გამარჯობა:ვესალმები ყველას ჩემი პირველი პოსტით ვეცდები ჩემი აბსტარქტული კითხვის დე-აბსტრაგირებას- ამის იმედი მაქვს, მოკლედ რამოდენიმე წელია თამაშებს ვაპროგრამებ, ექსპერიმენტები HTML5 PHP JS ..და სხვა, იდეაში მაქვს მარტივი პინგ - პონკის თუ ეს შესაძლებელი გახდა როდესმე ქსელში გაშვება რაც შეეხება თამაშს, მეტიც ეს სტატიურ ფონიანი ''პინგ-პონგია'' 60-FPS-ზე. ჩემი აზრით პინგ-პონკი ოპტიმალურია პირველ ეტაპზე, ვთქვათ სატესტოდ, სადაც სულ რამოდენიმე დინამიური მოდულია ჩართული აპლიკაციაში და მინიმალურია გვერდის გადატვირთვის კონტექსტში თუ არ ჩავთვლით ყოველი მოგებული ან წაგებული ხელის შემდეგ NEW GAME-ის ტიპის ფუნქციით გვერდის გადატვირთვას, მაინტერესებს რეალურად ქსელის მოდელი, სადაც ბაზაში გაერთიანებული ადამიანები ითამაშებენ ამისათვის რა ტიპის / სახის ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა შეუძლია პროვაიდერებს ჩვენთან ვგულისმობ თბილისში მხოლოდ იმიტომ რომ ალბათ აქ საქართველოში უფრო იაფია მომსახურება ვიდრე სადმე სხვაგან დასავლეთში, ეს ჩემი აზრით, ასევე საინტერესოა რა კომპონენტები გატარდება ფინანსური ქოლგის ქვეშ, მაგ: ტრაფიკის ნაკადის სიჩქარე, ან რამე სპეციფიური Data- ცენტრის ტიპის მომსახურება თუ იქნება საჭირო, თუ ვიმნმე გამარკვევს ამაში ძაან დამეხმარება