Jump to content

NVIDIA-ს ხელმძღვანელი თვლის, რომ 2030 წლისთვის მეორე დონის ავტონომიის მქონე ავტომობილები ყველაზე ფართოდ გავრცელებული იქნება


Recommended Posts

ავტონომიური მართვის ავტომობილების სისტემის განვითარების გარიჟრაჟზე NVIDIA-ს აღმასრულებელი დირექტორი ჯენსენ ჰუანგი საკმაოდ ოპტიმისტურად უყურებდა სრულად ავტომატური მანქანების გამოსვლის ვადებს. ამჟამად მან შეცვალა თავისი რიტორიკა და მიმდინარე ათწლეულის ბოლოს მეორე დონის ავტონომიის მქონე კერძო ავტომობილების დომინირება დააანონსა. 

image.jpeg 

ფოტოს წყარო: Automotive News Europe 

NVIDIA-ს გენერალური დირექტორი ფხიზლად ადევნებს თვალყურს უმაღლესი, მეხუთე დონის ავტონომიურობის მქონე ავტომობილების გამოყენების პერსპექტივებს. მსგავსი მანქანების გამოყენება შესაძლებელია დახურულ ტერიტორიებზე, სადაც ისინი გადაიკვეთებიან მსგავს ავტომობილებთან - ამტკიცებს ჰუანგი. მისი თქმით, რობომობილები არ არინ დაბალი სიჩქარით გადაადგილების წინააღმდეგი, რადგან მათ არსად ეჩქარებათ მძღოლებისგან განსხვავებით და უკეთესი იქნება მათი გამოყენება სხვადასხვა გზაზე. 

NVIDIA-ს ხელმძღვანელის განმარტების თანახმად ეს მოსაზრება არ უარყოფს მეორე დონის ავტონომიურობის მქონე ავტომობილების ფართო გამოყენებას. ათწლეულის ბოლოს მთლიანი ავტოპარკის დაახლოებით 20%-ს ექნება ავტონომიურობის მაღალი დონის ფუნქციები; სამომავლოდ სწორედ ეს მანქანები უზრუნველყოფენ მთლიანი გარბენის ნახევარს. ავტომატიზაციას არ სჭირდება შესვენება ძილისა და დასვენებისთვის, რობოტიზებულ მანქანებს შეუძლიათ მუშაობა თითქმის შეუჩერებლად. 

ჯენსენ ჰუანგმა ასევე აღნიშნა, რომ ელექტრომობილების მიმზიდველობის მთავარი ფაქტორი მათი გარემოზე მინიმალური გავლენა არ არის. ისინი მფლობელებს აძლევენ მართვის ახალ გამოცდილებას, რომელიც უფრო სასიამოვნოა, ვიდრე შიდაწვის ძრავის მქონე მანქანების ექსპლუატაცია. ელექტრომობილები არ გამოსცემენ ხმაურს, არ გამოყოფენ უსიამოვნო სუნს, ისინი უფრო დინამიურები არიან აჩქარებაში და მათი დამუხტვა შესაძლებელია ავტოფარეხში ან სახლში. 

მომავლის მანქანები გახდება მობილური მოწყობილობები, რომელთაც ბევრი რამე ეცოდინებათ მფლობელის ჩვევებსა და უპირატესობებზე. გაიზრდება მფლობელის დანახარჯები პროგრამულ უზრუნველყოფაზე. ჰუანგის აზრით, მანქანათმშენებელმა კომპანიებმა შესაძლოა გაყიდონ მანქანები თვითღირებულებით, შემდეგ კი შემოსავალი მიიღონ პროგრამული უზრუნველყოფიდან. როგორც ადრე უკვე აღინიშნა, მანქანის ექსპლუატაციის მანძილზე მომხმარებელმა შესაძოა პროგრამულ უზრუნველყოფაზე დახარჯოს იმდენივე, რა ფასადაც შეიძინა თავად სატრანსპორტო საშუალება. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.