Jump to content

Recommended Posts

ნაყიდი თუ გაქ PVP არ აგცდება :D

 

მე ამაზე მეცინება ძალიან 

tumblr_mhqkt1BbHs1rpu6lpo1_1280.jpg

 

tumblr_mhql6gUwVq1rpu6lpo1_400.gif

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 446
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

აი ნყიდი არ გქონდა შენ თორე მერე სერიოზულ PVP მდე რომ მივიდოდა საქმე მაშინვე გატეხავდი :D

თან ამის PVP რა მაგარია აი ეგ მევასება და ხალხი 

ჯერ ერთმანეთს რომ ესალმებით და ბაფებს აცლით :D თუ დააინვეიდე და გასულია არ უნდა მოკლა :P ბექსთები ბოზურია :P

2 ს თუ დაადექი ერთი გაცლით მერე მგებულს თავს აჰილინებ და მერე ცხებთ :D

ნუ ბოლოს გავრეკე და ტიტველი ვტროლავდი კამანდას :D

 

 მეორეში მექნება გამოცდილება PVP-ს

მეეკითხებათ :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

^ ესენი "გალიქული" კნცეფტებია :P

მაგრად გამიტყდა მარტი რომ გავიგე + :D

მაგრამ მწამს ამ კამანდის მე :P

 

PS: ამანაც ეგრე თუ გაამართლა როგორც წინამ დიდი შანსია ცხოვრების #1 ფრენჩაიზი გახდეს ჩემი 

Link to comment
Share on other sites

დირექს10ია ჩემი კარტის მაქსიმუმი, ასე რომ არ მინდა ქონდეს 11 საერთოდ  -_-

 

1. მეტ დროს მოანდომებენ

2. თამაშიც ძვირი ეღირება

3. მესამე მიზეზი ეგოისტურია

Link to comment
Share on other sites

ამ თამაშში გრაფიკა ბოლოხარისხოვანია მგონი. წინას ისეთ დაბალ გრაფიკაზე ვთამაშობდი 15ფპს-თი რომ არ დავბრმავდი მიკვირს. რომ დავიწყე ვეღარ მაგდებდნენ კომპიუტერიდან :D

Link to comment
Share on other sites

გრაფიკა რომ არ გაეძლიერებინათ აღარც ვითამაშებდი ალბათ, 1998 დავამთავრე გეიმინგი და 2004-ში ისევ დავიწყე, სულმა წამძლია კარგი გრაფიკა რომ დავინახე, ეხლა კი მართლა მხეცი გრაფიკაა თუმცა არის გარკვეული სტაგნაცია იდეებში, ანუ სულ ერთი და იგივეს ატრიალებენ ხოლმე

Link to comment
Share on other sites

ყველა თამაშში გრაფიკა ბოლოხარისხოვანია :mad:

 

ვერ ვხვდები გრაფიკას მაინც რას ეძახით -_-

 

ამას როგორი გრაფიკაც ქონდა რომელ RPG-ს აქვს, ანუ მე იმას ვიძახი როგორი იარაღების, არმორების, მტრების, მონსტრების, ბოსების, მთლიანი თამაშის არქიტექტურის და კიდე სხვა მრავალის დიზაინი როგორც არის გაკეთებული ჩემი აზრით შედევრია 

მარტო ტექსტურების სიხშირე არაა გრაფიკა ეგ ჩემი აზრით + ძალით რეალობის მიბაძვას უფრო გავს ვიდრე თვითონს სიტყვა "გრაფიკა" რასაც ნიშნავს 

ასე რომ DS-ს მართლა მაგარი გრაფიკა აქვს :P

Link to comment
Share on other sites

 - 7 გზა რატომ იქნება DS II უფრო ძნელი მის წინამორბედზე (მეზარება თარგმნა ბოლომდე :P )

1 - უფრო ჭკვიანი მტრები 

 

Several times throughout the demo, we see the player character come up against new, trickier enemy AI. In one instance, the player moved to the rear of an opponent, once the perfect spot to get in a devastating backstab. However, the hulking, heavily armoured foe was having none of it, and crushed the player by falling backwards on top of him. If this trend of AI reacting to our position and tactics carries over to boss fights too, we could be in for a very tough time indeed, with whole battles spent lingering in blind spots between their feet or behind their off-hand a thing of the past. In another instance of devious enemy behaviour, what first appeared to be a corpse proved to be a live enemy playing dead. As soon as the player passed by the "corpse" stood up and attacked. We're on to you, undead.

 

image_33969_thumb_wide620.jpg

 

2 - უფრო მეტი ამოუცნობი სიკვდილები და მახეები 

 

A few months back, project leads provoked outcry by remarking that Dark Souls 2 would be more accessible. What we've seen suggests otherwise. The demo footage was rife with random, seemingly unpreventable deaths - a tumble from a rope bridge which was suddenly severed by a swooping wyvern, for instance, though Tanimura promises there is a solution to this particular problem. At another stage in the demo, the player was chased down and run over by a silver chariot drawn by ethereal horses, and a third death, brought about by several pig-like creatures, suggests that enemies will be able to toss players from ledges if they're caught up-close and without warning.

 

image_32361_thumb_wide620.jpg

 

 

3 - კარის გახსნა ნიშნავს სხვა კარის დახურვას ( ეს ცოტა საინტერესო დამატებაა )

 

There will apparently be a greater emphasis on player choice with regards to items, which could dictate what paths we can and cannot use to progress through the environment. A key placed into the mouth of a statue might unlock the area behind it, but which statue should you choose? It's possible you'll have to play through more than once to access the entirety of the playable environment, though we're still waiting for confirmation on that front.

 

image_32354_thumb_wide620.jpg

 

 

4 - უფრო მეტი საშინელება და ფსიქოლოგიური ზეწოლა? (mind games)

 

Tanimura also revealed that there will be more emotional strain placed on players in Dark Souls 2. There are no enemies (right now) in the "Mansion of the Dragons" area, for example, but the threat of eventual attack will hang over the player constantly. The area is designed to stress you out, so that when the enemies do appear, you're more likely to panic and make silly mistakes. There are moments of raw freak-out, too - at one point in the mansion walkthrough, a gigantic draconic skeleton came briefly to life and lunged at the player. Kiss your already jangled nerves goodbye.

 

image_32364_thumb_wide620.jpg

 

5 - უფრო ნაკლები სინათლე არეებში (ანუ ჩირაღდნით მოგიწევთ ხშირად სიარული ფარის გარეშე :P რაც ძალიან გაშარავს ველაფერს :D )

 

At times in Dark Souls 2 the darkness is such that you're obliged to light a torch and equip it as an off-hand weapon. As with the Tomb of the Giants in the original Dark Souls, you'll find it much harder to progress through these areas or protect yourself from attacks otherwise - but in the original Dark Souls, you weren't required to trade in your shield for the ability to see. This will come as bad news if you spent most of the original inching through doors with your shield raised. Later in the demo footage, the player tried to swap their torch for a shield in order to fend off two enemies, only to die the second the light went out.

 

image_32357_thumb_wide620.jpg

 

6 - მეტი (და უფრო მეტი) მოულოდნელი სასროლი იარაღებით შემოტევები (ისრები და ასე შემდეგ ))) 

 

Projectiles are generally more annoying than dangerous in the original Dark Souls, once you reach a certain level. In Dark Souls 2, you can expect a lot more incoming fire. At one point in the demo, a giant axe-wielding creature unexpectedly hurled his weapons at the player. The player was able to parry the first of these with a sword, but missed the second - cue instant death. Encounters like this should force players to work on speeding up their reaction times.

 

image_32365_thumb_wide620.jpg

 

7 - შეგიძლია გაიქცე, მაგრამ ვერ დაიმალები ))) 

 

Later in the demo, the player casually fired an arrow at a troll-like creature through an iron door. Enraged, the beast broke through the adjoining wall, chased its attacker down and exacted swift and brutal revenge. According to Tanimura, the player could have escaped death by leaving the creature alone. The ability to provoke otherwise benign, powerful enemies into battle should add an extra layer of challenge for those of us spoiling for a fight. The presence of creatures who can move around and even through obstacles, meanwhile, should ensure that slightly dubious stand-off tactics from the first game are no longer effective.

 

image_32352_thumb_wide620.jpg

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

გრაფიკა კაკრაზ რომ ვიზულალიზაცია უფროა, ანუ მაღალი გარჩევადობის ტექსტურები, სპეცეფექტები, იგივე განათება, სიბნელე,ნისლი და ასე შემდეგ და პერსონაჟების ანიმაცია, ლამაზი კატსცენები და დეტალიზაციაც მნიშვნელოვანია, იგივე დიდ დისტანციაზე რომ ჩანს ყველაფერი და ნაკლები ბლურია და რა თქმა უნდა მარტო გრაფიკა არაა თამაში მაგრამ მაგიანათ უფრო საკაიფო სათამაშოა, ხანდახან რეალიზმსაც და ატმოსფეროსაც აძლიერებს 

Link to comment
Share on other sites

 - 7 გზა რატომ იქნება DS II უფრო ძნელი მის წინამორბედზე (მეზარება თარგმნა ბოლომდე :P )

1 - უფრო ჭკვიანი მტრები 

 

Several times throughout the demo, we see the player character come up against new, trickier enemy AI. In one instance, the player moved to the rear of an opponent, once the perfect spot to get in a devastating backstab. However, the hulking, heavily armoured foe was having none of it, and crushed the player by falling backwards on top of him. If this trend of AI reacting to our position and tactics carries over to boss fights too, we could be in for a very tough time indeed, with whole battles spent lingering in blind spots between their feet or behind their off-hand a thing of the past. In another instance of devious enemy behaviour, what first appeared to be a corpse proved to be a live enemy playing dead. As soon as the player passed by the "corpse" stood up and attacked. We're on to you, undead.

 

image_33969_thumb_wide620.jpg

 

2 - უფრო მეტი ამოუცნობი სიკვდილები და მახეები 

 

A few months back, project leads provoked outcry by remarking that Dark Souls 2 would be more accessible. What we've seen suggests otherwise. The demo footage was rife with random, seemingly unpreventable deaths - a tumble from a rope bridge which was suddenly severed by a swooping wyvern, for instance, though Tanimura promises there is a solution to this particular problem. At another stage in the demo, the player was chased down and run over by a silver chariot drawn by ethereal horses, and a third death, brought about by several pig-like creatures, suggests that enemies will be able to toss players from ledges if they're caught up-close and without warning.

 

image_32361_thumb_wide620.jpg

 

 

3 - კარის გახსნა ნიშნავს სხვა კარის დახურვას ( ეს ცოტა საინტერესო დამატებაა )

 

There will apparently be a greater emphasis on player choice with regards to items, which could dictate what paths we can and cannot use to progress through the environment. A key placed into the mouth of a statue might unlock the area behind it, but which statue should you choose? It's possible you'll have to play through more than once to access the entirety of the playable environment, though we're still waiting for confirmation on that front.

 

image_32354_thumb_wide620.jpg

 

 

4 - უფრო მეტი საშინელება და ფსიქოლოგიური ზეწოლა? (mind games)

 

Tanimura also revealed that there will be more emotional strain placed on players in Dark Souls 2. There are no enemies (right now) in the "Mansion of the Dragons" area, for example, but the threat of eventual attack will hang over the player constantly. The area is designed to stress you out, so that when the enemies do appear, you're more likely to panic and make silly mistakes. There are moments of raw freak-out, too - at one point in the mansion walkthrough, a gigantic draconic skeleton came briefly to life and lunged at the player. Kiss your already jangled nerves goodbye.

 

image_32364_thumb_wide620.jpg

 

5 - უფრო ნაკლები სინათლე არეებში (ანუ ჩირაღდნით მოგიწევთ ხშირად სიარული ფარის გარეშე :P რაც ძალიან გაშარავს ველაფერს :D )

 

At times in Dark Souls 2 the darkness is such that you're obliged to light a torch and equip it as an off-hand weapon. As with the Tomb of the Giants in the original Dark Souls, you'll find it much harder to progress through these areas or protect yourself from attacks otherwise - but in the original Dark Souls, you weren't required to trade in your shield for the ability to see. This will come as bad news if you spent most of the original inching through doors with your shield raised. Later in the demo footage, the player tried to swap their torch for a shield in order to fend off two enemies, only to die the second the light went out.

 

image_32357_thumb_wide620.jpg

 

6 - მეტი (და უფრო მეტი) მოულოდნელი სასროლი იარაღებით შემოტევები (ისრები და ასე შემდეგ ))) 

 

Projectiles are generally more annoying than dangerous in the original Dark Souls, once you reach a certain level. In Dark Souls 2, you can expect a lot more incoming fire. At one point in the demo, a giant axe-wielding creature unexpectedly hurled his weapons at the player. The player was able to parry the first of these with a sword, but missed the second - cue instant death. Encounters like this should force players to work on speeding up their reaction times.

 

image_32365_thumb_wide620.jpg

 

7 - შეგიძლია გაიქცე, მაგრამ ვერ დაიმალები ))) 

 

Later in the demo, the player casually fired an arrow at a troll-like creature through an iron door. Enraged, the beast broke through the adjoining wall, chased its attacker down and exacted swift and brutal revenge. According to Tanimura, the player could have escaped death by leaving the creature alone. The ability to provoke otherwise benign, powerful enemies into battle should add an extra layer of challenge for those of us spoiling for a fight. The presence of creatures who can move around and even through obstacles, meanwhile, should ensure that slightly dubious stand-off tactics from the first game are no longer effective.

 

image_32352_thumb_wide620.jpg

მეტი მაზოხიზმი :wub:

ამ ნაწილს ვყიდულობ

Link to comment
Share on other sites

მეტი მაზოხიზმი :wub:

ამ ნაწილს ვყიდულობ

 

აუ ხო იყიდეთ რა კამანდამ მაქსიმუმ 10 $ ეღიროს პლაწი.რუ ზე 

თან ეხლა სერვერ ბეისდ მულტიფლეიერი ექნება რაც მთავარია და ადვილი იქნება დაკავშირება სხვებთან :D 

მერე დაიწყებთ PVP ბილდების კეთებას სხოდუ :D 

და თან ჩემი აზრით 1-1 ყველაზე მაგარი მულთიფლეიერი აქვს ამ თამაშს 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

აუ ხო იყიდეთ რა კამანდამ მაქსიმუმ 10 $ ეღიროს პლაწი.რუ ზე 

თან ეხლა სერვერ ბეისდ მულტიფლეიერი ექნება რაც მთავარია და ადვილი იქნება დაკავშირება სხვებთან :D

მერე დაიწყებთ PVP ბილდების კეთებას სხოდუ :D

და თან ჩემი აზრით 1-1 ყველაზე მაგარი მულთიფლეიერი აქვს ამ თამაშს 

ვყიდულობ მეც

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.