Jump to content

Final Fantasy XIII


ბერო

Recommended Posts

ff8.jpg

TITLE FINAL FANTASY XIII

PRODUCER Yoshinori Kitase

DIRECTOR Motomu Toriyama

CHARACTER DESIGN Tetsuya Nomura

SUB-CHARACTER DESIGN Nao Ikeda

MUSIC Masashi Hamauzu

ART DIRECTOR Isamu Kamikokuryo

SUMMON DESIGN Chikako Nakano

MAIN PROGRAMMER Kazumi Kobayashi

MOVIE DIRECTOR Eiji Fujii

BATTLE DESIGN Toshiro Tsuchida

WEAPON DESIGN Tetsu Tsukamoto

RELEASE DATE March 9, 2010

GENRE Role Playing

ოფიციალური საიტები

http://www.finalfantasyxiii.com/

http://www.finalfantasy13game.com/

PlayStation 3

Linear PCM 5.1Ch/Dolby Digital 5.1ch/DTS Digital Surround 5.1ch

No HDD Install

1 Dual Layer Blu-Ray Disc

Video Resolution Support 480p, 720p, 1080i, 1080p

Xbox 360

Dolby Digital 5.1ch

18GB HDD Install Size (Optional)

3 Dual-Layer DVDs

Video Resolution Support 480p, 720p, 1080i, 1080p

ბოქსარტები

boxarts2.png

პერსონაჟები

allch.png

LIGHTNING

ახალგაზრდა გოგონა რომელიც ცოტას ლაპარაკობს თავის თავზე. სულ სერიოზული და ბრაზიანია :) სახელიც კი არ არის ცნობილი და ყველა "კლიჩკა" LIGHTNING-ით მიმართავს.

SNOW VILLIERS

ახალგაზრდა მამაცი მებრძოლი, რომელიც ჯერ იბრძვის და მერე სვავს კითხვებს. ბუნებით ოპტიმისტია.

OERBA DIA VANILLE

ახალგაზრდა ნამეტნავად ცანცარა გოგონა. სუფთა "ანაააანოოო" "შუა ქალაქიდან"

SAZH KATZROY

მეგობრული, მხიარული. რატომღაც მის თმებში პატარა ჩიტს აქვს ბუდე.

HOPE ESTHEIM

ახალგაზრდა ბიჭუნა. ჯერ რაც ვუყურებ სუ დაღვრემილი დადის და წუწუნებს, ალბათ იმიტომ რომ დასაწყისში დედა დაეღუპა :(

OERBA YUN FANG

მისტიური ქალი. ეხლახან გამეჩითა ჯერ არ ვიცი რა უნდა და ვის მხარეზეა.

ბრძოლის სისტემა

HUD.png

XIII-ში გამოიყენენება Active Battle System - ATB.

თავიდან მხოლორ 2 ATB სლოტია გახსნილი და სვლების რაოდენობა შესაბამისად შეზღუდულია. შემდეგ უფრო მეტი იხსნება და ეს უფრო მეტი სტრატეგიული მანევრირების საშუალებას გვაძლევს. ბღზოლის დროს ჩვენ უშუალოდ 1 პერსონაჟს ვაკონტროლებთ დანარჩენი 2 AI-ს იმედზეა.

თუმცა ჩვენ შეგვიძია ჩავერიოთ ბრძოლის დროს და როლები "პარადიგმები" ცვალოთ. პარადიგმების დროზე შეცვლა ძალიან მნიშვნელოვანია განსაკუთრებით დიდი ბოსებთან ბრძოლის დროს.

მაგალითად შემტევი - "კომანდო" პარადიგმის დროს მაქსიმალურ ზიანს ვაყენებთ მტერს იმიტომ რომ 3-ე წევრი შეტევაზეა გადასული მაგრამ ამ დროს სწრაფად შეიძლება სიცოცხლის (HP-ის ) დაკარგვა და შესაბამისად წაგება. ამიტომ სასურველია დაცვით პარადიგმაზე გადავერთოთ სადაც 1 ან რამოდენიმე პართის წევრი მედიკის როლზე გადაერთვება და გვიმკურნალეს. თუმცა მუდმივად ამ როლში დარჩენაც არ არის მომგებიანი, იმიტომ რომ კომბოების ზიანი ამ ნელნელა მცირდება.

სულ არის 6 პარადიგმა:

roles.png

ამის გარდა კიდევ გვაქვს ტაქტიკური ქულები, სამონ ქულები, ბლომათ აითემები და იარაღები. პერსონაჟების განვითარების ინდივიდუალური ხე და ა.შ.

რევიუები

RPG Site - 85%

The Lost Gamer - 9

TheSixthAxis - 8

Eurogamer - 8

PushSquare - 3/4

Digital Spy - 4/5

Videogamer - 7

CVG - 9.2

IGN UK - 8.3

BritXbox - 7

X360 Achievements - 82%

HardGame2 - 9.5

GamesRadar - 10

EDGE - 5.

MS Xbox World - 9

IGN AU - 8.4

Nowgamer PS3 8.5/10

Nowgamer 360 8.4/10

GameReactor 7/10

Gamespot - 8.5

Joystiq (No Score)

1up A-

GameInformer 9.25/10

OXM 9/10

Wired Game|Life review - 6/10

G4TV 4/5

RPG Site (Xbox 360 Version) - 70%

მეტაკრიტიკის შეფასებები:

PS3 - 82/100

http://www.metacriti.../finalfantasy13

XBOX 360 - 83/100

http://www.metacriti.../finalfantasy13

1-2 კაპიკიც ჩემგან:

ეს თამაში რომ ვიყიდე 99% დარწმუნებული ვიყავი რომ არ მომეწონებოდა. ამის არცერთი ნაწილი არ მქონდა აქამდე ნათამაშები.

უბრალოდ "პრომოუშენები" დამიგროვდა ამაზონზე და რამეზე უნდა დამეხარჯა დრო გადიოდა და დიდი ფასდაკლებით ვიყიდე.

( თან Heavy Rain, God of War III მიდევს და ჯერ არ მითამაშია ისენი ) ჰოდა შევდე. ნუ ჯერ "სინემატიკებმა", ინგეიმ გრაფიკამ და სამყარომ გადაგვრია მე და გიო.

ძალიან მაგარია ვიზუალურად, საკაიფო ალისინგიც აქვს და თამამად დავუყენებ Uncharted 2, Heavy Rain, GOW III-ს ვიზუალური შესრულების მხრივ.

FF-ს სამყაროს უნიკალურობას, დეტალიზაციას, არტისტულ შესრულებას, ქრეათიულ მიდგომას და არაამქვეყნურ სილამაზეს ანალოგი ვერ მოვუნახე.

რო შევყევი და შევყევი ვერ მოვწყდით. მეორე დღესაც ისევ მივუბრუნდი და მოკლედ ჩაგვითრია. მერე ნელნელა სთორიში და სამყაროშიც გავერკვიეთ.

თან არ მეგონა ბრძოლების დროს ასეთი მოზგაობა თუ იყო საჭირო და ასეთი ჩალენჯი.

პრიკოლი ისაა რომ პირველი 10-12 საათი ტუტორიალიაო ფაქტიურად (მე ჯერ სადღაც 4-5 საათზე ვარ), ნაღდი თამაში მერე იწყებაო :)

10-12 კი არა დღეს 90% იგრებს 5-8 საათი აქვს გეიმფლეი !!! :gigi:

თემის ავტორი - Abnormalia

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.