მშვილდოსანი Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 სწორ ადგილას გავხსენი თუ არა არ ვიცი, We have canceled your recent Amazon.com order(s) because we were unable to charge your credit card.We are unable to determine why your credit card was declined. A charge can be declined for a variety of reasons, some of which may not be related to the validity of the credit card. For this reason, we often try processing the charge again at a later time.You may want to contact your card issuer. Some issuers may place restrictions on electronic and Internet purchases.The next time you place an order through the Shopping Cart, enter your new information in the payment section of our order form. ამას მწერენ, რამდენს ვაძლევ შეკვეთას, იმდენი ქანსელ... ადრე სხვა კარტით ვიწერდი ეს ამერიკან ექსპრესია და ხო არ გქონიათ ესეთი შემთხვევა? რამდენიმეჯერ მივეცი და ჩემით დავაქენსელე მერე და მაგიტო ხო არ ქნა ნეტა? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gadget Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 ბანკს დაუკავშირდი მაგ პრობლემაზე და ისინი გაგცემენ პასუხს. Link to comment Share on other sites More sharing options...
მშვილდოსანი Posted June 2, 2017 Author Share Posted June 2, 2017 ხო დავურეკე უკვე და აქედან პრობლემა არ არისო, ეტყობა შიპინგიანად მივეცი და მაგდენი არ მქონდა კარტაზე, ბევრი ვაწვალე და ეხლა საერთოდ აღარ ყიდულობს იმ აქაუნთიდან სხვა აქაუნთი გავაკეთე და იქიდან გამოვიწერე . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts