Jump to content

ზუბა

წევრი
  • Posts

    2275
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

ზუბა last won the day on January 28 2018

ზუბა had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • OS
    Windows 7
  • CPU
    3570K @4.8GHz
  • Cooler
    Water cooling
  • MoBo
    Maximus V Gene
  • GPU
    MSI GTX 1060 3GB
  • RAM
    G.Skill 16GB 2400
  • HDD
    320+500GB
  • PSU
    NZXT HALE 750W

Recent Profile Visitors

12564 profile views

ზუბა's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

287

Reputation

1

Community Answers

  1. დეველოპერები ერთადერთი იმ მიზეზის გამო იკიდებენ რო ძალიან ცოტა მომხმარებელს აქვს Multi-GPU და დიდ რესურსს და დროს მოითხოვს როგორც იმპლემენტაცია, ისე შემდგომი საპორტი(ყოველ პატარა ცვლილებაზე flickering და არტეფაქტები იჩითება), ამიტო ურჩევნიათ იგივე რესურსი ბევრად უფრო სასარგებლო რამეში დახარჯონ...
  2. Directx 12-ში multi-gpu-ს driver აღარ უზრუნველყოფს, მთლიანად დეველოპერზეა დამოკიდებული როგორ გააკეთებს ან დაასაპორტებს თუ არა საერთოდ; რაც შეეხება სხვადასხვა ვიდეო კარტების ერთად მუშაობას, ეს აბსოლუტურად შესაძლებელია თუ დეველოპერი იმპლემენტაციას გაუკეთებს, არსებობს ორნაირი multi-gpu რეჟიმი, AFR(alternate frame rendering, აუცილებელია SLI ან CrossFire) და Frame Pipelining(ორი ან მეტი ნებისმიერი GPU); AFR მუშაოს მარტივად, რენდერი მიდის რიგ-რიგობით(0-1-0-1-0-1), ერთადერთი მინუსი არის temporal ტექნიკების ჰენდლინგი(როცა შემდეგი კადრი დამოკიდებულია წინაზე, მაგალითად temporal anti-aliasing), ამისათვის საჭიროა წინა კადრის ინფორმაციის კოპირება ერთი GPU-დან მეორეზე და თუ ეს ინფორმაცია დიდია, მეორე კარტას უწევს ლოდინი სანამ კოპირება მორჩება რადგან copy queue-ს შეზღუდული წარმადობა აქვს. Frame pipelining-ის შემთხვევაში ხდება კადრის გაყოფა ორ ნაწილად, ერთ ნაწილს ერთი gpu არენდერებს, მეორე ნაწილს - მეორე, აქ მთავარი პრობლემა ზუსტად კადრის გაყოფის ოქროს წერტილის პოვნაა რადგან უნდა განსასღვრო სად გაყო კადრი და გაიგო რომელი gpu უფრო ძლიერია და რომელი სუსტი, და შესაბამისად მისცე დავალებები შესასრულებლად; ორივეს იმპლემენტაცია მაქვს დაწერილი DX12-ზე და მაინც AFR-ს ვარჩევ სიმარტივის გამო...
  3. ესეც Toon War WiiU: https://www.nintendo.com/games/detail/toon-war-wii-u და 23-ში ეშვება steam-ზე: http://store.steampowered.com/app/803780/Toon_War/
  4. კარგა ხანია აქ არ შემოვსულვარ, საღამოს გამოგიგზავნი პმ-ში ეს კი ჩვენი ახალი თამაშის ტრეილერი, რომელიც 31-ში გამოდის nintendo Wiiu პლატფორმაზე და steam-ზეც დავაპორტირებთ უახლოეს მომავალში: https://www.toonwar-game.com/
  5. gift card-ები იყიდეთ არ გირჩევთ ბარათის/paypal-ის მიბმას, მაგრად უტევენ ხოლმე სონის account-ებს
  6. ზედიზედ მოგება არა მაგრამ არსენალს ჰქონდა 49 თამაშიანი წაუგებელი სერია ერთ დროს პრემიერ ლიგაში
  7. ხანგრძლივი შესვენების შემდეგ, ისევ დაგიბრუნდით ახალი თამაშით http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=506106761&searchtext=winkings ვისაც არ დაგეზარებათ ხმა მიეცით, წინასწარ მადლობა ყველას P.S. უფასო redeem code-ების კამპანია ისევ ძალაშია
  8. დღეს ვითამაშე PES 16 demo და მაგრად მომეწონა, FIFA-საც მოვსინჯავ რო გამოვა
  9. ახალი ვერსია გინდა ყველა ვარიანტში ან შეიძლება ამან უშველოს: https://forum.qt.io/topic/19641/solved-i-cannot-configure-my-projects-or-build-my-projects-in-qt-creator-2-5-8-but-i-can-in-2-4-1/4
  10. რომელი ვერსია დააყენე?
  11. არა ეგ მარტო ედიტორია მაინც კონსოლიდან მოგიწევს კომპილაცია
  12. ეგ ნიშნავს არარსებულ რიცხვს(მაგალითად ფესვი უარყოფითი რიცხვიდან მთელ რიცხვთა სიმრავლეში...);
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.