის სპაიკებს 4 ბირთვიან პროცესორზე  და ჩემ ლან კარტაზე , მანდ ორი ტიპის ლატენტრუობაა ისე DPC rourine execution და interrupt to process latency, აი ეგ ზედა თუ დახტუნაობს ხშირ-ხშირათ მაშინაც ლაგავს, ანუ ორივე მაჩვენებელი ჯობია მაქსიმალურათ დაბალზე იდგეს და ძალზე მაღლა არ მიდიოდეს და არც რეზკი ზემოთ-ქვემოთ ხტუნაობა ვარგა, ძაგძაგივით აქვს მაშინ, ანუ მიკროსტატერი, თვითონ ვიდეოკარტის დრაივერზე მაგ ბოლო დრაივერში როცა არ მაქვს შეზღუდვები კარტაზე საკმაოთ დაბალი ლატენტურობა აქვს ყოველთვის, ნუ ეხლა შევიხედე და 15 წუთში ასულა nvlddmkm.sys
NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 536.67 0.12მს-ზე ანუ ძალიან დაბლა უბერავს

ხო კიდე ვისაც MSI აფტერბარნერი სულ გაშვებული აქვს სპაიკებს კიდე იწვევს CPU ბირთვებზე ცალ-ცალკე ტემპერატურის გამოჩენა + პოვერ სეთინგი, ეგ ორი გავუთიშე, show profile panel ვაჭერთ და მანდ სასურველია არ ადიოდეს არაფერი 500მს-ზე ზევით, თუ ხშირ-ხშირათ ადის ჯობია ეგ მოაცილოთ, მეტი რომ აღარ გამოჩნდეს სტატისტიკაში, ფან სპიდი ატრაკებს ხანდახან მაგრამ ეგ არაფერი

ამ სეთინგზე შევჩერდი ეხლა 4K ვიდეოებზე ვაბშე აღარ მილაგავს:

T7sfEqY.png

cfos speed-ზე NDIS მარტო უტუბზე ჩავურთავ ხოლმე, ეგ კიდე უფრო გლატკათ ამუშავებს ვიდეოებს, რაღაცა რეჟიმი ირთვება ტაიმინგის არ ვიცი და ლაგები მცირდება, ისე ნელდება საიტების გახსნა ეგ რომ სულ ჩართულია, ინპუტ ლაგს ზრდის ანუ

Link to comment
Share on other sites

სხვათაშორის ერთი სპეციფიკური ფიშკა აღმოვაჩინე უკვე დიდი ხანია ნვიდიას დრაივერებში ჩვენებას რაც შეეხება, მოკლეთ დაყენების შემდეგ უკვე რომ დააყენებ გერცებს და ბიტებს და მოუნიშნავ FULL-RGB მაგის შემდეგ რომ შეხვიდე adjust desktop color settings და ჯერ მოუნიშნო override the reference mode-ზე გალოჩკა მერე კი ეგრევე მოხსნა (ეხება ახალ დაყენებულ დრაივერებს, ანუ მაგის გაკეთება ყოველი დრაივერის დაყენების შემდეგ ჭირდება) მაგის შემდეგ ყოველი რესტარტის შემდეგ რომ შემოდის დესკტოპზე ცოტა ხნით ქვრება მონიტორი და ისევ ირთვება (ნუ DP 1.4 ნამდვილათ ეგრეა ჩემთან რა კარტა მიყენია მაგას არა აქვს დიდათ მგონი მნიშვნელობა, ნუ წამიერათ, თუმცა რაც შევატყვე მაგის შემდეგ გარკვეულ კორექციებს აკეთებს უტუბის ვიდეოებზე და არა მარტო ფერების დამუშავებაში და შიკაშკაშეში, რაღაცას ცვლის და არეგულირებს თავის გემოზე, ავტოკორექციასავით აქვს, მე რაც შევატყვე მგონი სიკაშკაშე იზრდება და კონტრასტი მასე, ეგრევე შეიძლება არ გამოჩნდეს, ნელ-ნელა უჩხუკუნებს რაღაცეებს და კიდე რაც შევამჩნიე მაგის შემდეგ ხშირათ ირთვება უტუბზე როცა ვუყურებ ვიდეოებს DisplayEnhancementService რომელსაც მარტო იყენებს მაგ გალოჩკის მონიშვნის გარეშე HDR რეჟიმში ჩემ მონიკზე და სისტემაზე, ვისაც უნდა შეუძლია დატესტოს თავის მონიტორზე და ნახოს ეგრე შვება თუ არა თქვენთანაც და რამე იცვლება თუ არა, ოღონდ გარკვეული დრო ჭირდება ეგ რომ ამუშავდეს მომენტალურათ მგონი ეფექტი არა აქვს, მაგრამ ადრე თუ გვიან უნდა შეატყოთ უკვე გარკვეული ცვლილებები, საინტერესო განხილვა მიდის მაგ ყველაფრის ამ რედიტის თემაში https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/kcxwyn/what_does_colour_accuracy_mode_in_nvcp_do/ არასდროს მყენებია მე აქამდე override to reference მოდზე, ერთი უნდა დავტესტო მაგაზეც, ზოგიერთები ამტკიცებენ რომ თუ Custom RGB გაქვსო მონიტორიდან სეთინგები მონიშნული (ანუ როგორც მე მიყენია)  მაშინ უნდა გეყენოსო ვითომ override-ზე, ანუ გალოჩკა გქონდესო მონიშნული, მოკლეთ ეხლა მაგაზეც დავტესტავ, იმედია ბანდინგს არ ავიკიდებ ვიდეოებზე

 

 

როგორც მანამდე დავწერე მუშაობს მარტო 3000-4000 სერიის ნვიდიას კარტებზე ეგ უტილიტა, ჩემთან არ ქონია არანაირი ეფექტი მაგის მონიშვნის შემდეგ

Link to comment
Share on other sites

ReShade ახალი ბილდი გამოუშვიათ: https://reshade.me/ მაგ ახალ ბილდებში კარგი ისაა რომ ლამის 10-15 წლის უკანდელ რიშეიდის ეფექტებს ამუშავებს რამე ძველისძველ თამაშებში რომ დაამატო, ანუ ძველი რიშეიდის დაყენება არაა საჭირო დიდათ

Link to comment
Share on other sites

ოლედ მონიკებზეც საკმაოთ ცუდი სიტუაცია ყოფილა ბოლო დრაივერებზე: 

every driver newer than 528.24 causes a so called "VRR flicker" on OLED screens. some shades of grey are flickering in a strobe-like effect, making the driver practically unusable.

ნუ მანდ DP-ზე ახურებსო ერთმა დაწერა, აქვს კაკრაზ დელის AW3423DW თუმცა ლამის ყველა ოლედზე აქვსო ეგ პრობლემა ახალ დრაივერებში

Link to comment
Share on other sites

რიშეიდის 5.9.1 ბილდი დაიდო: https://reshade.me/

აგრეთვე განახლდა latencymon უტილიტაც: https://www.resplendence.com/latencymon_whatsnew

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • George unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.