Magdalena Posted September 24, 2022 Share Posted September 24, 2022 გარდა GeForce RTX 40 სერიის გრაფიკული ბარათების ანონსისა, Nvidia-მ ასევე წარადგინა კომპანიის უახლესი ტექნოლოგია DLSS 3 და რადგან მწარმოებელი აცხადებს წარმადობის ოთხჯერ ზრდის შესახებ, ცხადია, რომ DLSS 3-მა მომხმარებლების დიდი ყურადღება მიიპყრო. საკითხავია, გამოჩნდება თუ არა DLSS 3 უფრო ძველ GeForce-ის გრაფიკულ ბარათებში. Nvidia-ს ღრმა სწავლების გამოყენებითი კვლევის ვიცე-პრეზიდენტმა Bryan Catanzaro-მ უპასუხა ამ კითხვას. Catanzaro-მ დაადასტურა, რომ DLSS 3 ამჟამინდელ მდგომარეობაში მუშაობს მხოლოდ GeForce RTX 40 სერიის გრაფიკულ ბარათებზე. Nvidia-ს ინჟინერმა განაცხადა, რომ თეორიულად შესაძლებელია DLSS 3-მა იმუშაოს წინა თაობის GeForce-ის გრაფიკულ ბარათებზე, როგორიცაა RTX 30 ან RTX 20. თუმცა, Catanzaro თვლის, რომ DLSS 3 არ მოუტანს დიდ სარგებელს ძველი GeForce გრაფიკული ბარათების მფლობელებს. Nvidia-ს DLSS 3 ტექნოლოგია ეყრდნობა მეოთხე თაობის Tensor ბირთვებს და ოპტიკური ნაკადის ახალ ამაჩქარებელს (OFA). OFA არსებობს Turing არქიტექტურის შემდეგ. განსხვავება ისაა, რომ Nvidia-მ იგი მნიშვნელოვნად გააუმჯობესა Ada Lovelace-ში. OFA Ada-ში 2-დან 2.5-მდე უფრო სწრაფია, ვიდრე Ampere-ში. როგორც ჩანს, Nvidia-მ გარკვეული ცვლილებები შეიტანა სამუშაო ალგორითმებშიც. Ampere-სა და Turing-ში თეორიულად შესაძლებელია DLSS 3-ის გამოყენება, თუმცა ვერ უზრუნველყოფენ იმავე სარგებელს. Catanzaro-მ განაცხადა, რომ DLSS 3, დიდი ალბათობით, ვერ გაზრდის კადრების სიხშირეს Ampere-სა და Turing-ში, პირიქით, ბარათების მფლობელები, სავარაუდოდ, აღმოჩნდებიან გეიმინგ პროცესის შეფერხებისა და გამოსახულების ცუდი ხარისხის წინაშე. ცნობილია, რომ DLSS ამატებს გარკვეული დონის შეყოვნებას. ეს არის მთავარი მიზეზი, რის გამოც DLSS 3 აერთიანებს Nvidia Reflex-ს, რათა უზრუნველყოს კადრების მაღალი სიხშირე სისტემის იმავე შეყოვნებისთვის. Nvidia ირწმუნება, რომ DLSS 3-ს შეუძლია ორჯერ შეამციროს შეყოვნება ორიგინალთან შედარებით. Cyberpunk 2077 ray tracing-ის დემო ვერსიაში DLSS 3 DLSS Super Resolution-თან, DLSS Frame Generation-თან და NVIDIA Reflex-თან ერთად აფიქსირებს ოთხჯერ უკეთეს წარმადობას და ორჯერ გაუმჯობესებულ რეაგირებას. DLSS 3 ტექნოლოგიამ დაამტკიცა თავისი ეფეტქურობა პროცესორის ინტენსიური გამოყენების თამაშებში, როგორიცაა Microsoft Flight Simulator. NVIDIA-ს დემონსტრაციამ აჩვენა, რომ DLSS 3 აორმაგებს კადრების სიხშირეს Microsoft-ის თამაშში, თუმცა ძლიერად ტვირთავს პროცესორს. DLSS 3-ის დებიუტი 12 ოქტომბერს შედგება ფლაგმანურ GeForce RTX 4090 გრაფიკულ ბარათთან ერთად. Nvidia ელოდება, რომ 35-ზე მეტ თამაშს და აპლიკაციას DLSS 3-ის მხარდაჭერა ექნება. რაც მთავარია, DLSS 3 დამყარებულია DLSS 2-ზე, ასე რომ, თამაშის დეველოპერებს შეუძლიათ მარტივად ჩართონ DLSS 3 მიმდინარე თამაშებში, რომლებშიც უკვე გამოყენება DLSS 2 ან Nvidia Streamline. https://tinyurl.com/yck9xwt4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.