Jump to content

ამაზონზე განვახორციელე შესკიდვა


Recommended Posts

გამარჯობათ ყველას ამაზონზე შევიძინე ნივთი და რამოდენიმე საათის შემდეგ გავაქმე შეკვეთა შეკვეთა ჩვეულებრივ გაუქმდა მაგრამ გაუქმებამდე მოხდა ბარატზეშ ესაბამისი თანხის დაბლოკვა და დახლოებით 20 დღე გავიდა და ბლოკი არ მიხსნა ანგარიშზე და არც თანხა მოხსნილა და მაინტერესებს ბარათზე ბლოკი თავისიით მოიხსნება და რადროს თუ მე მაგაზიას უნდა შევეხმიანო და მოვახსნევინო და ეს თუ ასეა როგორ გავაკეთ

Link to comment
Share on other sites

https://www.amazon.com/gp/help/contact-us/general-questions.html?ie=UTF8&skip=true

ლაივ ჩატში მიწერე, ან სელერს მიწერე, მაილზე უნდა გამოგიგზავნონ შეკვეთის გაუქმება, ის ამობეჭდე ბანკში მიუტანე და აგიხსნიან ბლოკს.

Link to comment
Share on other sites

რო გავაუქმე ავტომატურად კი მომივიდა გაუქმებისშესახებ შეტყობინება მაგრამ წამეშალა ინგლისურიც არვიცი საერთოდ რო მივწერო ლაივში და გამოვაგზავნინო შესაბამისი შეტყობინება სხვა რამე მეთოდი არ არსებობს რო ეს გავაკეტო

Link to comment
Share on other sites

მე მსგავს სიტუაციებში ბანკში მივდივარ და ვანახებ დამადასტურებელ ცნობას რომ სელერმა გააუქმა ტრანსაქცია და ბლოკიდან მოხსნან თანხა და ანგარიშზე დამისვან და მაქს 1 კვირაში ანგარიშზეა ხოლმე თანხა

Link to comment
Share on other sites

მერედა მე გაუქმების შესახებ არაფერი არამაქვსს და როგორ მოვიქცე რა ვერ გავიგეე

Link to comment
Share on other sites

მაილზე ეგრევე არ წაიშლებოდა, შეიძლება წაშლილებში იყოს იქ ინახება სანამ იმასაც არ გაასუფთავებ, ისიც თუ წაშლილია უნდა შეეხმიანო რამენაირად.

please send me order # ---------- Cancellation request. money is still blocked on my card, i want to make unblock. ეს მიწერე მიხვდებიან რაც გინდა.

Link to comment
Share on other sites

მაგას კი მივცერ მაგრამ ამაზონზე რა მისამარტზე უნდა მივცერო ვერ გავარკვიეე

ელ ფოსტა ვერ ვნახე რა სადაც უნდა მივცეროო ახალად ვსცავლობ ასეტ რაგაცაებს რა და ძალიან დაბნეული ვარრ

Link to comment
Share on other sites

ზემოთ ლინკი რაც დავაგდე მანდედან არის კონტაქტი ამაზონთან.53940938483c.png

send us an e-mail ან start chatting დააჭირე, თუ გინდა ორივეგან მიწერე ორდერის ნომერი მიუთითე და გააგზავნე.

ან იგივე გვერდზე იქნება ასე

d2ae0eaedf75.png

აირჩიე კონტაქტ სელერ

d16dfa1fa170.png

მერე აირჩიე კენსელ ორდერ და კონტინიუ

მერე აქ ჩასვი ეს ტექსტი და ორდერის ნომერიც მიუთითე

4958ca09b195.png

ხოდა გაუშვი გამოგზავნიან თავიდან

Link to comment
Share on other sites

მაილზე ეგრევე არ წაიშლებოდა, შეიძლება წაშლილებში იყოს იქ ინახება სანამ იმასაც არ გაასუფთავებ, ისიც თუ წაშლილია უნდა შეეხმიანო რამენაირად.

please send me order # ---------- Cancellation request. money is still blocked on my card, i want to make unblock. ეს მიწერე მიხვდებიან რაც გინდა.

send არა resend ჯობია... უფრო მიხვდებიან

Link to comment
Share on other sites

მეც მომსვლია ეგ. სტანდარტული პროცედურაა და თუ არ ვცდები 25 დღეა სტანდარტული ბლოკის დრო. შენს შემთხვევაში 1 კვირაში მაქსიმუმ თავისით აიხსნება

Link to comment
Share on other sites

გაიხარეთ

ასეტ რაგაც მომწერეს ამაზონიდაჩემს მიცერილის საპასუხოდ და რას ნიშნავსს ვერ ვთარგმნი

Hello,

I do understand your concern.

I've researched your order, #104-4223036-4196218 placed on January 28, and can verify that it was canceled--you haven't been charged for it. An authorization may be visible on your account, but (depending upon the policies of your bank) this should be removed shortly.

Since the order has been canceled, it will no longer appear in Your Account.

When you place an order, we contact your bank for a purchase authorization to verify your card, but we don't actually charge you until the order enters the shipping process. Some banks may hold funds in your account for these authorizations (for 7-10 business days) even if the order is canceled.

You'll need to contact your bank for assistance. They can tell you why funds on your account may be unavailable and clarify their policy on how long they hold payment authorizations for online orders.

If you've contacted the bank and they can't help, please send us the following information so we can investigate further.

-- Have you contacted bank? If yes, please send us the bank correspondence.

-- Do the bank need Amazon to interfere to remove the holding funds. If yes, let us know the correct bank phone number and amount of charges need to be released.

-- Name of issuing bank and any other alternative number of the bank (if any)

Please visit the following link to provide the information we requested:

http://www.amazon.com/rsvp-mi?c=rqwdydbw3534242232&q=o2r

Thanks for your understanding and patience. We look forward to seeing you again soon.

Thank you for your inquiry. Did I solve your problem?

Link to comment
Share on other sites

გაკეთებულია ქენსელიო და ბანკთან გაარკვიეო შეილება ბანკის პოლიტიკის გამო შეფერხდა ჯერ რო არაა ბლოკი ახსნილიო, მაგრამ აეხსნება ყველა ვარიანტში, შესყდვა რო მომხდარიყო ამდენ ხანში ჩამოგეჭრებოდა ეგ თანხა, რახან არ ჩამოიჭრა ბანკს აქვს ბლოკირებული და აიხსნება ეგ ბლოკი, შეიარე მაინც ბანკში, თუ გინდა ეგ ამობეჭდე რაც მოგწერეს და აჩვენე, იტოკში არ დაგეკარგება რა.

Link to comment
Share on other sites

დავხურავ თემას თუ დამატებითი შეკითხვები აღარა გაქვს მაგ თემასთან დაკავშირებით, რაც გირჩიეს ზევით ეგ გააკეთე პირველ რიგში

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.