Magdalena Posted January 19, 2021 Share Posted January 19, 2021 ავტონომიური მართვის ავტომობილების სისტემის განვითარების გარიჟრაჟზე NVIDIA-ს აღმასრულებელი დირექტორი ჯენსენ ჰუანგი საკმაოდ ოპტიმისტურად უყურებდა სრულიად ავტომატური მანქანების გამოსვლის ვადებს. ამჟამად მან შეცვალა თავისი რიტორიკა და მიმდინარე ათწლეულის ბოლოს მეორე დონის ავტონომიის მქონე კერძო ავტომობილების დომინირება დააანონსა. ფოტოს წყარო: Automotive News Europe NVIDIA-ს გენერალური დირექტორი ფხიზლად ადევნებს თვალყურს უმაღლესი, მეხუთე დონის ავტონომიურობის მქონე ავტომობილების გამოყენების პერსპექტივებს. მსგავსი მანქანების გამოყენება შესაძლებელია დახურულ ტერიტორიებზე, სადაც ისინი გადაიკვეთებიან მსგავს ავტომობილებთან - ამტკიცებს ჰუანგი. მისი თქმით, რობომობილები არ არინ დაბალი სიჩქარით გადაადგილების წინააღმდეგი, რადგან მათ არსად ეჩქარებათ მძღოლებისგან განსხვავებით და უკეთესი იქნება მათი გამოყენება სხვადასხვა გზაზე. NVIDIA-ს ხელმძღვანელის განმარტების თანახმად ეს მოსაზრება არ უარყოფს მეორე დონის ავტონომიურობის მქონე ავტომობილების ფართო გამოყენებას. ათწლეულის ბოლოს მთლიანი ავტოპარკის დაახლოებით 20%-ს ექნება ავტონომიურობის მაღალი დონის ფუნქციები; სამომავლოდ სწორედ ეს მანქანები უზრუნველყოფენ მთლიანი გარბენის ნახევარს. ავტომატიზაციას არ სჭირდება შესვენება ძილისა და დასვენებისთვის, რობოტიზებულ მანქანებს შეუძლიათ მუშაობა თითქმის შეუჩერებლად. ჯენსენ ჰუანგმა ასევე აღნიშნა, რომ ელექტრომობილების მიმზიდველობის მთავარი ფაქტორი მათი გარემოზე მინიმალური გავლენა არ არის. ისინი მფლობელებს აძლევენ მართვის ახალ გამოცდილებას, რომელიც უფრო სასიამოვნოა, ვიდრე შიდაწვის ძრავის მქონე მანქანების ექსპლუატაცია. ელექტრომობილები არ გამოსცემენ ხმაურს, არ გამოყოფენ უსიამოვნო სუნს, ისინი უფრო დინამიურები არიან აჩქარებაში და მათი დამუხტვა შესაძლებელია ავტოფარეხში ან სახლში. მომავლის მანქანები გახდება მობილური მოწყობილობები, რომელთაც ბევრი რამე ეცოდინებათ მფლობელის ჩვევებსა და უპირატესობებზე. გაიზრდება მფლობელის დანახარჯები პროგრამულ უზრუნველყოფაზე. ჰუანგის აზრით, მანქანათმშენებელმა კომპანიებმა შესაძლოა გაყიდონ მანქანები თვითღირებულებით, შემდეგ კი შემოსავალი მიიღონ პროგრამული უზრუნველყოფიდან. როგორც ადრე უკვე აღინიშნა, მანქანის ექსპლუატაციის მანძილზე მომხმარებელმა შესაძლოა პროგრამულ უზრუნველყოფაზე დახარჯოს იმდენივე, რა ფასადაც შეიძინა თავად სატრანსპორტო საშუალება. http://bit.ly/3bKDVSv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.