Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/14/14 in all areas

  1. http://www.rutor.org/torrent/404826/far-cry-4-v-1.7-dlcs-2014-pc-repack-ot-r.g-freedom ინფორმაცია თამაშეზე: გამოშვების წელი: 2014 ჟანრი: Action (shooter), 3D, 1st зerson შემქმნელი: Ubisoft Montreal გამომშვები: Ubisoft Entertainment პალთფორმა: PC გამოშვების ტიპი: ლიცენზია ენა: ENG კრეკი: მოყვება ზომა: 30GB თამაშის შესახებ: Far Cry 4 - არის პოპულარული თამაშის ახალი სერია, შუთერი ღია სამყაროში. მოქმედება განვითარდებ ჰიმალიას რეგიონში, რომელსაც ქვია კირატი. ველური ადგილები შეიცავს უამრავ საფრთხეს, მასთან დასაპირისპირებლათ მოთამაშეს ექნება ხელმისაწვდომი მრავალფეროვანი იარაღი და ტექნიკა. მოთამაშე იქნება ედჯეი გეილის როლში. ის გაემგზავრება კირატში რათა შეასრულოს დედამისის ბოლო თხოვნა, მაგრამ აღმოჩდება სამოქალაქო ომის შუაცეცხლში და მისი მიზანი გახდება პეიგან მინას დიქტატორული რეჟიმის დამხობა. სისტემური მოთხოვნები: Minimum System Requirements Operating system: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit versions only) Processor: Intel Core i5-750 @ 2.6 GHz or AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz Memory: 4GB Video card: NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD5850 (1GB VRAM) Direct X: Version 11 Hard Drive: 30 GB available space Recommended System Requirements Operating system: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit versions only) Processor: Intel Core i5-2400S @ 2.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or better Memory: 8GB Video card: NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon R9 290X or better (2GB VRAM) Direct X: Version 11 Hard Drive: 30 GB available space
    8 points
  2. ასეთი წყლის გაგრილების ბლოკები, უკვე იყო წარდგენილი Computex 2014 ზე, მაგრამ არიყო ცნობილი თუ რომელ კარტებიზე იქნებოდა მორგებული, ჰოდა Gigabyte-მა 3-way SLI წყლის გაგრილების ბლოკები წარადგინა ახალი GeForce GTX 980 ვიდეო ადაპტერებისთვის, გაგრილებას უზრუნველყოფს სუპერ გრილი 120 მმ-იანი ფანები თითოეულ კარტას აქვს თავისი გაგრილების ბლოკი და რათქმაუნდა შესალებელია RPM რეგულირება ტემპერატურების მიხედვით. GTX 980 -ის ქარხნული სიხშირეები შეადგენს 1228 MHz ხოლო BOOST სიჩქარე 1329 MHz და აქვს 7,0 GHz მეხსიერების სიხშირე, თუმცა ახალი ვიდეო ადაპტერი არის თითქმის უნაკლო, მაინც არსებობს ტემპერატურული პრობლემები გაგრილებაზე მითუმეტეს 3way sli კონფიგურაციაზე სრულ დატვირთვაზე მუშაობისას, ეს ახალი საყინულე უზრუნველყოფს მაქსიმალურ სტაბილურობას. ესეც ამ მონსტრი გაგრილების ვიზუალური მხარე რომელიც სრულიად უნაკლოა.
    3 points
  3. http://www.rutor.org/torrent/402568/dragon-age-inquisition-update-2.5-2014-pc-repack-ot-r.g-games თამაშის შესახებ: გამოშვების წელი: 2014 ჟანრი: RPG / 3D / 3rd Person შემქმნელი: BioWare გამომშვები: Electronic Arts პლათფორმა: PC გამოშვების ტიპი: ლიცენზია ენა: ENG კრეკი: მოყვება ზომა: 25gb თამაშის შესახებ: Dragon Age: Inquisition - მოთამაშე იქნება იკვიზიტორის როლში, რომელიც სათავეშ ჩაუდგება მსოფლიოს გადარჩენისთვის მებრძოლ დაჯგუფებას, რათა იხსნან ბოროტებისგან. სისტემური მოთხოვნები: Minimum: OS: Windows 7 or 8.1, 64-bit Processor: (AMD): Quad core @ 2.5 GHz (Intel): Quad core @ 2.0 GHz Memory: 4 GB Graphics Card: (AMD): Radeon HD 4870 (NVIDIA): GeForce 8800 GT Hard Drive: 26 GB DirectX: 10 Recommended: OS: Windows 7 or 8.1, 64-bit Processor: (AMD): Six core @ 3.2 GHz (Intel): Quad core @ 3.0 GHz Memory: 8 GB Graphics Card: (AMD): Radeon HD 7870 (NVIDIA): GeForce GTX 660 Hard Drive: 26 GB DirectX: 11
    2 points
  4. http://kickass.to/valkyria-chronicles-codex-t9832506.html თამაშის შესახებ: გამოშვების წელი: 2014 ჟანრი: Strategy (Real-time / Turn-based / Tactical) / 3D / 3rd Person / TRPG შემქმნელი: Sega Wow Overworks გამომშვები: Sega პლათფორმა: PC გამოშვების ტიპი: ლიცენზია ენა: ENG, JAP კრეკი: მოყვება ზომა: 19gb ინფორმაცია თამაშზე: თამაშის მოქმედება ვითარდება 1935წლის ალტერნატიულ ევროპაში, მეორე მსოფლიო ომის ალტერნატიული ისტორიის ფონზე. სისტემური მოთხოვნები: MINIMUM: OS: Windows Vista/Windows 7 Processor: Intel Core2 Duo @ 2.0GHz (or equivalent) Memory: 2 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTS 240 (or equivalent) Hard Drive: 25 GB available space RECOMMENDED: OS: Windows 7 Processor: Intel Core2 Duo @ 2.8GHz (or equivalent) Memory: 3 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTX 280 (or equivalent) Hard Drive: 25 GB available space
    2 points
  5. ფეხბურთელების სტადიონზე შემოსვლაც ამოღებულია გასართობად წავა
    2 points
  6. გრაფიკა ცუდი აქვს 14-თან შედარებით.
    2 points
  7. სატესტო რენდერია ლეპტოპზე. 20% გაკეთებული მაქვს, დამრჩა 80% გადავბარგდი i5-3470-ზე.
    2 points
  8. გამოვიდა : )
    2 points
  9. http://www.rutor.org/torrent/405530/assassins-creed-unity-v-1.4.0-dlcs-2014-pc-repack-ot-r.g-catalyst http://www.rutor.org/torrent/404722/assassins-creed-unity-v-1.4.0-dlcs-2014-pc-repack-ot-r.g-freedom ინფორმაცია თამაშზე: გამოშვების წელი: 2014 ჟანრი: Action / 3D / 3rd Person შემქმნელი: Ubisoft Sofia გამომშვები: Ubisoft გამოცემის ტიპი: ლიცენზია პლათფორმა: PC ენა: ENG, RUS კრეკი: მოყვება ზომა: 40GB თამაშის შესახებ: Assassin's Creed: Unity - სათავგადასავლო ექშენი. რომელიც გადაგიყვანთ 1789წლის პარიზში , საფრანგედის რევოლუციის ხანაში, ის მოცულია შიშით და ქაოსით. ხელისუფლების წინააღმდეგ წასულ ადამიანებს ტირანიაში ედებათ ბრალი. თქვენ შეისწავლით ახალგაზრდა არონის ისტორიას, რომელიც გაიგებს თუ ვინ დგას რევოლუციის უკან. თქვენ გელოდებათ პერსონაჟის მართვის ახალი შესაძლებლობები, შეგიძლიათ შეცვალოთ ობიექტების სახე და მისის მახასიათებლები. გახდი მოწმე ლეგენდარული ისტორიული მოვლენების. სისტემური მოთხოვნები: MINIMUM: OS: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64-bit operating system required) Processor: Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz Memory: 6 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 (2 GB VRAM) Hard Drive: 50 GB available space RECOMMENDED: OS: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64-bit operating system required) Processor: Intel Core i7-3770 @ 3.4 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or better Memory: 8 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon R9 290X (3 GB VRAM) Hard Drive: 50 GB available space
    1 point
  10. მოგესალმებით. ამ თემაში განვიხილავ თუ როგორ შეიძლება შეაფასოთ თქვენი თამაშის ხარისხი. ყველას გაგვიგია ალბათ FPS (frames per second)-ს შესახებ და უმეტესობას გონია რომ რაც მეტი მით უკეთესი, ნუ როგორც მიხვდით ამ თეორიის გაქარწ#$%ბა მინდა პირველ რიგში FPS სასურველია ემთხვეოდეს თქვენი მონიტორის განახლების დროს ანუ hz_ებს. უმეტესობას 60 hz-იანი მონიტორი გვექნება ამიტომ ჩვენთვის სასურველია 60 FPS თამაშებში. თუ სიტყვაზე 100 გაქვთ ჯობია V-sync ჩართოთ. (ეს მთლად smooth-ს ვერ გახდის თამაშებს იმიტომ რომ თავისი პრობლემები აქვს ამ ტექნოლოგიას, მაგრამ 60 ჰერციან მონიტორზე 100 FPS-თ თამაშს აჯობებს მაინც) ასევე FPS-ზე არანაკლებ მნიშვნელოვანია frame time (ალბათ ამ პარამეტრს არავინ უყურებს) მინდა გითხრათ რომ ამ კომპონენტის სიკარგე შეიძლება იმაში გამოიხატოს რომ ოდნავ ნაკლებ FPS-იანი თამაში უფრო smooth იყოს ვიდრე ცოტა მეტ FPS-იანი, რომელსაც frame time შედარებით დიდი (ანუ ცუდი აქვს) გაგიგიათ ალბათ რომ ამბობენ micro stuttering. ეს მარტივად რომ აგიხსნათ არის კადრის კანკალივით რა აი ენაბლუები რო არიან რო უჭირთ ლაპარაკი, როცა ეგ FPS-ს ემართება კადრი თითქოს დახტის. ხოდა დიდი შანსია ამაში დამნაშავე სწორედ ეს კომპონენტი იყოს. წარმოგიდგენთ crysis 3-ს benchmarks სეთინგები იყო 1920x1080 with 4xMSAA 'high' settings იდეალური ვარიანტი იქნებოდა რომ ხაზი იყოს სწორი, ან მინიმუმ ამპლიტუდა იყოს რაც შეიძლება ნაკლები. თქვენ ხედავთ მკვეთრ ზრდას და ვარდნას frame time-ში სწორედ ამ წერტილებში წარმოიქმნება ეგრედწოდებული stuttering. ცნობილია რომ ადამიანისათვის 30 ms-ზე დაბლა აზრი არ აქვს იმიტომ რომ ვერ არჩევსო მაინც, მაგრამ ესეც ისეთივე ცნებაა როგორც ზოგი რომ ამბობს 24 FPS-ზე ზემოთ ვერ არჩევსო, ზოგიც ამ ნიშნულად 60 FPS-ს იღებს. საბოლოო ჯამში კი ყველაფერი დამოკიდებულია თითოეულ ადამიანზე, ზოგმა შეიძლება შენიშნოს ზოგმაც ვერა. ეს კი იგივე ბენჩის სხვანაერი ჩანაწერი ამ ჩანაწერიდან ის ჩანს რომ ~99% შემთხვევაში ეს კონკრეტული ვიდეობარათი ამ ტესტის მსვლელობისას თითოეულ კადრს არენდერებდა 31 ms-ზე უფრო სწრაფად. (რაც მშვენიერი მონაცემებია) აი 50 ms-ზე მაღლა უკვე ძალიან ცუდია და აუცილებლად ამ მომენტში იქნებოდა micro stutter. შეიძლება ვერ შენიშნოთ თამაშში ჩართულობის გამო მაგრამ მისი ხშირად გამეორება უკვე გააფუჭებს თამაშის ხარისხს. სწორედ ამიტომ თუ თქვენ შემთხვევაში input მოწყობილობიდან მონიტორამდე დიდი დაყოვნებაა ან frame time ანუ თითოეული კადრის რენდერის დრო დიდია თქვენი avg FPS ვერაფერს იტყვის იმის შესახებ თუ რამდენად smooth არის თამაშის ხარისხი. მათემატიკურად რომ გამოვთვალოდ 60 hz-იანი მონიტორისთვის საუკეთესო შედეგი გამოდის ~frame time 16 ms იმიტომ რომ 60 x 16 = ~1000 ms-ს ანუ 60 FPS. მაგრამ პრაკტიკაში ძალიან ბევრ რამეზეა დამოკიდებული. თამაშის ძრავის შექმნისას სწორედ ამ ბევრ რამეზე ფიქრობენ. ამიტომ იმის დამახსოვრების ნაცვლად რომ 30 FPS ან 60 FPS არის კარგი სათამაშოდ ჯობს დაიმახსოვროთ და თამაშის ხარისხი შეაფასოთ 33 ms და 16 ms frame time_თ. იმიტომ რომ კიდევ ერთხელ ვიტყვი შესაძლოა უფრო დაბალი FPS-თ თამაში იყოს უფრო მაღალი FPS-თ თამაშზე უფრო გლატკი. თამაშის ძრავთან დაკავშირებით. მაგალითად გაქვთ ძრავი რომელიც არის ძალიან ნელი. თქვენ ცვლით სხვადასხვა პარამეტრებს და მიხვედით დასკვნამდე რომ ყველა ეფექტით თქვენ აღწევთ 50 FPS-ს, მაგრამ თუ ჩრდილების დამუშავებას გათიშავთ აღწევთ 66.6 FPS-ს. ამიტომ თქვენ გადაწყვიტეთ რომ ყოველ მესამე კადრზე შეცვალოთ ჩრდილების დამუშავება (SM) ასე რომ თქვენ იღებთ 60 FPS-ს. მიუხედავად ამისა თამაში მაინც არაა smooth და რატომ? იმიტომ რომ ამ დროს ყოველი ორი კადრი საჭიროებს 15 ms frame time-ს და ის მესამე 20 ms-ს ამიტომ თამაში თუნდაც მუდმივ 60 FPS-ზე არაა smooth იმიტომ რომ ზოგი ეფექტი მუშაობს 300 fps-თ ზოგი 20-30 FPS-თ და საბოლოო ჯამში ვიღებთ stuttering-ს. ასეთ შემთხვევას ვერ ჩაწერთ FPS-თ ამიტომ უმჯობესია თამაშის ხარისხი შეაფასოთ frame time-თ. ეს იდეალურ სამყაროში FPS-ებისა და frame time_ს დამოკიდებულება არ გაზომოთ თქვენი თამაშის ხარისხი FPS-ებში გაზომეთ frame time ანუ ms-ებში, მაგრამ მთლად არ დაივიწყოთ FPS-ც DX12_ს უპირატესობა DX11-თან შედარებით 2:22-ზე იწყება DX12 არ გეგონოთ რმ ეს მაჩვენებელი მხოლოდ GPU-ზეა დამოკიდებული. არ დაგავიწყდეთ რა კვებავს ვიდეოს CPU ეხლა კი წარმოგიდგენთ იგივე ბენჩმარკს ოღონდ ეხლა CPU-ებში ეს კი 16.7 ms-ზე ზემოთ როცა იყო ანუ 60 FPS-ს ექვივალენტია 16.7 ms და მასზე დაბლა რამდენ ხანს იყო ჯამში ესეც მაგარი სკრინია AMD აი აქ კი ნათლად ხედავთ რატო არ ვარგა AMD-ს CPU-ები. იმის გარდა რომ მათ აქვთ დაბალი FPS თავისი ნელი არქიტექტურის წყალობით მათ აქვთ ძალიან დიდი Frame time intel-ს CPU-ებთან შედარებით. ასევე ნათლად ჩანს ინტელის ახალი არქიტექტურების სისწრაფე ძველთან შედარებით. ახლა კი გთავაზობთ რამდენიმე ბენჩმარკს რათა პრაქტიკაში აღიქვათ რა ხდება. ესეც ორი ვიდეობარათის განხილვა Radeon HD 7950 და GeForce GTX 660 Ti გთავაზობთ 120 და 240 FPS-იან ვიდეოებს შენელებულს 30-მდე რათა თვალით იოლად გასარჩევი გახდეს 120 FPS 240 FPS 240-ში უფრო იოლად შენიშნავთ რომ 7950-ზე მომენტებში კადრი დახტის მაშინ როცა 660 ti-ზე შედარებით რბილად გადადის. ეს იმიტომ ხდება რომ ამ ვიდეოტესტის დროს ასეთი სიტუაცია იყო როგორც ხედავთ ამ შემთხვევაში 660 ti-ზე გაცილებით ნაკლები ამპლიტუდა იყო თვითონ frame time_ებში და ასევე საშუალო მნიშვნელობითაც ნაკლები იყო. გთავაზობთ რამოდენიმე თამშის შედეგს ეს Skyrim ჩვენ ვხედავთ რომ 7950-ზე ამ შემთხვევაში უფრო ხშირია frame time-ს ცვლილება ვიდრე 660 ti-ზე რაც რათქმაუნდა მოქმედებს overall gaming experience-ზე, თუმცა ამ კონკრეტულ შემთხვევაში მთლად იოლი შესამჩნევი არ იქნება ეს. Battlefield 3 აქ 7970-ს კარგად უჭირავს თავი. ეხლა კი SLI და CF როგორც ხედავთ ამ მხრივ SLI-ს შემთხვევაში შეადრებით უკეთესი შედეგი გვაქვს ვიდრე Crossfire-ს დროს. რათქმაუნდა ამაში software -ს ხელი ურევია. თუმცა მინდა გითხრათ კიდევ ერთი მიზეზი თუ რატომ ჯობია SLI-ს ერთი ვიდეობარათი. დააკვირდით და წაიკითხეთ რასაც ვიდეოში წერენ ატყობდით SLI-ს დროს როგორ გადადიოდა კადრი? მალე-მალე-დიდხანს ასეთია თამაშების მუშაობის პრინციპი მადლობთ ყურადღებისთვის. თემა მოამზადა matusala -მ
    1 point
  11. http://www.maxtorrent.tk/details.php?id=330 http://www.maxtorrent.tk/details.php?id=329 ინფორმაცია თამაშზე: გამოშვების წელი: 2014 ჟანრი: Sport (Soccer) / 3D შემქმნელი: Konami Computer Entertainment Tokyo გამომშვები: Konami Digital Entertainment პლათფორმა: PC გამოცემის ტიპი: ლიცენზია ენა: ENG კრეკი: RELOADED ზომა: 5.97 GВ თამაშის შესახებ: PES 2015 elevates on-field realism with the aim of recreating the drama and tension associated with vital matches. PES 2015 marks a concerted return to core PES values of total control, utterly responsive controls and unrestricted gameplay, where the user has complete control over how they play. Evert pass, shot or run is finely balanced to give maximum player satisfaction within PES 2015’s on-field action. სისტემური მოთხოვნები: Minimum OS: Windows 7 SP1 / Vista SP2 CPU: Inter Core 2 Duo @1.8 GZ (AMD Athlon II X2 240 or equivalent processor) RAM: 1 GB RAM Video: nVIdia GeForce7800 / ATI Radeon x1300 / Intel HD Graphics 2000 HDD: 8GB free GDD space Recommended OS: Windows 7 SP1 / Vista SP2 CPU: Inter Core i3 530 (AMD Phenom II X4 925 or equivalent processor) RAM: 2 GB RAM Video: nVIdia GeForce7950 / ATI Radeon HD 2400 / Intel HD Graphics 3000 HDD: 8GB free GDD space
    1 point
  12. MSI -მ დაანონსა ახალი და სუპერ მძლავრი ვიდეო ადაპტერი GTX 970 GAMING 4G GOLDEN EDITION რომელსაც აქვს გაზრდილი სიხშირეები და აქვს საუკეთესო გაგრილება სპილენძის სითბური მილაკებით ახალ MSi twin Frozr V გაგრილების დიზაინი, უზრუნველყოფს სრულ სიჩუმეს გაგრილებისას და აქვს საუკეთესო შედეგი რადგან გაგრილებას უზრუნველყოფს 10 სმ-ისნი Torx ფანები რომელიც მაქსიმალურ ბრუნზედაც ინარჩუნებს მინიმალურ სიჩუმეს. ახალი დიზაინი ორიენტირებულია მაქსიმალურ გაგრილებაზე და სიგრილის უსწრაფეს დროში გადაცემაზე ეს ახალი ადაპტერი როგორც MSI იმედოვნებს გახდება წამყვანი გღეს დღეობით არსებულ 970 ებს შორის რადგან მისი დიზაინი არის ძალიან ლამაზი აქვს საუკეთესო გაგრილება და ორიენტირებულია თამაშის მაქსიმალურ გაფართოებაზე. მისი ტექნიკური მონაცემები ასე გამოიყურება აგრეთვე ამ ახალში დანერგილია EyeRest ტექნოლოგია და შესაძლებელია კონტროლი ლურჯი ეკრანისა რაც ძალიან ასვენებს თვალებს და არეგულირებს ლურჯ ფერს რომ მომხმარებელს არ დაეძაბოს თვალები დიდხანს მონიტორის ყურებსას
    1 point
  13. დაიდო nexus 4-ს Image https://developers.google.com/android/nexus/images ამ შაბათ-კვირას მივაყენებ.
    1 point
  14. ხო მაგაზე მაგარი ვიღადავე ალბათ კონამი გამოუშვებს სპეციალურად მაგისთვის პაჩსს მეტი არაფერი საქმე არ ააქვთ და
    1 point
  15. სხვა დამტენზე სინჯე შეიძლება მაგის ბრალია თუ არადა მიუტანე ზუმერში
    1 point
  16. Danger77 ჩვენ სისტემაზე ოპტიმალური სეთინგია: 1920X1080 MSAA 4X HBAO + pcs და ყველაფერი ultra high msaa 8x-ზე რო დავაყენე 25-მდე ჩამოვიდა FPS არ ღირს.
    1 point
  17. EK-იმ წარადგინა წყლის გაგრილების ბლოკები ახალი GTX970 -ისთვის. ეს უკანასკნელი მთლიანად ფარავს ვიდეო ადაპტერს და აგრილებს მის ყველა კრიტიკულ, თუ ნახევრად კრიტიკულ წერტილს EK-FC970 GTX არის უმაღლესი ხარისხის და უკონკურენტო გაგრილების წყლის ბლოკი 970 ის გაგრილებისთვის უზრუნველყოფს ვიდეო ბარათის სტაბილურობას რაზგონისას და მაქსიმალური დატვირთვისას. შესაძლებელია არჩევა ნიკელის ან სპილენძის კონფიგურაციით ამ ახალი გაგრილებით EK იძლევა გარანტიას მაქსიმალურად სტაბილურ ტემპერატურას ვიდეო ბარათისა.
    1 point
  18. მომიტანეს ეკრანი
    1 point
  19. მშვენიერი შემოთავაზებაა ამ ფასში ამაზე მაგარს ვერ იყიდი ძაან მაგარი დინამიკებია ხმაც უმაგრესი აქვს მქონდა ამ დინამიკებთან შეხება და ვიცი რაც არის
    1 point
  20. მაღაზიაში 200 ლარი ღირებულა ჩემი 5.1ები. ხოდა 150 ლარი ბევრი მომსვლია :დ თუ მოიფიქრებ 130ში გაგატან.
    1 point
  21. არა როგორც არ უნდა დატვირთო ეგეთი ხმაურიანი არ იქნება ისე E5 ების არის ახალი მოდელების მაგის და იმაში რომ გადაცვალო თუნდაც ცოტას დამატება მოგიხდეს , უთხარი უკეთესში ვცვლიო და 100 ლარიც რომ იყოს სხვაობა მაგაზე უფრო წამოვენ უპრობლემოდ
    1 point
  22. https://www.youtube.com/watch?v=9c_bNO0KZSs https://www.youtube.com/watch?v=3s50SXgIB5U
    1 point
  23. რასაც ეხლა ვუყურებ ჯობია ნორმალური კრეკის გამოსვლას ან პირველი აბდეიტის გამოსვლას დაველოდო და მერე ყოველგვარი ნერვების მოშლის გარეშე ჩავუჯდე.
    1 point
  24. ისე მეტად დაცულობაზე რო ეზრუნა საიტის ადმინისტრაციას არ იქნებოდა ცუდი. არასერიოზულია ამდენჯერ როგორ უნდა გატყდეს საიტი.
    1 point
  25. NvidiaFan კაი ამბავი მაქვს შენთვის და მაგრად გაგიხარდება ნახე ბოლოს რა წერია
    1 point
  26. 23:19 ყველაფერი აგირ დაგირია bf-მ
    1 point
  27. სუპერია ძალიან )) 3DMax / Vray
    1 point
  28. თითქმის იგივე ნაგავია რაც 14.ამათი დედაც... ხალხს აბოლობენ ყოველ წელიწადს ვითომ რაგაცა გავაუმჯობესეთო.
    0 points
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.