ყველაფერი ფეხბურთზე VII

არადა მსოფლიოში ყველაზე არა ადეკვატურები ბარსას ფანები არიან, მარა Eip Ococh-ზე რავა ვთქვა მაგი. აშკარად ერთ-ერთი ყველაზე ადეკვატური იუზერია ამ თემაში :D

ჩემზე ამბობ?

ნომერი დამიწერე

a.aaa-Oh-Shit.jpg

:miyvarxar: გაგიხარდა ხო ეს სმაილი :xelitavi:

128712537446004169.jpg

:crazy:

ესპანეთის მიმოხილვა გავმაზე დღეს შუქი არ იყო მაგ დროს, ზატო ჰოლანდიის ბოლო ტურის მიმოხილვას ვუყურე ჯმჯ-ზე, ექსელსიორი გავარდა მეორე დივიზიონში ვენლო და დე გრაასხაპი კი პერეხოდნი მატჩებში გამოვლენ მეორე დივიზონის მეორე და მესამე გუნდებთან, ალკმაარი,პსვ და ჰერენვენი კი ევროპა ლიგაზე გამოდიან, ტვენტე,ვიტესი,ნიიმიგენი და ვალვეიკი კიდე ერთ ევროპალიგის საგზურს გაითამაშებენ, პირველი იგრები ხვალეა და ვუყურებ ალბათ ჯმჯ-ზე, ხვალე კიდე კოპა ლიბერტადორესის ფლეიოფია 1/8 ფინალი სპორტ პლიუსზე და მაგასაც ვუყურებ ალბათ, კარგა ხანია აღარ მიყურებია, თან ეხლა მთავრდება თითქმის ყველგან ფეღბურთები და მაგას მაინც ვნახავ ხოლმე, ხო ატლეტიკო-ატლეტიკის შეხვედრასაც გადმოვწერ ხვალისთვის HD-ში, საფრანგეთის აბზორიც იქნება 11.00-ზე სპორტ პლიუსზე, ისე ვერ გავიგე სხვა კანალები აგრძალეს და მაგას როგორღა უშვებენ, ეგეც ხომ ნტვ+ კანალია

ეე გადაუარეს ბილბაოს , გაეტანათ მაინც ერთი

ეხლა ბარსაც გადაუვლის კოპაზე და ეგ იქნებაა ,არადა რა მაგრად მევასება ბილბაო

ვიწერ ეხლა პირველ ტაიმს HD-ში და ხვალე ჩავუჯდები, მალე მეორე ტაიმიც დაიდება http://rgfootball.net/viewtopic.php?p=165631

სღ ფაკკაოს :)

MILAN – Here’s what Alessandro Nesta had to say in today’s press conference:

"This is my last season at Milan, I’m leaving. When the season finishes, I think of the next one and the pace of the games doesn’t allow to play all the time and since I’m not able to sit on the bench, I’ve made this decision after 10 years where I‘ve always been happy, I’ve met great people and I’ve won so much. I want to go and try a different experience where I can still do something good.”

“I always want to be important when playing. If I can’t play all the time, I don’t feel good and it’s the right decision to leave. I decided around February that this would be the last season, I spoke with the club and it’s all fine.”

I haven’t yet signed anything and I don’t know where I’ll go. It wouldn’t be bad to cross the ocean. There won’t be any other chances.”

“We all hoped to win the league because it was within reach, so there is disappointment. There’s a lot to evаluate for the future of the club, based on who stays and who goes.”

I’ve been coming to training at Milanello for 10 years. I want to thank everyone for all these years and I’ll miss everyone.

The players that I’ve played with for so many years, those that I’m most attached to, I’ll miss them in footballing terms.”

“I think I’m a serious player and I’ve tried to improve myself every day of my career.”

“Ancelotti was the most important coach of my career, for what we won and how we won. He made it seem like he was your team mate. My first Champions League title was the most beautiful win of my career.”

:cry:

Goodbye

:cry:

ნესტა წავიდა?

ნესტა წავიდა?

ჰო... მომავალ წელს ვეღარ გავქაჩავ მაღალ დონეზე და მირჩევნია წავიდეო...

მასეც უნდა იყოს რა..

აბა მანჩესტერი 80 წლის გიგზს რომ ათამაშებს იმიტო მისდის კარგად საქმე

ნესტამ საკმარისი კვალი დატოვა მსოფლიო ფეხბურთში, ევრო 2000-ზე მახსოვს მაგისი თამაში. ეგ და კანავარო ახალგაზრდები იყვნენ მაშინ.

მემგონი საუკეთესო ფეხბურთელი ეგ გახდა იმ ჩემპიონატზე

[media=]

ინგლისის ნაკრებს ეშველება ვითომ რამე?

არაფერი :შ

526222_236157943152484_193460820755530_349385_742650069_n.jpg:lollol: :lollol:

ყველას გილოცავთ მრავალს დაესწარით. :xelebi::okro: იქნება დიდებსაც ეშველოთ რამე.

Archived