Jump to content

Recommended Posts

Crysis (ქართულად. კრიზისი,იკითხება როგორც ,,კრაიზის'' ) — კომპიუტერი ვიდეოთამაში,მესამე თაობის ფანტასტიკური პირველი სახის თამაში შუტერის ელემენტებით, გამოიგონა გერმანულმა კომპანია Crytek მა და გამოუშვა Electronic Artsმა.

თამაში «Crysis» სამხრეთ ამერიკაში გამოჩნდა 2007 წლის 13 ნოემბერს, ავსტრალიაში 15 ნოემბერს ხოლო ევროპაში  16ნოემბერს და ასე შემდეგ.

2008 წლის 18 ნოემბერს დაახლოებით 1 წლის შემდეგ თამაში Crysis ხელმისაწვდომი იყო ინტერნეტ სივრცეში, შეგვეძლო გადმოგვეწერა და გვეთამაშა

NPD Groupის ცნობებით , 2008 წლის მესამე კვარტლისთვის გაყიდული იყო 1 მილიონამდე მეტი თამაშის კოპია ხოლო მთლიანად 1.5მილიონი

u149g40s2pv5oaefgx0j.jpg

«Crysis»ის ისტორია იწტება მომავალ 2020 წელს,  ჩინეთში აღმოჩენილი იქნა ჩამოვარდნილი კოსმოსური ხომალდი.კომპანია გვთავაზობს ვითამაშოთ  დაგჯუფება United States Delta Force ს წევრ ჯეიკ დუნის როლში  (ინგლ. Jake Dunn) სახელწოდებით Nomad. ნომადი აღჭურვილია თანამედროვე იარაღით და ნანო-კოსტუმით,

სათამაშო დვიჟოკი  «Crysis», CryEngine 2, იყენებს ახალ  API Direct3D 10 გრაფიკულ რენდერინგს და თანამედროვე  Sandbox 2, რომელსაც იყენებდა კომპანია  Crytek თამაშის შესაქმნელად.

2008წლის 5 ივნის გამოვიდა ადონი Crysis Warhead 2008 წლის 18 სექტემბერს გაყიდვაში გამოვიდა Steam ის მეშვეობით

GamePlay

Crysis აგრძელებს Crytekის თამაშ  — Far Cryს გეიმფლეის. მოქმედება ხდება ისევ ჯუნგლებში და პერსონაჟს აქვს უამრავი შესაძლებლობები

ერთერთი მთავარი გეიმფლეის დიდი პლიუსი ითვლება ნანო-პიჯაკი, რომელიც აცვია მთავარ გმირს.ასევე იცავს ტანს სხვადასხვა დაზიანებისგან,ასევე ნანო-პიჯაკი იყენებს ენერგიას რომ გამოიყენოს თავისი თვისებები

ასევე ჩვენ შეგვიძლია მოდიფიცირება გავუკეთოთ იარაღს, გამოსადეგარია ბრძოლის დროს . იარაღზე ჩვენ შეგვიძლია დავაყენოთ ოპტიკური სამიზნე, მაყუჩა, განათება და კიდევ სხვა დამატებითი რამ.

სათამაშო ინტელექტი (AI) ანუ მტრები ბევრად გაუმჯობესებულია Far Cryთან შედარებით, ბევრად რეალურია. მოწინააღმდეგე მეომრები ყოველთვის იყენებენ ბევრად რეალურ მოძრაობებს, ჯგუფურად მოძრაობენ და ასევე იმალებიან კიდევაც.მეომრები ფუნქციონირებენ ხმაზეც, სანამ მოწინააღმდეგეები ჩვენ შეგვამჩნევენ იქცევიან ძალიან რეალურად,მაგალითად:ეწევიან სიგარეტს,ლაპარაკობენ ერთმანეთში,აკეთებენ ავტომობილებს,პატრულირებენ იქაურ ადგილმდებარეობას, ესალმებიან მაღალი რანგის ოფიცრებს.

ნანო-პიჯაკი

ნანო-პიჯაკი (უკანა და წინა მხარე)

sqotqjfezw4099eor7f3.jpg

ნანო-პიჯაკი (ინგლისურად Nano Muscle Suit) — იყენებს მაღალ დაცვას, ასევე აქვს ბრძოლის რეჟიმები.

ნანო-პიჯაკის შექმნის იდეა და დიზაინი ეკუთვნის თამაშის მთავარ დიზაინერს ბერნდ დიემერს (ინგლისურად  Bernd Diemer), ნანო-პიჯაკი იყო  United States Future Force Warrior 2020 ის მებრძოლის პიჯაკი.ერიკ ლაგელი კომპანია Crytekის მხარდამჭერი ლაპარაკობს ნანო-პიჯაკზე— «ეს არის ერთერთი მთავარი „ფიშკა“ Crysisის иდა ჩვენ არ შეგვეძლო იგი არ ჩაგვერთო Multiplayerში. ნანო-პიჯაკი — ეს არის იარაღი რომელიც არ არსებობს სხვა თამაშებში.

სტანდარტული შესაძლებლობა — მუშაობის რეჟიმი, რომელიც ადამიანს აძლევს თავი იგრძნოს მსუბუქად და იყოს მოქნილი. ნანო-პიჯაკს აქვს 4 რეჯიმი,ერთდროულად მხოლოდ 1 რეჯიმის მუშაობა შეიძლება.

ნანო-პიჯაკის რეჟიმები

დაცვა (ინგ. Maximum Armor) — პიჯაკის მთლიანი ენერგია გადადის დაცვაზე და ჭრილობების მოშუშებაზე. მაქსიმალურ ენერგიაზე პიჯაკს შეუძლია გაუძლოს მაღალი დონის დაზიანებებს მაგალითად ხელყუმბარის აფეთქებას, სნაიპერის გასროლას,თუ ენერგია ცოტა გვაქვს დარჩენილი და მოგვაყენებენ ძიანს, დაგვაკლდება ენერგია და ასევე შესაბამისად გადავა პერსონაჟის სიცოცხლეზე.

ძალა (ინგ. Maximum Strength) — ნანოტექნოლოგიის წყალობით კუნთები ვითარდება, ამ რეჟიმში ადამიანი იყენებს კუნთების მაქსიმალურ დატვირთვას,კუნთებს ემატება ძალა, იზდება სიძლიერე და ძალიან ეფექტური ხდება ადამიანის ხელით ჩხუბი,ასევე იზდება გასროლის სიძლიერე და ახტომა, ახტომის და სროლის დროს იხარჯება ენერგია.

სისწრაფე (ინგ. Maximum Speed) — იზდება ცენტრალური ნერვის სისწრაფე, ენერგია იხარჯება გარბენის დროს,იზდება სირბილის სისწრაფე ძალიან ეფექტურად,ასევე  იზდება იარაღის გადატენვის სისწრაფეც,

გაქრობა  (ინგ. cloak) — პერსონაჟი ამ რეჟიმის დროს ქრება და მტრები მას ვერ ხედავენ, პერსონაჟს შეუძლია ჩუმად იმოქმედოს სანამ ენერგია არ დაეხარჯება, ენერგის დახარჯვის შემდეგ იგი ისევ ჩვეულ რეჟიმში დგება,ეს რეჟიმი გამოსადეგარია ყველა თამაშის დონეზე.

თამაშის დაწყების დროს  Assault, ,,პსიხ'' (ჯგუფ DELTAს წევრი ), არის ნომად თან ერთად  VTOL’е, ელაპარაკება მეგობარს ნანო-პიჯაკზე რომელიც თურმე ჟდება

1000000

შეიარაღება

მოთამაშეს გააჩნია სტანდარტული გამა იარაღი, სტანდარტულ შეიარაღებაში ასევე შედის  (პისტოლეტი,2 ცალი ავტომატური იარაღი, გადაჭრილი ვინჩესტერი და სხვა), ასევე ფანტასტიკური  (გაუსის სნაიპერი), ასევე ჩვენ თამაში გვხვდება  (ინგ. MOAC – Molecular Accelerator — ). ყველა იარაღი ჩვენ შეგვიძლია შევცვალოთ ჩვენი შესაძლებლობების მეშვეობით.

მოდიფიკაცია  (შეცვლა, აპგრეიდი, ) ჩვენი ინტერფეისის წყალობით შეგვიძლია შევცვალოთ ან განვაახლოთ ჩვენი იარაღი  (ინგ, RIS – Rail Interface System), რომელიც ჩაყენებულია ყველა იარაღში. ასევე ყენდება  (ინგ. Picatinny Rail),რომელიც თანამედროვე დროშიც გხვდება, ჩვენ არ შეგვიძლია გავიყენოთ ორი გასროლა ერთად მაგალითად:გავისროლოთ ნაღმი და ამასთან ერთად ტყვიები..

იარაღის გაუმჯობესებები გვაძლევს კარგ შედეგებს მაგალითად ოპტიკური მიზანი ვინჩესტერზე 4X/10Xზე, გამოსადეგარია ახლო დისტანციაში

ასევე შეგვიძლია დავაყენოთ ერთგასროლაზე და მრავალგასროლის რეჟიმზე.

ყურადღება უნდა გავამახვილოთ იმაზე რომ Multiplayerში გხვდება ისეთი იარაღი რომელიც არ არის Singleplayerში, აქ გადმოდის MOAR (ინგ. Molecular Arrestor),  В Multiplayer ის რეჟიმ  Power Struggle დახმარებით   ტაც-იარაღი (ინგ. TAC – Tactical Atomic Cannon —) შეგვიძლია გავანადგუროთ მტრის ბაზა

გადაადგილების საშუალება

Crysis ში გხვდება ბევრი გადაადგილების საშუალება, თამაში არის ბევრი ტექნიკა დაწყებული მსუბუქი გადაადგილებიდან დამთავრებული მძიმე ტანკამდე. საზღვაო გადაადგილებისთვის გვაქვს მსუბუქი მატორიანი ნავი,. ყველა გადაადგილების საშუალებას აქვს თავისი რეჟიმები, ჩვენ შეგვიძლია ავირჩიოთ რეჟიმები მაგალითად, ნელი-საშუალო-სწრაფი გადაადგილება.საჰაერო ტრანსპორტში გხვდება ამერიკული შეიარაღების ერთერთი საჰაერო საბრძოლო ვერტმფრენი — VTOL (ინგ. Vertical Take-Off and Landing —თვითმფრინავი რომელსაც შეუძლია გადაადგილება ვერტიკალურად).

გადაადგილების დროს მოთამაშეს შეუძლია ითამაშოს როგორც პირველი სახის რეჟიმში და ასევე მესამე სახის რეჟიმით. მეორე რეჟიმის დროს მოთამაშეს შეუძლია შეაბრუნოს კამერა   45°  მარცხნივ და მარჯვნივ. ასევე მივაახლოვოთ კამერა.

Multiplayer ში გხვდება ისეთი ტექნიკა რომელიც Singleplayerში არ გვაქვს. მაგალითად ექსკლუზიური საჰაერო ტექნიკა რომლითაც თავიდანვე ჩვენ გადავაადგილდებით,ასევე BMP,

ბრონგადამაადგილებელი — ამფიბია

თამაში არის სპეციალური გადააგილების საშუალება — მოცურავე გადამაადგილებელი ამფიბია (ინგ. amphibious Armoured personnel carrier – APC). ფუნქციონალურად ძალიან გავს  BMPს: იგივე შეიარაღება  (სწრაფი ავტომატური მსროლელი და რაკეტული დანადგარი ) ასევე ხალხის გადაყვანა  (6 ადამიანი). ასევე შეგვიძლია გადავადგილდეთ წყალში

ამფიბია გხვდება მხოლოდ Multiplayerში და მხოლოდ იმათ შეუძლია მათი გამოყენება ვინც იყიდა EA სგან ორიგინალი დისკი. ასევე ჩვეულებრივ მომხარებელს არ შეუძლია გადაადგილდეს სპეციალური საჰაერო ტრანსპორტით.

ინტერაქტიულობა თამაში დიდ დონეზე.თამაში არის ბევრი რამ ძალიან რეალური, მოთამაშე თამაში ასევე იყენებს : ბალონებს,ყუთებს, სხვადასხვა ცხოველებს, ქაღალდებს და ასე შემდეგ. ჩვენ შეგვიძლია ესა თუ ის ნივთი შეგვიძლია ავიღოთ და ვისროლოთ, გამოვიყენოთ როგორც იარაღი ახლო ბრძოლის დროს.

Crytek მა ამ თამაშის გასარეალურებლად თამაში ჩართო  CryPhysics, რომელიც ინტეგრირებულია  CryEngine 2 ზე.ყურადღება უნდა გავამახვილოთ ფიზიკა Ragdollზე, რომელმაც დახვეწა და გაარეალურა თამაში რის გამოც ამ თამაშმა მოიპოვა დიდი პოპულარობა

თამაში დონეები

თამაში არსებობს 4 სახის რეჟიმი: ადვილი(ინგ. easy), საშუალო (ინგ. medium), რთული  (ინგ  hard) და დელტა (ინგ. delta). რთულ რეჟიმებში ვითარდებიან მტრები და ისინი ბევრად ძნელი მოსაკლავები ხდებიან და ასევე მძიმე დაზიანებებს გვაყენებენ, რეჟიმის შეცვლის დროს ასევე იცვლება  HUD, რომელიც ცვლის ცოტათი გეიმფლეის

ადვილ რეჟიმში მტერი შეიარაღებულია  პისტოლეტით,ხელყუმბარითდა ასევე გადაადგილდებიან — მაგრამ ადვილ რეჟიმში არც თუ ისე კარგად ისვრიან მიზანში

მაქსიმალური სირთულის დროს მტერი იწყებს ერთმანეთში ლაპარაკს ჩინურად, რეზულტატში კი გხვდება ის რომ რთულია გავიგოთ რას აპირებენ

გეიმფლეის განსაკუთრებულებანი

თამაში გეიმფლეით და დიზაინით იყოფა ორ ნაწილად . პირველი ნაწილი  — გახსნილი დონეები, თავისუფალი გეიმფლეი. მეორე ნაწილი —დაყოფილი გეიმფლეი და კორიდორული დიზაინის დონე.

ნანო-პიჯაკის განსაკუთრებულობანი მაგალითად:მოდიფიკაცია,იარაღი

ს მოდიფიკაცია, გადაადგილების საშუალებები ძალიან კარგ შთაბეჭდილებას ტოვებს თამაშის დროს,

მოთამაშეს შეუძლია შეცვალოს გეიმფლეი და თამაშის სტილი მაგალითად მოთამაშეს შეუძლია ყველა მომენტში გადავიდეს ფარულ მოქმედებაზე სტილ ექშენში, პირდაპირ გადავიდეს მტრის განადგურებაზე,გადაადგილების დროს გადაუაროს მოწინააღმდეგეებს და ა.შ, თამაშის სტილი კი განაპირობებს ჩუმი სტილით თამაშს.

მაგალითად თამაშში ჩინურ ბაზას შეგვიძლია შევუტიოთ სხვადასხვა სახით მაგალითად:შეგვიძლია ბაზაზე მოვხვდეთ მთების საშუალებით, შეგვიძლია დავცხრილოთ ბაზა სანაპიროდან, შევიპაროდ ბაზაზე უკანა მხრიდან,  ასევე შეგვიძლია მთიდან გამოვიყენოთ ნაღმტყორცნი ან სნაიპერი.

Multiplayer

5a5mk4ku1z7q162jkph.jpg

მულტიპლეიერი არსებობს 2 რეჟიმში როგორც ინტერნეტით და ასევე ლოკალური ქსელით, მაქსიმუმ შეგვიძლია ვითამაშოთ 31 კაცთან ერთად . არსებობს ორი რეჟიმი : Instant Action  ითვლება როგორც  სტანდარტული  Deathmatch; და  Power Struggle (ბრძოლა და ძალაუფლება ), სადაც არის ორი მოწინააღმდეგე გუნდი ერთმანეთის ბაზის გასანადგურებლად.

2006წლის 28 აგვისტოს   Games Convention 2006წარმოდგენაზე , კომპანია  Crytek პირველმა ჩაატარა ქსელური დემონსტრაცია (ბევრმომხმარებლიანი) თამაში Crysis, რეჯიმში Power Struggle, ასევე დამსწრეებს შეეძლოთ უფასოდ ეთამაშათ Crysis ლოკალურ ქსელში 32 პერსონალურ კომპიუტერზე.

რეჟიმი ფლაგის ხელთ ჩაგდება  (Capture the flag), დაგეგმილია თამაშის მთავარ ფინალურ ვერსიაზე , ასევე გავს ძალიან რეჟიმ Power Struggleს.ჯეკ მამაის(англ. Jack Mamais),  კომპანია Crytekიდან , გამოაცხადა რომ ამ რეჟიმში იქნებიან ეგრეწოდებული Moderatorები . Crytekის პრეზიდენტი  ცევატ იერლიმ ასევე თქვა რომ Team Action (ჯგუფი  deathmatchდან) არ იყო ჩართული Deatmachში და მომხმარებელი ხვდება რეჟიმ  Instant Actionში ან Power Struggleში .

ოფიციალური გადაწყვეტილება მულტიპლეიერის რუკაში გხვდება  Power Struggle და ორი  — რეჟიმი  Instant Action, გამოშვებული იქნა 2007 წლის 24 დეკემბერს გამოვიდა   Crysis Tournament Map Pack.

Instant Action

Instant Action (რუს. мгновенные действия) — სტანდარტული  Deathmatch. რაუნდი მთავრდება თუ მომხარებელი იღებს მაქსიმალურ ქულებს, ხოლო დროის ლიმიტი დამთავრდა იგი ვლინდება გამარჯვებულად, ამ რეჟიმში ჩვენ იარაღის ყიდვა არ შეგვიძლია მხოლოდ ძირიდან აღება შეგვიძლია, ამ რეჟიმში არის 4 ლოკაცია

Quarry (რუს. Карьер)

Steel Mill (რუს. Сталелитейный завод)

Plantation (რუს. Плантация)

Refinery (რუს. Очистительный завод)

Shore (რუს. Берег)

Power Struggle (რუს. ბრძოლა ძალაუფლებისთვის) — იგივეა რაც Capture the flag და  Team Deathmatch ტაქტიკური ელემენტებით[57]

Power Struggle  რეჟიმში  არის ამერიკული სპეცნაზის  Delta Forceს სპეციალური დანაყოფი, გააჩნიათ ნანო-პიჯაკები, თამაშის დაწყების დროს წევრებს გააჩნიათ მხოლოდ პისტოლეტი და ბაზური ნანო-პიჯაკი, იარაღის ხელთ ჩასაგდებად საჭიროა გადავაადგილდეთ ტრანსპორტით და მოვკლათ მოწინააღმდეგეები, Power Struggleს მთავარი მიზანი  არის ის რომ უნდა გავანადგუროთ მოწინააღმდეგის ბაზა ბირთვული იარაღის მეშვეობით,

Power Struggle ს რეჟიმში არსებობს იგივე სახის გადაადგილება რაც არის თამაში, თუ ჩვენ გვინდა რომ გადავაადგილდეთ ტრანსპორტით აუცილებლად უნდა ვფლობდეთ ზალაუფლებას იმ ზონაზე რა ზონაშიჩ ჩვენ ვიმყოფებით, მაგალითად თუ ჩვენ ხელში ჩავიგდებთ ისეთ ზონას სადაც მოთავსებულია პორტი ჩვენ შეგვიძლია გადავაადგილდეთ წყლის საშუალებით, ადმინისტრაციის სერვერზე თამაში Power Struggle რეჟიმში შეიძლება გაგრძელდეს 10 საათიც კი

Power Struggle რეჟიმში გვხვდება  (ლოკაცია):

Beach (რუსულად. Побережье)

Mesa (რუსულად. Энергия)

Plantation (რუსულად. Плантация)

Refinery (რუსულად. Очистительный завод)

Shore (რუსულად. Берег)

პერსონაჟები

ამერიკის შეერთებული შტატების სპეცნაზი

ნომადი არის გჯუფ  «Хищник»ის წევრი ,რომელიც წარმოშობით არის (SFOD-D — Special Forces Operational Detachment-Delta)დან .ჯუფი შედგება 5 წევრისგან : აცტეკი,შუტი,ფსიხი,ნომადი  და  პროროკისგან. პერსონაჟები არის  Sandbox 2 Editorდან ,  აცტეკი და შუტი იღუპებიან თამაშის დასაწყისში და ცოცხალი რჩება მხოლოდ 3 წევრი . JSOC (ინგ Joint Special Operations Command — )

1-ლეიტენანტი ჯეიკ დანი  (ინგ . Jake Dunn), ზედმეტსახელად  —   Nomad, მისი სახე არ ჩანს თამაში არ ჩანს.

2-კაროლდ კორტეზი(ინგ. Harold Cortez), ზედმეტსახელად — აცტეკი Aztec,დაიღუპა თამაშის დაწყების დროს.

2-მარტინ ხოკერი(ინგ. Martin Hawker), ზედმეტსახელად — შუტი  Jester: როდესაც ჯგუფმა «Хищник» იპოვა ჩამოვარდნილი ხომალდი შუტი უკვე ყოფილა მტრის ხელში და იგი იპოვეს ჩამოვარდნილ ხომალდთან.

3-სერჟანტი მაიკლ საიკსი(англ. Michael Sykes), ზედმეტსახელად— ფსიხი  Psycho: მანამდე იყოს   ჯგუფ SAS (ინგ. Special Air Service — სპეციალური ავიადესანტური აგენტურა ),მოგვიანებით გაწევრიანდა  Delta Forceს ძალებში.

4-მაიორი  ლორენს ბრენსი(ინგ. Laurence Barnes), ზედმეტსახელად — Prophet : ჯგუფ  «Хищник» მთავარი წევრი .ისიც შუტთან ერთად იყო ტყვე მაგრამ მისი აღმოჩენა ვერ მოხერხდა  

თემის ავტორი - ჭიბო

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.