Jump to content
T.Gogola

I7 4790-ის ნაკადების დატვირთვაზე მაქვს შეკითხვა

Recommended Posts

https://ibb.co/bAGmGk

სურათზე მითითებულია ნაკადების დატვირთვები თამაშის დროს. ნორმალურია და თვითონ თამაშის ძრავის ბრალია ასეთი განაწილება ნაკადებზე, თუ სხვა რამის ბრალია?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ამას დაგიტოვებ აქ :V 

EEdKeXN.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, T.Gogola said:

https://ibb.co/bAGmGk

სურათზე მითითებულია ნაკადების დატვირთვები თამაშის დროს. ნორმალურია და თვითონ თამაშის ძრავის ბრალია ასეთი განაწილება ნაკადებზე, თუ სხვა რამის ბრალია?

მაგას ებრძვის მთელი მსოფლიო. მთელი API-ებითა და სხვადასხვა... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, OpTiMeR said:

მაგას ებრძვის მთელი მსოფლიო. მთელი API-ებითა და სხვადასხვა... 

ანუ არსებობს გამოსავალი თუ შევეგუოთ უნდა ქართულ რეალობას ))

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, T.Gogola said:

ანუ არსებობს გამოსავალი თუ შევეგუოთ უნდა ქართულ რეალობას ))

ქართული რეალობა არაფერ შუაშია. DirectX 12 იმისთვის შექმნეს, რომ შედარებით მოეგვარებინა ეგ პრობლემა. Vulkan API-ც უნდა ვახსენოთ, სერიოზულად მუშაობენ, მაგრამ რას გაუგებ, არ აქვს მხარდაჭერა ბევრ თამაშში მაგ ინტერფეისს, არადა ერთი შეხედვით developer friendly არის. 

მოკლედ რომ ვთქვათ, Application Programming Interface არის დეველოპერების ხელსაწყო. რისთვისაა საჭირო, იმისთვის, რომ hardware-ს გააგებინო რას თხოვ. ახლა როგორ გააკეთოს ეს hardware-მა ეს უკვე დრაივერის საქმეა. დრაივერის პროგრამირება ასე ვთქვათ low-level არის, იმიტომ რომ უფრო მეტად hardware-side არის ვიდრე software. აქედან მოდის სახელები, mantle, vulkan. vulkan იმიტომ არის developer friendly, რომ წარმოიდგინე, როგორც ვულკანი უფრო ახლოა რკინასთან, დედამიწის ბირთვთან, ვიდრე მანტია, ისეა ეგ ინტერფეისი ახლოს hardware-თან, რაც დეველოპერებს მუშაობას უადვილებს და რაღაც-რაღაც ბერკეტებს უფრო აძლევს. როგორ დააპროგრამებენ უკვე სხვა საქმეა. რესურსების სწორი გამოყენება, კომუნიკაცია ცენტრალურ პროცესორსა და გრაფიკულ პროცესორს შორის, მოთხოვნების დამუშავება, მეხსიერების მენეჯმენტი და სხვა მრავალი...

მოკლედ შეგიძლია დეველოპერებს შეტენო ის, რომ პროცესორი ყველა ნაკადს თუ ბირთვს კარგად ვერ იყენებს. კანეც ფილმა

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

თამაშს გააჩნია, კონკრეტულად გტა-ზე საკმაოდ თანაბრად ტვირთავდა ჩემ პროცსა, 1-2 ბირთვი რო ყოფნიდეს მასინ პენტიუმები და ი3-ები და დალაგავდნენ

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, david_888 said:

თამაშს გააჩნია, კონკრეტულად გტა-ზე საკმაოდ თანაბრად ტვირთავდა ჩემ პროცსა, 1-2 ბირთვი რო ყოფნიდეს მასინ პენტიუმები და ი3-ები და დალაგავდნენ

სხვათაშორის მთელი ისტორია იყო მაგაზე, ექნებოდა თუ არა ვულკანი მეხუთე gta-ს. მეხუთეს არა, მაგრამ მომდევნო სერიებს ექნებათო. გული მწყდება, როცა ასეთი კარგი ინსტრუმენტი აქვთ და არ იყენებენ ჯერ მასობრივად

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, OpTiMeR said:

ქართული რეალობა არაფერ შუაშია.

აი ეს ვიგულისხმე ))

244760.jpg

მადლობა ინფორმირებისთვის, თემის დახურვა შესაძლებელია.

Share this post


Link to post
Share on other sites

გააჩნია პროგრამას/თამაშს და მის ოპტიმიზაციას კონკრეტული რაოდენობის ბირთვებსა და ნაკადებზე

 

აგერ კარგი ოპტიმიზაციის ნათელი მაგალითი
BF1-ში 6 ბირთვი 12 ნაკადით, 12-ვე ნაკადი მწყობრშია და თითქმის თანაბრად იტვირთება :) 
205pgur.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ვულკან აპის და dx12 რეჟიმს რაც შეეხება ვისაც მრავალბირთვიანი მძლავრი პროცესორები აქვს მაგ სისტემებზე  მძლავრ კარტებზე არანაირი პერფორმანსის მატება არა აქვს თითქმის, მატება არის I3 ტიპის პროცესორებზე, მანდ ნამდვილათ ჩანს სხვაობა ფპს-ში dx11 რეჟიმთან შედარებით, I7 შეიძლება დატესტვა იმ თამაშებში სადაც ორივე რეჟიმი მუშაობს, ბიოსიდან 2 ბირთვი დატოვეთ მარტო ჩართული და მერე დატესტეთ ორივე რეჟიმში rtss რა ფპს აჩვენებს, dx11 საკმაოთ ეცემა ფპს-ი როცა dx12 უფრო კარგათ უჭირავს თავი , ასინკზეც არის ბუსტი რომელიც dx11 არ მუშაობს, ამიტომ რეალურ dx12 კარტაზე იდეაში dx12 მეტი ფპს უნდა დადოს განსაკუთრებით ამდ-ზე სადაც dx11 ისეთი კარგი პერფორმანსი არა აქვს, ნვიდიას 1000 სერიის კარტებზე ზოგ თამაშებში უკვე მეტ ფპს აფიქსირებს dx12 ვიდრე dx11, როცა თავიდან თითქმის ყველგან dx11 ჯობდა წარმადობით

Share this post


Link to post
Share on other sites

ასე ხელაღებით ვერ იტყვი, რომ სუსტ პროცესორებზე უკეთესი გავლენა იქონია. ლოგიკურადაც, i7-ზე იმიტომ არ აქვს საგრძნობი სხვაობა, რომ მეტი თვითონ თამაშს არ შეუძლია.  გააჩნია, პირდაპირმნიშვნელოვნად. ashes of singularity-ში i7-ს i3-ზე მეტი პროცენტული მატება აქვს, თუმცა ზოგ თამაშში პირიქით, dx 12-ზე ორივეს ვარდნა აქვს. ზოგგან საერთოდაც არაა განსხვავება, არცერთ პროცესორზე. 

საქმეც ისაა, რომ მარტო api ვერ გააკეთებს საქმეს, თუ დრაივერმა ვერ შეუწყო ხელი, ამიტო ველოდებით ხოლმე სულ ახალ-ახალ რელიზებს. dx11-დან 12-ზე გადასვლა არც ისე კარგად გამოუვიდათ. vulkan-მა უფრო კარგი შთაბეჭდილება დატოვა, ნუ სადაც ჰქონდა მხარდაჭერა. მაიმუნობენ, mantle რომ არა არც x12 იქნებოდა

Share this post


Link to post
Share on other sites

ეგრე ვარაუდობდენ რომ 780-780ti აღარაფრათ ივარგებდა სულ მალე, თუმცა არც ეგრე ცუდათაა საქმე, რა იგრებიც მე დავხურე ხოშიანათ უჭირავს თავი, რა თქმა უნდა ზოგან პატარა ტვიკინგი ჭირდება მაგრამ ვიზუალზაციას რაც შეეხება, ძალიან პატარა დანაკარგი ქონდა ყველგან ტვიკინგის შემდეგ, კარგ თამაშს კიდე მე 45ფპს+ რომ აქვს მაგას ვეძახი და მაგაზე ქვევით რომ არ ეცემა ფპს-ი, თუმცა როგორც წესი ყველგან 50ფპს+ ქონდა რაც დავხურე, ძველ იგრებში კი უპრობლემოთ 60ფპს უჭირავს და გრაფიკის გაუმჯობესებაც შეიძლება, 8 VS 12 თრიდი ისეთ დიდი გავლენას ჯერ-ჯერობით არ ახდენს სინგლში თამაშებში 1080P ითამაშებ თუ 2K გაფართოვებაზე და როდისთვის მოახდენს ჯერ რთული სათქმელია ამ ეტაპზე, ალბათ უფრო 3-4 წლის შემდეგ იქნება უკვე გარკვეული სხვაობა, GTX970 მშენიერი კარტაა ისე 1080P ვისაც მაგაზე ძვირიანის დათრევა არ შეუძლია, 1050Ti-960-380X მაინც სუსტებია მთლიან ჯამში მაგ კარტებზე, თუ აქვთ რამის თავი უფრო DX12 იგრებში, ჯერ კიდევ უშვებენ ისე DX11 თამაშებს, ზოგან ორივე რეჟიმის მხარდაჭერა აქვს, ძველი სერიის კარტებზე DX11 უფრო კარგი ფპს-ი აქვს, 900 სერიაზეც კი ჯობია მემგონი DX11 ითამაშო ხშირ შემთხვევაში, ეგ ბიუჯეტური ახალი DX12 კარტები ისე ნამეტარი სუსტებია ხშირ შემთხვევაში DX11 რეჟიმში, დაჟე ეხლაც ზოგიერთ ახალ თამასში ჩემი კარტა ლამის 10-15ფპს წინაა GTX1050Ti-ზე, როცა DX12 ზოგან ეგ კარტა უფრო მძლავრია, 380X უჭირს ზოგიერთ თამაშებში DX11-ზე

Share this post


Link to post
Share on other sites

მე თუ მკითხავ x12 იყო მარკეტინგული ნაბიჯი. რომ არა მანტია, x12 არ იქნებოდა. ყოველ შემთხვევაში ეს დღეს ჩანს ასე, მაგრამ თუ მომავალში აითვისებენ ამ ბერკეტს კარგად, ხო კარგი. ეს ინტერფეისები ჩემი აზრით უფრო იმისთვის შეიქმნა, რომ მომავლის hardware გამოიყენონ უკეთ და გრაფიკა დაიხვეწოს, აქ მარტო ნაკადების დატვირთვა და მაღალი fps-ები არ არის. 

http://www.pcgamer.com/what-directx-12-means-for-gamers-and-developers/   <<<< ამ სტატიაში ძალიან კარგად არის ახსნილი ყველაფერი.

მოკლედ და მარტივად რომ ვთქვათ, ადრე API ტექსტურის სწორად დახატვისთვის იყო საჭირო, რომ gpu-ს სამკუთხედები და ლამაზ-ლამაზი ფორმები ეხატა, ახლა კიდე გრაფიკა განვითარდა და სხვა მოთხოვნილებაა. 

89d5ecb3df6cb23d93052f069fe93d21-650-80.

ეს გრაფი გვიჩვენებს იმას, თუ რატომ უნდათ low-level ინტერფეისები შექმნან. დეველოპერებს ეს საქმეს უფრო გაუადვილებს და ძრავზე მუშაობა ნაკლებად მოუწევთ. 

The release of Windows 10 marked the first time the broad PC gaming public have access to a low-level, cross-vendor graphics API. Ever since AMD first presented Mantle in 2013, there’s been a lot of back and forth discussion on how significant the gains to be made by low-level APIs really are for games. Opinions range from considering it nothing less than a revolution in graphics processing, to little more than an overblown marketing campaign.

დღეს რასაც ვუყურებ, მიზნისკენ სწრაფვა კი არა, უფრო თამაშია. მომავალში რა იქნება არ ვიცი. უკვე გამოსულ თამაშებში რა განსხვავება უნდა მოგცეს ვიდეო დაფის მხარდაჭერამ ახალ API-ზე, ვერ ვიგებ. მომავლის საქმეა მოკლედ რა...

Share this post


Link to post
Share on other sites

უბრალოთ წინასწარ გამოუშვა მიკროსოფტმა ეგ DX12 და ბევრი რამე ჯერ კიდევ დასახვეწი და გასაუმჯობესებელია, ნვიდიამ ახალი Tier საპორტი მარტო ეხლახან დაამატა თავის დრაივერებში რაც ეგრევე აისახა პოზიტიურათ პერფორმანსზე კაკ მინიმუმ 1000 სერიის კარტებზე რომლებსაც აქვთ გარკვეული მატება ასინკზე 900 სერიის კარტებთან განსხვავებით, მემგონი კიდე დახვეწავენ ნვიდიაზე DX12 პერფორმანსს 1000 სერიის კარტებზე 1100 სერიის გამოსვლამდე შემდეგი წლისთვის, თავიდან საკმაოთ სკრომნი პერფორმანსი ქონდა 1000 სერიაზეც, ეხლა გაცილებით უკეთესათ გრძნობენ თავს უკვე, იგივე ახალმა ვეგა 64 თითქმის ვერსაც ვერ დაჩაგრა კაკ მინიმუმ 1080 11გბპს ვერსია და მაგ კარტას ასე 10% რაზგონის თავი კიდე აქვს როგორც წესი, ეგ ყველაფერი DX12, DX11 როგორც ადრე ვერაფერს ვერ უშვება amd ნვიდიას, ისე კი საშვალოთ ჰარდით ასე 20%-ით მძლავრი მაინცაა 290-290X 780-780Ti და რამდენათ ცუდათ ქონდა საქმე DX11 თავიდან ეგ უკვე თქვენთვითონ გამოთვალეთ, ნვიდიას უბრალოთ თავიდანვე ყველაფერი თითქმის მაქსიმუმზე ქონდა გაზრდილ-გამოწურული ამდ განსხვავებით, ეხლა კაკრაზ პირიქითაა მგონი, ამდ უკეთ ქონდა საქმე DX12 ნვიდია კი ნელ-ნელა ხვეწავს და აუმჯობესებს პერფორმანსს, იგივე 580 უკვე ჩამორჩება პერფორმანსით 1060 9გპბს ვერსიებს DX12, როცა ადრე ყველგან ჯაბნიდა  480 1060 6გბ თავიდან

Share this post


Link to post
Share on other sites

ისე საინტერესო და ვრცელი სტატიაა რისი ლინკიც დავდე და თუ მოვახერხე დღეს შეიძლება გადმოვთარგმნო, მაინც არაფერს ვაკეთებ

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...