Magdalena Posted May 8, 2021 Share Posted May 8, 2021 ავტოკონცერნ Toyota Motor-ის ზოგადმა ინჟინრულმა კონსერვატიზმმა გამოიწვია ის, რომ მისი პროდუქციის ასორტიმენტში რჩება რვაცილინდრიანი ძრავის მქონე ყველგანმავლები. ბატარეებზე მომუშავე ელექტრომობილების გამოშვებას იაპონური გიგანტი ჯერ განსაკუთრებულად არ ჩქარობს, მაგრამ ამჟამად არსებული Land Cruiser-ის ელექტრო ვარიანტი შესაძლოა სერიული წარმოების მოდელი გახდეს. Land Cruiser 70-ის შასიზე დაფუძნებული ექსპერიმენტალური ელექტრომობილი შეიქმნა Toyota-ს ავსტრალიური ქვეგანყოფილების სპეციალისტების მიერ სამთო-მომპოვებელ კომპანია BHP-სთვის, რომელიც ამჟამად მას იყენებს ქვეყნის სამხრეთით მდებარე ნიკელის საბადოში. 2030 წლისთვის ავსტრალიური კომპანია აპირებს სასათბურე გაზების ემისიის 30%-ით შემცირებას და მსუბუქი კომერციული ავტოტექნიკის გადაყვანა ელექტრო ძრავებზე გახლავთ ეკოლოგიური განვითარების პროგრამის ერთ-ერთი პუნქტი. Toyota-ს წარმომადგენლების თქმით, პიკაპ Land Cruiser 70-ის ელექტრო ვარიანტის გამოყენების შედეგად შემცირდა არა მხოლოდ გამონაბოლქვი, არამედ ვიბრაციის დონეც, რადგან ორიგინალი მანქანა დიზელის ძრავზე მუშაობდა. მანქანათმშენებელი კომპანია აპირებს შეაგროვოს პროტოტიპის გამომცდელი კომპანიის გამოხმაურებები, რათა სამომავლოდ გამოიყენოს ეს გამოცდილება სერიული ელექტრო Land Cruiser-ის შექმნისას. როდის გამოვა ასეთი მანქანა - Toyota არ აკონკრეტებს. ამჟამად კომპანია ემზადება ბაზარზე ახალი თაობის Land Cruiser-ის გასაშვებად, რომელშიც უარი იქნება ნათქვამი რვაცილინდრიან ძრავზე და ერთ-ერთ მოდიფიკაციაში შესაძლოა წარმოდგენილი იყოს ჰიბრიდული ძრავი, თუკი გავრცელებულ ცნობებს დავუჯერებთ. ამ კლასის მოდელების სასიცოცხლო ციკლი იზომება წლებით და ათწლეულებითაც კი, ამიტომ სერიული ელექტრო Land Cruiser-ის ვერსიის გამოსვლას უახლოეს წლებში არ უნდა ველოდოთ. https://bit.ly/3b7xesF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.