Magdalena Posted February 5, 2021 Share Posted February 5, 2021 უმეტეს ელექტრომობილში გამოიყენება ცალკეული ტრადიციული 12-ვოლტიანი ბატარეები ფოტოტექნიკის, ბორტის მულტიმედიისა და „ელექტროპაკეტის“ კვებისთვის. მსგავსი განაწილება საშუალებას იძლევა არ შეიქმნას დამოკიდებულება აკუმულატორის მდგომარეობაზე. Tesla-მ განახლებულ Model S-სა და Model X-ში დამახმარე აკუმულატორი ჩაანაცვლა ჩვეული ნომინალური ძაბვის მქონე ლითიუმის ბატარეით. ფოტოს წყარო: Electrek ეს ინოვაცია ილონ მასკის კომენტარების მითითებით რესურს Electrek-მა გაავრცელა. Tesla-ს დამფუძნებლის თქმით, ლითიუმის ბატარეა უზრუნველყოფს გაზრდილ მოცულობას ტრადიციულ ტყვია-მჟავის შემცველ აკუმულატორთან შედარებით, აგრეთვე შეუძლია გაუძლოს დამუხტვისა და დაცლის უფრო მეტ ციკლს ისე, რომ არ ჩამორჩეს აკუმულატორს ამ მაჩვენებლით. Tesla-ს წინა თაობის ელექტრომობილებში არსებულ ტრადიციულ 12-ვოლტიან აკუმულატორებს საკმაოდ ხშირად სჭირდებოდათ შეცვლა, ვიდრე შიდა წვის ძრავის მქონე ავტომობილებს ანალოგიური გარბენის პირობებში. რა თქმა უნდა, მფლობელებს ყოველთვის აქვთ შანსი შეცვალონ სტანდარტული აკუმულატორი უფრო მაღალი გამძლეობის მქონე მოდელით, მაგრამ Tesla-ს მიერ განხორციელებული მოდერნიზაცია მათ ამ საჭიროებისგან გაათავისუფლებს. კომპანიის გრძელვადიან გეგმებში ასევე შედის ბორტის ელექტრომომარაგების 48-ვოლტიან ძაბვაზე გადასვლა, თუმცა Tesla ჯერ არ არის მზად, დაასახელოს ამგვარი მიგრაციის ვადა. http://bit.ly/2O50UOF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.