აი უცნაური შეგრძნება მაქ.თითქოს მოდელები იგივეა,ასეტების დეტალიზაციაც ისეთი კარგია,როგორც ძველ თრეილერებში(ნუ ძაან მაინც არ ჩამორჩება),მაგრამ მაინც სუსტად გამოიყურება შედარებით.თან შესამჩნევად.
აი რატომღაც მგონია,რო გამოუცდელი ტიპები მიადგნენ ანრილს,ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება.აშკარად განათების პრობლემებია.თითქოს პოსტ-პროცესინგით არც დაუმუშავებიათ სურათი.Exponentional Fog ის ეფექტიც არ დაუდიათ თითქოს,რაც განათებას უფრო მეტ სიღრმეს და კინემატოგრაფიულობას შეძენდა.
რაც ყველაზე საინტერესოა ეს ყველაფერი არც ისე რთული გასაკეთებელია ანრილში.და ბოლო თრეილერშიც ამ მხრივ ყველაფერი რიგზე იყო ხზ
განპლეი დიდად არ მომეწონა.არც იმპაქტის ნასახი არ იგრძნობა.იარაღები ერთნაირად ჟღერს ყველა.პარტიკლები(სისხლის ეფექტი ტყვიის მოხვედრისას კონკრეტულად)მეტისმეტად მახინჯად გამოიყურება.ეპიკ-გეიმის მარკეტლეისებზე ბევრად უფრო მაღალი ხარისხის პარტიკლებია მაგ კატეგორიაში.
კატსცენები მომეწონა,ანომალიებიც შთამბეჭდავადაა გაკეთებული,მთლიან გრაფიკასაც არაუშავს.ნორმალურია,მაგრამ ასე თამაში არმგონია გამოუშვან.ვიზუალზე აქვთ კიდე სამუშაო.და რთული მოსაგვარებელიც არაა ის პრობლემები რაც ჩამოვწერე.რატო დაუშვეს ასეთი სიტუაცია დემო ვერსიაში გაუგებარია.შეიძ₾ება ოპტიმიზაციის გამო,ეფექტებით არ დატვირთეს.
მთლიანობაში ნორმ. იყო.არც მეტი არც ნაკლები.2024 მდე აქვთ დრო და ძაან დიდი იმედი მაქ რო მოახერხებენ რამეს