Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/21/24 in all areas

  1. გამარჯობა თანაოვერქლოქერებო იყიდება მაზერ-პროცესორი 1700 სოკეტზე პროცი - i7 12700kf მაზერი - Asus Prime Z690-P ფასი 1000 ლარი დამატებითი კითხვები პმ 599 874 674
    1 point
  2. სადღაც 2 საათი ვითამაშე და თარგმნიდა. დღეს რომ ვცადე პროგრამაში აღარ შემიშვა ვაფშე. შეგიძლია კონკრეტულად ეგ თამაში აირჩიო და მაგაზე 500 რუბლია მარტო. შეგიძლია 1 თვიანი გამოწერა გააკეთო. ბევრნაირი ვარიანტია. მე თუ ვიყიდე, მარტო ამ თამაშის გახმოვანებას ვიყიდი
    1 point
  3. დაიდო ტრეილერიც 21 ივნის გამოდის
    1 point
  4. დღეს 7 საათზე პირველ გეიმპლეის აჩვენებენ https://www.playground.ru/elden_ring/news/elden_ring_shadow_of_the_erdtree_poluchit_svoj_pervyj_gejmplejnyj_trejler_cherez_neskolko_chasov-1681432
    1 point
  5. Detail_textures_distance 450.000000 Terrain_upper_height 300.000000 Terrain_lower_height -200.000000 თუ ნამდვილად იცი რო ეზრდება მაშინ სავარაუდოდ ამ სამ ვარიანტზე შეიძლება წათამაშება
    1 point
  6. Intel ქმნის გეიმინგ გრაფიკის გაუმჯობესების ტექნოლოგიას, რომელსაც გამოიყენებს მომავალი Lunar Lake პროცესორების ინტეგრირებული გრაფიკული ბირთვი, ასევე გრაფიკული ბარათები, რომლებიც დამყარებული იქნება სამომავლო Xe არქიტექტურაზე. საუბარია ადაპტირებულ ფილტრზე გამოსახულების სიმკვეთრის შესაცვლელად. ფოტოს წყარო: VideoCardz გამოსახულების სიმკვეთრის ადაპტაციური ფილტრი მუშაობს, როგორც ჩვეულებრივი ფილტრი, რომელიც დღეს გამოიყენება თამაშებში გამოსახულების სიმკვეთრის გასაუმჯობესებლად, თუმცა იგი უფრო ინტელექტუალური იქნება. ტექნოლოგიას შეეძლება გაზარდოს სიმკვეთრე არა მთლიანი თამაშის კადრების შემთხვევაში, არამედ მხოლოდ მის გარკვეულ ადგილებში (მაგალითად, კადრში არსებული სიმბოლოები), თავიდან აიცილოს სიმკვეთრე გამოსახულების იმ ადგილებში, სადაც ეს ფილტრი არ არის საჭირო (მაგალითად, ფონზე). როგორც Intel-ის ინჟინერმა Nemesa Garg-მა აღნიშნა, ახალი ადაპტური სიმკვეთრის ფილტრის ტექნოლოგია შეიძლება გამოყენებულ იქნას არა მხოლოდ თამაშებში, არამედ პროგრამებში, ასევე ოპერაციული სისტემის შიდა ვიდეოებისთვის. ფოტოს წყარო: Intel ადაპტური სიმკვეთრის ფილტრის მუშაობაზე პასუხისმგებელი იქნება აპარატული ბლოკი Display Engine. ტექნოლოგია შექმნილია Lunar Lake პროცესორების გრაფიკულ ბირთვსა და Xe გრაფიკული არქიტექტურის ნებისმიერ სამომავლო ვერსიებზე მუშაობისთვის. ფილტრს აქვს მინიმალური ენერგომოხმარება და პრაქტიკულად არ მოახდენს გავლენას წარმადობაზე, რაც მნიშვნელოვანია Lunar Lake-ისთვის, ვინაიდან საუბარია ენერგოეფექტურ მობილურ ჩიპებზე. Intel-ს არ გამოუცხადებია ზუსტი დრო, თუ როდის წარადგენს Lunar Lake პროცესორებს, მაგრამ სავარაუდოდ ეს მოხდება მიმდინარე წლის მეორე ნახევარში. ხსენებული ჩიპები გამოჩნდება დესკტოპ და მობილურ Arrow Lake პროცესორებთან ერთად. თუ Arrow Lake-ში გამოყენებული იქნება Xe-LPG გრაფიკული არქიტექტურა, მაშინ Lunar Lake-ში რეალიზებული იქნება უფრო მოწინავე Xe2-LPG გრაფიკა. http://tinyurl.com/yrkk7bv4
    1 point
  7. https://dictordialog.com/ ტიტრები რაც ეწერება თამაშის დროს დიალოგები - ყველაფერს თარგმნის. იასნა არანაირი მსახიობური არ ურევია, მაგრამ კითხვას მაინც ჯობია
    1 point
  8. კეისი მაქვს გასაწმენდი და კვების ბლოკსაც ჩავანაცვლებ ბარემ, კარტაზე თერმოპასტის გამოცვლაც რა ხანია მინდა და სულ მეზარება, ეჰ... ვბერდები მგონი
    1 point
  9. მართლა რამხელაა, მაგსისქე რადიატორები ეტევა და კიდე ადგილია, მასეთი გაგრილებისთვის უმაგრესი კეისია. მე ეხლა რაც მაქვას ამაზე მეტად არ მომწონები არცერთი კეისი, გასაწმედად არის ცოტა მოუხერხებელი ისე, უნდა მოხსნა სამივე მინა, ატვერკის გარეშე არ გამოდის ეს საქმე
    1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.