Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/13/14 in all areas

  1. http://www.rutor.org/torrent/405530/assassins-creed-unity-v-1.4.0-dlcs-2014-pc-repack-ot-r.g-catalyst http://www.rutor.org/torrent/404722/assassins-creed-unity-v-1.4.0-dlcs-2014-pc-repack-ot-r.g-freedom ინფორმაცია თამაშზე: გამოშვების წელი: 2014 ჟანრი: Action / 3D / 3rd Person შემქმნელი: Ubisoft Sofia გამომშვები: Ubisoft გამოცემის ტიპი: ლიცენზია პლათფორმა: PC ენა: ENG, RUS კრეკი: მოყვება ზომა: 40GB თამაშის შესახებ: Assassin's Creed: Unity - სათავგადასავლო ექშენი. რომელიც გადაგიყვანთ 1789წლის პარიზში , საფრანგედის რევოლუციის ხანაში, ის მოცულია შიშით და ქაოსით. ხელისუფლების წინააღმდეგ წასულ ადამიანებს ტირანიაში ედებათ ბრალი. თქვენ შეისწავლით ახალგაზრდა არონის ისტორიას, რომელიც გაიგებს თუ ვინ დგას რევოლუციის უკან. თქვენ გელოდებათ პერსონაჟის მართვის ახალი შესაძლებლობები, შეგიძლიათ შეცვალოთ ობიექტების სახე და მისის მახასიათებლები. გახდი მოწმე ლეგენდარული ისტორიული მოვლენების. სისტემური მოთხოვნები: MINIMUM: OS: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64-bit operating system required) Processor: Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz Memory: 6 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 (2 GB VRAM) Hard Drive: 50 GB available space RECOMMENDED: OS: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64-bit operating system required) Processor: Intel Core i7-3770 @ 3.4 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or better Memory: 8 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon R9 290X (3 GB VRAM) Hard Drive: 50 GB available space
    4 points
  2. http://www.maxtorrent.tk/details.php?id=330 http://www.maxtorrent.tk/details.php?id=329 ინფორმაცია თამაშზე: გამოშვების წელი: 2014 ჟანრი: Sport (Soccer) / 3D შემქმნელი: Konami Computer Entertainment Tokyo გამომშვები: Konami Digital Entertainment პლათფორმა: PC გამოცემის ტიპი: ლიცენზია ენა: ENG კრეკი: RELOADED ზომა: 5.97 GВ თამაშის შესახებ: PES 2015 elevates on-field realism with the aim of recreating the drama and tension associated with vital matches. PES 2015 marks a concerted return to core PES values of total control, utterly responsive controls and unrestricted gameplay, where the user has complete control over how they play. Evert pass, shot or run is finely balanced to give maximum player satisfaction within PES 2015’s on-field action. სისტემური მოთხოვნები: Minimum OS: Windows 7 SP1 / Vista SP2 CPU: Inter Core 2 Duo @1.8 GZ (AMD Athlon II X2 240 or equivalent processor) RAM: 1 GB RAM Video: nVIdia GeForce7800 / ATI Radeon x1300 / Intel HD Graphics 2000 HDD: 8GB free GDD space Recommended OS: Windows 7 SP1 / Vista SP2 CPU: Inter Core i3 530 (AMD Phenom II X4 925 or equivalent processor) RAM: 2 GB RAM Video: nVIdia GeForce7950 / ATI Radeon HD 2400 / Intel HD Graphics 3000 HDD: 8GB free GDD space
    3 points
  3. გამოშვების წელი: 2013 ჟანრი: Off-Road სიმულატორი შემქმნელი: oovee გამომცემელი: oovee პლატფორმა: PC ვერსია: Demo გამომცემლობის ტიპი: ლიცენზია ინტერფეისის ენა: რუსული, ინგლისური გახმოვანების ენა: არ აქვს/არ არის საჭირო წამალი: არ საჭიროებს სისტემური მოთხოვნები: OS: Windows XP or Higher Processor: 2.4GHz или выше Memory:от 1GB DirectX®: Version 9.0c ცვლილებების სია: გამოშვებულია დეველოპერულ რეჟიმში დამზადებულია მარტივი საინსტალაციო/შეტანილია ცვლილებები წასაშლელ სისტემაში განახლებულია სატვირთო მანქანის არჩევის სისტემა მოყვება დოკუმენტაცია და ხელსაწყოები იმისათვის, რომ თამაშში შეიტანოთ ცვლილებები დამატებულია მოძრაობის ბუნდოვანი ეფექტი (motion blur effect) დამატებულია სატვირთო - Kraz ამ ვერსიაში შესულია თამაშის მცირე გაუმჯობესება გადმოწერეთ demo ვერსია: Download the Tech Demo Oovee™ Game Studio-ს მიერ წარმოებული Spintires არის Intel®-ის დაჯილდოებაში გამარჯვებული თამაში off-road-ის შემთხვევაში, რომელიც შეიქმნა იმისთვის, რომ მოთამაშებს გაუუმჯობესოს მართვის ხელოვნება და გამძლეობა. მათ მოუწევთ მართონ დიდი (off-road) ტიპის სატვირთო მანქანები, რითიც მოუწევთ სარისკო ადგილებში გადაადგილება, მხოლოდ რუკის და კომპასის გამოყენებით. გარემოს დამახასიათებელი დეფორმაციის სისტემის და ინტერაქტიული გარემოცვის დახმარებით, Spintires-ი არასდროს არ არის ერთნაირი. თამაშის ძრავის დეფორმაციის სისტემა დამოკიდებულია იმაზე, თუ რამდენ საათს თამაშობთ თქვენ. კონცეფცია - კომპანიის მოდელი (საგანი ექვემდებარება შეცვლას): სახიფათო off-road-ის თავგადასავლები იწყება რუსეთში, დაახლოებით 1980-90 წლებში. თქვენ ხართ აღჭურვილი საბჭოური სატვირთო მანქანით და ამ ტრანსპორტისთვის დამახასიათებელი პრიმიტიული იარაღებით, რაც საჭიროა გადაადგილებისთვის. თამაშში მოთამაშის ძირითადი მიზანი არის ხის მორების შეგროვება და შემდეგ მათი მიტანა უღრანი ტყიდან დანიშნულ ადგილამდე. თქვენს მიერ მიტანილ მასალას კი გემების ასაშენებლად გამოიყენებენ უცხოეთში. თავდაპირველად, თქვენ უნდა დატვირთოთ მანქანა მორებით, რისთვისაც უნდა გამოიყენოთ გადამზიდი კრანი (claw crane). ტვირთის გადადგილების დროს თქვენ უნდა გამოიყენოთ რუქა და კომპასი. გახსოვდეთ, რომ ამ ობიექტების მაქსიმალურად უსაფრთხოდ გადატანაა საჭირო, რადგან თქვენი დავალება წარმატებით დაასრულოთ. კურსის და მოძრაობის დაგეგმვისათვის გამოიყენეთ ნიშნები, რადგან არ დაკარგოთ თქვენი ძვირადღირებული ტვირთი, რომელიც გაუვალ გზებში გადადგილების დროს თანდათან ისვრება და ამავდროულად ხარჯავს თქვენი საწვავის მარაგს. შესაბამისად, ტვირტის გადატანა უნდა დაგეგმოთ ისეთნაირად, რომ გზაში შეგეძლოთ გაჩერება საწვავის ავზის შესავსებად, თუ რატქმაუნდა ამის საჭიროებაა არსებობს. იყავით ყურადღებით დამალულ ყუთებთან, რომლებიც ტყის გარშემოა მიმოფანტული. რადგან ეს ყუთები არის რადიო აქტიური, თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი მრიცხველი (Geiger-counter) რომ შეძლოთ მათი უფრო ადვილად აღმოჩენა. თითო ყუთი შეიცავს აღჭურვილობას, რომელიც განკუთვნილია სატვირთო მანქანებისთვის, რომელთა გამოყენებაც აუცილებელი არ არის სახელოსნოებში. თუ თქვენ ჩაატარეთ ოპერაცია წარმატებით, მაშინ დაჯილდოვდებით ‘skill points’-ებით. ‘Skill points’-ში იგულისხმება შემდეგი მოვლენები: ტვირთების წარმატებულად მიტანა (რაც უფრო მეტია მათი რაოდენობა, მით უკეთესია) ტვირთის დაზიანება (რაც უფრო ნაკლებია მით უკეთესია) საწვავის გამოყენება (რაც უფრო ნაკლებია მით უკეთესია). დამატებით ‘Bonus skill points’-ში იგულისხმება: საიდუმლო ყუთების აღმოჩენა (რაც უფრო მეტი მით უკეთესი) დაფარული ტერიტორია (რაც უფრო დიდი მოცულობის მით კეთესი) ‘Skill points’ შეიძლება გამოყენებული იყოს სატვირთო აღჭურვილობების შესაძენად სახელოსნოში, რაც დაგეხმარებათ თქვენ სამომავლო ტვირთების გადაზიდვაში. ეს აღჭურვილობა შეიცავს რამოდენიმე ნაწილს, მაგრამ ქვემოთ მოცემული სია არ არის ლიმიტირებული: დამატებითი განათება ტურბო ჩარჯერი ძრავის ჰაერის ფილტრი ზედმეტი ტვირთის წაღების შესაძლებლობა + ტრეილერები სიგნალი ჯალამბარი საბურავების დეფლექციის სისტემა ახალი სატვირთოები ჩვენ ვფიქრობთ, რომ Spintires განსხვავდება სხვა თამაშებისგან იმიტომ, რომ ის გვთავაზობს განმეორებითი თამაშის საშუალებას. თამაშის ჩართა თავისფულად შეიძლება დაბალი კონფიგურაცისს PC-ზე. Spintires-ის განვითარების დროს, თამაშის შემქმნელები ყოველთვის ითვალისწინებენ პოტენციურ მომხმარებლებს. მათი აზრების გათვალისწინებით, მივიღეთ გადაწყვეტილება, რომ Spintires-ის თამაში შესაძლებელი იქნება ყველა PC კონფიგურაციაზე, რომელიც უზრუნველყოფს თამაშის გრაფიკის მაქსიმალურად მაღალ ხარისხს. რამოდენიმე კორექტირების შემდეგ, თამაშის ჩართვა შესაძლებელი იქნება მობილურ ტელეფონებზეც. მარტივად განოსაყენებელია სხვა განხილვებიც. მიგვაჩნია, რომ ეს არის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი რამ; ჩვენ ვიმედოვნებთ მენიუს გამოსახულების შენახვას და შეფერხებების შესწავლას, ასევე მაუსის გადაჭარბებულად დიდი ხმის მინიმუმამდე დაყვანას. თუ გადაწყვიტეთ რომ ითამაშებთ რამოდენიმეჯერ, მაშინ თითო თამაშის დროს თქვენ მიიღებთ განსხვავებულ გამოცდილებას. ეს იმიტომ რომ თითო ქმედებას გააჩნია საკუთარი ფიზიკური თვისება, რომელთანაც თქვენ შეგიძლიათ შეხვიდეთ კონტაქტში ან გაწყვიტოთ ის. როცა დაამატებთ განსხვავებულ სატვირთო აღჭურვილობას თქვენს სატვირთო მანქანას, ეს რათქმაუნდა მსუბუქ ცვლილებას გამოიწვევს ამ ქმედებებში, რადგან თითოეულ აღჭურვილობას გააჩნია საკუთარი დადებითი და უარყოფითი მხარეები. თუ თქვენ მართავთ აგრესიულად, მაშინ უნდა გაითვალისწინოთ, რომ ამან შეიძლება თქვენს ტრანსპორტზე ცუდი შედეგი მოახდინოს. ის შეიძლება სადმე გაიჭედოს, ან ამობრუნდეს. Stop, think, and proceed - ეს არის ჩვენი თამაშის დევიზი. Spintires იყენებს სათამაშო ძრავს ე. წ. ‘VeeEngine’-ს. ‘VeeEngine’ შექმნილია მიწის სპეციფიკის გათვალისწინებით, სპეციალურად Spintires-ვის და სწორედ ამიტომ ორინეტირებულია და ოპტიმიზებულად მორგებულია თამაშის ამ ჟანრზე. ‘VeeEngine’-ის ძრავი აღჭურვილია უნიკალური და მოქნილი VEHICLE/MUD/WATER (ტრანსპორტის, ტალახის, წ%$&# - ერთმანეთთან) ურთიერთქმედების მოდელით, რომელიც არის ძალიან სწრაფი. ტალახში ურთიერთქმედების მოდელი მიღწეულია გადაწყვეტილების მიხედვით, რომელიც ეყრდნობა vertex-texture-fetch-ის ტექნოლოგიის მაღალი გაფართოების heightmap-ს. ის არის მუდმივად დეფორმირებადი იმ შემთხვევაში, როდესაც მასზე ზემოქმედებას ახდენს ნებისმიერი სხეული. თამაშის ძრავი დაწერილია C++ და იყენებს ‘DirectX 9’ ტექნოლოგიას და 'Havok Physics Engine'-ს. თამაშის სტრუქტურა შედგება XML და LUA სკრიპტებისგან, რომელიც საშუალებას აძლევს დეველოპერებს შექმნან მარტივი შემადგენლობა. ეს პროგრამირების ენა ასევე იძლევა ‘modding’-ის საშუალებას, რადგან მოთამაშეებმა შეძლონ საკუთარი მოდიფიკაციების გაკეთება. თამაშის ოფიციალური ვებ გვერდი: http://spintires.com/ სურათები: გირჩევთ გადმოწეროთ თამაშის ბოლო ვერსია Tech Demo ოფიციალური საიტიდან, რომელიც მოცემულია ზემოთ. mod-ების გადმოსაწერი ოფიციალური ფორუმი (გადმოსაწერად რეგისტრაცია აუცილებელია): ST Tech Demo Mods აუცილებლად გაეცანით: FAQ თამაშის save ფაილები ინახება ამ ფოლდერში: C:UsersuserAppDataRoaming თუ მას ვერ პოულობთ გახსენით Start-ი, შემდეგ აკრიფეთ %appdata% და დააჭირეთ Enter-ს. თამაშის ძველი DEMO ვერსია (ინფორმაციის სანახავად გახსენით სპოილერი) გვერდი Facebook - ზე: Spin Tires ჯგუფი Facebook - ზე: Spin Tires Group
    1 point
  4. როგორც მოგეხსნებათ უკვე საკმაო ხანია რაც კომპანია Micrososft მა შეიძინა კომპანია Nokia ს MS Windows Phone ზე მომუშავე მობილური განყოფილება კერძოდ Lumia ხაზი , რის შედეგადაც სულ ცოტა ხნის წინ Microsoft მა წარმოადგინა პირველი საკუთარი სმარტფონი Lumia 535. ამ თემაში შემოგთავაზებთ მუდმივ სიახლეებს Microsoft Lumia სმარტფონების შესახებ...
    1 point
  5. ავტორი - მიშა დღესდღეობით Networking ერთ-ერთი ყველაზე მძინარა განყოფილებაა. ვეცდები ცოტა გამოვასწორო ეს სიტუაცია და ამისთვის გთავაზობთ ინტერნეტის ისტორიას, მოდერატორს კი ვთხოვ თემას გადახედოს და შეცდომები გაასწოროს... 1. რა იყო ინტერნეტამდე? ინტერნეტის "დაბადებამდე", 1950-იან წლებში საკომუნიკაციო ქსელების უმეტესობა მხოლოდ ერთი სადგურის რამდენიმე კომპიუტერის დამაკავშირებელი იყო, ანუ ახლებური ენით რომ ვთქვათ, Local Network. მისი არსი იმაში მდგომარეობდა, რომ ერთ დიიიიიიდ კომპ. სადგურს ჰქონდა მთავარი კომპიუტერი, სახელწოდებით "mainframe" და პატარ-პატარა, მასზე დაქვემდებარებული კომპიუტერები. 2. სამი ტერმინალი კომპიუტერების რეალური სიმბიოზის პირველი მომხრე და სულისჩამდგმელი J.C.R. Licklider-ი აღმოჩნდა, რომელიც 1962 წელს აშშ-ს თავდაცვის დეპარტამენტის მოწინავე კვლევების საპროექტო სააგენტოს (Department of Defense's Advanced Research Projects Agency, შემოკლებით DARPA) თავმჯდომარედ დაინიშნა. ამ სააგენტოში ლიკლიდერმა კომპიუტერული კვლევების განყოფილება დააარსა სამი მუშა ტერმინალით, რომელთაგან ერთი სანტა მონიკაში, მეორე კალიფორნიის უნივერსიტეტში, ხოლო მესამე მასაჩუსეტსის ტექნოლოგიების ინსტიტუტში განთავსდა (MIT). სამი ტერმინალი ერთმანეთთან იყო დაკავშირებული. ფაქტობრივად ეს გახლდათ პირველი რეალურად ფართომასშტაბიანი ქსელი. ცხადია, როგორც თავდაცვის დეპარტამენტის პროექტს, "სამ ტერმინალს" სამხედრო დანიშნულება ჰქონდა - თუკი დაიწყებოდა ატომური ომი და რომელიმე ქალაქი აფეთქდებოდა, ინფორმაცია სწრაფად უნდა გადაცემულიყო დანარჩენ ტერმინალებში... 3. ARPA შემდგომში ინტერნეტის სახელი უკვე რობერტ ტეილორს დაუკავშირდა - DARPA-ს ინფორმაციის გადამუშავების განყოფილების უფროსს. მან და MIT-ს სპეციალუსტმა ლარი რობერტსმა შექმნეს "Packet Switching" ტექნოლოგიაზე დაფუძნებული პირველი ქსელი - ARPANET, რომელიც 1969 წლის 29 ოქტომბერს აამოქმედეს. თავდაპირველად იგი მხოლოდ 2 კავშირის ობიექტს შეიცავდა, თუმცა შემდეგ კიდევ 2 დაემატა, 1981 წლისთვის კი ARPANET-ში უკვე 213 ობიექტი იყო გაერთიანებული. ARPANET-ის მთავარი ნაწილი IMP (Interface Message Processor) გახლდათ, რომელიც პასუხისმგებელი იყო Packet switching-ზე. სურათზე თქვენ ერთ-ერთ IMP-ს ხედავთ. 4. X.25 ARPA-ს კვლევებზე დაფუძნებით ინტერნაციონალური ტელეკომუნიკაციების გაერთიანებამ (ITU) შექმნა ქსელი "X.25". მისი სისტემური წრედები ჩვეულებრივი სატელეფონო ქსელის იდენტური იყო. 1974 წელს X.25-ის ბაზაზე შეიქმნა ბრიტანული "JANET". 1978 წლისთვის იგი გაიზარდა და კანადა, ჰონგ-კონგი და ავსტრალია მოიცვა. ARPANET-ისგან განსხვავებით, რომელიც მხოლოდ სამხედრო ქსელი იყო, X.25-ი მოსახლეობისთვისაც ხელმისაწვდომი გახდა. თავდაპირველად მისი ერთადერთი ფუნქცია "Telemail" გახლდათ. 5. უნიფიკაცია ცხადია არ შეიძლებოდა ამდენი ქსელის ერთად არსებობა საერთო სტანდარტის გარეშე, ამიტომ ცხადია მცოდნე ხალხი ( ) ინტენსიურად მუშაობდა ამ საკითხზე და 1974 წელს შექმნეს კიდეც Specification of Internet Transmission Control Program - ქსელთაშორისი გადაცემის პროგრამის სპეციფიკაცია, ანუ TCP, აბრევიატურაში გამოყენებული სიტყვა "Internet" კი შემდგომში საზოგადო სახელი გახდა. ოდნავ მოგვიანებით TCP დაიხვეწა, მიემატა IP და 1982 წელს შეიქმნა TCP/IP პროტოკოლის ქვეშ გაერთიანებული ქსელი. ახალმა ქსელმა მოიცვა ARPANET-იც, ხოლო სამხედროებმა მიიღეს თავიანთი დამოუკიდებელი ქსელი - "MILNET". ქვედა სურათზე თქვენ ხედავთ 1982 წლისთვის არსებული ქსელის მიახლოებით სქემას: 1986 წლისთვის ქსელი კიდევ უფრო გაიზარდა, MILNET-ი და კიდევ რამდენიმე მცირე ქსელიც მოიცვა: 1990-იანების დასაწყისში როუტინგის EGP პროტოკოლი BGP პროტოკოლმა შეცვალა, 1992 წელს აშშ-ს კონგრესმა მოქალაქეებს ინტერნეტის კომერციული მიზნებით გამოყენების ნება დართო. 6. WWW ინტერნეტი გაიზარდა, გაზიბზიბდა და საჭირო გახდა მასში შემავალი ინფორმაციის მოწესრიგება. საამისოდ შექმნეს პროტოკოლები Gopher, WAIS და FTP Archive, მაგრამ მათ არ გაამართლეს, რადგან არ ჰქონდათ ყველა არსებული მონაცემთა ტიპების მხარდაჭერა. მათზე იღბლიანი აღმოჩნდა პროგრამა-ბროუზერი "MosaicWWW", რომელმაც შეძლო ყველანაირი ინფორმაციის გაერთიანება და მოიპოვა პოპულარობა (1993წ.). სურათზე ბროუზერის სქრინშოტს ხედავთ. სამწუხაროდ არც ის აღმოჩნდა დღეგრძელი, 1994-ში იგი Netscape Navigator-მა შეცვალა, მაგრამ ტერმინი "www" სამუდამოდ დარჩა გამოყენებაში. 7. საძიებო სისტემები რათქმაუნდა ფაილების სისტემების მოწესრიგების გარდა საჭიროების შემთხვევაში მათი მოძებნის აუცილებლობაც არსებობდა. საამისოდ საძიებო სისტემები შეიქმნა. პირველი მათგანი WebCrawler იყო (1994). მსურველებს შეგიძლიათ კვლავ ისარგებლოთ მისი მომსახურებით - webcrawler.com . ვებქრაულერს 1995 წელს მოყვა Altavista (altavista.com) და Yahoo. Google - გუგული დეიდა (© Blaster) კი შედარებით ახალია - 1998. აი ასე, თანდათანობით 1960-იანებიდან მოვედით დღემდე. დიდი მადლობა ყურადღებისთვის. თქვენი მონა-მორჩილი მიხეილ რ. :rolleyes:
    1 point
  6. მაქვს microsoft surface 2 32gb მუშაობს იდეალურად მოყვება თავისი ყველაფერი. პარკიც აკვრია და ნაკაწრები არ აქვს. (ახალივით) ტყავის ჩასადები, კლავიატურა, დამტენი, ყუთი, საბუთები და მოკლედ ყველაფერი... ფასი 400 ლარი. შესაძლებელია გაცვლა შესაბამისი ფასის ლეპტოპში.
    1 point
  7. http://www.newegg.com/Product/Product.aspx...N82E16836110010 არ მოყვება ყუთი და პულტი. 1წელი ვიხმარე, 5წელია დევს . ფასი 130 ლარი.
    1 point
  8. მე 27-იანს ვიყიდიდი, რავი ზოგადად ყველაფერი გინდ Tv, გინდ monitor-ი, ზოგადად დისფლეი რაც უფრო დიდია მით უფრო მაგრად ასწორებს ფილმების ყურებაც და თამაშიც, ყველაზე მეტად კი 27-იანი მაგარი იქნება აუტო სიმულატორებზე საჭით, ბევრად მააგრ ეფექტს იძლევა მაგ დროს დიდი მონიტორი... მე დიზაინით ასუსი მომეწონა ყველაზე მეტად 27-იანი, იმ დელს მირჩევნია... ბევრად დახვეწილი სოლიდური დიზაინი აქვს...
    1 point
  9. Assetto Corsa - A Year Later Comparison
    1 point
  10. მიუტანე სადაც შეიძინე და აჩვენე რაც ჭირს
    1 point
  11. საპირისპირო მიმართულებით რო დაგარტყა?
    1 point
  12. რაკაი თავი აქ
    1 point
  13. როგორც იქნა ! გადავიწერ საღამოს.
    1 point
  14. ჩუვაკების რეპაკი მაქვს მე, წაშალეს საიდანაც გადმოვწერე, ვერც ვნახე სხვაგან, V4 კრეკით. ეხლა V5კრეკი გამოვიდა და მეხანიკებშია ჩაკერებული.
    1 point
  15. გამოვიდა როგორც იქნა.ვნახოთ რა იქნება
    1 point
  16. აჰა დასქრინეთ >>> <<< GT-R ვარ... ჯორჯის ეკაუნტით ბანი არ დამადოთ პ.ს. საინ აუტს ვერ ვაკეთებ
    1 point
  17. ოქ.გე როა და კონფიგებზე როა ლაპარაკი აი მაგიტომაც უნდა იყოს ჩამონათვალში ქულერი და კეისი
    1 point
  18. ..................................................................................................................................... UP
    1 point
  19. 23:19 ყველაფერი აგირ დაგირია bf-მ
    1 point
  20. არაა გამორიცხული გაბზარულიც გქონდეს იმ ადგილას სადაც დაბეჟილობას გრძნობ. მე ფეხბურთელი ვარ და ერთხელ სტადიონზე ისეთი დავარტყი რო 1 ნაბიჯით წინ გადავწიე მოედანი. საშინელი ტკივილი ვიგრძენი, ფაქტიურად ვეღარ ვგრძნობდი ცხვირს. რო იტყვიან "ხელის გულით ცხვირის ტვინში ატეხვას" ჰგავდა. სწორი ცხვირი მქონდა მეც და სასტიკად დეფორმირებული მაქვს ახლა, მარცხნივ მაქვს გადაწეული + კეხი. 1-2 წლის წინ მომივიდა და ასე დამრჩა. სჯობს მალე მიხედო. მეც ახლა უნდა გავიკეთო ოპერაცია
    1 point
  21. ეს გოგო იმენა შემიყვარდა 19 მთავარი მისია და საიდ მისიები შესრულებული მაქვს. 1 დამრჩა მარტო და ხვალისთვის ვინახავ ამ სიამოვნებას. უძლიერესი თამაშიაა!!! url=http://pix.ge/]
    1 point
  22. არ მომწონს სასტიკად mobogenie/1mobile market პირადად მე სჯობს სხვა მარკეტები გამოიყენო(amazon,yandex...) ან apk-თი დააინსტალირო
    1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.