Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/04/14 in all areas

  1. გამარჯობათ, ერთ წლიანი შესვენების მერე ტესტირებების მხრივ ისევ დავბრუნდი ახალი ტესტებით და ბენჩმარკებით. სისტემა რომელზეც იქნა დატესტილი ვიდეო კარტები : CPU : i5 3470 (ვიცი რომ არარის იდეალური პროცესორი და უკეთესზე უკეთესი შედეგები დაიდებოდა მაგრამ რაც არის ეს არის და თავს ზევით ძალა არარის ) RAM : 8GB 2166MhZ PSU : 1300W Evga G2 ვიდეო კარტები რომლებმაც მიიღეს ტესტირებებში მონაწილეობა : 1) MSI GTX 760 HAWK - OC ვერსია +105Mhz ბირთვზე 2) Gigabyte GTX 670 Windforce2 - OC ვერსია +65Mhz ბირთვზე 3) Sapphire R9 280X Vapor-X - OC ვერსია + 70Mhz ბირთვზე და + 200Mhz მემორიზე. 4) Gigabyte R9 290 Windforce3 - მართალია არასტანდარტული Windforce3-ის ქულერი აქვს მაგრამ არ არის ქარხნულ რაზგონზე დგას სტოკ 947mhz-ზე და ეს ფაქტი გასათვალისწინებელია. ბენჩმარკებით დავიწყოთ : 1) 3Dmark 2013 Fire Strike 2) Heaven Benchmark - მაქსიმალური ნასტროიკები 4X AA 3) 3Dmark Vantage (ფორუმის საყვარელი ბენჩი, ამის გარეშე როგორ ჩაივლიდა ?! ) გადავიდეთ თამაშებზე ^^ 1) Metro 2033 Ultimate ნასტროიკები 4X AA 2) Far Cry DX11 4X AA (DX9 მოუდთან არ აგერიოთ ეს ოფციები ძალიან მაგრად გრუზავს კარტებს რაშიც FPS-ებიდან გამომდინარეც დარწმუნდებით) 3) Hitman Absolution Ultimate 4X AA 4) Tomb Raider Ultimate ჩემი კომენტარი ამ ყველაფერზე : GTX 670 იმაზე ძლიერია ვიდრე ხალხს გონია, R9 290 მონსტრი და "სხვა" ლიგის წარმომადგენელია, R9 280X უძლიერესი ვეშია ფასი/ხარისხით ქართულ რეალობაში და არამარტო ხოლო GTX 760... რადავწერო GTX 760ზე :spy: GTX 760 მართალია აგებს 670თან მაგრამ აგებს უმნიშვნელოდ და მიუხედავად 670თან წაგებისა მაინც საკმაოდ მძლავრი და კარგი კარტაა. პ.ს უფრო მეტ თამასში დატესტვაც შეიძლებოდა მაგრამ ეს ყველაფერი ძალიან ბევრ დროს და ენერგიას მოითხოვს და მეტი ვეღარ გავქაჩე. პ.პ.ს გმადლობთ ყურადღებისთვის.
    9 points
  2. http://nnm-club.me/forum/viewtopic.php?t=818729 http://www.skidrowgames.net/dead-rising-3-apocalypse-edition-full-unlocked-sg.html ინფორმაცია თამაშზე: წელი: Sep 5, 2014 ჟანრი: Action / 3D / 3rd Person შემქმნელი: Blue Castle Games გამომშვები: Capcom Entertainment გამოცემის ტიპი: Capcom პლათფორმა: PC ენა: ENG, RUS კრეკი: [ALI213] ზომა: 14,1 GB თამაშის შესახებ: DEAD RISING 3 ში აბსოლიტურად ყველა ნივთის გამოყენება შეგიძლიათ იარაღად. გამოიკვლიეთ ზომბებით იმფიცირებული ქალაქი Los Perdidos და მონახეთ გზა რომ გააღწიოთ ქალაქიდან სანამ სამხედრო დარტყმით ყველას და ყველაფერს გაანადგურებენ ქალაქში. თამაში გამოირჩევა შესანიშნავი ვიზუალის ხარისხით, OPEN WORLD რუკით და პერსონაჟისა და იარაღის პერსონალიზაციის დიდი მრავალფეროვნებით. სისტემური მოთხოვნები: Minimum: OS: Windows 7 64-bit edition, Windows 8 64-bit edition Processor: Intel Core i3-3220 @ 3.30GHz (or Intel Core 2 Quad Q9550 @ 2.83GHz) / AMD Phenom II X4 945 @ 3.00 GHz or higher Memory: 6 GB RAM Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 570 / AMD Radeon 7870 or higher DirectX: Version 11 Network: Broadband Internet connection Hard Drive: 30 GB available space Sound Card: DirectX 11 Compatible sound card Additional Notes: Broadband internet connection is required for Co-op play. Recommended: OS: Windows 7 64-bit edition, Windows 8 64-bit edition Processor: Intel Core i5-4570 CPU @ 3.20GHz or AMD equivalent Memory: 8 GB RAM Graphics: NVIDIA® GeForce GTX 670 2GB / AMD Radeon 7970 2GB DirectX: Version 11 Network: Broadband Internet connection Hard Drive: 30 GB available space Sound Card: DirectX 11 Compatible sound card Additional Notes: Broadband internet connection is required for Co-op play. An Xbox 360 Controller for Windows or other Xinput-compatible controller is recommended for this game.
    3 points
  3. შედარებაზე არ ვკაიფობ, საათი ნახეთ როგორ უკეთია :D
    3 points
  4. http://rutor.org/torrent/282215/call-of-juarez-gunslinger-2013-rs-licenzija http://rutor.org/torrent/282230/call-of-juarez-gunslinger-v-1.0-2013-pc-repack-ot-r.g-winrepack http://geotorrents.com/Call_Of_Juarez_Gunsliger_RUS_ENG_MULTi_L_RELOADED-s-74056.ts ინფორმაცია თამაშზე: გამოშვების წელი: 2013 დასახელება: Call of Juarez: Gunslinger ჟანრი: FPS პლათფორმა: PC შემქმნელი: Techland გამომცემელი: Ubisoft Entertainment კრეკი: მოყვება თამაშის შესახებ: Call of Juarez: Gunslinger - ესაა ცნობილი თამაშის ახალი აქტი სადაც მოქმედება ვითარდება ველურ დასავლეთში, დაწყებული ოქროს საბადოებიდან დამთავრებული ბინძურ სალონებამდე. გაემგზავრეთ ყველაზე სახიფათო ადგილებში სადაც კვალზე მკვლელები და თავებზე მონადირეები მოგყვებათ, გადაკვეთეთ უცხო ტერიტორიის საზღვრები მოიპოვეთ სახელი რომელიც იმ დროინდელ ვესტერნში ბევრს ნიშნავს, გამოიყენეთ იარაღების დიდი ბაზა და გაიგეთ სიმართლე თუ რა იმალება ერთი შეხედვით ჩვეულებრივ ველურ დასავლეთში.. სისტემური მოთხოვნები: OS: win7/8 CPU: Quad Core 2.6ghz RAM: 2GB Video: GTX275 HDD: 7GB
    1 point
  5. შემქმნელი - Image Space Incorporated გამომცემელი - თვითონ Image Space Incorporated დიზაინერი - Image Space Incorporated თამაშის ძრავი - isiMotor2 პლატფორმა - Microsoft Windows გამოსვლის თარიღი - North America - 31 აგვისტო, 2005 წელი უკანასკნელი ვერსიის გამოსვლა - 1.255G / 12 ივნისი, 2013 წელი ჟანრი - Sim racing რეჟიმი - Single player, Multiplayer, Career mode მედია/დისტრიბუცია - ინტერნეტიდან გადმოწერის შესაძლებლობა (Internet download) rFactor-ეს არის კომპიუტერული თამაშების ერთ-ერთი ჟანრი - სარბოლო სიმულატორი (racing simulator), რომელიც გაძლევთ შესაძლებლობას მართოთ ნებისმიერი ტიპის 4 საბურავიანი ავტომობილი, ღია ეპოქაში: დაწყებული ქუჩის (street) მანქანებიდან და დამთავრებული formula-თი: (open wheel). თამაში მიზნად ისახავდა, რომ ყოფილიყო ყველაზე ზუსტი სარბოლო სიმულატორი (race simulator) იმ პერიოდისთვის. rFactor-ი გამოვიდა 2005 წლის ნოემბერში. იმ დროს თამაშს არ ჰყავდა ბევრი კონკურენტი საკუთარ სფეროში (ბაზარზე); თუმცა rFactor-ი გამორჩეული იყო მრავალი ტექნიკური მიღწევით საბურავების მოდელირებაში, აეროდინამიკის (aerodynamics) კომპლექსში და ასევე (15 degrees of freedom) - თამაშის ძრავის თავისუფლებით (physics engine). rFactor-ი შექმნილია კომპანია Image Space Incorporated (ISI)-ის მიერ, რომელიც აკეთებს სიმულატორებს ადრეული 1990-იანი წლებიდან მოყოლებული, როგორც კომერციული ასევე სამხედრო მიზნებისთვის. isiMotor2 - არის ძრავი, რომელზეც თამაშია დაფუძნებული და ის გახლავთ პირდაპირი წინამორბედი იმ ძრავის, რომელიც გვხვდებოდა ISI-ის მიერ შემუშავებულ ადრეულ თამაშის სათაურებში, განსაკუთრებით კი - F1 Challenge '99-'02-ში, რომელიც გამოშვებულია EA Sports-ის მეშვეობით. isiMotor2-ის ძრავა აგრეთვე გამოყენებულია ბევრ Simbin-ის თამაშში, მათ შორის GT Legends, GTR და სხვა Race-ის სერიებში. ამ ძრავის შეცვლილი ვერსია იყო გამოყენებული Sim Factory-ში რომელიც ეკუთვნის ARCA Sim Racing-ს. rFactor-ის სპეციალური ვერსია ხელმისაწვდომი იყო ბიზნესის აპლიკაციებისთვის, როგორებიცაა: სიმულატორების ღონისძიება ან პრომოუშენი. Gameplay-სიუჟეტი rFactor-ს რბოლის სესიების დროს გააჩნია დეტალური ინტერფეისი, როგორც offline ასევე online რეჟიმში თამაშისას, რომელიც საშუალებას აძლევს მოთამაშეებს გააკონტროლონ საკუთარი მანქანის მექანიკური პარამეტრები setup, chat-ის საშუალებით მიწერონ სხვა მოთამაშეებს (ეკონტაქტონ მათ) და რათქმაუნდა შევიდნენ სარბოლო გზაზე საკუთარი ავტომობილით. მოთამაშის მანქანა შეიძლება იმართოს რამოდენიმე ხედით (viewpoints), მაგრამ ორი ყველაზე პოპულარული მათგანი არის: 1) სალონის ხედი (cockpit view) (მრბოლელის თვალიდან დანახული) და 2) swingman view (მანქანის ზევით ან უკან) მდებარე ხედი. ავტომობილის საუკეთესოდ გაკონტროლება ხდება კომპიუტერული საჭის დახმარებით (steering wheel), თუმცა ამისთვის, ჯოისტიკიც (joystick) ან კლავიატურაც (keyboard) შეიძლება იყოს გამოყენებული. კლავიატურა ასევე გამოიყენება ზოგიერთი ქმედებისთვის, მაგალითად ისეთის როგორიცაა: pit service-ის მოთხოვნა და სამუხრუჭე სისტემის დარეგულირება (adjusting brake bias). გასათვალისწინებელია, რომ ეს ქმედება არის თანამედროვე სარბოლო ავტომობილის საჭის ღილაკების ანალოგიური. ამიტომ გაითვალისწინეთ, რომ ბევრ კომპიუტერულ საჭეს გააჩნია ღილაკები, რომელიც შეიძლება დაიმეპოს ძალიან მარტივად. კონკრეტულად კი კლავიატურის ნებისმიერ ღილაკზე დაჭერით (keystrokes). მოთამაშეს ძალიან მარტივად შეუძლია პირდაპირ სარბოლო გზიდან გადავიდეს მართვის ინტერფეისში escape ღილაკზე (ESC) დაჭერით. ასევე შესაძლებელია უბრალოდ pit box-ში შესვლაც. Vehicles and Circuits-მანქანები და გზები rFactor-ს გააჩნია ავტომობილების ორი კლასი, ესენია: "Open Wheel Challenge" და sedan. Open Wheel Challenge-ის მანქანები არიან open wheelers, მასში კი შედის როგორც 100 HP სასწავლო ავტომობილები, აგრეთვე F3-ის და F1-ის მსგავსი ბოლიდები (ე. წ. Formula). sedan მანქანები მერყეობს კომპაქტურად, როგორც სპორტული BMW-ეს კლასის ავტომობილები და US Muscle მანქანები; ისინი ასევე შეიცავენ stock cars (USAR-ის მსგავსს). ISI-მ გამოაცხადა (2006 წლის, 10 მაისს) გარიგება Intel-თან რადგან დაამატოს BMW Sauber Formula One-ის ბოლიდი თამაშში. ამ ავტომობილის დემონსტრაცია შედგა 2006 წელს, European Grand Prix-ზე. გარიგება უნდა ყოფილიყო სპეციალური, რადგან ხელი შეწყობოდა უახლესი Intel Core 2 პროცესორის გამოსვლას. BMW Sauber rFactor-ს დაემატა 2006 წელს. მისი შესაბამისი მანქანები კი 2007 და 2008 წლებში დაემატა თამაშს, როგორც ოფიციალური დამატება (add-on). შემქმნელი ISI არ ცდილობდა მოეპოვებინა ნებსიმიერი სერიის ლიცენზია, სწორედ ამიტომ თამაში შეიცავს მხოლოდ გამოგონილ გზებს და მანქანებს. rFactor-ი გამოიცა მხოლოდ 5 ობიექტზე, რომელიც მოიცავს დაახლოებით 10 სქემას (layouts), რომელზეც შესაძლებელია საპირისპიროდ სიარული (reverse races). ეს ობიექტებია: Orchard Lake (an oval and road course), Mills Park და Toban Raceway (road courses), Joesville Runabout (a short oval) და Sardian Heights (a street race in a city environment). შემდეგ განახლებებში დაემატა Sardian Heights-ის სქემა, Essington Park, Lienz (a mountain road and rally course) და Jacksonville (a high banked super speedway). თამაშს როგორც განახლება დაემატა რამოდენიმე რეალობაში არსებული გზა, მაგრამ გამოგონილი დასახელებებით, რომელიც გამოვიდა 2006 წელს, ისევე როგორც ამ ჩამონათვალში არსებულები: Barcelona (Circuit de Catalunya, Spain), Brianza (Autodromo Nazionale Monza), Northamptonshire (Silverstone Circuit) და Nuerburg (Nürburgring). Modifications-მოდიფიკაციები rFactor-ში არსებულ ორიგინალ ავტომობილებს და გზებს ძალიან მალე დაემატა უამრავი არაოფიციალური მოდი. ერთ-ერთი ადრეული მოდი იყო F3-ის ავტომობილი, რომელიც გახდა ძალიან პოპულარული გარკვეულ პერიოდში და მოგვიანებით ოფიციალურადაც კი დაემატა თამაშს, თუმცა გამოგონილი დასახელებით. მრავალი სხვა მოდიფიკაცია იქნა გამოშვებული და მათ შორის იყო Formula One, NASCAR, IndyCar და V8 Supercars. მანქანები სხვა სარბოლო თამაშებიდან: Forza Motorsport, Shift 2 Unleashed და Test Drive Unlimited კონვერტირებული (გადატანილი) იყო rFactor-ის მოდში დასახელებით - Shift Street. ეხლა ამ მოდში 200-ზე გაცილებით ბევრი მანქანაა გადატანილი სხვადასხვა სარბოლო თამაშიდან. SDK-ს გამოშვების შემდეგ, ძალიან ბევრი ახალი ობიექტი შეიქმნა და გამოიცა როგორც თამაშის არაოფიციალური დამატებები. როგორც ზემოთ აღვნიშნეთ, ბევრი გზა rFactor-ში დაკონვენტირებულია სხვა კომპიუტერული თამაშებიდან, მათ შორის GTR, GT Legends, TOCA Race Driver, Grand Prix 4 და GP Legends. Development-განვითარება rFactor-ი არის F1 Challenge '99-'02-ის ევოლუცია, მაგრამ Formula One-ის გზების და ჯგუფების ლიცენზიის გარეშე. როგორც ასეთი rFactor-ის თავდაპირველი ვერსია, შეიცავდა მხოლოდ 4 გამოგონილ გზას (seven as of v1.087) სადაც დაახლოებით ათეული მონახაზია შეტანილი; იქ არის დაახლოებით 6 მანქანის კლასი, რომელიც შეიცავს 2 (open wheel) და 4 ცალ sedan-ის კლასს. მათ შორის მისი ყველაზე მნიშვნელოვანი მახასიათებლები არის მდიდარი ინტერფეისი რადგან შექმნათ თამაშის უბრალო კონტენტი, რამაც შესაძლებლობა მისცა მოყვარულებს თამაშისთვის შეექმნათ დამატებითი მანქანები და გზები. 2006 წლის, 1 აგვისტოს, ISI-მ გამოუშვა სრული განახლება (full update), ძალიან ბევრი ცვლილებით და ახალი ფუნქციებით. თამაში ასევე შეიცავდა 2006 წლის BMW Sauber F1-ს და ყველაზე ხშირად მოთხოვნად manual-ს. კიდევ ერთი აღსანიშნავი და ხშირად მოთხოვნადი ფუნქცია იყო მრბოლელის ცვლილება, რომელიც საშუალებას იძლევა რბოლის დროს შეიცვალოს მძღოლი. ეს ყველაფერი კი ისე ხდება, როგორც Le Mans-ის რეალურ 24 საათიან რბოლაში. მიუხედავად იმისა, რომ მოდელი არის მაღალგანვითარებული ხელოვნური ინტელექტის (Artificial Intelligence) მქონე, ის მაინც ექვემდებარება ბევრ ცვლილებას და კრიტიკას. AI-ს (ბოტების) ბლოკირების კოდი, (ეს AI-ს კოდი შეიცავს სხვა მანქანების ბლოკირების და თავიდან აცილების ფუნქციას) თავიდან ინქნა დაწერილი კრიტიკის საპასუხოდ. Mike Z-მა ISI-დან პირობა დადო, რომ "AI-ის ბლოკირების ფორმა იქნება ბევრად უფრო ძლიერი და ლოგიკური თამაშის მომავალ განახლებაში. მე კონცენტრირებული ვარ დავაფიქსირო თამაშის შეცდომები ამ განახლებაში; მომვალში კი მე გავაფართოებ AI-ს ქცევებს (მაგრამ რათქმაუნდა ჯერ კიდევ დავაფიქსირებ რამოდენიმე შეცდომას...)". სამომავლო განახლება AI-ს "გზის შესწავლის" საშუალებას მისცემს, რომელიც მას (AI) ასწავლის იდეალურ გზის ტრაექტორიას ნებისმიერ გზაზე სამართავად. ვერსია - v1.150-ში, AI გაუმჯობესდა და შეიძინა სწრაფი მართვის სტილი. თუმცა, მაინც დარჩა რამოდენიმე პრობლემატური საკითხი. AI-ის მძღოლები არაზუსტად ასახავენ რეალური ადამიანის ქცევას სარბოლო გზაზე და ასევე მათ არ გააჩნიათ რეალური ადამიანის მსგავსი მოხვევის უნარი. ისინი ასევე განიცდიან odd-bump ანომალიას, რომლის დროსაც უარს ამბობენ ახტომაზე, როდესაც ეს საჭიროა. AI-ის ბლოკირება არ დაბრუნდა, მაგრამ კომპიუტერის მიერ კონტროლირებად მძღოლებს აღარ მოერიდებათ სხვა მანქანების გასწრება, რომელიც კონტროლირდება ადამიანის და კომპიუტერის მიერ. rFactor-ი უზრუნველჰოფილია საბურავების მოწინავე მოდელით, რომელიც მიზნად ისახავს იყოს ბევრად უფრო უკეთესი, ვიდრე Pacejka-ს მოდელი, რომელსაც ადრე ავტო სიმულატორების უმრავლესობა იყენებდა. rFactor-ის საბურავის მოდელი სიმულირებს არაწრფივი (non-linear) საბურავის გამოყენების ციკლის თანახმად რაც დამოკიდებულია: ტემპერატურაზე და ამინდზე. F1 Challenge გამოდგა პოპულარული online რბოლის დროს, ინტერნეტის საშუალებით GameSpy, რომელიც სშუალებას აძლევს ნებისმიერ მოთამაშეს იპოვოს ხელმისაწვდომი თამაში. rFactor-ს ამის გაკეთების რამოდენიმე გზა გააჩნია. ცენტრალური სერვერი ეკუთვნის თავად ISI-ის, მაგრამ სხვა თამაშების პოვნაც ადვილადაა შესაძლებელი. როგორც ესეთი, ცენტრალური სერვერი აჩვენებს ყველა პრაქტიკულ და სარბოლო სესიას ვებ ინტერნეტის საშუალებით, რომელიც ცნობილია Racecast-ის სახელით. ასევე არსებობს კარიერის სტატისტიკა, რომელიც ხელმისაწვდომია მხოლოდ დარეგისტრირებული მძღოლებისთვის. თამაშის სერვერის ჩართვა შესაძლებელია dedicated პროგრამის დახმარებით, რომელიც არის სრულიად უფასო. მისი გამოყენებით შესაძლებელია მოთამაშის და კომპიუტერული ბოტების (AI) მანქანების კონტროლი. F1 Challenge-ის ევოლუციის შემდეგ, გზები უკვე შეიცავს ყველა სქემას კონკრეტულ ადგილზე, რომელიც საჭიროების შემთხვევაში საგრძნობლად ამცირებს დუბლირებული გზის გეომეტრიას. თამაშს მარტივად შეიძლება დაემატოს სხვადასხვა სახის ტრანსპორტი და ასევე შესაძლებელია ყველა ავტომობილის ერთად არჩევა ან სათითაოდ თითო კლასის. rFactor გააჩნია ძალიან კარგი ინტერფეისი, რომელიც გაძლევთ სხვადასხვა მოდიფიკაციების დამატების საშუალებას. Reception-მიღება rFactor-ის პირველი განხილვა (როდის ?) გამოქვეყნდა AutoSimSport-ში, სადაც Jon Denton-მა განცხადა: What the tire model in rFactor does very well is that it models the relationship between slip angle, self aligning torque and cornering force - and it does this better than anything that has come before. Sequel-გაგრძელება 2009 წლის მარტს ISI-მ გამოაცხადა ინფორმაცია rFactor 2-ის განვითარების (development) შესახებ, რომელსაც ექნებოდა: ამინდის ცვალებადობა, ბორბლების ახალი ცვეთის მოდელი და ასევე სხვადასხვა ტექსტურის ზუსტი ჩრდილები. აქ მთავრდება rF-ის ისტორია და უფრო მეტი ინფორმაციისთვის შეგიძლიათ ქვემოთ მოცემულ ბმულებს: rFactor - ENG rFactor - RUS თამაშის შესახებ: rFactor-ი არის სარბოლო სიმულატორი, რომელიც გამოვიდა 2005 წლის ნოემბერში. თამაში შემუშავებულია Image Space Incorporated (ISI)-ის მიერ. rF მუშაობს gMotor2-ის ძრავზე, რომელიც აგრეთვე შემუშავებულია ISI-ის მიერ. gMotor2-ს ძრავა აგრეთვე გამოიყენებოდა ბევრ Simbin-ის თამაშში, მათ შორის: GT Legends, GTR და სხვა Race-ის სერიებში. სიმულატორის სლოგანია, (Customize. Control. Connect.) (დაკომფიგურება. მართვა. დაკავშირება). თამაში გვაძლევს საშუალებას, რომ დავამატოთ რეალობაში არსებული მანქანები და გზები. სწორედ ამის გამო, rFactor-ი გახდა ყველაზე მასშტაბური თამაში მთელს მსოფლიოში. rFactor-ის ოფიციალური ვებ გვერდი: rfactor.net თამაშის შესახებ: დასახელება: rFactor (Original Version) გამოსვლის წელი: 2013 ვერსია: 1255g ჟანრი: Racing/Simulator ენა: English გამშვები: მოყვება სისტემური მოთხოვნები: ოპერაციული სისტემა: Windows XP, Vista, 7, 8 პროცესორი: 1.9 Ghz ოპერატიული მეხსიერება: 512 MB ვიდეო დაფა: 128/256 MB თამაშის ბოლო ვერსია v1255g თავსებადია Windows 8-ის სისტემასთან, წინა ვერსიებისგან განსხვავებით ! მინდა გითხრათ, რომ ISI-მ გამოუშვა თამაშის უკანასკნელი patch-ი 2013 წლის, 12 ივნისს, rFactor v1255g Released და თქვენ აღარ მოგიწევთ იმდენი პროცედურის გაკეთება, რაც ადრე გიწევდათ. თამაშის გადმოწერა, შემდეგ პატჩის დაყენება, კრეკის ზემოდან გადაწერა და ა. შ. დღეს rFactor-ის დაყენება საკმაოდ გამარტივდა. ამისათვის უბრალოდ გადმოწერეთ თამაში ოფიციალური ვებ გვერდიდან: rFactor v1255g (1.0GB) შემდეგ დაკრეკეთ და ISI_BABYFACTORY მეშვეობით გახსენით თამაშში არსებული ყველა გზა და მანქანა. ასევე შეგიძლიათ გადმოწეროთ თამაშის Lite ვერსია, სადაც შედის მხოლოდ 1 მანქანა და 1 გზა: rFactor v1255g - (274MB): შემდეგ კი დაკრეკეთ ისე, როგორც ქვემოთ არის ახსნილი. თამაშის დაყენების შემდეგ გადმოწერეთ Crack-ი (არქივს მოყვება Trainer-იც, რომელიც დაგეხმარებათ ყველა მანქანის და გზის გახსნაში - ეს Crack განკუთვნილია თამაშის ძველი ვერსიისთვის - 1.255F, მაგრამ ახალზეც უპრობლემოდ მუშაობს): Download Crack And Trainer თამაშში დაგჭირდებათ ფულის მომატება და ამასთან ერთად ყველა მანქანის და გზის გახსნა. ამიტომ აკეთებთ შემდეგს: Unlock money and much cars Gaining a lot of money and all cars with ease In the main menu, pick any of the two race car classes and once you do that, go to Control and start a testing run. Doesn't matter what track you select. In the menu where you actually debrief everything, you'll see a chatbox on the lower left of the menu. In that box, type ISI_BABYFACTORY (All caps) and send it, then exit the race. Once you do, you'll see that you're left with way more money (Around 1-2 billion depending on which class you selected) and most, if not all of the cars, unlocked. მანქანების და გზების გახსნა უფრო რომ გაგიადვილდეთ გადახედეთ ამ ბმულს: Money Cheat to purchase cars or upgrades rFactor ფულის მომატება შეიძლება სხვა გზითაც. ამისათვის იპოვეთ და ჩაასწორეთ .cch ფაილი (სეხელად ANY_DEV_ONLY.cch). მისი ნახვა შეგიძლიათ აქ: rfactor/userdata/ გახსენით ფაილი (ANY_DEV_ONLY.cch) პროგრამა notepad-ის საშუალებით და ჩაასწორეთ ეს ველები. [CAREER] Experience=1228 Money=110240 თქვენ ზემოთ დაინახავთ "Experience" და "Money"-ს. შეცალეთ მათი ციფრები მაქსიმალურ რაოდენობაზე. საბოლოოდ კი შეინახეთ ფაილი. ჩართეთ თამაში და დააკვირდით ზემოთ მოცემულ ფულის რაოდენობას დამწყებებს ხშირად ექმნებათ პრობლემები თამაშის ორიგინალ ფაილებთან დაკავშირებით, ამიტომ თუ რაიმე მოდიფიკაცია ან პროგრამა გადააწერეთ ორიგინალ ფოლდერებს და Backup-ის გაკეთება დაგავიწყდათ, ყოველთვის შეგიძლიათ შეხვიდეთ ამ ბმულზე და გადმოწეროთ მხოლოდ ის ფაილი რომლის აღდგენაც გინდათ (და არა მთლიანად თამაში): rFactor v1255g - Original Files ScreenShoots - სურათები: Videos - ვიდეოები: https://www.youtube.com/watch?v=xphQ08xA16M
    1 point
  6. ცნობილი გახდა RYSE: SON OF ROME-ის გამოსვლის ზუსტი თარიღი და სისტემური მოთხოვნილებები კომპანია Crytek-მა დაანონსა Ryse: Son of Rome-ის PC ვერსიის რელიზის ზუსტი თარიღი. Xbox-ის ექსკლუზივი გამოვა ახალ პლათფორმაზე 10 ოქტომბერს. "ჩვენ უფლება მივეცით ჩვენს გუნდს მოეხდინა იმის დემონსტრირება, თუ რა შეუძლია Cryengine-ს. PC პლათოფორმის წარმოუდგენელი მოწყობილობების გამო შემქმნელებს არ მოუწიათ კომპრომისებზე წასვლა და გრაფიკის ხარისხის დაწევა. Ryse გახდება ორიენტირი თამაშებისათვის PC-ზე, რომელსაც შეედარებიან შემქმნელები მიმდინარე წელს და შეიძლება კიდევ მრავალი წელი მომავალში. ჩვენ გვაქვს რესურსები და ტექნოლოგიები, რომლებიც აუცილებელია გეიმფლეის მაქსიმალური ხარისხის შექმნისთვის", - განაცხადეს შემქმნელებმა. ანონსთან ერთად გამოქვეყნდა თამაშის სისტემური მოთხოვნებიც: მინიმალური სისტემური მოთხოვნები: ►ოპ. სისტემა: Windows Vista SP1, Windows 7 ან Windows 8 (64-ბიტიანი) ►პროცესორი: Intel Dual-Core 2.8GHz ან AMD Dual-Core 3.2GHz ►ოპერატიული მეხსიერება: 4GB ►ვიდეო კარტა: DirectX11-ის მხარდაჭერით და 1GB მეხსიერებით ►ადგილი მყარ დისკზე:26GB რეკომენდირებული სისტემური მოთხოვნები: ►ოპ. სისტემა: Windows Vista SP1, Windows 7 ან Windows 8 (64-ბიტიანი) ►პროცესორი: ოთხბირთვიანი Intel ან რვაბირთვიანი AMD ►ოპერატიული მეხსიერება: 8GB ►ვიდეო კარტა: DirectX11-ის მხარდაჭერით და 4GB მეხსიერებით ►ადგილი მყარ დისკზე: 26GB PC-ს მფლობელები მიიღებენ გაუმჯობესებულ გრაფიკას, ხოლო თვითონ თამაშს შეეძლება იმუშავოს 4 ათასი პიქსელის გაფართოვებაზე. ჩასწორდა საკვანძო სიტყვები
    1 point
  7. გაქაჩა 30ფპს გაშლილ ადგილზე
    1 point
  8. კარგი თამაში ჩანს, თუ ერთფეროვანი არ იქნება ვიტამაშებ. ულტრა გრაფიკაზე 30 ფპს მაქვს, მგონი ჩაკეტილი აქვს ფპს, თუმცა ჩემი ვიდეო მეტს მაინც ვერ გაქაჩავდა. ოპტიმიზაცია არც ისე რთული აქვს, გაშლილ ადგილშ როცა გავალ და დატვირთულ სცენებზე, მერე უფრო გამოჩდება ისე.
    1 point
  9. 2011ზე ააწყე. კეისი საქარTველოში იყიდე ჩამოტანა ძალაინ ძვირი დაგიჯდება. დედაპლატა http://www.amazon.com/ASUS-P9X79-LE-Intel-Motherboard/dp/B008DWGYQG/ref=sr_1_7?ie=UTF8&qid=1409875809&sr=8-7&keywords=X79 ცპუ http://www.amazon.com/Intel-i7-4930K-FCLGA2011-Processor-Cache/dp/B00EMHM622/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=undefined&sr=8-1&keywords=i7+4930k http://www.amazon.com/G-SKILL-Sniper-240-Pin-Desktop-F3-2400C11D-16GSR/dp/B00G3NPBAW/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1409875947&sr=8-5&keywords=DDR3+16gb+2400 ფული თუ გეყოფა ოპერები დაამატე 16გბ კიდე. http://www.amazon.com/EVGA-SuperNOVA-80PLUS-Certified-220-G2-0750-XR/dp/B00IKDETOW/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1409876075&sr=8-1&keywords=evga+750w ეს კვება საკმარისზე მეტია hdd http://www.amazon.com/WD-Green-Desktop-Hard-Drive/dp/B008YAHW6I/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1409843866&sr=8-1&keywords=WD+green+2tb ssd კინგსტონი არ იყიდო http://www.amazon.com/Crucial-128GB-adapter-Internal-CT128M550SSD1/dp/B00IRRDHXU/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1409876144&sr=8-4&keywords=crucial+M550 128გბ რამდენათ გეყოფა არ ვიცი, ეს უკეთესია მაგ საქმისთვის http://www.amazon.com/Crucial-2-5-Inch-adapter-Internal-CT256M550SSD1/dp/B00IRRDHUI/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1409843835&sr=8-3&keywords=crucial+M550 ქულე ეს საკმაოთ მძლავრია http://www.amazon.com/Thermalright-True-Spirit-140-Power/dp/B00IYEEOMO/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1409843910&sr=1-1&keywords=thermalright+true+spirit+140 თუმცა რაზგონს თუ აპირებ კაი წყალი არ აწყენდა. დახურული არა ოღონთ. ვიდეო რამდენათ გჭირდება შენი საქმისთვის მაგის მიხედვით იყიდე.
    1 point
  10. david_888, მადლობა G1ORG1 , Leonardo, -მ პატივი მცა და ჩამომიტანა იმაზე იაფად მაძლევს ვიდრე ჩამოტანა დაუჯდა, 600 ეროვნულად
    1 point
  11. მადლობა გიო ესაა, ქარხნული სტოკ ვერსია, არცერთი მეგაჰერცი მომატებული http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4916#ov თუმცა კი ვიცით იგივე კარტებია ესეც ოკ ვერსიაც და 290X-ც
    1 point
  12. შეგიძლიათ ჩაასწოროთ პირველი პოსტი Project CARS release date announced
    1 point
  13. დაკრეკეს http://torrent-games.net/news/dead_rising_3_apocalypse_edition_2014_pc_124_repack_by_r_g_steamgames/2014-09-04-42929 http://torrent-games.net/news/dead_rising_3_apocalypse_edition_2014_pc_124_steam_rip_by_r_g_steamgames/2014-09-04-42928
    1 point
  14. ვნახავ ოღონდ მერე ხასიათზე რო ვიქნები. http://youtu.be/9jeKstEHrKw
    1 point
  15. 5820K http://www.overclockers.ru/hardnews/63466/Mif_o_termopaste_pod_kryshkoj_Core_i7-5820K_razveyan.html
    1 point
  16. მთელი სამი დღეა, სახურავის გასწორებაში ვარ. მგონია, რომ არასდროს დამთავრდება...
    1 point
  17. აუ აქ კიდევ PC ს ქება დიდება მიდის კონსოლების VS და აქ მაინც ნუ კამათობთ PC VS Console ბზე
    1 point
  18. ერთადერთი რაც არ მომწონდა ამ იგრაში იყო მანქანის დამტვრევის შესაძლებლობები იყო ძალიან შეზღუდული 4-ისგან განსხვავებით, დეფორმაციას რომ არ იღებდა მანქანა ეს არ მომწონდა სონი 3-ზე რომ ვითამაშე და თურმე ესეც დაუფიქსიათ და მოდი გამოუშვიათ...^^ იმედია ინტეგრირებული იქნება PC- ვერსიაში ტუ არადა ცალკეც გამოუშვებენ ყველა ვარიანტში ამ მოდს პისი ვერსიისთვის და უეჭველი დავაყენებ... https://www.youtube.com/watch?v=-3sscerZB88
    1 point
  19. აუფ, შენი შიშით სახლში ტრუსიკით ვეღარ გაუვლია ადამიანს
    1 point
  20. მოდი შენ დაწერე მაქს რა ფასად გინდა და გირჩევთ , ისე რაც გიწერია მანდ 5C ყველაზე ნაგავია და ზოგადად არ ვარგა ეგ სმარტფონი
    1 point
  21. როგორ უნდა გაამართლოს როცა უკვე დაფეილდა გეიმფლეის შეხედე და მიხვდები
    1 point
  22. აბა დაიტაცეთ :დ
    1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.