Jump to content

Unlimited Detail - რევოლუცია გრაფიკაში


Recommended Posts

vow! როგორი დეტალიზაციაც გააკეთეს თუ მასეთი კარგი ოპტიმიზაცია გამოვიდა საერთოდ ავშენებულვართ (გემინგში, თორე ისე კაი ხანი ვერ ავშენდებით :D) :bliss:

Link to comment
Share on other sites

სიახლეების აპინულ თემაში გიოს მიერ დადებული Youtube-ის ოფიციალური ვიდეო ჩავსვი, მაღალი გარჩევადობით არის თან და ოფიციალურია. : P

ტექნოლოგია კი არის ფრიად დამაინტრიგებელი, მაგრამ GPU-ს რესურსების მოხმარების ამბები როგორ არის, საინტერესოა.

Link to comment
Share on other sites

ხო თქვა ვიდეოში განათებაზე და ოპტიმიზაციაზე რომელიც ახლა 20 კადრია ვმუშაობთო :spiteful:

მტვერიც კი სათითაოდ გააკეთეს :dabolili:

Link to comment
Share on other sites

რამდენიმე დღის წინ ვუყურე მაგ ვიდეოს და ზუსტად მახსოვს არ იყო დაკონკრეტებული რომელ ვიდეო დაფაზე რენდერდებოდა ეგ ყველაფერი :D

ლოლ, ისე ქრაიზისის პოლიგონებმა მარიოს დონის გრაფიკის შთაბეჭდილება დატოვა ამ ტექნოლოგიასთან შედარებით :D

Link to comment
Share on other sites

ხო დავაგდე ეს ნიუსი რამდენიმე დღის უკან, მართლა საინტერესო რაღაცაა და ვნახოთ რამდენათ შეიძლება მაგ ყველაფრის რეალიზირება რეალურათ იგრებში და საერთოდ ეგეთი რაღაცეები მომრავლდება აწი ასეთი ტემპებით რახან ვნითარდება ვიდეოკარტები და სხვა ხარდი

Link to comment
Share on other sites

რას ელოდებიან არ მესმის, ჩადონ რა თამაშებში

სადახვეწია ჯერ ოპტიმიზაცია და განათებები.

მაგრამ ეხლანდელ თამაშეს დასამუშავებელიც ჯობია :D

Link to comment
Share on other sites

სადახვეწია ჯერ ოპტიმიზაცია და განათებები.

მაგრამ ეხლანდელ თამაშეს დასამუშავებელიც ჯობია :D

განათების დედაც ვატირე დანრაჩენი როგორც ამ ვიდეოშია ისე იყოს იგერებში

ოპტიმიზაციას რაც შეეხება აქ რამდენი ობიექტიც იყო მაგის მეოთხედით არ დაგჭირდება თამაშში და რაღა ოპტიმიზაციაზეა სუბარი, მეტორზე 100ჯერ მაგარი ოპტიმიზაცია იქნება

Link to comment
Share on other sites

განათების დედაც ვატირე დანრაჩენი როგორც ამ ვიდეოშია ისე იყოს იგერებში

ოპტიმიზაციას რაც შეეხება აქ რამდენი ობიექტიც იყო მაგის მეოთხედით არ დაგჭირდება თამაშში და რაღა ოპტიმიზაციაზეა სუბარი, მეტორზე 100ჯერ მაგარი ოპტიმიზაცია იქნება

ტექნოლოგია არის ძნელი ალბბათ რომ ინტეგრაცია გაუკეთონ.

ჯერ აი 3D პროგრამებთან არის და მალე გააუმჯობესებენ ალბათ.

Link to comment
Share on other sites

მაგარია ძალიან. პროსტა ოპტიმიზაცია თუ ცუდი იქნება მაგარი აღარ იქნება :D

Link to comment
Share on other sites

საინტერესო პროექტია და იმედია რელიზება მოხდება

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:wow: ძან მაგარია იმედია მალე დაიწყებენ გამოყენებას

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

ხო ვისაც ერთხელ მაინც შეუხია თითი 3D-ზე ეცოდინება როგორ ეკიდება კომპი პოლიგონების არასწორედ გამოყენების დროს. :D

მართლა მაგარი პერსპექტივა ექნება ამას, თუ დიდ რესურს არ მოითხოვს.

Link to comment
Share on other sites

დარწმუნებული ვარ,3D ტექნოლოგიაში სერიოზული leap of faith-ს გაკეთება შეიძლება,მაგრამ კომერციალიზმი აფერხებს ამას.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

მასეთი იყო Project Offset რომელიც რევოლუციას გვპირდებოდა გრაფიკაში და რესურსების მოთხოვნაში (ოღონდ იქ პოლიგონებზე იყო, მეთოდს მიაგნეს, რომლითაც ბევრად მეტი პოლიგონის დამუშავება შეიძლებოდა ნაკლები რესურსით)

მაგრამ ისევ პროექტის დონეზეა...

იმედია ეს მაინც არ დარჩება ასე

ახლა ვუყურე ვიდეოს ბოლომდე, მართლა შთამბეჭდავია! თან გამოყეყენებაც შედარებით მარტივია: 3dmax-იდან შეიძლება მაგალითად პოლიგონების კონვერტირება პირდაპირ,

მართალია 1-2 წელიწადში მუშა თამაშს ამ ტექნოლოგიაზე არ უნდა ველოდოთ, თუმცა ამასობაში კომპიუტერის და ვიდეოკარტის გამოთვლითი სიმძლავრეებიც გაიზრდება მნიშვნელოვნად (იმედია)

Link to comment
Share on other sites

მართალია ბევრი ესეთი პროექტი სამწუხაროთ მარტო თეორიაში რჩება ფურცელზე დაწერილი, რეალურათ არ იყენებს არავინ ცნობილი თამაშების დეველოპერებიდან გარკვეული მიზეზების გამო, ჩვენ შეიძლება ვერ ვხდებით ბოლომდე თუმცა თვითონ დეველოპერებმა ძალიან კარგათაც იციან თუ რატომ არ იყენებენ ეგეთ გრაფიკას თამაშებში ჯერ, თეორიულათ შეიძლება უკვე ტოპ კარტებზე რაღაც ეგეთის გაშვება DX11-ზე მაგრამ ჯერ ერიდებიან მასეთი გრაფიკის ჩადებას იგრებში, თუმცა მაგ მხრივ კრაიტეკის ენჯინი მაინც ლიდერობს ამ ეტაპზე პს-ზე, კრიზისზე უკეთესი გრაფიკა მე ჯერ არ მინახია არცერთ იგრაში, თუმცა BF3-საც კარგი გრაფიკა აქვს ნამდვილათ, ანუ ფროსტბაიტ 2 ენჯინიც არაა ცუდი მაგ მხრივ, DX11 სრული შესაძლებლობები კი ამ ეტაპზე მარტო ფურცელზე რჩება, ალბათ პირველ რიგში ისევ და ისევ სუსტი კონსოლების გამო DX9-ზე

Link to comment
Share on other sites

დემოში ნაჩვენები იყო ფაქტიურად შეუზღუდავი დეტალიზაცია, ლამის ატომების ზომამდე, რეალურად მასეთი დეტალიზაცია სჭირდებათ მხოლოდ სამეცნიერო გამოთვლებში (ქვანტური მექანიკა, მოლეკული დინამიკა და ა.შ) თან იქაც სუპერკომპიუტერებზე თუ არა მძლავრ კლასტერებზე ითვლიან და ამ ბოლოს უკვე GPU-ს გამოყენებით

თამაშებისთვის რეალურად დეტალიზაციის ხარისხი 0.5-1მმ ზომის პიქსიც რომ იყოს სრრულიად მისაღები იქნება, თან არც პოლიგონების "სიბრტყელე" შეგიშლის ხელს რეალისტიკური სურათის რენდერისთვის,

ამას კი გაცილებით ნაკლები რესურსი დასჭირდება, ვიდრე ნაჩვენები დემოს რენდერს, ასე, რომ სრულიად შესაძლებელია, + ჯერ სადემონსტრაციო ვერსია აჩვენეს და ოპტიმიზაცია/დახვეწა წინაა კიდევ

მთავარია გეიმ დეველოპერები რას იზამენ თუ დააპირებენ ამ სიახლის გამოყენებას

როგორც ვხვდები, ამ შემთხვევაში AA ფაქტიურად აზრს კარგავს, რამდენადაც დაკუთხული ზედაპირები აღარ იქნება, იმიტომ რომ არც პოლიგონები იქნება....

Link to comment
Share on other sites

მარკეტინგულად არამგონია მომგებიანი იყოს ეს პროექტი. გლობალურად ვერ დაიწყება მისი განვითარება. აქ ცოტა დასაფიქრებელია თან: დეველოპერები ამ ძრავს გამოიყენებენ, თუ თვითონ შექმნიან ბრენდირებულს, რომლებიც რენდერინგის ამ სისტემაზე იქნება დაფუძნებული და უარს იტყვიან პოლიგონებზე..

აი ჯონ კარმაკის სიტყვებია:

Re Euclideon, no chance of a game on current gen systems, but maybe several years from now. Production issues will be challenging
Link to comment
Share on other sites

და როდემდე უნდა იბუქსავოს ტექნოლოგიამ?

აუცილებლად უნდა გამოვიდეს ბაზარზე,როგორც კი დამუშავდება საბოლოოდ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.