Jump to content

Recommended Posts

ვეღარ ვიწერ ვერაფერს და ხომ არ იცით რამე ხომ არ შეცვალა ამაზონმა ? აი ამას მიწერს და ვეღარ შევდივარ ექაუნთზე


Hello from Amazon.com.

We have placed a hold on your account because the billing details for your card did not match the details on file with the card issuer. You will not be able to access your account or place orders with us until we confirm your information.

You can help us resolve this matter quickly by replying to this message with the billing name, address, and phone number registered to your card. Please be sure to reply from the e-mail address registered to your Amazon.com account.

If you have recently moved, you may need to update your information with the card issuer before you reply to this message.

For your security, we restrict access to your billing details to a team of account specialists. Our Customer Service team cannot access these details or provide you with more information on this matter. They can only verify that we sent this request.

We ask that you not open new accounts as any order you place may be delayed.

Thank you for choosing Amazon.com.

Link to comment
Share on other sites

შენი აქაუნთი "გაყინეს", რადგან შენი შეტანილი მონაცემები და პლასტიკური ბარათის მონაცემები არ ემთხვევა ერთმანეთს. ბანკში ბარათის აღებისას რა მონაცემებიც შეავსე, იგივე მონაცემები უნდა იყოს ამაზონზეც ბილინიგის გრაფაში შენ აქაუნთზე.

ახალი აქაუნთი არ გახსნა, თორემ თუ იგივე ბარათს გამოიყენებ, მაინც დაგიბლოკავენ.

 

მაგ მეილზე უნდა მიწერო ის მონაცემები, რაც ბარათის პატრონზეა: სახელი, გვარი, მისამართი, ტელეფონი. ასევე იგივე იმეილიდან უნდა მიწერო, რაც ამაზონზე გაქვს დარეგისტრირებული


ამ ტიპის თემები იხსნება "ელექტრონულ კომერცია"-ში.

გადამაქვს თავის ადგილას, შემდეგში გაითვალისწინე

Link to comment
Share on other sites

OKELA,

ამაზონზე თემები არის და რატომ ხსნი კიდე ცალკე?

ან თუ ხსნი დახმარებაში რატო არ ხსნი?

 

დავიჯერო ძნელია ასე 2 წუთი რომ გადახედო განყს და მერე გახსნაა?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.