Magdalena Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 Hyundai-მ წარადგინა DAL-e, ახალი რობოტი-კონსულტანტი მომხმარებლების მომსახურებისთვის, რომელიც საპილოტე პროექტის ფარგლებში ტესტირებას გაივლის სეულში არსებულ Hyundai Motor-ის შოურუმში. კომპანიის განცხადებით DAL-e რობოტი შეიძლება გამოყენებულ იქნას იმ მომხმარებლების მოსამსახურებლად, რომელთაც სურთ შეამცირონ ხალხთან კონტაქტი COVID-19-ის პანდემიის დროს. რობოტ DAL-e-ს სახელი გახლავთ აბრევიატურა - „Drive you, Assist you, Link with you-experience“ (გაგიძღვებათ, დაგეხმარებათ, დაუკავშირდება თქვენს გამოცდილებას). ცნობილია, რომ რობოტი აღჭურვილია "უახლესი ხელოვნური ინტელექტით", რომელიც შექმნილია მომხმარებლების მეგობრული გამოცდილების უზრუნველსაყოფად და ენის დამუშავებისთვის იყენებს მანქანულ სწავლებას. მას შეუძლია სახეების ამოცნობა, ასევე საუბრის "გაგება", რაც მას საშუალებას მისცემს დაუკავშირდეს პოტენციურ კლიენტებს. Hyundai-ს თანახმად, რობოტს შეუძლია გაიგოს, როდესაც ვინმე შემოვიდა შოურუმში ნიღბის გარეშე და ურჩევს მას ატაროს. DAL-e-ს ასევე შეუძლია მოძრაობა ოთხი, ყველა მიმართულებით მოძრავი ბორბლის წყალობით, იგი მომხმარებლებს გაუძღვება შოურუმის ტერიტორიაზე გადაადგილებისას. მის ზედა ნაწილში განთავსებულია სენსორული ეკრანი, სადაც შესაძლებელია დამატებითი ინფორმაციის მიღება შოურუმში შემოთავაზებული მანქანების შესახებ. DAL-e-ს ასევე შეუძლია უსადენოდ დაუკავშირდეს დიდ ეკრანს კონკრეტული მოდელის ან გამოყენებული ტექნოლოგიის შესახებ მოცემული ინფორმაციის წარდგენისას და ვიზიტორებსაც სთხოვს მასთან სელფის გადაღებას. თუ საპილოტე პროექტი წარმატებული აღმოჩნდება, DAL-e რობოტები გამოჩნდება Hyundai-სა და Kia-ს სხვა შოურუმებშიც. http://bit.ly/36cK7zo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.