lomsa Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 Dear AMIRAN LOMSADZE: What a bummer! We regret to inform you that we are unable to complete your order. We sincerely apologize for this inconvenience. The following item(s) is unavailable and has been cancelled from your order: Item: 828902331554 Description: WILD SIDE, GREY Quantity: 1 @ $ 22.40 Although you will not be charged for this order, please keep a copy of this e-mail for your records. Your decision to shop with Roxy means everything to us, and we hope you remember to check us out often. Feel free to call Customer Service at 1-800-892-2281 or surf over to our http://www.roxy.com/helpdesk/ if you have any questions about your order. We will be more than happy to help you out. Thanks again for shopping at Roxy.com. We look forward to seeing you soon, Customer Service www.roxy.com rao ra mindao?გათავდაო ის რაც მინდოდააა? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lomsa Posted March 4, 2011 Author Share Posted March 4, 2011 ?რაიყოთ ტო 25 კაცმა ნახა და დავიჯერო არავინ იცის? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Name Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 გათავდაო ის რაც მინდოდააა? გათავდაო და შეკვეთა გაგიუქმეთო. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lomsa Posted March 4, 2011 Author Share Posted March 4, 2011 ფულს დააბრუნებენ ხო? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
L1nux Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 ფულს დააბრუნებენ ხო? ყოველშემთხვევაში we won't charge you ანუ თანხას არ გამოგართმევთო წესით უნდა დაგიბრუნონ :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 ე-მეილი მაინც შეინახეო ყოველ შემთხევისთვისო, თანხას რა თქმა უნდა არ გამოგაკლებენ მაგ ნივთში რახან გაუთავდათ, თემას კი მივახურავ მეტი შეკითხვები თუ აღარა გაქვს Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.