Jump to content

i7 12700kf power limit-ის შემცირება მჭირდება თქვენი დახმარება


Recommended Posts

მოკლედ მაქვს ის სისტემა რაც მიწერია ქულერი მაქვს noctua nh-u14s რომ ავაწყე სისტემა ჩავსვი gtx 560 ti (ეხლაც ეგ მიყენია) ხოდა პირველ ჩართვაზე კომპი 3-4 ჯერ გაითიშა და ჩაირთო და დამიწერა 
spacer.png

და ბიოსში აუტომატურად შეცვალა 3ცალი შეთინგი uefi suport გათიშა fast boot გათიშა და uefi გადაიყვანა csm-ზე ანუ iefi მხარდაჭერა არ აქვს ვიდეო კარტას და ვერ ვრთავ uefi-ზე და მუშაობს csm-ზე gpuz რომ გავხსნი მანდაც uefi ბწიჩკა გათიშულია როგორცკი ვადეფაუკტებ ბიოსს ისევ ორჯერ ითიშება კომპი და ავტომატურად აყენებს მაგ სამ სეთინგს ეგრე როგორც დავწერე ვინდოუს 11ს ვერ ჩავწერ მგონი ამ ვიდეო კარტის გამო რადგან uefi-ზე არ მუშაოსბ uefi უნდაოო windows 11-ს რამოდენიმეგან ეწერა თუმცა ზუსტად არ ვიცი და ეს პროცესორები თან არასტაბილურია windows 10ზე კაი მოვიცდი როგორმე ასე შემოდგომამდე სანამ ახალ კარატს ვიყიდი 

ეხლა საქმე რაშია ვცდილობ ტემპერატურა დავაკო პროცს სხვადასხვა გზების საშუალებით დეფაულტ სეტინგებზე 5ჯერ რომ გავატარე ზედიზედ პროცი cinebench-ში ავიდა 89 გრადუსზე დენის მოხმარება 196 ვატი ვოლტს როგორც კი ვაკლებ სლიპ რეჟიმიდან როცა გამოვდივარ იქრეშება ან ვერ გამოდის სლიპიდან თუ ამოვიდა მალევე აბლუსკრინებს ვოლტ დაკლებულზე ხოლო დეფაულთ ბიოსზე ყველაფერი რიგზეა გამოდის ჩვეულებრივ სლიპიდან ასევე ვცადე ტურბო ბუსტის გათიშვა და ხელით გავუწერე 47გჰზ პერფორმანს ქორეებზე და ეფექტურზე 37გჰზ მარა მაინც არ უშველა ვოლტის ოდნავ დაკლებამაც კი სლიპიდან რომ გამოდის ერხევა გადავედი სხვა გზაზე ფავერ ლიმიტი დავადე გავუწერე long duration power limit(w) ში 170 ვატო და short duration power limit(w) აქაც 170w long duration maintaineds ეს არ შემიცვლია რას შვება არ ვიცი cpu current limit(A) ესეც არ შემიცვლია რეებია ეს ორი? 

spacer.png

ჩავრთე პც და 170 ვატზე მეტს აღარ მოიხმარს ტემპერატურამაც დაიწია სინებენჩში 3 გატარებაზე 81ზე ავიდა მგონი კაია მაგრამ დაუტვირთავ რეჟიმში რაც არ მომწონდა ოდნავ რომ იტვირთებოდა პროცი ადიოდა 5გჰზ ხან 4,9გჰზ რის გამოც მაღალ ვოლტს აძლევდა პროცს 1.36 ვოლტამდე ადიოდა რაც არ მომწონდა ხოლო სინებენჩსი ფავერ ლიმიტ დადებულზე 1.20 ვოლტი იყო რაც კაია შემდეგ  შევედი ისევ ბიოსში და ტურბო ბუსტები გავუთიშე ყველანაირი რომ აღარ ასულიყო 4.9გჰზ და 5.0გჰზე არანაირ დატვირთვაზე და ხელით გავუწერე პერფორმანს ქორზე 4.7გჰზ და ეფექტურზე 3.7გჰზ ეს პრობლემაც მოგვარდა ცოტა დატვირთულზე ვოლტს მაქსიმუმ 1.27ს აძლევს ხოლო ბოლომდე ომ იტვირთება 1.20 ვოლტი და 170 ვატი მოხმარება პერფორმანსმა ცოტა მოიკლო 8700 ქულას იღებდა დეფაულტზე ცინებენჩ 20-ზე ეხლა იღებს 8400+- ქულის ფარგლებში 

რას ფიქრობთ ამ ყველაფერზე რამე არასწორად ხომ არ ვქენი ფავერ ლიმიტზე არანაირი გამოცდილება არ მაქვს რამე შეიძ₾ება დავაზიანო ასეთი პარამეტრებით? ვოლტის დაგდებით ვიცი არ დავაზიანებ მარა ვერ დავასტაბილურე მაგით ვერანაირად 

 

მარა ერთი პრობლემა კიდეა როცა სლიპ რეჟიმიდან გამოვდივარ ყველა ბირთვი ფულლ ლოადზე აღარ ადის 4.6 4.7გჰზე პერფორმანს ქორეებს ვგულისხმობ

აი რო დავარესტარტო მერე ჯიგრულადაა ფულ ლოადზე ადიის ისევ p ქორეები 4.7მდე ფულ ლოადზე 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

არაა გამორიცხული რაღაც ბაგები ქონდეს ვინდოუს 10-ში და მაგიტომაც ახურებს სლიპ რეჟიმზე, შეიძლება კარტის ბრალიც იყოს UEFI რომ არ გირთავს, სლიპ რეჟიმის გამორთვითაც აბლუსკრინებს, რეჟიმს კი ცვლის მაგრამ შეიძლება მაგ რეჟიმში ბოლომდე სტაბილური აღარაა და მაგიტომაც აბლუსკრინებს, პოვერ მენეჯმენტის პრობლემა ჩანს, შეიძლება ვინდოუს 11 ეგ ბაგი არ ქონდეს ან როცა UEFI კარტაზე გაუშვებ უკვე, თუმცა ვისაც აქვს ეგეთივე სისტემა შეიძლება კიდე იცოდეს რამე დამატებითი სეტინგები რის შემდეგაც აღარ უნდა ამოაგდოს ბლუ სკრინი, მე მაინც რაღაც ბაგი მგონია, მითუმეტეს მსმენია რომ სხვა სისტემებზეც აქვთ ბლუ სკრინი სლიპ რეჟიმიდან გამოსვლის შემდეგ, მე პირადათ არ ვიყენებ ფასტბუტს და სლიპ რეჟიმს და არ ახურებს არაფერი, enhanced turbo ეგ მემგონი ბუსტის სიხშირეებზე იმოქმედებს, რა ვოლტაჟს აყენებს მაგაზე არ ვიცი, გაუმჯობესებული ტურბო ბუსტია და ხშირათ იყენებენ burbo boost 3.0 ერთად, მაგ პროცესორისთვის დეფოლტ პოვერ ლიმიტი 228 ვოლტია მგონი ხო, არ ვიცი ეგრე რატომ უნდა უჭირდეს სლიპ რეჟიმში, მაინც რაღაც ბაგი მგონია, 12600K(F) მგონი 170 ვატია დეფოლტზე, თუმცა გაზრდა მოსულა ნორმა Z690 მაზერებზე, მაგრამ წესით ეგეც უნდა ეყოს 16 თრიდიანზე, აი ბაგი თუ არა აქვს მანდაა სადღაც პრობლემა და უნდა დაადგინო ზუსტათ რის გამო აბლუსკრინებს უფრო, თუმცა ბაგი თუ აქვს ვერ დაფიქსავ მაგას დიდათ, იმასაც არ გამოვრიცხავ რომ რაღაც სეტინგზე უფრო მაღალ ვოლტს ითხოვს და ეგ უნდა გამოურთო, მაგრამ ზუსტათ რომელზე ახურებს ვერ გეტყვი, იმდენი რაღაცეები აქვს რომ სადღაც შეიძლება ატრაკებდეს და სტაბილურობის გასაზრდელათ ჯობია გაუთიშო ეგ სეტინგი, რედიტზე თუ დაადგენ მაგას, იქ აქვს ბევს უკვე ეგეთი და უფრო დაგეხმარება, CPU lite load control ეგ რა ხილია, დანარჩენის თითქოს არ უნდა ახურებდეს, ინტელ speed shift დაუმატებიათ მანდ კიდე, ეგეც ახალი ფიშკაა, ანუ ლუბოი სეტინგი შეიძლება იწვევდეს სლიპ რეჟიმიდან ბლუ სკრინებს უფრო დაბალ ვოლტებზე

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, George said:

 enhanced turbo ეგ მემგონი ბუსტის სიხშირეებზე იმოქმედებს, რა ვოლტაჟს აყენებს მაგაზე არ ვიცი, გაუმჯბობესებული ტურბო ბუსტია და ხშირათ იყენებენ burbo boost 3.0 ერთად

გათიშული მაქვს ყველანაირი ტურბო ბუსტი მარტო ხელით გავუწერე 4.7გჰზ პერფორმანს ქორზე და ეფექტურზე 3.6გჰზ

ვოლტი აუტოა მიცემული რომ ვუკლებ აბლუსკრინებს სლიპიდან გამოსვლაზე 

ეხლა კია ჯიგრულად რავი პროსტო სლიპიდან რომ გამოვდიავრ აღარ აბლუსკრინებს მაგრამ ყველა ბირთვი აღარ მუშაობს 4.7გჰზე ზოგი 3.7ია ზოგი 4.7 სლიპიდან რომ გამოვდივარ

ვოლტს აზლევს ეხლა ასე სინებენცში 1.19-1.20 და დაუტვირთავზე 4.7გჰზე რომ ადის პატარა დატვირთვაზე 1.27 ვოლტი ტურბო ბუსტი რომ მეყენა 5გჰზე რომ ადიოდა 1.36 ვოლტს აწვლიდა მომენტებში პატარა დატვირთვაზე მაგიტომ გავთიშე ტურბო ბუსტი რომ ეგეთი დიდი ვოლტი არ მიეცა 

CPU lite load control

speed shift

ესენი აზზე არ ვარ რეებია  და ესენიც მაინტერესებს რეებს შვება  long duration maintaineds  და  cpu current limit(A)

აი ვიდეო კარტას რომ დავაყენებ ახალს და ვინდოუს 11ს  დავაყენებ მერე გავერკვევი სლიპ რეჟიმზე ვოლტის დაკლებით რას იზავს მანამდე ვერაფერს გავიგებ უნდა ვამუშაო ასე პროსტო მაგას ვარკვევ ეს ფავერ ლიმიტის დადებამ არ დააზიანოს პროცი არ ვიცი მაგდენი

Link to comment
Share on other sites

გასაგებია, ხო მანდ მემგონი ვოლტაჟი-პოვერ ლიმიტის კომბინაცია უფრო იქნება თუ რამე ბაგი არაა მაგ სეტინგებზე რაზეც ამუშავებს ეხლა, თუ ვერაფერი მოუხერხე და გსურს დაკლება ვოლტების სლიპ რეჟიმი უნდა გამოურთო, მაღალ ვოლტაჟზე მუშაობას ისევ ეგ ჯობია მემგონი, თუ არა და უნდა ეძებო და შეიძლება მიაგნო პრობლემას, 1.2-1.25 ვოლტზე უნდა ემუშავა ნორმალურათ წესით 4.7GHZ მაინც უფრო მაღალზე თუ არა, არ გამოვრიცხავ პატარა ბირთვებზე უჭირს რამე, მაგრამ მაგას სათითაოთ უნდა დატესტვა ისე ვერ დაადგენ რა ახურებს ზუსტათ, თან დროსაც ტყვილა დაკარგავ თუ ბანალური ბაგია და არაფერი არ შველის

Link to comment
Share on other sites

უნდა ვამუშაო დროებით ასე სანამ კარტას არ გამოვცვლი და ვინდოუს 11ს არ დავაყენებ ვერ გავიგებ ასე ეხლა უფრო დაბალი ტემპერატურები უკავია 1.27 ვოლტს აწვდის მაქს და ნორმალურია რა იყოს რაცაა დროებით სხვა გზა არააა

Link to comment
Share on other sites

მაგ კარტაზე რომ ცაირთო ეგეც კარგია უკვე,ბევრი მაზერი არ იძლევა საერთოდ გამოსახულებას :D 

ვოლტი ხელით გაუწერე და პოველ ლიმიტიც გაუზარდე, მაგის დაკლებით ვერ მოაკლებ ტემპერატურას, ვოლტის დაკლებით ეცადე

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Gogla1990 said:

მაგ კარტაზე რომ ცაირთო ეგეც კარგია უკვე,ბევრი მაზერი არ იძლევა საერთოდ გამოსახულებას :D 

ვოლტი ხელით გაუწერე და პოველ ლიმიტიც გაუზარდე, მაგის დაკლებით ვერ მოაკლებ ტემპერატურას, ვოლტის დაკლებით ეცადე

ვოლტს რომ ვაკლებ აბლუსკრინებს გოგლა დავწერე მაგაზე ყევლაფერი სლიპიდან რომ გამოდის მაგ დროს აბლუსკრინებს ვოლტის დაკლებით 

ფავერ ლიმიტი რომ შევუმცირე მაგით შეილება დავაზიანო პროცი? პავერ ლიმიტის დაწევით დავაკელი ტემპერატურა

Link to comment
Share on other sites

აბლუსქრინებს იმიტომ რომ პოვერ ლიმიტსაც აკლებ სავარაუდოდ ვოლტთან ერთად, პირიქით გაზრდა სცადე და ვოლტი ისე დააკელი

2 minutes ago, nseries430 said:

ფავერ ლიმიტი რომ შევუმცირე მაგით შეილება დავაზიანო პროცი?

არა, წარმადობას დაკარგავ მხოლოდ თუ არ ეყო მითითებული პარამეტრები

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gogla1990 said:

აბლუსქრინებს იმიტომ რომ პოვერ ლიმიტსაც აკლებ სავარაუდოდ ვოლტთან ერთად, პირიქით გაზრდა სცადე და ვოლტი ისე დააკელი

არა, წარმადობას დაკარგავ მხოლოდ თუ არ ეყო მითითებული პარამეტრები

არა სულ თავიდან ვოლტის დაკლებით დავიწყე ფავერ ლიმიტს არ შევხებივარ როგორც კი დავაყენე ვოლტი ედეპტოფ ოფსეტზე და აგვუწერე - 0.050 ეგრევე აბლუსკრინებდა როგორც კი სლიპ რეჟიმიდან გამოვდიოდი დაჟე -0.020 გავუწერე მაინც არ ეშველა მერე გადავედი ფავერ ლიმიტზე ცოტა პერფორმანსი დავკარგე სინებენცში 8700 ქულის მაგივრად 8400ს იღებს ეხლა მაგრამ 89 გრადუსამდე აიოდა ისე ეხლა 81ზე ადის 170 ვატს მოიხმარს 196 ვატის მაგივრად

ფავერ ლიმიტი თავიდან 4096 ქონდა გაწერილი pl1 pl2 ორივეზე მარა აბლუსკრინებდა ეგეთი პატარა ვოლტის დაკლებაზეც კი სლიპ რეჟიმიდან რომ გამოდიოდა

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, nseries430 said:

როგორც კი დავაყენე ვოლტი ედეპტოფ ოფსეტზე და აგვუწერე - 0.050 ეგრევე აბლუსკრინებდა

ეგრე არ ქნა, ხელით გაუწერე ფიქსირებული

ზოგ პროც/მაზერის ტანდემზე არ მუშაობს ეგრე დაკლება და ეგრე მოსდის სულ

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gogla1990 said:

ეგრე არ ქნა, ხელით გაუწერე ფიქსირებული

ზოგ პროც/მაზერის ტანდემზე არ მუშაობს ეგრე დაკლება და ეგრე მოსდის სულ

ვცდი აბა ფიქსირებულს მერე სულ მაგ ვოლტზე იქნება?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, nseries430 said:

ვცდი აბა ფიქსირებულს მერე სულ მაგ ვოლტზე იქნება?

გააჩნია პიოსში როგორაა მაგ მხრივ პარამეტრებზე საქმე, ზოგს ოფსეტით ეძლევა, ზოგს მაქსიმალურს უთიტებ, ზოგსაც მხოლოდ ფიქსირებულს და სულ ეგაა

წლები მიმუშავებია ფიქსირებული ვოლტით პროცები და არანაირი პრობლემა, ასე რომ მაგაზე არ იდარდო

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Gogla1990 said:

გააჩნია პიოსში როგორაა მაგ მხრივ პარამეტრებზე საქმე, ზოგს ოფსეტით ეძლევა, ზოგს მაქსიმალურს უთიტებ, ზოგსაც მხოლოდ ფიქსირებულს და სულ ეგაა

წლები მიმუშავებია ფიქსირებული ვოლტით პროცები და არანაირი პრობლემა, ასე რომ მაგაზე არ იდარდო

ეხლა ვეჩალიჩე კდიე გავუწერე პირდაპირ ვოლტი ჯერ 1.14 ფავერ ლიმიტი 241 მივეცი ტურბო ბუსტები გავუთიშე და ხელით გავუწერე პ ქორეზე 47 ნამრავლი ხოლო ეფექტურ ქორეზე 36 ნამრავლი მარა არა იმენა სლიპიდან რომ გამოდის ეკიდება ვაფშე არც დააბლუსკრინა გამოსახულება არ გამოიტანა მერე 1.19 გავუწერე ვოლტი და სლიპიდან რომ გამოვედი გაითიშა კომპი საერთოდ და ხელით ჩავრთე იმენა ვერ იტანს ვოლტის დაკლებას :D

Link to comment
Share on other sites

შეიძლება უშველოს ეგრე ვოლტის დაყენებამ, რახან სლიპ რეჟიმიდან მაგ სერიიის პროცესორებზე არ შემხვედრია რომ აბლუსკრინებდეს, მაგრამ ქონდა ეგ ბაგი მგონი რომელიღაცა ნვიდიას ახალ დრაივერში და მერე დაფიქსეს, თან მგონი მარტო ერთი სერიის კარტებზე, ანუ დაბლუსკრინება სლიპ რეჟიმიდან გამოსვლის შემდეგ იშვიათი ბაგი არაა, ზოგ სისტემებზე აქვს და ხანდახან არც ისე ადვილი დასაფიქსია, ხშირ შემთხვევასი დრაივერის ბრალია, ხანდახან შველის ბიოსის განახლება, მაგრამ იშვიათი მოვლენა ეგ არაა, მაგიტომ ყოველთვის გამორთული მაქვს მე ფასტბუტი და ჰიბვერნაცია, ერთი ბლურ კსრინიც არ მქონია არასდროს, თუმცა ჩემ ძველ პროცესორზე აუტოზე მიყენია პროცესორის ვოლტაჟი, მარტო კეშის ვოლტაჟი დავწიე 1.13 ვოლტზე და 3900MHZ მივეცი ანკორი, მაგ ახლებზე ეგ არ ეყოფა წყალზეც კი, დაკლება უნდა ვოლტაჟის 1.2-1.25 ფარგლებში თუ არ არაზგონება ძალზე მაღალზე რა თქმა უნდა, მანდ მეტიც დაჭირდება უკვე 5GHZ წყალზე, ესე იგი ბაგია თუ არ შველის არც ეგ ვარიანტი, ვინდოუს 11 და ახალ კარტაზე შეამოწმე მოგვიანებით UEFI-ზე უკვე, მანდ რაღაცა ახურებს აშკარათ

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, nseries430 said:

გავუწერე პირდაპირ ვოლტი ჯერ 1.14

ბევრია 1.14, გაგეწერა ბარემ 0.7 :D 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gogla1990 said:

ბევრია 1.14, გაგეწერა ბარემ 0.7 :D 

1.19 იც ვცადე არ უშველა ხო დავწერე 1.25ს ავტომატურად აძლევს აბა თვითონ სინებენჩსი 1.25 თუ გავუწერე რა აზრი აქვს?

Link to comment
Share on other sites

1.25-ც კაი შედეგია მაგ პროცისთვის და შენ როგორც ჩანს ქულერის პრობლემა გაქვს და არა პროცესორის :D 

მაგ ქულერზე მოგიწევს ცოტაოდენ წარმადობის დათმობა თუ გინდა 80-ზე არ იმუშაოს პროცმა :) 

Link to comment
Share on other sites

ეგრეა კი, კულერი ბოლომდე არ ყოფნის, 12600K უფრო გაქაჩვა ეგეთი, ნოქტუა d15 ან be quite darckrock pro 4   ჭირდება ეგეთს მინიმუმ ჰაერზე, ნუ კრაინი ვარიანტია სკითის მუგენ 5 2 ფანიანი ვარიანტი, ეგ ბოლომდე არ ეყოფა ალბათ 20 თრიდიანზე, ნორმა ეგზემპლიარს სადღაც 1.27 ვოლტამდე უნდა 5GHZ ფარგლებში, ეგ უკვე როგორც გაგიმართლებს, ვუყურებ ფორუმზე და ეგრეა დაახლოებით, სტოკზე ნაკლებიც ეყოფა მაგრამ 1.25-ზე ბევრათ ცოტა ალბათ არ გამოვა მაინც

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, George said:

ეგრეა კი, კულერი ბოლომდე არ ყოფნის, 12600K უფრო გაქაჩვა ეგეთი, ნოქტუა d15 ან be quite darckrock pro 4   ჭირდება ეგეთს მინიმუმ ჰაერზე, ნუ კრაინი ვარიანტია სკითის მუგენ 5 2 ფანიანი ვარიანტი, ეგ ბოლომდე არ ეყოფა ალბათ 20 თრიდიანზე

mugen 5 ზე ძმაკაცს ავუწყე 12600კ-ზე და კი ადის 83 გრადუსზე სინებენჩში ვატიტ 144 ვატს მოიხმარს ის ვოლტი 1.25 ისიც

Link to comment
Share on other sites

სულ რომ კარგი ქულერი იყოს ჰაერზე, არაა ეფექტური მსგავს პროცებზე, წყალი ჯობნის რადგან სითბოს გადაცემა ცუდი აქვთ მაგ პროცებს და ეგ უკეთ უმკლავდება მსგავს შემთხვევაში

Link to comment
Share on other sites

ვერიდები წყლის გაგრილებას ჯერ ხო მაგარი ხმაურიანებია მერე კიდე პომპას უფუჭდება ბევრს გამოდგომაზეცაა დავაფშე თუ წყყალი გაუვიდა კი იმსხვერპლებს ყველაფერს ამიტომ ისევ ჰაერი მირჩევნია

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, nseries430 said:

ჯერ ხო მაგარი ხმაურიანებია

საიდან მოიტანე? :D  არაა აუცილებელი ფანები 100%-ზე აღმუილო, 7-8 წელია H105 მაქვს, 2700 ბრუნიანი ფანები აქვს და მაქსიმუმ 1500 ვატრიალებინო დატვირთვაზე, ხმა მინიმალური აქვს, თუ ეგ მინიმალურიც არ გინდა შეცვალე ფანები და დააყენე ჩუმები :D 

6 minutes ago, nseries430 said:

მერე კიდე პომპას უფუჭდება ბევრს

ნორმალურს იყიდი და ეგ ათასში ერთი ხდება

6 minutes ago, nseries430 said:

თუ წყყალი გაუვიდა

15 წლის წინ გამოშვებული H60-80-ები დღესაც აქვს ზოგს, თუ ფეხბურთი არ ითამაშე და მილები არ გრიხე, წყალის გასვლის შანსი მინიმალურია, რაღაც სასწაული უნდა მოხდეს

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Gogla1990 said:

საიდან მოიტანე? :D  არაა აუცილებელი ფანები 100%-ზე აღმუილო, 7-8 წელია H105 მაქვს, 2700 ბრუნიანი ფანები აქვს და მაქსიმუმ 1500 ვატრიალებინო დატვირთვაზე, ხმა მინიმალური აქვს, თუ ეგ მინიმალურიც არ გინდა შეცვალე ფანები და დააყენე ჩუმები :D 

ნორმალურს იყიდი და ეგ ათასში ერთი ხდება

15 წლის წინ გამოშვებული H60-80-ები დღესაც აქვს ზოგს, თუ ფეხბურთი არ ითამაშე და მილები არ გრიხე, წყალის გასვლის შანსი მინიმალურია, რაღაც სასწაული უნდა მოხდეს

სულ რომ მინიმუმამდე იყოს დაყვანილი ეგ საბრთხეები ხოა მაინც შენსას შეილება არ დამართნია მსგავსი  რამ მაგრამ არის ჰაერზე არ ვამბობ ამას გუგლია ამის მაცნე :D ამიტომ მირჩევნია ყყველანაირად დაზღვეული ვიყო და ვერიდები წყალს მე მგონია რომ ბიოსის აფდეითები რომ გამოვა უშველის ახალი სოკეტია ცინცხალი ცალკე ვინდოუს 10ზე არაა ოპტიმიზირებული მთლად პლიუს ნაგავი კარრტა მიყენია რაღაც გამოიწვევს ამ არასტაბილურობას ვოლტის დაგდებაზე

Link to comment
Share on other sites

მაგახედე მაგ გუგლს და ნახავ რომ ეგეთი 1 კილოიანი ჰაერის გაგრილებით უფრო მეტი მაზერია გაღუნულ/გაფუჭებული ვიდრე "შტამპოვკიდან" წყალის გასვლით :D 

რისკი რომ არის მაგაზე არავინ გედავება, მაგრამ მგლის შიშით ცხვარი ვის გაუწყვეტია? :D 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gogla1990 said:

მაგახედე მაგ გუგლს და ნახავ რომ ეგეთი 1 კილოიანი ჰაერის გაგრილებით უფრო მეტი მაზერია გაღუნულ/გაფუჭებული ვიდრე "შტამპოვკიდან" წყალის გასვლით :D 

რისკი რომ არის მაგაზე არავინ გედავება, მაგრამ მგლის შიშით ცხვარი ვის გაუწყვეტია? :D 

:D:D:D

მაგ ქულერმა შეიძლება მაზერი გააფუჭოს გაღუნვით მაგრამ წყალი თუ გავიდა ამოწვავს მთელ სისტემას რომელი ზარალი ჯობს? :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.