Jump to content

მონიტორის პრობლემა (ციმციმებს)


Recommended Posts

არამგონია მანდ ნორმალური კვება ქონდეთ :D მაგრამ ცადე მაინც.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ხო მეც ეგრე მგონია მარა ნაცნობი სხვაგან არავინ მყავს მასეთ მაღაზიაში

Link to comment
Share on other sites

მთავარია კვება კარგათ მუშაობდეს და +12Vზე 30A მიანც ქონდეს, გასატესტათ წავა რაც არ გინდა იყოს :D

Link to comment
Share on other sites

ხო და 6 პინიანი შესაერთებელიც ქონდეს. ჩემ კარტას 2 ჯეკი უერთდება 3-3 პინიანი

Link to comment
Share on other sites

დღეს მივედი NDZ-ში მრგვალ ბაღთან და ჩები ბედის დედაც ვატირე ამდენი წლები მანდ იყვნენ და ეხლა კარებზე გამოუკვრიათ წერეთელზე გადავედითო დიდუბეში. მანდ გასვლა კი ნაღდად დამეზარა ამის გულისთვის

ისე ამ თემსათან კი ბოდიში მარა დღეს აი სულ ახალი განახლებული პროგრამა გავატარე Futuremark-ის და ეს შედეგი მომცა და ყველაზე საინტერესო ისაა რო არცერთ ტესტზე არ უციმციმია როგორც თამაშების დროს შვება ხოლმე. ვინც ერკვევით იქნებ მითხრათ ნორმალური შედეგია ეს მონაცემები ბოლოს რაც დამიწერა???

06b4ab9c7e21.jpg

Link to comment
Share on other sites

testebis dros da filmebis dros CemTanac ar cimcimebda.

video maseT qulebs unda iRebdes. +-, Tu daarazgoneb procesors SedarebiT maRal qulas mogcems, Tu videosac maSin ufro did qulas.

fizika CarTuli gaqvs da procesorma imitom mogca magxela qula.

Link to comment
Share on other sites

ვსო გიო გამოვრიცხე ვიდეო კარტა. იგივე ჩემ სისტემაზე ოღონდ სხვა მონიტორზე და სხვა კვების ბლოკზე (კერძოდ 500 ვატიანზე) შევაერთე წეღან და აღარ უციმციმია. ნუ ეხლა თუ კაბელი ახურებს არ ვიცი მარა ფაქტია რო იგივე ჩემს კეისზე სხვა კვების ბლოკი ჩავსვი 500 ვატიანი და აღარ ციმციმებდა. ოღონდ 1 განსხვავება ის იყო რო იმ კვებას პროცესორზე მისაერთებელი 8 პინიანი შტეკერი ქონდა. ჩემსას კი მარტო 4 აქ. აი სურათს დავდებ რაზეც მაქ ლაპარაკი

9a227b18ce85.jpg

წითლად რაც არის შემოხაზული მარტო მაგაზე მაქ ჯეკი დანარჩენზე არა მიერთებული და ეხლა რა კვებაც მივაერთე იმას 8 პინიანი ქონდა, ანუ ბოლომდე შეერთდა მარა არამგონია მაგის ბრალი ყოფილიყო. ერთადერთი ეხლა რაც დარჩა ან შნური ატრაკებს ან კბება რა. წეღან 17-იან მონიტორზე შევაერთე ჩემი სისტემა იმ 500 ვატიან კვების ბლოკზე და ვაფშე აღარ ციმციმებდა

Link to comment
Share on other sites

შენ კვებასაც აუცილებლათ ექნება ეგ 8პინიანი შესაერთებელი, ძირითადათ ეგ პროცესორის რაზგონისთვის არის საჭირო.

რა შნურზე იძახი, მონიტორის? გათხოვოს აბა შნურიც და ნახე რას იზავს შენ კვებაზე.

Link to comment
Share on other sites

არა აქვს ჩემ კვებას ეგშნური დავათვალიერე კარგად და არა აქ მარტო 4 პინიანი ჯეკი აქ მარა კუსტარულად გადავაბი, სხვა კვებას მოვხსენი და ამასე მივაპაიალნიკე, სხვათაშორის მაგის მერე მოუკლო ციმციმს ისე ძაან აღარ შვება. მონიტორის შნური მეც მქონდა სხვა მარა 1 პრობლემა ისაა კიდე რო ამ ეკრანს HDMI რო ეძახიან ეგეთი შესაერთებელი არა აქ და ვიდეო კარტაზე "პერეხადნიკით" მაქ გადაყვანილი თორე ისე ეგეთი შტეკერიანი შნური მეც მიგდია, უბრალოდ მონიტორს ვერ უერთებ, მართო ლურჯ თავიანი შტეკერები მიდის ჩემ მონიტორზე პატარები როა

არა და ეს ჩემი კვების ბლოკიც გავატესტინე ტესტერით ოღონდ ნაგრუსკის გარეშე და ესეც ჯიგრულად მუშაობს. აღარ ვიცი რა ვქნა? ის კვების ბლოკი 70 ლარი ღირს რეალური 500 ვატიანი არისო და დაჟე ის 8 პინიანი შტეკერიც მოყვება პროცესორის კვებაზე რო მიდის. ეს ჩემი ბლოკიც დავშალეთ და ზედაპირულად არაფერი არ ჭირს. ეხლა მარტო 2 ვარიანტი დარჩა. ან ის ჩემი პერეხადნიკი ატრაკებს ვიდეოზე რითიც მაქ შეერთებული ან კიდე მართლა კვებაა და ბოლობოლო მაგ 500 ვატიანს ვიყიდი ალგორითმიდან. მაგათ შევამოწმებინე თავიანთ კვებაზე

Link to comment
Share on other sites

მაშინ ძალაინ ცუდი კვება ყოფილა რადგან ეგ 8 პინიანი არ აქვს. კი დე კარგათ გაუძლია.

კვების ბლოკს როცა იყიდი აუცილებლათ იყოს active PFC და +12Vზე 35A ქონდეს მინიმუმ.

Link to comment
Share on other sites

ანუ რას ამბობ რო ზევით სურათი რო მიდევს მაზერის, 8 პინიანი შტეკერი უნდა ქონდეს ხო? ის 4 ცარიელი არ უნდა რჩებოდეს მაგას ამბობ ხო?

აი ჩემს კვებას უკნიდან რაც აწერია იმას დავწერ ეხლა:

230V~50/60Hz 6.3A

Link to comment
Share on other sites

normalur kvebis bloks yvelas aqvs 8piniani Stekeri dedaplataze dasaerTeblaT.

gverdidan ra aweria, +12Vze ramdeni A an W aweria. active pfc ar iqneba.

Link to comment
Share on other sites

კაი გასაეგებია. იტოგში ეს მაიმუნური კვება უნდა შევცვალო და ბოლო ბოლო იმ 500 ვატიანს ვიყიდი რომელსაც ის 8 პინიანი შტეკერი ექნება პროცესორზრე მისაერთებელი და მაგ კვებას მარტო ვიდეოზე და პროცესორზე მიუშვებ, ამ ჩემსას კიდე ცალკე მიუერთებ ვინჩესტერს და... მამენტ სხვა არც არაფერი მიყენია )))) წესით ეყოფა ეგ 500 ვატიანი ამ ვიდეოს და პროცესორს. მაგ კვებას სავარაუდოდ თვის ბოლოსთვის ვიყიდი და მანამდე იყოს როგორც არის. გიო მადლობა ძმაო ყურადღებისთვის კიდევ ერთხელ

მოდერატორს ვთხოვ ჯერჯერობით მაინც ნუ დახურავს თემას. რამე სიახლე თუ იქნება დავწერ. ისე სიმართლე რო ვთვქა დიდად შესამჩნევი არაა 1 შეხედვით ეს ჩემი პრობლემა მარა სისტემატიურად თამაშის დროს სერიოზულად მიღლის და მტკენს თვალებს, თორე მარტო ვიზუალური მხრივ რო შევხედოთ ისეთი დიდი არაფერია

Link to comment
Share on other sites

რა კვებაა ის 500ვატიანი, ზუსტი მოდელი დაწერე აბა, შეიძLება არ ღირს მაგის ყიდვაც. ჯობია თუ იყიდი ცოტა გაიჭIრვო და ნორმალური იყიდო რადგან მერე შეცვლა კიდე არ მოგიწიოს.

Link to comment
Share on other sites

რა კვებაა ის 500ვატიანი, ზუსტი მოდელი დაწერე აბა, შეიძLება არ ღირს მაგის ყიდვაც. ჯობია თუ იყიდი ცოტა გაიჭIრვო და ნორმალური იყიდო რადგან მერე შეცვლა კიდე არ მოგიწიოს.

ეგრე აღარ მახსოვს ფირმა მარა ცნობილი ისეთი არაა. თვის ბოლომდე მაინც ვერ ვიყიდი და მანამდე თუ უკეთესი ვარიანტი გამოჩნდა მეც მირჩევნია

Link to comment
Share on other sites

მიშკა გაითვალისწინე აუცილებლათ, რა კვებაც გინდა იყიდო იყოს active PVC და +12Vზე ქონდე მინიმუმ 35A.

OCZს და cooler masters მოერიდე.

Link to comment
Share on other sites

ეგ კი არ ვიცი რას ნიშნავს მარა ამოვიწერ და ისე ვიყიდი რაც ზემოთ მითხარი. "active PVC და +12V / 35A" ეგ active PVC როგორც მივხვდი პროცესორის დამატებით ჯეკს ნიშნავს ანუ რო 8 პინიანი იყოს და ის +12V და 35A მასე ვიკითხავ ყიდვას რო დავაპირებ

Link to comment
Share on other sites

არა მაგას არ ნიშნავს, კვების ბლოკს უნდა ეწეროს გვერდიდან, ყუთზე მიანც, თუ არ აწერია მაშინ პასივია და არ ვარგა.

Link to comment
Share on other sites

7f9def54afdf.jpg

ალბათ ესაა active PVC და ის 12 ვოლტი, 3 ამპერი ერთმანეთზე ნამრავლი სიმძლავრე ვატებში ხო?

Link to comment
Share on other sites

არა, აქტივ პფც სულ სხვა რამეა, სოსო უწერია კარგათ გადახედე და მიხვდები, ეგ შტეკეტები არაფერ შუაშია, დენის მიწოდებასთან არის რაღაც კავშირში, უკეთესათ იცავს მაღალი და დაბალი ძაბვისგან, უკეთ მიაწოდებს ნაწილებს დენს, კარგათ არ მახსოვს, მაგრამ მეტათ საჭიროა.

Link to comment
Share on other sites

კაი კასაგებია ყიდვის დროს გავითვალისწინებ მაგას

Link to comment
Share on other sites

ai es waikiTxe, kargaT uweria sosos

Link to comment
Share on other sites

მოკლედ 100 ლარი ვიშოვე და ალგორითმში აქვთ რეალურ 500 ვატიანი gembird-ის ფირმის და 700 ვატიანი KMX. ის 500 ვატიანი 75 ლარი ღირს და KMX 700 ვატიანი 80. ის დამატებითი შნური მოყვება პროცესორის კვებაზე მისაერთებელი 8 პინიანი შტეკერი და ხო არ ვიყიდო ეგ 500 ვატიანი რეალური? იცით ეგ ფირმა? მე პირველად გავიგე და ნორმალურია?

Link to comment
Share on other sites

არ იყიდო, ნაგავია ორივე.

რეალური და არარეალური კვება არ არსებობს.

ეგ ორივე პასიური PFCა.

ნუ უსმენ მაგათ რომ გეტყვიან რეალურიაო :D

კითხე რამდენი A აქვს +12Vზეთქო და აქტიური თუ პასიური PFCათქო. თუ აქტიურია ეწერება კვებას, თუ არა არ ეწერება.

კიდე შეიძლება +12Vზე ქონდეს ორი განხრა, მაგ: 1 +12V 20A და 2 +12V 20A. ეს იმას არ ნიშნავს რომ +12Vზე 40A აქვს კვებას. ამ დროს ნახე რამდენი W უწერია +12Vს, მერე ეგ W გაყავი 12ზე და მიიღებ რაალურათ რამდენ ამპერს გამოიმუშავებს კვება.

შენ მინიმუმ 35A გჭIრდება, ანუ 12V X 35A= 420W და თან აქტიური PFCც უნდა იყოს.

Link to comment
Share on other sites

კაი მაშინ დავიცდი თვის ბოლომდე და შენ რო ჯიტეკის ლინკი დამიდე იმას ვიყიდი მარა ის 200 ლარი ღირს

http://gitec.ge/p/11338/fsp-aurum-gold-600w-90-80plus-gold << ამაზე გეუბნები. ისე ეხლა დავრეკავ და თუ აქვთ რამე 100 ლარის ფარგლებში ნორმალური იმას ავიღებ

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.