Jump to content

Cyberpunk 2077 (2020)


Gobro

Recommended Posts

8 hours ago, მშვილდოსანი said:

როკსტარი მაინც მამაა რა open world სტილის თამაშებში

არაფერი მამა არაა, ნუ უმაღლეს დონეზე აკეთებენ თავის პროექტებს, RDR ია ამათი ყველაზე ამბიციური თამაში.. ისე მაგარი ღორი და პრ...ი სასტავი ყავს GTA-ას და მეექვსე იქნება ცარიელი ონლაინ კონტენტი 😑

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 791
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ცარიელი ონლაინი გაიქანონ უკან.

Link to comment
Share on other sites

ეგ ინფო საიდან, ბოლო ჭორების მიხედვით პრიორიტეტათ სინგლ კამპანია დარჩებაო როკსტარმა: https://www.gamingbible.co.uk/news/games-gta-6-will-keep-the-focus-on-single-player-rockstar-says-20201221 ზოგადათ ონლაინი სხვა ვერსია შეიძლება არც გამოვიდეს ცალკე, მაგრამ ეხლა რაცაა გამოსული მაგას შეიძლება ახალი რუკები დაემატოსო მოგვიანებით, სქემა იგივე დარჩება ონლაინში სათამაშო, ერთადერთი შეიძლება კიდე რამდენიმე წელი არ გამოვიდესო ეგ ნაწილი, ნუ თუნდაც მაგ ონლაინის და RDR2 გამო, მაქედანაც დობრათ მაყუთი შესდის როკსტარს და არსად ეჩქარებათ ჯერ ახალი ნაწილის გამოშვება, ზოგადათ ონლაინ GTA ცალკე პროექტია და დობრათ მაყუთს აკეთებს, GTA სინგლი კიდე სხვა და მაგასაც ბევრი ელოდება RDR სერიის არ იყოს, არა მგონია ეგ როკსტარმა მოკლას მთლიანათ, საქმე იმაშია რომ ორივე კარგათ საღდება და ასობით მილიონი შესდის როკსტარს ყოველ ახალ ნაწილიდან, ამიტომ RDR3 გამოშვებაც სასვებით რეალური იქნება შემდგომ წლებში, როგორც ონლაინის ასევე სინგლის

Link to comment
Share on other sites

RDR3 მაგრად გამისწორდება, დაჟე GTA ზე მეტად :)

Link to comment
Share on other sites

ვერც GTA-მ და ვერც RDR-მა ჩამითრია ისე როგორც Cyberpunk-მა

GTA 4  საინტერესო სიუჟეტი მაინც ქონდა, GTA 5 10+ საათი მაქვს ნათამაშები (სინგლი რა თქმა უნდა) და კიდევ ვერ ვხვდები რა ხდება და რატომ :D ან რა კავშირშია ერთმანეთთან მოვლენები გარდა იმისა რომ პერსონაჟები ერთმანეთს კვეთავენ,

ზოგადად სპორტული თამაშების და სიმულატორების ფანი არ ვარ, მაგრამ GTA-ში მანქანის ტარება არის ძალიან Arcade-ული, დიდ განსხვავებას ვერ ვგრძნობ მე პირადად ამ ორი თამაშის მართვის მექანიკაში და ასევე არც მაინტერესებს დიდად გარდა A პუნქტიდან B პუნქტამდე სწრაფად მისვლისა fast travel-ის გარეშე, ასევე სროლებიც, ძალიან არკადულია და ნაკლებად შუტერული

RDR2-ში კიდევ 20+ საათი მაქვს ნათამაშები და სასწაული გრაფიკა და სამყაროა, თუმცა ძალიან იწელება მოვლენების განვითარება და ძალიან ბევრი მინი-მექანიკაა რომლებიც უნდა ისწავლო და დაიმახსოვრო, თუმცა თვეზე მეტია აღარ ჩავჯდომივარ

ამ ორი თამაშიდან განსხვავებით, Cyberpunk ძალიან "მჭიდროა" ყველაფერი მეტნაკლებად ახლოსაა ერთმანეთთან და ლოკაციებიც ვერტიკალურია (ქალაქში ყოველ შემთხვევაში) სიუჟეტიც სწრაფად ვითარდება, თუმცა მეორადი მისიებიც ბლომადაა და საინტერესო

ეს ჯიგარი ნახეთ:

Cyberpunk2077-2020-12-16-00-11-16-404.pn

NPC-ების გაქრობა ახალ პატჩშიც შევამჩნიე თუმცა ეს წინა პატჩის დროინდელია

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

ყველაზე მეტათ მესამე ვიჩერი და მეხუთე GTA მომეწონა რა თამაშებიც დავხურე პს-ზე ალბათ 2004 წლის შემდეგ, არ ვიცი რატომ მაგრამ ეგენი ყველაზე მეტათ დამამახსოვრდა, მესამე ადგილზე ალბათ მესამე ფოლაუტი იქნება, მერე უკვე სხვა რპჯ, რომელსაც აგრეთვე საკმაოთ მაღლა ვაფასებ

Link to comment
Share on other sites

ხო აი სუფთა გემოვნების ამბავია რა :)

ისე მეც დავხურავ ალბათ ცოტა რო მოიხოდება და დაფიქსავენ ამ თამაშს.

Link to comment
Share on other sites

cyberpunk 2077 ბოლო 10 წლეულის ყველაზე უცხო პროექტია რაც კი გაკეთებულა თავისი სტილისტიკით ბევრი რამ გააერთიანეს open world action, RPG, first person shooter ერთ თამაშში და ეს დასაფასებელია ნამდვილად, უბრალოდ ბევრი ტექნიკური დეტალია დასახვეწი, სრულყოფილ ფორმაში ბევრად კარგი იქნება ვიდრე ახლა არის, მომავლის სამყარო ფუტურისტული ატმოსფერო, კიბერსამყარო, ანდროიდები და მსგავსი თემები ვისაც უყვარს გაუსწორდება ეს თამაში, უბრალოდ დასაფიქსია ბევრი რამ და ნამდვილად მაგარი პროექტია, თან კიდევ CD project-ს თიმი, ყველაზე ნაის ტიპებითაა დაკომპლექტებული სადაც ფანბეისიქს ყურადღებით უსმენენ მუდამ, ფორუმზე ყველას შეუძლია დარეგისტრირდეს მაგათთან და რაც კი პრობლემები აქვთ თამაშტან დაკავშირებული მიწერონ, რა არის გამოსასწორებელი, რა არის შესაცვლელი რა არის დასამატებელი და ა.შ. ესეთ რამეს 99%-ი დეველოპერების არ აკეთებენ, კიდიათ ესენი კიდევ სხვანაირად უდგებიან საკითხს, ყველნაირად გიქმნიან გარემოს რომ ჩართული იყო თამაშის განვითარებაში... 

GTA-სგან განსხვავებით ამას ბევრი რამა ქვს დასამატებელი, თუნდაც ელემენტარული ავტომობილს საბურავებში ესვრი და არაფერი მოსდის, ესეთი ელემენტარული დეტალები რაც რეალიზმს აძლევს თამაშს, და კიდევ უამრავი რომ დაემატოს, შეიცვალოს ბევრი რამ ძალიან მაგარ რამეს მივიღებთ, თან თქვეს კიდეც რომ განვავითარებთო ამ პროექტსო და ჰაერზე რომ არ საუბრობენ ეს უკვე დაამტკიცეს, witcher 3-ი რომ ავიღოთ პირველი ვერსია 30FPS-ზე ძლივს ამუშავებდა მაშინდელი high-end პერსონალურები, ბოლოსგამოსული updateb-ით კი 60FPS-ზე აწიეს წარმადობა იგივე სისტემებზე, ეს რამხელა პროგრესია, ეს ის თიმია რომლებიც სიტყვას ასრულებენ ასევე იქნება cyberpunik 2077-ს შემთხვევაშიც, მომავალი 1 წლის მანძილზე უამრავი update და fix გამოვა აი ნახავთ, ბოლო ბილდი კი იდეალური თუ არა მასთან მიახლოებული მაინც იქნება უკვე... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ხო ამბიციები დიდი ქონდათ, რეალიზაცია კი მოიკოჭლებს სამწუხაროთ, ბევრი მელკი დეტალებია დასახვეწი და მთლიანობაში თამაში დაუსრულებელ ვიდშია გამოსული, პირველ რიგში მაგიტომ აკრიტიკებს ბევრი, მელკი ბაგებიც ბევრია, ოპტიმიზაციაც მოიკოჭლებს და რაღაცეებზე მუშაობა მგონი ბანალურათ ვერ მოასწრეს დევებმა, სხვათაშორის მაგდენი წელი მუშაობდენ მაგრამ თამაშს ძალზე გრძელს ნამდვილათ ვერ დაარქმევ, ალბათ ვეღარ მოასწრეს ვერც ეგ და დამატებითი მისიების და საიდმისიების დამატება, რახან ბანალურათ დრო აღარ ყოფნიდათ მაგ ყველაფერზე, ისედაც არ ეყოთ სხვა კომპონენტებზე სამუშაოთ უკვე, ანუ რაც მოასწრეს და დაამატეს ეგეც დაუსრულებულ ვიდშია,ვნახოთ მართლა რის გამოსწორებას შეძლებენ, მესამე ვიჩერს მაინც ჯერ არ შევადარებდი ამას, იქ 3-4 თვეში საკმაოთ გაწმინდეს ყველაფერი, ადონები როცა გამოვიდა უკვე შეიძლებოდა მშვენივრათ დახურვა თამაშის თავიდან ბოლომდე და დახურული მაქვს კიდეც არც თუ ისე ძლიერ ვიდეოკარტაზე 1080P 50fps+ ეჭირდა საკმაოთ მაღალ სეტინგებზე დატვიკვის შემდეგ, აქ აქცენტია გაკეთებული ჩრდილების და განათების ეფექტებზე, შეიძლება მაგიტომ უჭირს ეგრე მოშნათ ზოგ ვიდეოკარტაზე, მესამე ვიჩერში კარგათ იყო საკმაოთ ბალანსი შერჩეული დეტალიზაცია-ფპს-ის და ბევრ სისტემაზე შეიძლებოდა დახურვა მაგ ლამაზ გრაფიკიანი თამაშის

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Harmony Lines said:

GTA-სგან განსხვავებით ამას ბევრი რამა ქვს დასამატებელი, თუნდაც ელემენტარული ავტომობილს საბურავებში ესვრი და არაფერი მოსდის

მომავალში საბურავები ჰაერით არ არის დაბერილი ალბათ :D

სამხედროებს დღესაც ყავთ მასეთი მანქანები რომ საბურავის გახვრეტა არ მოქმედებს სიარულზე დიდად

Link to comment
Share on other sites

მაგარი ნაგავი გამოდგა რა მოკლედ . მარტო ლაითნინგების სანახავად არ ღირს ჩემი აზრით 

Link to comment
Share on other sites

ნაგავი შეიძლება ოპტიმიზაცია აქვს მთლიან ჯამში, თვითონ თამაში არაა ცუდი, უფრო 90% აცენკას იმსახურებს, მაგრამ შედევრი არ გამოუვიდათ მაინც მემგონი, როგორც არ უნდა ატრიალო, დიდი ჰაიპი იყო უფრო ვიდრე მესამე ვიჩერის დროს და მაგანაც იმოქმედა ნეგატიურ კომენტებზე, ანუ ბიტკოინივით არ გამოუვიდათ, ის გაიზარდა საკმაოთ სერიოზულათ, ამ თამაშს გრანდიოზულამდე კიდე ბევრი უკლია მთლიანობაში, ანუ ბიტკოინმა გაამართლა მოლოდინები ფასის მხრივ, თუმცა ბევრი სკეპტიკურათ იყო განწყობილი 3000$ დროპის შემდეგ 2018 რომ დაფიქსირდა,  ამ თამაშმა არა და ეგ ნუანსი გასათვალისწინებელია როცა საბოლოო შეფასებას აძლევ, ყავს რა თქმა უნდა ბევრი ფანატი ამ თამაშსაც, ეგრე იყო მესამე გოთიკის დროსაც, თუმცა იქ კიდე უფრო სერიოზული პრობლემები ქონდა თამაშს და მაქს 85% დონის იყოს მაინც მემგონი მთლიანობაში, თამაშის დახურვა მარტო 1.5 წლის შემდეგ იყო მარტო შესაძლებელი ადამიანურათ, ფანების მოდების გამოშვება რომ დაიწყეს კარგი გრაფიკით და ტვიკებით, აქაც დაიხვეწება, რამდენათ კარგი დასახური იქნება რეალურათ მაგას დრო გვიჩვენებს უკვე

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, user24 said:

მაგარი ნაგავი გამოდგა რა მოკლედ . მარტო ლაითნინგების სანახავად არ ღირს ჩემი აზრით

რატოა ნაგავი.. ? თამაშის თემატიკა და ფუტურიზმი თუ არ მოგწონს ან კომპი ვერ გიქაჩავს მაგის გამო ნაგავი რატო უნდა უწოდო, 🙂 (ბევრმა ზუსტად მასე ქნა რადგან კომპებმა არ შეუწყოთ ხელი)   შენ ნაგავი იგრები არ გინახავს ეტყობა 😏  მე ადრე წლები მომითმენია რაღაც თამაშებზე რომელსაც ვერ ვქაჩავდი კომპით მარა მერე რო გავტესტე ვნახე რეებიც იყო და როგორიც იყო. რავი დღეს ყველას NEXT gen აინტერესებს მარა რო გამოდის უკვე ეგეთი თამაშები ბევრს ურხევს სისტემები. მეც დიდხანს ვერ გავქაჩავ ჩემი სისტემით მარა მაგის გამო რო რაღაცას ცუდი ოპტიმიზაცია აქ მიწასთან არ უნდა გაასწორო..  მე დღესაც ვთამაშობ ერთი-ორ ონლაინ იგრას რომლიც დაჟე ირლი ექსესშია და საზიზღარი ოპტიმიზაციები აქ მარა მაგრა მევასება და მაინც ვთამაშობ.

 

4 hours ago, gio_kiborg said:

მომავალში საბურავები ჰაერით არ არის დაბერილი ალბათ :D

სამხედროებს დღესაც ყავთ მასეთი მანქანები რომ საბურავის გახვრეტა არ მოქმედებს სიარულზე დიდად

ხო ამაზე კი არავის უფიქრია ისე კი სრულებით შესაძლებელია მასეც იყოს მარა ცოტა დაბალი დონის მანქანებს მაინც უნდა ეხვრიტებოდეთ ბორბლები ალბათ.

 

13 hours ago, Harmony Lines said:

cyberpunk 2077 ბოლო 10 წლეულის ყველაზე უცხო პროექტია რაც კი გაკეთებულა თავისი სტილისტიკით ბევრი რამ გააერთიანეს open world action, RPG, first person shooter ერთ თამაშში და ეს დასაფასებელია ნამდვილად, უბრალოდ ბევრი ტექნიკური დეტალია დასახვეწი, სრულყოფილ ფორმაში ბევრად კარგი იქნება ვიდრე ახლა არის, მომავლის სამყარო ფუტურისტული ატმოსფერო, კიბერსამყარო, ანდროიდები და მსგავსი თემები ვისაც უყვარს გაუსწორდება ეს თამაში, უბრალოდ დასაფიქსია ბევრი რამ და ნამდვილად მაგარი პროექტია, თან კიდევ CD project-ს თიმი, ყველაზე ნაის ტიპებითაა დაკომპლექტებული სადაც ფანბეისიქს ყურადღებით უსმენენ მუდამ, ფორუმზე ყველას შეუძლია დარეგისტრირდეს მაგათთან და რაც კი პრობლემები აქვთ თამაშტან დაკავშირებული მიწერონ, რა არის გამოსასწორებელი, რა არის შესაცვლელი რა არის დასამატებელი და ა.შ. ესეთ რამეს 99%-ი დეველოპერების არ აკეთებენ, კიდიათ ესენი კიდევ სხვანაირად უდგებიან საკითხს, ყველნაირად გიქმნიან გარემოს რომ ჩართული იყო თამაშის განვითარებაში... 

კი CDPR-ი  ზოგზოგიერთი პროჭი(ბოდიში უცენზურობისთვის) 🙂 დევ. კომპანიებივით არაა და თავის ფანებს ყურადღებას უთმობს ყოველთვის რაც ეს ბოლო წლებია ვაკვირდები. 

Link to comment
Share on other sites

არა მგონია რაღაც ეგ პაკრიშკები მაგის გამო იყოს, საერთოდ გაფუჭების ეფექტი არ ქონია, ბანალურათ ვერ მოასწრეს უკეთესი ნგრევის ეფექტების დამატება მანქანებზე ალბათ, მათ შორის პაკრიშკების გახეთქვა, ეგ კიდე არაფერი, მელკი ბაგები აქვს თამაშს საკმაოთ ბევრი, ეგენი ექნებათ პირველ რიგში დასაფიქსი დევებს, მეეჭვება პაკრიშკების გახვრეტის ეფექტი შეცვალონ უკვე, თამაში კარგათ იხურება 2K ჰაიზე და ზევით RTX გარეშე 6800-3060Ti-2080super მინიმუმ ეგ კი არც ისე ცოტაა უკვე, ყველაფერს თუ ჩართულს დაუტოვებ კიდე უფრო სერიოზული სისტემა უნდა ულტრაზე RTX გარეშე 60ფპს თუ გინდა რომ დაგიდოს, ნაგავი ნამდვილათ არაა, უბრალოთ ძალზე გრძელი თამაში არაა რპჯ ფონზე, მალე შეიძლება დახურვა მაინც + ძალზე მომთხოვნი სისტემა უნდა და მაგას ემატება დობრათ მელკი ბაგები, ის არაა ყოველ შემთხვევაში რასაც ბევრი ელოდებოდა მაგ ფუტურიზმის და ბლომათ ვარიაციის გათვალისწინებითაც კი, ასე 1 წლის შემდეგ ალბათ ბევრათ კარგ ფორმაში მოვა თამაში და შეიძლება ჰაი-ულტრაზეც ცოტა დაეცეს მოთხოვნები ან ვიდეოკარტები გაიაფდეს ლოლ, ეხლაც კი თამაში არის 85% მაღალი დონის და ეგ მინიმუმ, ბაგები რომ გამორიცხო 90% იქნება თავისუფლათ, სისტემა რა თქმა უნდა სათანადო ჭირდება მითუმეტეს 2K, მაგრამ 1000$ ფასიანი კარტა ნამდვილათ არაა საჭურო ეხლაც რომ დახურო მაღალ ნასტროიკებზე, 500-700$ გეყოფა საკმაოთ კარგათ, 1080P კიდე უფრო იაფიანი, სხვათაშორის 650$ (ნუ ჩვენთან 800$ ეღირება ეგეთი ალბათ) 3070Ti მაგ თამაშს მშვენივრათ მოერევა 2K ულტრაზეც კი როცა ყველაფერს დაფიქსავენ და გაასწორებენ დევები, ამიტომ ბევრი დახურავს მაინც ეხლა თუ არა მოგვიანებით მაინც მაღალ ნასტროიკებზე 2K კი

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, George said:

არა მგონია რაღაც ეგ პაკრიშკები მაგის გამო იყოს, საერთოდ გაფუჭების ეფექტი არ ქონია, ბანალურათ ვერ მოასწრეს უკეთესი ნგრევის ეფექტების დამატება მანქანებზე ალბათ, მათ შორის პაკრიშკების გახეთქვა, ეგ კიდე არაფერი, მელკი ბაგები აქვს თამაშს საკმაოთ ბევრი, ეგენი ექნებათ პირველ რიგში დასაფიქსი დევებს, მეეჭვება პაკრიშკების გახვრეტის ეფექტი შეცვალონ უკვე, თამაში კარგათ იხურება 2K ჰაიზე და ზევით RTX გარეშე 6800-3060Ti-2080super მინიმუმ ეგ კი არც ისე ცოტაა უკვე, ყველაფერს თუ ჩართულს დაუტოვებ კიდე უფრო სერიოზული სისტემა უნდა ულტრაზე RTX გარეშე 60ფპს თუ გინდა რომ დაგიდოს, ნაგავი ნამდვილათ არაა, უბრალოთ ძალზე გრძელი თამაში არაა რპჯ ფონზე, მალე შეიძლება დახურვა მაინც + ძალზე მომთხოვნი სისტემა უნდა და მაგას ემატება დობრათ მელკი ბაგები, ის არაა ყოველ შემთხვევაში რასაც ბევრი ელოდებოდა მაგ ფუტურიზმის და ბლომათ ვარიაციის გათვალისწინებითაც კი, ასე 1 წლის შემდეგ ალბათ ბევრათ კარგ ფორმაში მოვა თამაში და შეიძლება ჰაი-ულტრაზეც ცოტა დაეცეს მოთხოვნები ან ვიდეოკარტები გაიაფდეს ლოლ, ეხლაც კი თამაში არის 85% მაღალი დონის და ეგ მინიმუმ, ბაგები რომ გამორიცხო 90% იქნება თავისუფლათ, სისტემა რა თქმა უნდა სათანადო ჭირდება მითუმეტეს 2K, მაგრამ 1000$ ფასიანი კარტა ნამდვილათ არაა საჭურო ეხლაც რომ დახურო მაღალ ნასტროიკებზე, 500-700$ გეყოფა საკმაოთ კარგათ, 1080P კიდე უფრო იაფიანი

არც მე უბრალოდ ფუტირიზმის სტილში ჯდება :) მანქანების დაზიანება არაა ხო 

ტექნოგიაც იაფდება, მაგალითად ამერიკაში 2019 წლიდან (თუ 18 დან) ახალ გამოსულ მანქანებს გვერდითა სარკეების ნაცვლად მოეთხოვებათ კამერები, რომელიც სალონში ეკრანზე აჩვენებს, ეს ადრე პრემიუმ პაკეტში შედიოდა, ახლა ყველას მოეთხოვება

უფრო მეტიც, უსაფრთხოების ბალიშებიც პრემიუმ პაკეტი იყო საკმაოდ კარგა ხანს, სანამ სავალდებო არ გახდა ყველა მანქანაზე

ამიტომ არაა გამორიცხული იდეაში ნებისმიერ მანქანაზე გახვრეტაგამძლე საბურავები შემოვიდეს ჩვენთანაც სავალდებოდ 2077 მდე

 

 

Link to comment
Share on other sites

მაინც ნამეტარი არარეალისტიკურია და ეგ ყველა აღნიშნა, კრივოი ფიზიკა აქვს თამაშს, გრაფიკას რაც შეეხება არაფერი საოცარი და ზე გრაფიკა მაგ თამაშს არა აქვს, უბრალოთ კარგ ვიდზეა მაგრამ ძალზე სერიოზული ვიდეოკარტა უნდა მაინც უკვე 2K განსაკუთრებით, მაგრამ კვამლი-განათების ეფექტები და ჩრდილები საკმაოთ აგდებენ ფპს მაგ თამასში, ვიზუალიზაცია სხვა იგრების დონეზე აქვს უფრო და ტექსტურების ხარისხი

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, gio_kiborg said:

მომავალში საბურავები ჰაერით არ არის დაბერილი ალბათ :D

სამხედროებს დღესაც ყავთ მასეთი მანქანები რომ საბურავის გახვრეტა არ მოქმედებს სიარულზე დიდად

მომავალში სადაც ადამიანები ბიოლოგიურ დონეზეა მოდიფიცირებული, გაძლიერებული ბიო ჩიპებით, ხდება ტვინთან დაკავშირება უშუალოდ ჩიპით და ინფორმაციის ციფრული ფაილების სახით გარდაქმნა და გადაწერა ერთი ადამიანიდან მეორეში და პირიქით, სადაც ყველაფერი ასეთ დონეზეა ვფიქრობ მანდ მანქანები საერთოდ არ უნდა დადიოდნენ მიწაზე უნდა დაფრინავდნენ საერთოდ, როგორც მეხუთე ელემენტშია ისე და არა მხოლოდ მარტო პოლიციას და სპეცდანიშნულების ჯგუფებს რომ ყავთ მსგავსი ავტომობილები... 

ბენზინზე და შიდაწვის ძრავზე არ უნდა იყოს მანქანები უნდა იყოს ელეკტრო ძრავებზე სულ და არა ნომადში რომა რის რაღაც ჯარდი Golf 1-სგან გამოყვანილი ვითომ ფუტურისტული მანქანა... სასფენშენი უნდა იყოს დახვეწილი ბევრად ვიდრე არის... 

benoit-lebel-spinner-sceens-2.jpg?152476

b8d35b40ec8e7188f9e9e8108438b41d.jpg

4d9a874fe285c67fa8a2db44edd29dc1.jpg

ანუ მანქანების ფორმებს უნდა დააკვირდეთ და მიხვდებით რომ ძველი კადილაკები, მუსტანგები, შევროლეტები და ა.შ. არის უბრალოდ გაფუტურისტებული, ფორმები კუთხოვანია დარჩენილია და დალუქული ფარები, დაფარული დისკები და ა.შ. ტიპიური დიზაინერული ცვლილებები რაც 99% ძველ 90-იანების ფუტურისტულ ფილმებშია გაკეთებული... 

მანქანის დაზიანება ჰომ საერთოდ ნაგავია, GTA5-შიც კი ნაგავია და GTA5-ი რომმ ჯობს დაზიანებით ჰომ ხვდებით რა დაბალი დონეა, ყველაზე კარგი დაზინება სადაც დეფორმირდება მტეალი და კარკასი გაკეთებულია GTA4-ში, ვერცერთი შეედრება GTA4-ს ავტომობილის დაზიანების მხრივ... სასფენშენი ნაგავია, ამორტიზაციები გინდ ყენებულა გინდ არა, ეფექტი 0-ია...

მანქანებს ფრენაც უნდა შეეძლოთ და გზაზე სიარულიც და ბევრი რამეა მკლედ დასახვეწი და შესაცვლელი რაა...

აი ეს 2 ვიდეო ნახეთ და მიხვდებით თუ რამდენ რამეშია ჯობს GTA4-ი cyberpunk 2077-ს რეალიზმის დახვეწილობით, GTA 4-ი 5-საც ჯობია რეალიზმში რომ იცოდეთ ისე ცნობისთვის...

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cyberpunk 2077 წარმადობის ტესტიროვკა აქტუალურ ვიდეოკარტებზე: https://overclockers.ru/lab/show/107597/cyberpunk-2077-testirovanie-aktualnyh-videokart-ot-a-do-ya

1080p სათამაშოთ 5700XT ან 2070, 2K უკვე 2080სუპერი,3060Ti გინდა რაზგონზე მაინც, ანუ რასაც მე ვიძახოდი საკმაოთ დაემთხვა მანდაც და ასე თუ ისე დაიჯერება

ისე კლავა მაუსით GTA4 ბევრათ უფრო რთული სამართავი იყო, თუმცა სან ანდრეასზე ცუდი არცერთი არ ყოფილა, ჯოიპადის გარეშე ზოგ მისიაზე ნამდვილი ტანჯვა იყო, მაგ მხრივ მეხუთე უფრო გამარტივებულია და ადვილათ ვუბერავდი კუკურუზნიკით კლავიატურითაც, მშვენივრათ ვაჯენდი და არ ვფეთქდებოდი ხშირათ ჰაერში ან დაშვების დროს არ ვასკდებოდი კლდეს

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Harmony Lines said:

მომავალში სადაც ადამიანები ბიოლოგიურ დონეზეა მოდიფიცირებული, გაძლიერებული ბიო ჩიპებით, ხდება ტვინთან დაკავშირება უშუალოდ ჩიპით და ინფორმაციის ციფრული ფაილების სახით გარდაქმნა და გადაწერა ერთი ადამიანიდან მეორეში და პირიქით, სადაც ყველაფერი ასეთ დონეზეა ვფიქრობ მანდ მანქანები საერთოდ არ უნდა დადიოდნენ მიწაზე უნდა დაფრინავდნენ საერთოდ, როგორც მეხუთე ელემენტშია ისე და არა მხოლოდ მარტო პოლიციას და სპეცდანიშნულების ჯგუფებს რომ ყავთ მსგავსი ავტომობილები... 

ბენზინზე და შიდაწვის ძრავზე არ უნდა იყოს მანქანები უნდა იყოს ელეკტრო ძრავებზე სულ და არა ნომადში რომა რის რაღაც ჯარდი Golf 1-სგან გამოყვანილი ვითომ ფუტურისტული მანქანა... სასფენშენი უნდა იყოს დახვეწილი ბევრად ვიდრე არის... 

საბურავების ტექნოლოგია არსებობს და ლოგიკური გაგრძელებაა

მფრინავ მანქანებს რაც შეეხება, მეეჭვება როდესმე კომოერციულად მომგებიანი იყოს მასიურ რეჟიმში, თორემ არსებობს ახლაც :)

მითუმეტეს როდერსაც მანქანის მართვაზეა საუბარი, მიწაზე ვერ გვიტარებია წესიერად და ჰაერში რა მოხდება ხო წარმოგიდგენია, თუ სრულიად ავტომატირებული ერთიანი სისტემა არ იქნა ისე წარმოუდგენელია მაგ და ფანტაზიის სფეროა, თან ერთი მანქანის უბრალო გაუმართაობამ ან საბოტაჟმა კატასტეოფა შეიძლება გამოიწვიოს ხოლო შეიძლება მხოლოდ საცობით დასრულდეს უკეთეს შემთვევაში

რაც შეეხება პიროვნების მეხსიერების და თვითონ მთლიანად გადატანას, გარკვეული შესაძლებლობები მანდაც შეიძლება იყოს და არ დარჩეს ფანტასტიკის სფეროდ განსხვავებით მართვადი მფრინავი მანქანებისგან (SFAA არხზე ბევრი საინტერესო ვიდეოა ამ თემაზე)

საწვავს რაც შეეხება, თხევად დინოზავრებზე ეფექტური ჯერ არ გვაქვს ენერგიის წყარო სამწუხაროდ, მითუმეტეს მფრინავები თუ იქნებიან, ამსიმძიმე ბატარეების ზიდვა წარმოგიდგენია? დრონები 15-20 წთ მუშაობენ მაქსიმუმ და მათი სკალირებაც ძნელია: რაც ზრდი ზომაში მით დიდი ბატარეა სჭირდება რაც ამცირებს სასარგებლო ტვირთის მასას და ფრენის დროს (საკმაოდ ბევრი მაქვს მაგ საკითზე ნამუშევარი დრონების გურუებთან ერთ-ერთი ჩემი პროექტისთვის) ბატარეის ზომების შემცირება კი ნაკლებად სავარაუდოა, ლითიუმი ყველაზე მსუბუქი მეტალია (მესამე პერიოდულ სისტემაში) და შესაბამისად მასის უფრო შემცირება, ან ენერგიის სიმკვრივის ისე გაზრდა, რომ მფრინავი მანქანებისთვის იყოს მისაღები (რმდენიმე წუთზე მეტი ქონდეს ფრენის დრო) აბსოლუტურად ახალი ტექნოლოგიის გარეშე ძალიან ძნელია, (თუმცა შეიძლება გრაფინის სუპერტევადობებმა რევოლუცია მოახდინონ ამ სფეროში, მაგრამ Cyberpunk-ში არ შემხვედრია მსგავსი რეფერენსი)

თან განსხვავებით ბენზინისგან ბატარეა ცარიელიც და დამუხტულიც ერთი წონაა

თან შიგაწვის ძრავებია ნამდვილად ყველა მანქანაში ან ბაიკში? ერთი ბენზინგასამართი სადგური არ მინახია Night City-ში, გარეთ კია ისე

სხვა დეტალებს მანქანებზე პირადად არ დავკვირვებივარ, თამაშებშიც და IRL-ში A წერტილიდან B წერტილამდე გადაადგილებისთვის ვიყენებ :D 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, gio_kiborg said:

საბურავების ტექნოლოგია არსებობს და ლოგიკური გაგრძელებაა

მფრინავ მანქანებს რაც შეეხება, მეეჭვება როდესმე კომოერციულად მომგებიანი იყოს მასიურ რეჟიმში, თორემ არსებობს ახლაც :)

მითუმეტეს როდერსაც მანქანის მართვაზეა საუბარი, მიწაზე ვერ გვიტარებია წესიერად და ჰაერში რა მოხდება ხო წარმოგიდგენია, თუ სრულიად ავტომატირებული ერთიანი სისტემა არ იქნა ისე წარმოუდგენელია მაგ და ფანტაზიის სფეროა, თან ერთი მანქანის უბრალო გაუმართაობამ ან საბოტაჟმა კატასტეოფა შეიძლება გამოიწვიოს ხოლო შეიძლება მხოლოდ საცობით დასრულდეს უკეთეს შემთვევაში

რაც შეეხება პიროვნების მეხსიერების და თვითონ მთლიანად გადატანას, გარკვეული შესაძლებლობები მანდაც შეიძლება იყოს და არ დარჩეს ფანტასტიკის სფეროდ განსხვავებით მართვადი მფრინავი მანქანებისგან (SFAA არხზე ბევრი საინტერესო ვიდეოა ამ თემაზე)

საწვავს რაც შეეხება, თხევად დინოზავრებზე ეფექტური ჯერ არ გვაქვს ენერგიის წყარო სამწუხაროდ, მითუმეტეს მფრინავები თუ იქნებიან, ამსიმძიმე ბატარეების ზიდვა წარმოგიდგენია? დრონები 15-20 წთ მუშაობენ მაქსიმუმ და მათი სკალირებაც ძნელია: რაც ზრდი ზომაში მით დიდი ბატარეა სჭირდება რაც ამცირებს სასარგებლო ტვირთის მასას და ფრენის დროს (საკმაოდ ბევრი მაქვს მაგ საკითზე ნამუშევარი დრონების გურუებთან ერთ-ერთი ჩემი პროექტისთვის) ბატარეის ზომების შემცირება კი ნაკლებად სავარაუდოა, ლითიუმი ყველაზე მსუბუქი მეტალია (მესამე პერიოდულ სისტემაში) და შესაბამისად მასის უფრო შემცირება, ან ენერგიის სიმკვრივის ისე გაზრდა, რომ მფრინავი მანქანებისთვის იყოს მისაღები (რმდენიმე წუთზე მეტი ქონდეს ფრენის დრო) აბსოლუტურად ახალი ტექნოლოგიის გარეშე ძალიან ძნელია, (თუმცა შეიძლება გრაფინის სუპერტევადობებმა რევოლუცია მოახდინონ ამ სფეროში, მაგრამ Cyberpunk-ში არ შემხვედრია მსგავსი რეფერენსი)

თან განსხვავებით ბენზინისგან ბატარეა ცარიელიც და დამუხტულიც ერთი წონაა

თან შიგაწვის ძრავებია ნამდვილად ყველა მანქანაში ან ბაიკში? ერთი ბენზინგასამართი სადგური არ მინახია Night City-ში, გარეთ კია ისე

სხვა დეტალებს მანქანებზე პირადად არ დავკვირვებივარ, თამაშებშიც და IRL-ში A წერტილიდან B წერტილამდე გადაადგილებისთვის ვიყენებ :D 

ყოჩაღ კაი მინი თემაა..👍

 

ისე მე საიბერპანკის სამყაროში რა საწვავს იყენებენ დავწერე ვრცელი თემა მაშინ დაანონსებული თამაშების განყოფილებაში ამ თამაშის სექციაში თუ არ წაუშლიათ გადაავლეთ თვალი.   საწვავი ისე რაც მანდაა  CHOOH2  (წარმოითქმის როგორც  ''chew two'' ) მან შეცვალა დიზელი და ბენზინი, არის ქიმიური წარმოების მაღალი ოქტანობის საწვავი.

და ისე მფრინავი ტრანსპორტისთვის რუკაც და სამყაროს სტრუქტურაც სხვანაირი იქნებოდა საჭირო და უფრო კომპლექსური და თან რამდენად ივარგებდა მსგავსი ფიზიკა მეორე საკითხია.. დაახლოებით მაგ წლებისთვის ჩვენს რეალობაში მიწაზე მავალი ტრანსპორტი მაინც იქნება იმიტომ რომ ზემოთ კაცმა ზუსტად ისაუბრა სირთულეებზე ამასთან დაკავშირებით, ასე რომ როგორც არის თამაშში ძაან კაია მემგონი.

Link to comment
Share on other sites

ბევრ რამეში გეთანხმებით მაგრამ ასევე ბევრ რამეში არ გეთანხმებით, ჩვენ ვსაუბრობთ თამაშზე და არა რეალურ ცხოვრებაზე...

ცხოვრებაზე თუ სვაბრობთ თქვენ ერთი რამ გავიწყდებათ 15-20 წლის უკან რომ დაგაბრუნათ და დღევანდელი თქვენი თავი რომ უსვამდეს კითხვას თქვენს ძველ ვერსიას იმდროინდელს ასეთი რაღაცეები მოხდება მომავალში, ჭკვიანი საათები პულსს ზომავენ, გულის ცემას ნაბიჯებს ითვლიან და მოკლეტექსტურ შეტყობინებებს ხსნიან მუსიკას რთავენ და ა.შ. ჭკვიანი საათის სისტემებია შემოსული და ავტომობილები ელეკტრო ძრავებზეა გადასული უმეტესად, სამხედროები დრონებს იყენებენ, იტყოდით მაშინ დაუჯერებელად პარადოქსულია ეს ყველაფერიო, მაგრამ გადის წლები და თავად რწმუდნებით უკვე როდესაც აკვირდებით ტექნოლოგიების განვითარებას, ასევე როგორც ახლა წარმოუდგენლად გეჩვენებათ მფრინავი ავტომობილების მეგაპოლისები, 100 წლის შემდეგ თქვენი შვილიშვილები რომ თქვენს შვილებს დაუისვამენ კითხვას ასეთი რაღაცეებს დაიჯერებდითო? მაშინ თქვენც მსგავს პასუხს გასცემდით, ასე რომ წინასწარ ნუ იტყვით ეს არ მოხდება და ის არ მოხდებაო, ყველაფერი მოხდება და მოვა ეგ დროც, ჩვენ თუ ვერა ჩვენი შვილები და შვილიშვილები ნამდვილად იცხოვრებენ ესეთ სამყაროში აუცილებლად თანაც...

ტამაშს რაც შეეხება კიდე მსგავსი რამე არის გაკეთებული აგერ და საერთოდაც არ არის წარმოუდგენელი რამ, 3d ანიმირებაზე ვმუშაობდიდ ა ბევრი მოდელი მყავს გაკეთებული მსგავსი მფრინავი და მაგის ანიმირება შესაძლებელია ტამაშებში მარტივად როგორც ამ თამაშშია გაკეთებული, ეს უფრო ჩემთვის ნამდვილი ფუტურისტული ატმოსფერო ვიდრე cyberpunk 2077

აი ასეთი რამ გაასწორებდა მაგრად მოკლედ cyberpunk2077-ში...

Link to comment
Share on other sites

მერე ვინ ამბობს რო მომავალში არ იქნება რაღაც წარმოუდგენლებიც კი ?? მე არ მითქვამს . ისეთი რაღაცეებიც იქნება რო....  მე ფუტურიზმი ისევე მაგრა მევასება როგორც უძველესი ისტორია.  

და თამაშს რაც შეეხება რაც არი და როგორიც არის,  არის.

37 minutes ago, Harmony Lines said:

აი ასეთი რამ გაასწორებდა მაგრად მოკლედ cyberpunk2077-ში...

ხო ნუ, სიდიმ ისე გადაწყვიტა..

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Harmony Lines said:

ცხოვრებაზე თუ სვაბრობთ თქვენ ერთი რამ გავიწყდებათ 15-20 წლის უკან რომ დაგაბრუნათ და დღევანდელი თქვენი თავი რომ უსვამდეს კითხვას თქვენს ძველ ვერსიას იმდროინდელს ასეთი რაღაცეები მოხდება მომავალში, ჭკვიანი საათები პულსს ზომავენ, გულის ცემას ნაბიჯებს ითვლიან და მოკლეტექსტურ შეტყობინებებს ხსნიან მუსიკას რთავენ და ა.შ. ჭკვიანი საათის სისტემებია შემოსული და ავტომობილები ელეკტრო ძრავებზეა გადასული უმეტესად, სამხედროები დრონებს იყენებენ, იტყოდით მაშინ დაუჯერებელად პარადოქსულია ეს ყველაფერიო

გააჩნია ვის შეეკითხებოდი

Discovery-ზე მახსოვს გადაცემა 1999-2000 მიჯნაზე, 0.3 მპ ციფრული ფოტოაპარატით გადაღებული სურათი მობილური დატათი რომ გააგზავნეს და ამბობდნენ ასეთი ტექნოლოგია ინტეგრირებული იქნება ტელეფონებშიო (როცა ფერადეკრანიანი ტელეფონებიც იშვიათობა იყო),

დრონები სამხედროებს ყავთ უკვე 10 წელზე მეტია და მანამდეც იყო სამოყვარულო თუ სამხედრო გამოყენებაში აქა იქ,

ტექნიკა რაც უფრო ვითარდება, მით უფრო ზუსტი ხდება თუ რას უნდა ელოდო და სამეცნიერო ფანტრასტიკას საკმაოდ კარგი პროგნოზები აქვს ხოლმე,

ყველაფერს მეტ-ნაკლებად ნორმალური განვითარება აქვს, ძალიან ცოტაა"true disruptor" ტექნოლოგიები

ელექტრომანქანები 100 წელზე მეტია არსებობდნენ, ასევე იმ ტიპის ბატარეები რასაც ტესლა და თითქმის ყველა სხვა ელექტრომობილი იყენებს 90-იანებიდან იყო უკვე, ტექნიკურად კი ელექტრომანქანა გაცილებით მარტივია ვიდრე შიგაწვის ძრავი (მხოლოდ ძრავი, დანარჩენ მანქანაზე რომ არაფერი ვთქვათ) უბრალოდ თანამედროვე მანქანებში, როგორც ბენზინ-დიზელზე, ისე ელექტროზე ბევრი კომპიუტერული ტექნიკაა (რაც არ არის აუცილებელი სხვათა შორის და ჩემთვის პირადად არც სასურველი სანამ სრულიად ავტონომიური მანქანები არ შემოვა მასიურად)

დრონებიც განვითარდა სწრაფად როცა ბატარეების ენერგოეფექტურობამ და ელექტროძრავების ეკონომიურობამ და სიმძლავრემ რაღაც ზღვარი გადალახა, ასევე როცა საჭირო მსუბუქი და გამძლე მასალები გაიაფდა, თორემ არც ერთი იყო ახალი და არც მეორე, არც წარმოუდგენელი

ჰარში მანქანებს რაც შეეხება შესაძლებელი არის ტექნიკურად (თუ ჩავთვლით რომ ავტონომიური იქნება მთელი ქსელი), მაგრამ ეფექტურობის (მგზავრების გადაყვანითვის საჭირო ენერგია) ვერ მივა ახლოს მეტროსთან,რომ არაფერი ვთქვათ უსაფრთხოებაზე, ამიტომ მეგაპოლისისთვის უფრო ეფექტურია საზოგადოებრივი ტრანსპორტის ქსელის განვითარება (სამწუხაროდ Cyberpunk-დან ამოიღეს მეტროში შესვლის შესაძლებლობა) ვიდრე მფრინავი მანქანების პარკი (VIP-ებს ახლაც ყავთ ვერმფრენები და ჰონ კონგში მემგონი ავტრონომიური მფრინავი დრონ-ტაქსიც შემოდის მარა როგორც ვთქვი ეკონომიურ-ტექნიკური პრობლემებია მასიურად ასათვისებლად.

არც გეიმფლეის შემატებდა დიდად ჩემი აზრით ქუჩებში მფრინავი მართვადი მანქანები (თუმცა პროლოგში ხოა Trauma Team-ის და ხანდახან გადაიფრენენ ხოლმე)

2 hours ago, Harmony Lines said:

ა მაგის ანიმირება შესაძლებელია ტამაშებში მარტივად როგორც ამ თამაშშია გაკეთებული,

ეგ ნაყიდი მაქვს Steam-ზე და ვაპირებ ვითამაშო, მაგრამ მართვა მანდ უფრო არკადული სტილისაა როგორც ვხვდები (არც Cyberpunk-შია ძაან რეალისტური :) )

5 hours ago, ЯPcasemods said:

ისე მე საიბერპანკის სამყაროში რა საწვავს იყენებენ დავწერე ვრცელი თემა მაშინ დაანონსებული თამაშების განყოფილებაში ამ თამაშის სექციაში თუ არ წაუშლიათ გადაავლეთ თვალი.   საწვავი ისე რაც მანდაა  CHOOH2  (წარმოითქმის როგორც  ''chew two'' ) მან შეცვალა დიზელი და ბენზინი, არის ქიმიური წარმოების მაღალი ოქტანობის საწვავი.

ეს არ მქონდა წანაკითხი

ნუ შიგაწვის ძრავებია ანუ მაინც, საწვავია ახალი ისე ახლაც აწარმოებენ სპირტებს საწვავად გენმოდიფიცირებული წყალმცენარეებიდან , ბიოდიზელზეც ბევრი მუშაობს, უბრალოდ ეგ კონკრეტული ფორმულა არ არის რეალური ქიმიური ნივთიერება

Link to comment
Share on other sites

არავინ ვიცით ზუსტად 2077 წელს რა და როგორ იქნება, თამაშია და ასე მიიღეთ, იკაიფეთ რა, რატო წვალობთ :D

თამაში იქნება თუ ფილმი, ყველაფერი მომხმარებელზეა გათვლილი, მომავალ დროზეც და წარსულზეც ისეა შელამაზებული, როგორც მაყურებელს/მოთამაშეს მიიზიდავს, ამიტომაც დადიან cyberpunk - ში მანქანები და არ დაფრინავენ, ასე უფრო ბუნებრივია დღევანდელი ადამიანისთვის :)

Link to comment
Share on other sites

ცოტა ვიხალისოთ... 

797aaa9597db2ca6bb55255f05ab4bbd131bd4f3-noresize.jpg

35d4508b3fefc370f19d9870aed78b17a787fd4b-noresize.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.