ikanosi Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 კვების ბლოკის პროპელერს ზოგჯერ თავიდან უჭირს დატრიალება, და ოდნავი შეხება უნდა რომ დატრიალდეს, ზოგჯერ კიდევ შიგადაშიგ მცირე ინტერვალებით ანელებს ტრიალის სიჩქარეს, ხოლო შემდეგ კი ჩვეულებრივ ტრიალებს. რისი ბრალი შეიძლება იყოს? Link to comment Share on other sites More sharing options...
david_888 Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 გამოცვალე Link to comment Share on other sites More sharing options...
xosito Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 ან კვება გახსენი, ეგ (პროპელერი) მოხსენი და ღერძი მანქანის ზეთით დაუზეთე, შემდეგ ააწყვე და ახალივით იმუშავებს ;) 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
c.a.y.z.y Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 ზეთი შპრცით ჩაასხი ან საკერავი მანქანის ზეთი იხმარე Link to comment Share on other sites More sharing options...
whitestyle Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 გამოცვალე ყველაზე კარგი ეგ იქნება :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikanosi Posted September 16, 2012 Author Share Posted September 16, 2012 გამოცვლა კარგია, მაგრამ თანხა არ მაქვს ჯერ... გაწმენდვას ვცდი Link to comment Share on other sites More sharing options...
david_888 Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 გამოცვლა კარგია, მაგრამ თანხა არ მაქვს ჯერ... გაწმენდვას ვცდი როგორც ვხვდები სიაფანდი კვების ბლოკია და რამე 5 ლარიანი ქულერი მიაყენე და ეგაა Link to comment Share on other sites More sharing options...
whitestyle Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 ძვირი კი არ ღირს შეხედე რამხელა ფანი უყენია 80, 90 იანს 5 ლარად დაითრევ , 40 - 2.5 ად Link to comment Share on other sites More sharing options...
fashisti Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 ხო ეგეთი პრობლემა ქონდა ერთს მეთქი დავზეთავ თქო მაგრამ დაზეთვამ არ უშველა თურმო გვერდზე რომ პლასმასები აქვს მაგენს ეხებოდა ერთ ადგილას ბევრი რომ ვეწვალი და არ მოიღუნა მერე გადავწყვიტე იმ ადგილს საერთოდ ამოვჭრი თქო მაგრამ დანა არ იყო ნორმალური ამიტომ სანთელზე მომიწია ნახევრად გალღობა რომ ადვილად ამომეჭრა ამის კეთების დროს ყევლაფერი გაიმურა ზეთიც დაიქცა კარგად ვერ ამოვჭერი ერთი საათი ვეწვალე და მერე აღმოჩნდა რომ თვითონ ძრავს ქონდა რაღაც პრობლემა და მთლიანად ქულერი გამოცვალა პატრონმა მორალი: ნუ დაიწყებ შეკეთებას გამოცვალე! :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts