NEIRON Posted September 15, 2014 Author Share Posted September 15, 2014 აჰაა გასაგებია.. სპილენძი კია მაგრამ წვრილია და ეგ დროებით გავაკეთე მერე ჩავანაცვლებ სქელებით.. ჰო ვნახავ რელეს თუარადა ვიყიდი მერე. და კიდე ერთი შენი რომ დუღდება ძალის ზეწოლა აუცილებელლია? შენი დიდი ძალით აწვებაა? ელექტროდები ერთმანეთს ელ. ტექნიკის დენის ცვალებადობისგან დამცავები როა, ხომ იცი, 3 ნათურა რომ აქვს , მაგას აქვს რელეები, 2 ცალი, პარალელურად ჩრთე და გამუშვებს მშვენივრად რაღც დრო. თუ ეგ პერენოსკა "გადამწვარია"-როცა ურევს, რელეზე ნადების გამო ემართება, იმ რელეს კორპუსი ზედა მხარეს ფრთხილად შემოატეხე და გაუსუფთავე და გამოიყენე როგორც გინდა, მაგრამ დიდხანს ვერ გასტანს. ჩემი ბერკეტის პრინციპითაა, კი,აი მანქნის კლაპანის 2 პრუჟინა უზის და ბოლომდე წნეხავს ზეწოლისგან. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex007 Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 კი მგონი მაქვს ეგეთები.. და რავერ გავიგე მაგ რელეს რა დანიშნულება აქვს? და მსხვილ კაბელთან ჩავრთო ხო პარალელურად? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEIRON Posted September 15, 2014 Author Share Posted September 15, 2014 კი მგონი მაქვს ეგეთები.. და რავერ გავიგე მაგ რელეს რა დანიშნულება აქვს? და მსხვილ კაბელთან ჩავრთო ხო პარალელურად? ანუ ასეა: ტაიმერს აქვს სუსტი რელე, რაც მაღალ სიმძლავრეზე იოლად გაფუჭდება ამიტომ აერთებ რელეზე, რომელსაც დაბალი ამპერი მიაქვს ჩართვისას, რომ იმუშაოს, სამაგიეროდ რთავს მაღალ ამპერს. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex007 Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 აა გასაგებია.. ანუ ჯერ ტაიმერს სანავ არ ვიშოვი რელე არაფერში გამომადგება Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEIRON Posted September 15, 2014 Author Share Posted September 15, 2014 შენ რომ შეადუღო რამდენიმე აუცილებელი რამ გინდა: ტაიმერი თანაბარი ზეწოლის უზრუნველყოფა ელექტროდების შემხები წერტილების ფართის ოპტიმუმი, 1მმ დიამეტრისაა ჩემი გაგრილება , ან ჰაერზე ან წყალზე (თუ ელექტროდზე რეზბას მოჭრი, იოლად გრილდება აა გასაგებია.. ანუ ჯერ ტაიმერს სანავ არ ვიშოვი რელე არაფერში გამომადგება რელე გინდა, თუ ტაიმერიც იყიდე, ისე მარტო ცალკე არ გამოგადგება უნდა დენი მიაწოდო მაშინ, როცა დეტალი ელექტროდებს შუა კარგადაა ჩკეტილი ზეწოლის ქვეშ , თუ არადა, გაგიხვრეტს დეტალს და ელექტროდებს პირს გაუფუჭებს. ელექტროდებს პერიოდულად გადალესვა უნდა Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex007 Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 ხოო არც ელექტროდების შემხები წერტილების მინიმუმი არ მაქ 3 მილიმეტრი მაინც იქნება ალბათ არც თანაბარი ზეწოლა ერთი ელექტროდი იქით გარბის მეორეს არაუშავს გაგრილება ხო საერთოდ.. წითლდება ხომე ელექტროდი. აჰაა ამ ყველაფერს გამოვასწორებ და დავპოსტავ.. ვიზუალსაც უნდა მივხედო თორე ცუდი შესახედავია.. შენი ქარხნილი მგონია რომ ვუყურებ მადლობა რომ მეხმარები Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEIRON Posted September 15, 2014 Author Share Posted September 15, 2014 ხოო არც ელექტროდების შემხები წერტილების მინიმუმი არ მაქ 3 მილიმეტრი მაინც იქნება ალბათ არც თანაბარი ზეწოლა ერთი ელექტროდი იქით გარბის მეორეს არაუშავს გაგრილება ხო საერთოდ.. წითლდება ხომე ელექტროდი. აჰაა ამ ყველაფერს გამოვასწორებ და დავპოსტავ.. ვიზუალსაც უნდა მივხედო თორე ცუდი შესახედავია.. შენი ქარხნილი მგონია რომ ვუყურებ მადლობა რომ მეხმარები ელექტრო დრელი თუ გაქვს, ჯობია ოთკუთხა პროფილისგან ააწყო, და ტექსტოლიტი გინდა, რომ ისე დაამაგრო, დენი არ გადაატაროს. ჯერ რამაზე ააგე, როგორც ავტომობილია ისე, მერე გარედან გაალამაზებ "უგოლნიკი", კუთხვილი ჰქვია თუ არ ვცდები, მაგაზე დაამაგრე ტრანსი და მერე ააგე სამაგრი და ელექტროდები. კლემოები სპილენძის იყიდე და ელექტროდები ადვილად შეცვლადი და რეგულირებადი იყოს, თორემ მერე რომ გაცვდება 2-3მმ-ზე აცდება წერტილები ერთმანეთს. დაბლითა ელექტეოდი ბრტყელი აქვს ჩემსას, შენსასაც მასე გაუკეთე თუ გინდა, დეფექტს არ ამჩნევს შედუღებისას უკანა მხარეს, წვრილი ელექტროდის მხარეს კი ნადუღი წერტილი რჩება. ახლა კონსტრუქცია იცი რომ მუშაობს, ეს მთავარია, რაც გინდა უსაფრთხო(დამიწება და სადენი) და კომფორტული გახადე კონსტრუქციადამზადებისას არ იჩქარო, მე 3 თვე ვაკეთებდი ნელ-ნელა, არსად მეჩქარებოდა, როცა იცი იმ შესაძლო ოპტიმუმიდან(დრო, თანხა ..) რომ დაამზადო უკეთესი, ბოლო სჯობს. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex007 Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 ელექტრო დრელი თუ გაქვს, ჯობია ოთკუთხა პროფილისგან ააწყო, და ტექსტოლიტი გინდა, რომ ისე დაამაგრო, დენი არ გადაატაროს. ჯერ რამაზე ააგე, როგორც ავტომობილია ისე, მერე გარედან გაალამაზებ "უგოლნიკი", კუთხვილი ჰქვია თუ არ ვცდები, მაგაზე დაამაგრე ტრანსი და მერე ააგე სამაგრი და ელექტროდები. კლემოები სპილენძის იყიდე და ელექტროდები ადვილად შეცვლადი და რეგულირებადი იყოს, თორემ მერე რომ გაცვდება 2-3მმ-ზე აცდება წერტილები ერთმანეთს. დაბლითა ელექტეოდი ბრტყელი აქვს ჩემსას, შენსასაც მასე გაუკეთე თუ გინდა, დეფექტს არ ამჩნევს შედუღებისას უკანა მხარეს, წვრილი ელექტროდის მხარეს კი ნადუღი წერტილი რჩება. ახლა კონსტრუქცია იცი რომ მუშაობს, ეს მთავარია, რაც გინდა უსაფრთხო(დამიწება და სადენი) და კომფორტული გახადე კონსტრუქციადამზადებისას არ იჩქარო, მე 3 თვე ვაკეთებდი ნელ-ნელა, არსად მეჩქარებოდა, როცა იცი იმ შესაძლო ოპტიმუმიდან(დრო, თანხა ..) რომ დაამზადო უკეთესი, ბოლო სჯობს. რამდენი გიწერია მადლობაა ყველაფაერს გავითვალისწინებ და იმედია როგორიც მინდა ისეთი გამოვა. ეს იმიტომ ავაწყე ასე სწრაფად რომ მაინტერესებდა მუშაობის პრინციპი.. ხოდა ეხლა დახვეწის დროც დადგა :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEIRON Posted September 30, 2014 Author Share Posted September 30, 2014 რამდენი გიწერია მადლობაა ყველაფაერს გავითვალისწინებ და იმედია როგორიც მინდა ისეთი გამოვა. ეს იმიტომ ავაწყე ასე სწრაფად რომ მაინტერესებდა მუშაობის პრინციპი.. ხოდა ეხლა დახვეწის დროც დადგა როგორ მიდის საქმე? დაამზადე? ფოტოებიც დადე გარჩEვადი რომ იყოს Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.