Jump to content

Nvidia DLSS 3 მხოლოდ GeForce RTX 40 სერიის ვიდეო ბარათებთან მუშაობს


Recommended Posts

 

გარდა GeForce RTX 40 სერიის გრაფიკული ბარათების ანონსისა, Nvidia-მ ასევე წარადგინა კომპანიის უახლესი ტექნოლოგია DLSS 3 და რადგან მწარმოებელი აცხადებს წარმადობის ოთჯერ ზრდის შესახებ, ცხადია, რომ DLSS 3-მა მომხმარებლების დიდი ყურადღება მიიპყრო. 

image.png 

საკითხავია, გამოჩნდება თუ არა DLSS 3 უფრო ძველ GeForce-ის გრაფიკულ ბარათებში. Nvidia-ს ღრმა სწავლების გამოყენებითი კვლევის ვიცე-პრეზიდენტმა Bryan Catanzaro-მ უპასუხა ამ კითხვას. 

Catanzaro-მ დაადასტურა, რომ DLSS 3 ამჟამინდელ მდგომარეობაში მუშაობს მხოლოდ GeForce RTX 40 სერიის გრაფიკულ ბარათებზე. Nvidia-ს ინჟინერმა განაცხადა, რომ თეორიულად შესაძლებელია DLSS 3-მა იმუშაოს წინა თაობის GeForce-ის გრაფიკულ ბარათებზე, როგორიცაა RTX 30 ან RTX 20. თუმცა, Catanzaro თვლის, რომ DLSS 3 არ მოუტანს დიდ სარგებელს ძველი GeForce გრაფიკული ბარათების მფლობელებს. 

Nvidia-ს DLSS 3 ტექნოლოგია ეყრდნობა მეოთხე თაობის Tensor ბირთვებს და ოპტიკური ნაკადის ახალ ამაჩქარებელს (OFA). OFA არსებობს Turing არქიტექტურის შემდეგ. განსხვავება ისაა, რომ Nvidia-მ იგი მნიშვნელოვნად გააუმჯობესა Ada Lovelace-ში. OFA Ada-ში 2-დან 2.5-მდე უფრო სწრაფია, ვიდრე Ampere-ში. როგორც ჩანს, Nvidia-მ გარკვეული ცვლილებები შეიტანა სამუშაო ალგორითმებშიც. 

image.png 

Ampere-სა და Turing-ში თეორიულად შესაძლებელია DLSS 3-ის გამოყენება, თუმცა ვერ უზრუნველყოფენ იმავე სარგებელს. Catanzaro-მ განაცხადა, რომ DLSS 3, დიდი ალბათობით, ვერ გაზრდის კადრების სიხშირეს Ampere-სა და Turing-ში, პირიქით, ბარათების მფლობელები, სავარაუდოდ, აღმოჩნდებიან გეიმინგ პროცესის შეფერხებისა და გამოსახულების ცუდი ხარისხის წინაშე. 

ცნობილია, რომ DLSS ამატებს გარკვეული დონის შეყოვნებას. ეს არის მთავარი მიზეზი, რის გამოც DLSS 3 აერთიანებს Nvidia Reflex-ს, რათა უზრუნველყოს კადრების მაღალი სიხშირე სისტემის იმავე შეყოვნებისთვის. Nvidia ირწმუნება, რომ DLSS 3-ს შეუძლია ორჯერ შეამციროს შეყოვნება ორიგინალთან შედარებით. Cyberpunk 2077 ray tracing-ის დემო ვერსიაში DLSS 3 DLSS Super Resolution-თან, DLSS Frame Generation-თან და NVIDIA Reflex-თან ერთად აფიქსირებს ოთხჯერ უკეთეს წარმადობას და ორჯერ გაუმჯობესებულ რეაგირებას. 

DLSS 3 ტექნოლოგიამ დაამტკიცა თავისი ეფეტქურობა პროცესორის ინტენსიური გამოყენების თამაშებში, როგორიცაა Microsoft Flight Simulator. NVIDIA-ს დემონსტრაციამ აჩვენა, რომ DLSS 3 აორმაგებს კადრების სიხშირეს Microsoft-ის თამაშში, თუმცა ძლიერად ტვირთავს პროცესორს. 

DLSS 3-ის დებიუტი 12 ოქტომბერს შედგება ფლაგმანურ GeForce RTX 4090 გრაფიკულ ბარათთან ერთად. Nvidia ელოდება, რომ 35-ზე მეტ თამაშს და აპლიკაციას DLSS 3-ის მხარდაჭერა ექნება. რაც მთავარია, DLSS 3 დამყარებულია DLSS 2-ზე, ასე რომ, თამაშის დეველოპერებს შეუძლიათ მარტივად ჩართონ DLSS 3 მიმდინარე თამაშებში, რომლებიც უკვე გამოყენება DLSS 2 ან Nvidia Streamline. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.