Magdalena Posted July 21, 2021 Share Posted July 21, 2021 ერთ-ერთი თამაში, რომელსაც დაემატა ინტელექტურალური მასშტაბირების ტექნოლოგია AMD FidelityFX Super Resolution (FSR), არის შუთერი Necromunda: Hired Gun. თამაში ცოტა ხანია რაც გამოვიდა, თუმცა მას აქვს არა მხოლოდ FSR-ის, არამედ NVIDIA DLSS ტექნოლოგიის მხარდაჭერაც, რომელიც იმავე ფუნქციას ასრულებს. YouTube-არხ Back4BuckPC Gamer-მა შეამოწმა, როგორ უმკლავდება ორივე ტექნოლოგია გამოსახულების მასშტაბირების დავალებას 4K გაფართოებაზე. მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ NVIDIA DLSS-მა გამოსახულების მასშტაბირება მოახდინა „ხარისხის“ პარამეტრებზე ორიგინალ 1440p გაფართოებაზე. AMD FSR ტექნოლოგიამ „მაქსიმალური ხარისხის“ პარამეტრების პირობებში გამოიყენა ორიგინალი 1662p გაფართოება. გამოსახულების მასშტაბირება განხორციელდა 4K გაფართოებამდე ხარისხის მაქსიმალური პარამეტრების გამოყენებით თავად თამაშში. რაც უფრო მაღალია ხარისხი, მით ნაკლებია პიქსელები, რომლებიც ახდენენ გამოსახულების ფორმირებას, რაც აუცილებელია ინტელექტუალური მასშტაბირების ალგორითმების მიერ რეკონსტრუქციისთვის. Bang4BuckPC-ის აზრით, FSR ტექნოლოგია DLSS-თან შედარებით შესანიშნავად უმკლავდება გამოსახულების მასშტაბირების ამოცანას DLSS-ის თითქმის იდენტურ ხარისხამდე და ამასთან უზრუნველყოფს უფრო მაღალ წარმადობას დინამიკაში, ვიდრე კონკურენტი. ტექნოლოგიების შედარებისას სრულიად განსხვავებული ვითარებაა თამაშ Marvel’s Avengers-ში, რომელსაც ასევე აქვს DLSS და FSR ტექნოლოგიების მხარდაჭერა. მომხმარებელ @KanaSaber-ის მიერ წარმოდგენილ სქრინშოტებზე 1080p და 1440p გაფართოებების პირობებში შეინიშნება, რომ FSR-ს პრობლემები აქვს ხიდის ფოლადის ბაგირების რეკონსტრუქციაში იმ დროს, როდესაც DLSS მათ უფრო მეტ სიმკვეთრესაც კი ანიჭებს, ვიდრე ორიგინალ 1080p გაფართოების შემთხვევაშია. ფოტოს წყარო: @KanaSaber აღსანიშნავია, რომ @KanaSaber-მა შედარებისთვის გამოიყენა FSR Quality პარამეტრი შედარებისთვის და არა Ultra Quality, როგორც ადრინდელ შედარებაში. ფოტოს წყარო: @KanaSaber DLSS და FSR ტექნოლოგიების შედარებისას იგივე ვითარებაა 4K გაფართოებამდე გამოსახულების მასშტაბირებისას რეჟიმ „ხარისხი“-ში. FSR ახდენს გამოსახულების მასშტაბირებას 1440p გაფართოებიდან და ორიგინალ გაფართოებასთან შედარებით 4K გაფართოებაზე ამოცანა კარგად არის შესრულებული. თუმცა ამ შემთხვევაში DLSS უკეთესად გამოსახავს თამაშის გმირის თმას - უფრო უკეთ, ვიდრე ორიგინალი გაფართოების შემთხვევაში. https://bit.ly/3xS62rb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted July 21, 2021 Share Posted July 21, 2021 ნუ DLSS პირველი ვერსია საკმაოთ სკრომნათ გამოუყურებოდა, მაგრამ ნვიდიამ ნელ-ნელ დახვეწა ეგ ტეხნოლოგია, ეხლა კიდე ახალი ვერსია გამოვიდა გაუმჯობესებული ვიზუალით, თუმცა მთავარ მინუსათ მაინც გრაფიკის დაქვეითება რჩება ფპს მატებასთან ერთად და ბლური, რაც ბევრ გეიმერს არ მოსწონს, ნუ მაქსიმალურ პრესეტზეც კი რასაც ნვიდია გვთავაზობს 3000 სერიის კარტებზე გამოსახულებას იდეალურს ვერ დაარქმევ მაინც, თუმცა ცალკე RTX რეჟიმი საკმაოთ კარგათ გამოიყურება და თითქმის ორჯერ მძლავრი რეი ტრეისინგ ბირთვები აქვს ნვიდიას კარტებს ამდ ანალოგებთან, მაგალითათ 3070Ti მაქსიმუმ 6900XT თუ უწევს კონკურენციას რეი ტრეისინგ პერფორმანსში, მე როგორც ვიცი გარკვეული სხვაობა ვიზუალში და ეფექტებშიც ყოფილა თან, ეგ DLSS თემა უკვე აღარაა მაგრამ მაინც შეიძლება RTX ჩართვაც პარარელურათ DLSS ჰაი პრესეტთან ერთად Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.