ლადო Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 მოგასალმებით ჩემი პირველი პოსტია აქ. ესეიგი მაინტერსებს შემდეგი (ჰარდში არც ისე კარგად ვერკვევი როგორც სოფტში): 3ds max-ში რენდერის დროს, ოპერატიული მინიმუმ შესაძლებლობას იყენებს. აგერ ნიმუში და მაქსიმუმ 6 გეგაზე ავიდეს ხოლმე. შეიძლება ბანალურ კითხვას ვსვავ, თუ რატო არ იყენებს 16 GB. ესე ჩემი ქეისის მონაცემები: Intel Ivy Bridge Core i7-3770 3.4/3.9 GHz. Turbo 8 MB Cashe, Quadcore. Millitary Calss III MSI Z77A-G45,Intel Z77 chipset, 4xDDR3 1333/1600. Ram-Geil 16GB (2x8) 1600 Mhz. DDR3. HD-Seagate Barracuda 1TB 7200 SATA 64 MB Cashe. MSI GTX 660 2GB GDDR5 1019/60008 MHz. Open GL 4.2, HDMI 3D Surround Video Card. Cooler-Hyper 212 EVO Universal Cooler,Intel LGA1156/1155/775 ---------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaKaSaRa Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 გააჩნია სცენის მოცულობას. რაც მეტი პოლიგონია მით მეტად ივსება მეხსიერება. არ გაქვს ეტყობა მაგდენი ობიექტი რომ 16 გბ დაჭირდეს. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ლადო Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 ვაჰ,სასწაული. არადა მძიმე ფაილია აშკარად. მადლობა;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ლადო Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 გავარკვიე პრინციპი უკვე. მადლობთ Link to comment Share on other sites More sharing options...
სოსო Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 თემა იხურება აქ რა უნდა ამას? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts