Jump to content

The Last of Us Part I (2023)


Recommended Posts

დიდხანს ველოდი ამ იგრას და  რე4 რემეიქს და არცერთი მითამაშია ჯერ დღეს საღამოს მოვსინჯავს 2 ვეს 

ამ იგრაზე ჰაიზე წესით აფსქეილის გარეშე 45 მდე უნდა მქონდეს 2K ზე რე4 რემეიქის დემოზე ულტრაზე 55 მქონდა +/- ფსრ ის გარეშე

Link to comment
Share on other sites

This might be why The Last of Us has terrible stuttering on PC https://www.digitaltrends.com/computing/why-the-last-of-us-pc-has-terrible-stuttering/ 13600K-ზე სუსტ პროცესორებზე უკვე რეალურათ უჭირს და ჩანს ზემოთ რომ ვიდეოები დავაგდე მანდ, დაჟე 12600K სერიოზულათ იგრუზება უკვე პროცესორი, ეგ საერთო ნაგრუზკით თუ შევადარებთ, 13600-12700 50-60% მაინც უბერავს საშვალოთ ბოლო პაჩით 2K მაგ თამასში, ნუ შედარებით ნორმა ვიდეოკარტა გინდა და არა მაინდამაინც ჰაი ენდი ძვირიანი ვარიანტი, მაგრამ 32გბ რამის და 13600-12700 გარეშე ინტელებში უკვე კრუნჩხვები აქვს, დიდი ალბათობით 5800 ამდ-ზეც კი უჭირს არ ვიცი ოღონდ მანდ რამდენზეა ნაგრუზკა 16 თრიდზე, მაგრამ რაც მეტი თრიდები აქვს პროცესორს მით უკეთესი მაგ იგრაში და რაც მეტი VRAM ვიდეოკარტას მით უკეთესი ეგ ულტრა სეთინგებს რაც შეეხება, იგივეს ვიტყოდი რამზეც შეიძლება 64გბ რამე ეფექტი მოგცეს, თუმცა მემგონი მაღალ სიხშირიანი 32გბ რამები ასე თუ ისე უნდა ეყოს სხვა თუ აღარაფერს გაუშვებ პარარელურათ თამაშის დროს რამის მოხმარება რომ შეავსოს, მაგრამ ფაქტია რომ მასეთ ახალ სისტემებზე ( არაა აუცილებელი მაინდამაინც 13900 და 4080-7900XTX გეყენოს (თუმცა მანდ ექნება ყველაზე ნორმა წარმადობა და 4090-ზე) გაცილებით უკეთესათ გრძნობს თამაში თავს ვიდრე უფრო ძველ პროცესორებზე და 8გბ ვიდეოკარტებზე თუნდაც, მე როგორც ვიცი ბოლო პაჩი რომ გამოვიდა მაგაზე ცოტა უფრო მარჯვეთ უბერავსო 12გბ ძლიერი კარტები, იგივე 3080(Ti)-4070Ti-6700XT თუნდაც, ვუყურებ კომენტებს და დაკრაშვებიც შემცირდაო და ლაგებიც ულტრაზე უკვე, ეხება 1080P და 2K ვინც მაგაზე უბერავს, პროცესორზე კიდე რაც უფრო ნაკლები გაფართოვებაა მით უფრო იგრიზუებაო პროცესორი, თან კარტის სიმძლავრესაც ქონია მნიშვნელობა, ანუ რაც უფრო მაღალია ფპს მით უფრო მოშნათ გრუზავსო პროცესორს, მანდ ყველაზე მარჯვეთ 13900 ან 7900-7950X გრძნობენო თავს და 13700 კიდე, ან 12900, ყველაზე ნაკლებათ ეგენი იგრუზებიან და მაგიტომ, ანუ მანდ იმაზე არცაა ლაპარაკი რომ ვერცერთ სისტემაზე ვეღარ ყოფნის პროცესორი, ძლიერ პროცესორებზე უკეთესათ მუშაობს აშკარათ ეგ თამაში მაინც, ალბათ ამდ 5900-5950X პროცესორებიც კარგ ფორმაში იქნებიან უფრო, თუმცა მანდ საშვალოთ რა ნაგრუზკაზე მუშაობენ აღარ მიძებნია ცალკე, ფაქტია რომ 24 და 32 თრიდზე გაცილებით კარგ ფორმაშია ეგ თამაში, სასაცილო კია ეგ ყველაფერი მაგრამ ეგრეა აშკარათ

Link to comment
Share on other sites

ჩემ სისტემაზე ამ ახალი პაჩით ცოტა უკეთესობა არის. პროცესორის დატვირთვა 75%-ის ფარგლებშია და ვიდეო 100%. 2კ-ზე 110-115 ფპს

Link to comment
Share on other sites

აჰა გასაგებია, ანუ შენითაც შეიძლება შედარება ბირთვების რაოდენობით სად რამდენი ნაგრუზკა ექნება, 75% თუ უბერავს შენ პროცესორზე 16 თრიდზე, ასე 60-65% ექნება 12700-13600K 20 თრიდზე უკვე, 12900-13700 კი სადღაც 50%-მდე მაქსიმუმ ალბათ, ეგ 2K, ზოგან მაგდენზეც არ ადის, ანუ დახტუნაობს პროცესორზე ნაგრუზკა ვნახე უკვე ვიდეოები, 5900-5950 ასე 15-25% უნდა დააკლო შენ მოხმარებას და მაგდენზე იმუშავებს უკვე 24 და 32 თრიდიანებზე, 7800 ალბათ 70% იდგება ან 65% ანუ მაინდამაინც 7900 უნდა რომ 60% არ გაცდეს ეტყობა, ანუ 20-24 თრიდია მაგ თამაშისთვის ასე თუ ისე ნორმა 70%+ რომ არ იდგეს სულ პროცესორის ნაგრუკზა, რა თქმა უნდა ეგ ძალიან ცუდი ოპტიმიზაციის ბრალია და ეგრე არც უნდა იყოს, მაგრამ ფაქტია რომ 20-24 თრიდიანებზე 60%-ზე ზევით დიდათ აღარ ადის საშვალო პროცესორის მოხმარება, 12700 რომ ვნახე უფრო 50-55% ეკავა საერთო პროცესორის მოხმარება, თან დიდ ბირთვებზე 40% ქვემოთ გაზავდა და პატარაზე 60%-ის ზემოთ უკვე, ანუ მაგ თამასში აშკარათ შველის ეგ პატარა ბირთვები და დიდზე უფრო კარგი სიტუაციაა უკვე

Link to comment
Share on other sites

ესეც The Last of Us Part I v. 1.0.2.0 წარმადობის ტესტიროვკა აქტუალურ სისტემებზე:

https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/the-last-of-us-part-i-v-1-0-2-test-gpu-cpu

ნუ პროცესორის მაღალ ნაგრუზკას რომ დავანებოთ თავი 32გბ რამიან სისტემებზე და მინიმუმ 12გბ VRAM ვიდეოკარტებზე უფრო მარჯვეთაა მაინც ეგ თამაში, 1080P მინიმუმ ჭირდება მაქსიმალურ სეთინგებზე მაგ ბოლო პაჩით სულ მცირე 2070 სუპერი, მაგრამ რახან 8GB არ ყოფნის ბოლომდე ისეთი კარგი სათამაშოთ ზოგ ლოკაციებში აღარაა მაგაზე, თუმცა 5700XT ვაბშე სული ძვრება და 35ფპს ზევით მგონი არც მუშაობს მაქს სეთინგებზე, 2K უნდა უკვე 6800 კარტა მაინც, ისე მარტო 4ფპს მაგათთან სხვაობა 10 და 12გბ 3080 შორის და ეგენი ორივე ჯობია 6800 მაინც რახან 3060 ჰაიზე მიწერს 47ფპს მაგ პაჩით ალბათ 1080Ti ბევრათ ნაკლები არ უნდა იყოს 11გბ VRAM, რახან რაც მეტი რამი აქვს მით უკეთესი მაგ თამასში, რაც შეეხება რამის საერთო მოხმარებას ვიდეოკარტა იქნება თუ ოპერები შემცირებულა, მანდ უკვე უწერიათ 9GB და შეიძლება ზუსტათ მაგის ხარჯზე გაზავდეს ასე თუ ისე კარგათ 3080 10გგ ვერსიაც, მაგრამ 8გბ ცოტათი აღარ ყოფნის რამი 2K თუ რაღაცეებს არ დაუკელი, თუმცა 3070 7300მბ-მდე ჭამს რამს, აი 6700XT მაგაზე ბევრათ მეტს არ იყენებს და 8800მბ დააფიქსირეს, თუმცა ჰაიზე ვატყობ კარგი დატვიკვით 13600K+32gb არც 1080Ti გაძვრება სული ისე რომ ვეღარ ითამაშო, ეგრე ნამდვილათ არაა მაგრამ რამს კი აავსებს 10გბ-მდე ალბათ 11-ან ეგ, ვნახე თან მე უტუბზე რა ფპს-ზე გაზავს ეგ ძველი კარტა და სულის გაძრომები არა აქვს ისეთი თუ პროცესორი და ოპერები ნორმალური გიყენია, რაც შეეხება ოპერების მოხმარებას ეხლა ჭირდება 2K 13-14gb 16+ VRAM ვიდეოებზე და თითქმის 19გბ უნდა 8გბ, რახან დამატებითი მახსოვრობა რამში მიდის რაც VRAM აღარ ყოფნის უკვე, პორტია ეგეთი კრივოი, პროცესორზეც ჩანს მანდ აშკარათ რომ სტანდარტული 8 ბირთვი პატარა ბირთვების გარეშე არაა საკმარისი მაგ თამაშისთვის 50-60% მაინც რომ შეინარჩუნოს საერთო ნაგრუზკა, ჭირდება ან 13600K ან 5900 მაინც ამდ შემთხვევაში და ეგაა მინიმუმი ალბათ, 12700 კარგ ფორმაშია, 12600K არ დებს დაბალ ფპს-ზე ძლიერ კარტებზე, მაგრამ ნაგრუზკა მანდაც 70 % არტყამს მეტს თუ არა, ჩანს ანუ რომ 6 დიდი და 4 პატარა ბირთვი არაა საკმარისი მაგ თამაშისთვის უკვე, როცა 8+4 ან 6+8 ბირთვიანი მოდელები უფრო კარგათ გრძნობენ მაინც თავს, ამდ კი მინიმუმ 12 ბირთვიანი უნდა ნორმა ნარგუზკა რომ შეინარჩუნოს შედარებით

New patch for The Last of Us Part I improves optimization and user experience https://en.gamegpu.com/game/novyj-patch-dlya-the-last-of-us-part-i-uluchshaet-optimizatsiyu-i-polzovatelskij-interfejs ეგ ბოლო პაჩი კაკრაზ აუმჯობესებს მინიმუმ 10გბ VRAM ვიდეოკარტების და 20-24 თრიდიანი პროცესორების წარმადობას, მანდ კიდე დაეცა ალბათ პროცესორზე ნაგრუზკა და VRAM 1gb შემცირდა, რაც საშვალებას იძლევა ჩაეტიო მაგ 10გბ და 20 თრიდში ნორმალურათ თუ არა გაჭირვებით მაინც უკვე, ამიტომ მასეთ სბორკებზე უკვე ჩემი აზრით ღირს დახურვა, სხვაზე არ ვიცი კიდე შეძლებენ რამის გაუმჯობესებას და დაფიქსქვას თუ ეგაა ლამის მაქსიმუმი უკვე, ეგ ყველაფერი 1080P-2K მინიმუმ

Link to comment
Share on other sites

The Last of Us Part I v1.0.2.1 Patch Notes:

 

A patch for The Last of Us Part I is now live.   This update includes a highly requested improvement for the camera jitter experienced by players who use mouse and keyboard.

Link to comment
Share on other sites

მაუსის მოძრაობა ცოტა დაუფიქსიათ მაგრამ მაინც არაა პლავნი.
დაველოდები კიდე განახლებებს მანამდე hogwart-ს მოვრჩები

Link to comment
Share on other sites

ვთამაშობ და ძაან მაგარია, არც ისე საშინელი დროფები აქვს როგორც იძახიან რავი, ითამაშება რა, მედიუმზე უბერავს საკაიფოდ

Link to comment
Share on other sites

შენზე რამდენზე გრუზავს 1080P 12 თრიდიან 2600 რიზენზე საშვალოთ მაგ 2060 8გბ სუპერზე პროცესორს, თუ არ დაგიტესტია 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, George said:

შემზე რამდენზე გრუზავს 1080P 12 თრიდიან 2600 რიზენზე საშვალოთ მაგ 2060 8გბ სუპერზე პროცესორს, თუ არ დაგიტესტია

შემი რა არის? არვიცი, თუ მეტყვი რანაირად დავტესტო, დავტესტავ და დავწერ

Link to comment
Share on other sites

ანუ შენ პროცესორზე (ასო შემეშალა) რამდენზე ადის ნაგრუზკა რამითი რომ დაგეტესტა, იგივე აფტებარნერი ან სხვა უტილიტა პარარელურათ რომ გაგეშვა რა ხდება საინტერესო იქნებოდა, ანუ არ ლაგავდეს ისე ძალიან შეიძლება მაგრამ კარგი 85% ქონდეს პროცესორზე საშვალო ნაგრუზკა შენ სისტემაზე, ზოგიერთები მაგიტომ ერიდებიან ჯერ დახურვას, თუმცა დაწვით არაფერი დაიწვება მაგრამ მაინც ნიტოა მაგხელაზე როცა იგრუზება საშვალოთ არც ისე სუსტი პროცესორი 12 ან დაჟე 16 თრიდზეც, ანუ ისეთი სიტუაციაა ეხლა რომ 1080P და 4090 ყველაზე მოშნათ იგრუზება პროციკა, უფრო სუსტ კარტებზე და 2K უფრო მცირეა მაინც ნაგრუზკა პროცესორზე, ანუ მოქმედებს ფპს+ბირთვების რაოდენობა რამხელაზე დაიგრუზება, რაც გაფართოვებაზეც არის დამოკიდებული, მე ჩემზე არც კი დამიტესტია მაგრამ 1080Ti რომ ჩავდგა ალბათ 90% დადებს ჩემ 8 თრიდიანზე მედიუმ-ჰაიზე სადღაც მინიმუმ 2K თუმცა სლაიდშოუ რამდენადაც ვიცი არც მაგ კარტაზეა თუ დაუწევ ცოტათი სეთინგებს, ერთი სიტყვით ბოლო პაჩით ეგ თამაში იხურება ნორმალურათ, მაგრამ თუ არ გაქვს მინიმუმ 12700 ან 13600 პროცესორი ან 5900-7900 ამდ 12 ბირთვიანები მაგ შემთხვევაში 70%+ მეტი იქნება საშვალოთ პროცესორზე საშვალო ნაგრუზკა, მაგრამ მაღალ ფპს მაინც ანვითარებს თუ კარტა გიწყობს ხელს, ეგეთი ცუდი სიტუაცია პროცესორზე სხვა იგრებში არ ყოფილა აქამდე მგონი, ანუ 70% რომ გრუზავდეს 12 თრიდიანს მაინც ეგეთი არ მახსენდება, ჩემ ძველ 8 თრიდიანზე კიდე შეიძლება ზოგან, მაგრამ ეგეც მაქსიმუმია უფრო ვიდრე სტანდარტული ნაგრუზკა ალბათ

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, George said:

ანუ შენ პროცესორზე (ასო შემეშალა) რამდენზე ადის ნაგრუზკა რამითი რომ დაგეტესტა, იგივე აფტებარნერი ან სხვა უტილიტა პარარელურათ რომ გაგეშვა რა ხდება საინტერესო იქნებოდა, ანუ არ ლაგავდეს ისე ძალიან შეიძლება მაგრამ კარგი 85% ქონდეს პროცესორზე საშვალო ნაგრუზკა შენ სისტემაზე, ზოგიერთები მაგიტომ ერიდებიან ჯერ დახურვას, თუმცა დაწვით არაფერი დაიწვება მაგრამ მაინც ნიტოა მაგხელაზე როცა იგრუზება საშვალოთ არც ისე სუსტი პროცესორი 12 ან დაჟე 16 თრიდზეც, ანუ ისეთი სიტუაციაა ეხლა რომ 1080P და 4090 ყველაზე მოშნათ იგრუზება პროციკა, უფრო სუსტ კარტებზე და 2K უფრო მცირეა მაინც ნაგრუზკა პროცესორზე, ანუ მოქმედებს ფპს+ბირთვების რაოდენობა რამხელაზე დაიგრუზება, რაც გაფართოვებაზეც არის დამოკიდებული, მე ჩემზე არც კი დამიტესტია მაგრამ 1080Ti რომ ჩავდგა ალბათ 90% დადებს ჩემ 8 თრიდიანზე მედიუმ-ჰაიზე სადღაც მინიმუმ 2K თუმცა სლაიდშოუ რამდენადაც ვიცი არც მაგ კარტაზეა თუ დაუწევ ცოტათი სეთინგებს, ერთი სიტყვით ბოლო პაჩით ეგ თამაში იხურება ნორმალურათ, მაგრამ თუ არ გაქვს მინიმუმ 12700 ან 13600 პროცესორი ან 5900-7900 ამდ 12 ბირთვიანები მაგ შემთხვევაში 70%+ მეტი იქნება საშვალოთ პროცესორზე საშვალო ნაგრუზკა, მაგრამ მაღალ ფპს მაინც ანვითარებს თუ კარტა გიწყობს ხელს, ეგეთი ცუდი სიტუაცია პროცესორზე სხვა იგრებში არ ყოფილა აქამდე მგონი, ანუ 70% რომ გრუზავდეს 12 თრიდიანს მაინც ეგეთი არ მახსენდება, ჩემ ძველ 8 თრიდიანზე კიდე შეიძლება ზოგან, მაგრამ ეგეც მაქსიმუმია უფრო ვიდრე სტანდარტული ნაგრუზკა ალბათ

პროცენტულად 95/100% ტვირთავს, ეხლა ჩავრთე და დავაკვირდი, ვაახ, საშიშია ზნაჩიტ

 

 

tlou-i_2023_04_11_00_16_18_930.jpg

Link to comment
Share on other sites

კი ეგრეა 16 თრიდიან 5800X3D კი 80% გრუზავს თურმე, ჩემიც მედიუმზეც რომ ჩამოვწიო სეთინგები 2K ეგ თან 90% არ ჩამოცდება ალბათ, ანუ მაგარი გაუჭირდება, შენს 12 თრიდი აქვს და მაინც მაგარს გრუზავს, კარგია მაინც თუ არ ლაგავს სერიოზულათ მასეთ მოშნ ნაგრუზკაზე, დაჟე 32 თრიდიან ახალ 13900 40% იგრუზება ლოლ საშვალოთ, ოღონდ პატარა ბირთვები უფრო სერიოზულათ ვიდრე დიდი 8 ბირთვი, წარმოიდგინე მაგდენზე დაჟე Battlefield: 2042 ონლაინშიც არ გრუზავს ბირთვებს როგორც მაგის სინგლში, იქ კიდე სერიოზული დვიჟუხაა მაინც მაპზე და განსაკუთრებით ძლიერი გამოთვლები დაჭირდება 1080p

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, George said:

კი ეგრეა 16 თრიდიან 5800X3D კი 80% გრუზავს თურმე, ჩემიც მედიუმზეც რომ ჩამოვწიო სეთინგები 2K ეგ თან 90% არ ჩამოცდება ალბათ, ანუ მაგარი გაუჭირდება, შენს 12 თრიდი აქვს და მაინც მაგარს გრუზავს, კარგია მაინც თუ არ ლაგავს სერიოზულათ მასეთ მოშნ ნაგრუზკაზე, დაჟე 32 თრიდიან ახალ 13900 40% იგრუზება ლოლ საშვალოთ, ოღონდ პატარა ბირთვები უფრო სერიოზულათ ვიდრე დიდი 8 ბირთვი

შევეშვები საერთოდ ამის თამაშს მანამ არ გამოვა კარგი ვერსია, არ გაადინოს ბოლი პროცესორს:)

Link to comment
Share on other sites

ხო რამდენიმეს კარტა გაუფუჭა არ ვიცი რატომ, თუმცა შეიძლება პროცესორი ან მაზერიც გაიყოლოს რას გაიგებ სადმე რამე თუ გაეპარა, რავიცი როდის დაფიქსავენ მაგ პრობლემას, თუ იფიქსება ან შეიძლება ხელახლა გამოუშვან გასწორებულ ვიდში ბეტმენის არ იყოს, ეგ ცუდი სტუდია რატომ აირჩიეს არ ვიცი პორტის გასაკეთებლათ, უვარგისი სასტავია და ადრეც ეგეთ ვიდში უშვებდენ თამაშებს პს-ზე

Cap FPS to 60fps. Reduce all game settings that impact CPU. Turn up all game settings that impact GPU and VRAM only. You wanna put as much of the workload on your GPU as you can. So max out the graphical game settings within spec of your GPU.

რავიცი ეხლა ვნახე და ვითომ დევებს უთქვია მაგ ფიქსზე ვმუშაობდო ეხლა აქტიურათ, რამე გამოუვათ თუ არა ვნახოთ

The high CPU usage issue in The Last of Us Part 1 has been plaguing players for some time now, and unfortunately, there is no official fix for it as of yet. However, the developers are aware of the issue and are working on a solution. With a game as complex and graphically intense as The Last of Us, it’s not surprising that they have a lot of issues to address, but rest assured that high CPU usage is among those that they are actively working to fix.

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, George said:

ხო რამდენიმეს კარტა გაუფუჭა არ ვიცი რატომ, თუმცა შეიძლება პროცესორი ან მაზერიც გაიყოლოს რას გაიგებ სადმე რამე თუ გაეპარა, რავიცი როდის დაფიქსავენ მაგ პრობლემას, თუ იფიქსება ან შეიძლება ხელახლა გამოუშვან გასწორებულ ვიდში ბეტმენის არ იყოს, ეგ ცუდი სტუდია რატომ აირჩიეს არ ვიცი პორტის გასაკეთებლათ, უვარგისი სასტავია და ადრეც ეგეთ ვიდში უშვებდენ თამაშებს პს-ზე

Cap FPS to 60fps. Reduce all game settings that impact CPU. Turn up all game settings that impact GPU and VRAM only. You wanna put as much of the workload on your GPU as you can. So max out the graphical game settings within spec of your GPU.

დაფიქსონ თუ არადა იყოს მასე :) , მანამდე RDR2 ვითამაშებ

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, George said:

ხო რამდენიმეს კარტა გაუფუჭა არ ვიცი რატომ, თუმცა შეიძლება პროცესორი ან მაზერიც გაიყოლოს რას გაიგებ სადმე რამე თუ გაეპარა, რავიცი როდის დაფიქსავენ მაგ პრობლემას, თუ იფიქსება ან შეიძლება ხელახლა გამოუშვან გასწორებულ ვიდში ბეტმენის არ იყოს, ეგ ცუდი სტუდია რატომ აირჩიეს არ ვიცი პორტის გასაკეთებლათ, უვარგისი სასტავია და ადრეც ეგეთ ვიდში უშვებდენ თამაშებს პს-ზე

Cap FPS to 60fps. Reduce all game settings that impact CPU. Turn up all game settings that impact GPU and VRAM only. You wanna put as much of the workload on your GPU as you can. So max out the graphical game settings within spec of your GPU.

რავიცი ეხლა ვნახე და ვითომ დევებს უთქვია მაგ ფიქსზე ვმუშაობდო ეხლა აქტიურათ, რამე გამოუვათ თუ არა ვნახოთ

The high CPU usage issue in The Last of Us Part 1 has been plaguing players for some time now, and unfortunately, there is no official fix for it as of yet. However, the developers are aware of the issue and are working on a solution. With a game as complex and graphically intense as The Last of Us, it’s not surprising that they have a lot of issues to address, but rest assured that high CPU usage is among those that they are actively working to fix.

ალბათ ნორმალური გაგრილებები რომ არ უყენიათ პროცესორზე მაგიტომ ეწვებათ 

Link to comment
Share on other sites

ვერ გეტყვი, შენაირზე 70% გრუზავს ისე, თან დიდ ბირთვებზე ნაკლები აქვს უფრო ნაგრუზკა და პატარაზე უფრო სერიოზული, პრობლემა არ იქნება ეგეთზე უკვე ან 13600, შეიძლება დაფიქსონ მაინც ეგ ბაგი შემდეგ პაჩებში, რაც მთავარია იციან მაგის შესახებ, თუ შეიძლება დაფიქსვა დაფიქსავენ, 70-75 გრადუსზე ნამდვილათ არ უნდა დამწვარიყო პროცესორი და 80 და ზევით არ ვიცი უკვე გააჩნია სიტუაციას, იდეაში არც მაშინ არ უნდა გაფუჭებულიყო, მემგონი GPU ვერ იყენებს ნორმალურათ თამაში, ან დვიჟოკი რაზეცაა პს პორტი, ხოდა როცა მაგარი ნაგრუზკებია დიდი ნაწილი პროცესორზე ჯდება და ძალიან იგრუზება როგორც კი მაღალ ფპს ანვითარებს უკვე, უნდა მინიმუმ 20 თრიდი სასურველია 24 ალბათ, ეგ თუ გამოასწორეს და ვიდეოკარტა უფრო სერიოზულათ დაიკგრუზა შეიძლება შემცირება პროცესორის ნაგრუზკის მაშინ, ისე არაფერი ეშველება, აი ულტრაზე ნორმა GPU ნაგრუზკზაზე მაგ თამაშს ალბათ 1080Ti კი ეყოფოდა თავისუფლათ 1080P მაინც და ჰაიზე 2K, მაგრამ ეხლა დაჟე 4080-ზეც ვერ ანვითარებს ძალზე მაღალ ფპს რამდენიც უნდა ქონოდა ეგეთ კარტაზე 2K, არ იგრუზება კარტა ნორმალურათ და VRAM და რამს ჭამს ოხრათ + პროცესორს უწევს ექსტრა სამუშაოების შესრულება, კიდე კარგათ უბერავს მემგონი მასეთ ფორმაში, ორიგინალი თამაში მაღალი დონისაა სულ პირველათ რაც გამოვიდა წლების უკან, რიმეიკი უკვე უფრო დაბალი დონისაა და პს პორტი ვაბშე ოროსნების გაკეთებულია ან შეიძლება თვითონ დვიჟოკიც არ ვარგა პს-ზე მაგ თამაშის გადმოსატანათ

Link to comment
Share on other sites

ლოლ ფეიკია რაის 3-4% პროცესორის ნაგრუზკა აი ესეთი სიტუაციაა დაახლოებით გააჩნია მერე კიდე როგორ დატვიკავ კიდე რომ შეამცირო ნაგრუკზა პროცესორზე:

 

 

ეგ კარტები სხვადასხვანაირათ დაგრუზავენ რა თქმა უნდა მაგ პროცესორს მაგრამ ერთი 1080P მეორე 2K და 3070Ti კი 3-4% ვერანაირათ ვერ იქნებოდა და ვერც 40% ალბათ, ანუ ან არასწორათ აჩვენებს სენსორი ან ფეიკია, აა ეხლა ვნახე, ეგ ფეიკოვი ვიდეოებია, არაა სწორი ეგ მონაცემები რაც უწერიათ, 4070Ti ვნახე და იქაც 3-4% აჩვენებს პროცესორზე ნაგრუზკას 2K მაგათ კანალზე, აი მეორე აბსოლიტურათ რეალურია, 4K კიდე მცირდება პროცესორის ნაგრუზკა, 1080P კი გაიზრდებოდა მაგ სისტემაზე, ნუ მაგ კარტით 2K ნორმალურათ ითამაშება მაგ თამასში, 4K რაღაცეებს დაკლება დაჭირდება 55პფს+ რომ შეუბეროს, მაგრამ ბევრი ჩალიჩი არ უნდა, მემგონი 600$ კარტისთვის ნორმალურია მაინც, თუმცა პორტია კრივოი თორე ეგეც და 3080 12გბ უნდა ყოფნოდა 4K მაგაზე, ნუ 60ფპს დადებდა რაც არ უნდა იყოს, ჩემ სისტემაზე მედიუმ-ჰაიზე ქაჩავს 1080Ti ასე 50-55პფს ფარგლებში და თან ეგ 90% პროცესორის ნაგრუზკაზე სულ, ვნახე ვიდეო უტუბზე ეგეთივე სისტემის დატვიკული სეთინგებით საკმაოთ შუსტათ უბერავდა 2K, 1080Ti FSR გარეშე დაახლოებით ჰაი-მედიუმის მიქსტი დებს სტროგათ 55ფპს უკვე, FSR ჰაი დებს უკვე 65ფპს, ულტრა ფსრ კიდე 57ფპს და კი ახვალ 60ფპს კარტის რაზგონით და SMAA ჩანაცვლებით, თუმცა ჰაი FSR გარეშე 48ფპს მაინც 2K, ანუ კარტას არ ძვრება სული, მანდ პატარა ხელის შევლება + რაზგონი და დადებს 55ფპს ალბათ უკვე, აგერაა კარგი ტესტიროვკა თან ეგ ძველი პაჩია მარტო:

 

კი ეგ 7600X რიზენია 32გბ რამზე, მაგრამ არც ჩემთან გაძვრებოდა მთლათ სული ალბათ, საინტერესოა მაინც მაგაზე ბევრათ ნაკლები ექნება თუ არა ბოლო პაჩზე კარგი ტვიკინგით და კარტის რაზგონით, ნუ ნაკლები კი მაგრამ რამდენათ, რახან პირველ პაჩზე ვერ იყო მთლათ კარგ ფორმაში, მერე დრაივერმაც გაასწორა რაღაცეები თან ნვიდიაზე, თან მგონი ჰაი-მედიუმზე უკვე 16გბ რამზე ნაკლებს ჭამს ბოლო პაჩით 2K, ანუ არა მარტო პროცესორის ნაგრუზკას ამცირებს სეთინგების დაწევა თვითონ ოპერატიულის მოხმარებასაც ამცირებსო 1-2გბ-ით საშვალოთ ულტრას თუ შევადარებთ, ხო 8გბ უკვე მაგარი უჭირსო იგივე GTX1080-ზე 30-40 ფპს ქონია ეგ ჰაიზე და FSR 2K, მაგაზე ჰაიზე აქვს FSR 64fps, ანუ მშვენივრათ ითამაშება უკვე 2K კი, მაგრამ მაგ FSR შეიძლება სხვა დატვიკვა ჯობდეს რომ სირული გრაფიკული ბაგები არ გამოხტეს, ანუ იგივე ფპს თუ არა ახლოს რომ ქონდეს 60ფპს მაგრამ FSR გარეშე, შეიძლება უკვე მოსულა ბოლო პაჩით მაგის გარეშეც თამაში სერიოზულათ რომ არ დალაგოს, ულტრაზე 10გბ ჭამს, ჰაიზე კი 9გბ VRAM და რატომღაც მგონია ვინდოუს 11 ბოლო canary ბილდებზე ექნება ყველაზე კარგი წარმადობა მაინც ვიდრე იგივე ვინდოუს 10-ზე რომ დაგეხურა, იქ უკეთესი მემორი მენეჯმენტი აქვს მიუხედავათ იმისა რომ direct storage დღემდე არ დაუმატებიათ მგონი იგრებისთვის, ხო კიდე HDD ვაბშე კვდებაო ეგ თამაში, მარტო SSD უნდა მათ შორის პეიჯფაილიც სსდ პარტიშენზე უნდა იყოს, ისე პროცესორის ნაგრუზკა რომ არა 1080Ti 2K ულტრაზეც გაქაჩავდა დაჟე FSR გარეშეც ვიდეოაკარტის რაზგონით და ingame AA მაგივრათ SMAA ჩანაცვლებით, შეიძლება მეტი აღარაფერი დაკლება აღარ ნდომებოდა და დაედო სტაბილური 55პფს 38ფპს მაგივრათ რასაც მაგ ტესტში დებს ეხლა ,ნუ ნორმა სისტემაზე და ვინდოუს 11, ანუ სადღაც მაღალი ნაგრუზკა იპარავს საშვალოთ 10ფპს-მდე მემგონი წარმადობას, მაგრამ კარტას გააჩნია და გაფართოვება-სეთინგებს ალბათ მაინც, პირველიდან ბოლო პაჩის შემდეგ 2-3ფპს თუ გაეზარდა საშვალოთ წარმადობა კარგი იქნება ალბათ, რახან პროცესორის ნაგრუზკა ძალიან ცოტათი შემცირდაო, აი მაგალითათ კიდე ერთ 11გბ ნვიდიას ფლაგმანს რისი თავი აქვს მაგ თამასში ულტრაზე და 2K თუნდაც:

ოდნავ უფრო მძლავრი ყოფილა FSR გარეშე ულტრაზე 2K ვიდრე 1080Ti ჰაიზე, 5-6ფპს განსხვავება სადღაც საშვალოთ

 

ანუ მაგას დაჟე რაზგონი და AA შეცვლა უფრო ბიუჯეტურით და ეგაა 60ფპს ბოლო პაჩით 13600K გარანტირებული გაქვს, ნუ ეგ პირველ რიგში რომ ყოფნის 11გბ VRAM მაგის დამსახურებაა უფრო, ისე კი 3070 ესე გაზავს 8გბ VRAM-ზე უკვე ულტრაზე 2K:

ანუ რა გამოვიდა ჯობია 1080Ti მაგრამ მარტო 5-6ფპს და ჩამორჩება 2080Ti სადღაც 10ფპს ლამის უკვე ეგ ულტრაზე და 2K, 7gb+ არ ყოფნის ბოლომდე და მაგიტომ ულტრაზე და მედიუმზე ზევით არ ეყოფა, ჰაიზე უნდა მარტო 9გბ და მაგიტომ, აი ჰაიზე ეგ ჩავარდნა აღარ ქონია ფპს-ი და 68ფპს უკავია 3070, ანუ მშვენივრათ იხურება მაგაზე, 1080Ti ბანალურათ VRAM გამტარობა არ ყოფნის და ეგრე მაგიტომ ეცემა ფპს, სხვა იგრებშიც ეგრეა დაკლება უნდა ხოლმე სეტინგების ხშირათ, ანუ VRAM უპირატესობა შველის მაგრამ უფრო ძველ 8გბ კარტებთან აქვს კარგი ზრდა ფპს-ის, ახლებთან აღარ, მაგრამ მინიმუმ მაგ თამასში ულტრაზე და 2K FSR გარეშე აშკარათ ძველი 2080Ti ჯაბნის უკვე ახალ 3070, თუმცა სხვა იგრებში შეიძლება ეგ უგებდეს ბევრგან

Link to comment
Share on other sites

მაგრად მინდა ამის თამაში. დავიწყე კიდეც და პროცესორს 80-90% გრუზავდა. ტემპერატურა ხანდახან 75-80 ურტყამდა. ისე მე 1.0.6 პაჩით ვთამაშობდი და იმის მერე აღარ მიცდია. როგორც მიმოხილვებიდან ვიგებ, ბევრი არაფერი შეცვლილა

არაა გამორიცხული ამ ნაბიჭვარმა რუსებმა, რამე მაინერიც ჩათხარეს. სანამ ძირფესვიანად არ წავშალე თამაშთან დაკავშირებული ყველა ფაილი, სხვა იგრებზეც იგივენაირად გრუზავდა პროცესორს. 

Link to comment
Share on other sites

ამ თამაშს მხოლოდ ინტერესის გამო ჩავიწერ , რომ ვნახო ბებრი სისტემა როგორ უმკლავდება :)

 

Link to comment
Share on other sites

The Last of Us Part I v1.0.3 Patch Notes:

A patch for The Last of Us Part I is now live. This update addresses fixes for performance, user experience, visuals, and more. It also includes platform and hardware-specific fixes.

Added new Audio Compatibility options (Options > Audio > Compatibility)
Output Mode: Adjust which sounds are played through the OS spatial sound driver. Select different settings if you experience muffled, missing, or unusually quiet audio. If you are experiencing abnormally quiet music or dialogue during cutscenes, for example, try the Spatial mode instead of the Hybrid default.
Latency: Adjust the short period of delay between when a sound effect is requested and when it plays. Higher latency improves reliability of audio playback, especially on lower spec CPUs. Increase this value if you are experiencing pops, clicks, or distorted sound. Higher latencies also resolve issues with audio interfaces configured with large buffer sizes and some wireless headphones. Note: You must restart the game for the change to take effect.


Updated keyboard and mouse (KBM) controls to allow players to reassign arrow keys
Updated the 'Building Shaders %' user interface (UI) so progress is tracked more evenly
Restored audio in the End Credits that are accessed via the main game, Left Behind, or Extras Menu
Fixed a crash that may occur when opening a collectible in the backpack UI then attempting to restart or quit the game
Fixed a crash that may occur while sitting (for extended times) or entering into combat areas
Fixed an issue where texture quality in-game appears lower then the targeted quality setting
Fixed an issue where the player's backpack UI could fail to render after altering Render Scale (Options > Display > Resolution Scaling > Scaling Mode > Render Scale)
Fixed an issue where an enemy NPC may T-pose if Joel performs a single input quickturn while holding said enemy
Fixed an issue where toggling player character's flashlight may cause the environment to visibly shift momentarily
Fixed an issue where using the flashlight in darker areas may make the lighting appear corrupted
Fixed an issue where lighting and fog may appear lower resolution on Ultra settings
Fixed an issue where VRAM usage UI did not properly update when lowering the display resolution
Fixed an issue where water reflections may appear corrupted or pixelated
Fixed an issue where the Quicktime Events UI prompts were not rendering on Minimum spec setups
Fixed an issue where rapidly moving left and right while aiming may cause unintended camera shifts
Fixed an issue where the Steam and Epic clients’ collectible tracking did not match the in-game collectible tracking, preventing achievements from unlocking
Fixed an issue where, if playing at a higher FPS, player animations may not play correctly


[Photo Mode] Fixed an issue where the Screen Reader would not register KBM 'Move' and 'Rotate' inputs
[Photo Mode] Fixed an issue where the Performance stats' heads-up display (HUD) would still be visible after hiding the menu
[Lakeside Resort, Bus Depot] Increased active loading to reduce load times during gameplay
[Bill's Town] Fixed an issue where players may lose the ability to cancel their reload while hanging in Bill's trap
[Tommy's Dam] Fixed an issue where interacting with the Training Manual forces the player to pick up the El Diablo gun and locks camera movement
[The University] Fixed an issue where, after Joel kicks the door open, the melee prompt disappears while he struggles with an enemy NPC
[Lakeside Resort] Fixed an issue where a loading screen may display during combat
[Lakeside Resort] Fixed an issue where player is unable to melee with fists after the David boss fight
[Bus Depot] Fixed an issue where pieces of geometry would appear corrupted or explode
[New Game+] Fixed an issue where New Game+ mode would be ignored during chapter selection despite being the last loaded game


Left Behind Standalone
Restored audio in the final flashback cutscene with Ellie and Riley
Fixed a crash that occurs when turning on the generator while both Ellie and Joel have custom skins enabled
Fixed an issue in the mall where the banners above the collapsed Pixitek store visibly flicker after leaving the pet store
Fixed an issue where, after resizing the game to Windowed Mode, the Riley pendant would not maintain its aspect ratio while rotating


Accessibility
Fixed an issue where players were unable to use Screen Magnifier with KBM controls

 

ველოდები რუნეს და დავიწყებ ამის თამაშს რა

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

ვიდეოები არ დაუდიათ საინტერესოა უტუბზე მაგ ბოლო პაჩის იგივე სისტემებზე მე რომ ზემოთ დავაგდე შედარების პონტში რა ხდება მაგ ბოლოში ლიცენზიებზე, მარტო ერთს ვხედავ ჯერ 1.0.3 5800X3D და 2060 6გბ მაგაზე არა მგონია ყველაფერი გამოჩნდეს მაგრამ აი ესე უბერავს მაგ პროცესორზე :

 

 

მგონი სერიოზული გაუმჯობესებები აქვს აბა ნახეთ იმენა მაგ პროცესორზე 80%+ არ ქონდა და თან 2K მგონი, ნუ მაგ კარტაზე არ ვიცი შეიძლება ვერ ადიოდეს ძალზე მაღალ ნაგრუზკაზე მაგრამ ეხლა 60% წერს რავიცი 1080P, არა ეგ ის სისტემა რაზეც გამოჩნდება ზუსტათ როგორ მუშაობს ძლიერი ვიდეოკარტა უნდა ულტრა-ჰაიზე მაინც და იქ ყველაფერი გამოჩნდება 12-16 თრიდიანებზე რა ხდება თუ ისევ 13600-12700 მინიმუმ ჭირდება 50% რომ არ გაცდეს ნაგრუზკა პროცესორზე, მაგრამ თითქოს ასე 20% დაეცა ნაგრუზკა პროცესორზე და მთავარია ფპს იგივე დარჩენილიყო მანდ ან შეიძლება მანდაც არის პროგრესი უკვე დასატესტია ერთი სიტყვით ახალი დადებულია პაჩი და დღის მეორე ნახევარში დობრათ ვიდეოები იქნება უკვე მაგ პაჩით ატვირთული, ეგ კი არა და პერფორმანსიც გაიზარდაო, ისე სუნი მცემს შეიძლება ჩემ სისტემითაც დაიხუროს ჰაი-მედიუმზე 2K მაგ ბოლო პაჩით, ჩემში ოღონდ 1080 კი არა და 1080Ti ვგულისხმობ 11გბ VRAM, რა-რა და 2060 6გბ ბევრათ მძლავრია ეგ კარტა, რომელიც ხშირათ GTX1080 8gb სუსტია 6გბ VRAM გამო, თან რა შევნიშნე მაგ თამასში, თუ კარტაზე დობრათ VRAM, ეგ აბიომი აკლდება ოპერებზე და კარტის VRAM ივსება, ანუ სადღაც ახლოს იქნება 16გბ 2K ტვიკინგის შემდეგ მაg ბოლო პაჩით სადაც ვუყურებ VRAM-RAM მოხმარება კიდე შეუმცირებიათ, უწერია ლოგში. 4გბ პეიჯფაილი ჩართული უნდა დატოვო სსდ-ზე და ეგაა ყოველ შემთხვევისთვის, ჩემი აზრით კიდე დაფიქსავენ სწორ გზას ადგიან, თუ დაჭირდა კიდე დაიფიქსება ცოტათი რაღაც-რაღაცეები, მგონი შეეძლოთ დაფიქსვა და როგორც ჩანს ვერ ასწრებდენ და ეგეთ საცოდაობა ვიდში გამოვიდა, ანუ არც ეგეთი უვიცი დევები ყოლიათ, როცა დაჭირდათ დაფიქსეს 1 თვეში მაინც, ძალიან ბევრი ბაგი იყო მაგიტომ მიაყარეს და მიაყარეს, რამდენი ბაგია მარტო ბოლო 2 პაჩში გასწორებული, ჯერ ასე 10-15% დააკლეს მგონი საშვალოთ პროცესორზე ნაგრუზკა, მაგრამ ალბათ პროცესორსაც გააჩნია, ჩემთან მანამდე თუ 100% გაზავდა ლამის (თუმცა 2K ნაკლები იქნება ალბათ მაინც) ეხლა 90% შეუბერავს ან 85%, 80% ვისთანაც უბერავდა ალბათ 65% უფრო, დატესტეთ აბა რომ გამოვა პაჩი, სხვათაშორის მესამე ვიჩერში დაჟე GTX780 როცა ვხურავდი ოღონდ 1080P 60% ადიოდა მომენტებში პროცესორის ნაგრუზკა, მაგრამ ლაგები არ ქონია, ამიტომ თუ 10700 მასე იმუშავა უკვე და მომენტებში ქონდა სპაიკები მარტო 70% არაფერი უჭირს უკვე, 80-85% ეგ მეტისმეტი იყო დაჟე 1080P, ბოლო-ბოლო 16 თრიდიანი შედარებით ახალი თაობის პროცესორია და არა ჩამოსაწერი, მანდ უფრო ბირთვების რაოდენობა არ ყოფნიდა მაგ ნასტროიკებით ვიდრე პროცესორის ბირთვის სიმძლავრე, უნდოდა მინიმუმ 12700-13600 მაგ პაჩამდე 50% რომ დარჩნილიყო საშვალო ნაგრუზკა, თან მანდაც პატარა ბირთვები 75% ადიოდა მაგრამ დიდი უკვე 30-40% უფრო, ხო რუნეს დაუდია ბოლო პაჩიც ვისაც მაგის რელიზი უყენია და არა რეპაკი:

https://www.torrentleech.org/torrent/241022823

https://www.torrentday.com/t/6891601

როგორც ყოველთვის პაჩის დაყენების შემდეგ ჭირდება ხელახლა ჰეშირება და მაშინ აქვს კარგი ეფექტი უკვე

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.