Jump to content

Recommended Posts

სწორ ადგილას გავხსენი თუ არა არ ვიცი, 

We have canceled your recent Amazon.com order(s) because we were unable to charge your credit card.

We are unable to determine why your credit card was declined. A charge can be declined for a variety of reasons, some of which may not be related to the validity of the credit card. For this reason, we often try processing the charge again at a later time.

You may want to contact your card issuer. Some issuers may place restrictions on electronic and Internet purchases.

The next time you place an order through the Shopping Cart, enter your new information in the payment section of our order form.

ამას მწერენ, რამდენს ვაძლევ შეკვეთას, იმდენი ქანსელ...

ადრე სხვა კარტით ვიწერდი ეს ამერიკან ექსპრესია და ხო არ გქონიათ ესეთი შემთხვევა?

რამდენიმეჯერ მივეცი და ჩემით დავაქენსელე მერე და მაგიტო ხო არ ქნა ნეტა?

Link to comment
Share on other sites

ბანკს დაუკავშირდი მაგ პრობლემაზე და ისინი გაგცემენ პასუხს.

Link to comment
Share on other sites

ხო დავურეკე უკვე და აქედან პრობლემა არ არისო, ეტყობა შიპინგიანად მივეცი და მაგდენი არ მქონდა კარტაზე, ბევრი ვაწვალე და ეხლა საერთოდ აღარ ყიდულობს იმ აქაუნთიდან :)  სხვა აქაუნთი გავაკეთე და იქიდან გამოვიწერე .

Link to comment
Share on other sites

  • Barca locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.